Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Macko - 66/182 dnes 73kg
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 30 . 31 . >>
Autor Zpráva
Macko



# Zasláno: 27 Dub 2005 18:30:12 ° Změnil/a: Administrátor


Ahojte.Volam sa Marian a pochadzam zo Slovenska.Potreboval by som trochu poradit s treningom a jedalnickom pre objem.Inac som basketbalista.Do posilovne uz chodim asi tak 2 roky.Chodim tak 3-4x do tyzdna+2-3x basketbal(momentalne).Pomohli by ste mi?Dakujem.

Macko



# Zasláno: 27 Dub 2005 18:41:36


Tu je moj jedalnicek:

ranajky(7.00)-ovsena kasa(Emco-75g)+ryzove chlebiky(4ks=40g)

desiata(8.30)-protein 70%(30g)

2.desiata(10.00)-cottage cheese(Rajo-180g)+pecivo tmave(50g)

obed(12.00)-polievka(rozne druhy)+maso(cca150g) s ryzou(1/2sacka) alebo cestovinami(???)+zeleninovy salat

olovrant(14.00)-vacsinou nejaka musli tycinka

trening(15.00-16.00)-pocas neho pijem iontak

po treningu(16.30)-banan+protein 70%(30g)

vecera(17.30-18.00)-zvycajne nejaku rybiu konzervu(ale vo vlast.stave)+sunka,syr+pecivo tmave(2x50g)+zeleninovy salat

2.vecera(20.30)-cottage cheese(Rajo-180g) alebo netucny tvaroh(Rajo-175-200g)+ryzove chlebiky(4ks=40g)

Macko



# Zasláno: 27 Dub 2005 18:49:09


Takze tu som nasiel nutricne score:

Potraviny
Množství Energie Bílkoviny Sacharidy Tuky Cholesterol
Ovesné vločky celozrnné jemné (emco) 75,00g 1 087kJ 9,38g 42,75g 5,25g #
Racio rýžové 80,00g 1 105kJ 6,55g 56,73g 1,45g 0mg
Laktofit 70 Super Protein 60,00g 972kJ 42,90g 9,72g 2,10g #
Cottage 20 % t.v.s (Rajo) 350,00g 1 470kJ 45,50g 10,50g 14,00g 70mg
Chléb graham 150,00g 1 683kJ 17,40g 77,55g 2,40g 0mg
Kuřecí prsíčka 150,00g 549kJ 28,35g 0,45g 1,50g 75mg
Rýže 60,00g 878kJ 5,22g 45,66g 0,30g 0mg
Tyč. Müsli Corny - čokoláda 25,00g 471kJ 1,70g 15,70g 4,60g 0mg
Banán 100,00g 398kJ 0,30g 23,00g 0,30g 0mg
Tuňák ve vlastní šťávě (Calvo) 150,00g 636kJ 36,00g 0,00g 0,90g 15mg


Součet 9 250kJ 193,29g 282,06g 32,80g 160mg

Macko



# Zasláno: 27 Dub 2005 19:02:05


A tu je moj trening:

Po: prsia+biceps: tlaky s velkou cinkou hore hlavou(12-10-8-3x6)
tlaky s jednoruckami(4x8)
rozpazovanie(4x8-10)

biceps s EZ v stoji(12-10-8-3x6)
biceps s jednoruckami kladivovo(3x8-10)


St: ramena+nohy: zacinam najskor ramena az potom nohy,lebo na basketbale sa dost nabeham a potrebujem nabrat hlavne v ramenach

tlaky na multipresse(12-10-8-3x6)
pritahy k brade(3x8)
upazovanie v stoji(2x10)
upazovanie v predklone(2x10)

predkopavanie(2-3x na rozcvicenie)
celne drepy(12-10-8-3x6)
drepy(4x10-12)
zakopavanie(4x10-12)


Pia: chrbat+triceps+lytka: zhyby(6xmax.pocet=max urobim 12op)
pritahy hornej kladky(3x10-12)
veslovanie(3x10-12)
hyperextenzie(2x15-20)

bradla(6xmax.pocet=max urobim 10op)
stahovanie kladky(12-10-8-6)
kliky medzi lavickami(2xmax na pumpov)

vypony v stoji(4x12-15)

brucho=2x tyzdenne po 4-6 serii

prestavky=cca 2min

Macko



# Zasláno: 27 Dub 2005 19:46:58


Inac este som zabudol,chcel by som nabrat tak 5-10kg,nie viac,lebo by som nemohol hravat basketbal,ale 5-10kg po vyrisovani.

Tom

Člen

# Zasláno: 27 Dub 2005 19:55:32


Macko
ve 14:00 nemas jidlo a potom to jidlo ze 17:30 presun uz na 17:00

proc myslis ze bys nemohl hrat basket se svalama? copak ty gorily v NBA nemajou svaly?

Macko



# Zasláno: 27 Dub 2005 20:05:41


Tom,
myslis si,ze mam dat nejake jedlo 1hod pred treningom?A nebude mi potom tazko?Ved mi to za tu hodinu ani nestravi.A ake jedlo by som si tam mal dat?

Nie,ja myslim,ze nechcem vypadat ako ti vyhadzovaci v baroch-sadlo,bachor a piliny v hlavach.

Tom

Člen

# Zasláno: 27 Dub 2005 22:36:14


Macko
no ja muzu pred treningem snist skoro vsechno a blbe mne neni tak nevim, podle pocitu ale jidlo by tam melo byt

neboj kdyz budes dobre zrat tak tak vypadat nebudes ikdyz myslim ze aj kdybys zral blbe tak bys tak nevypadal

Macko



# Zasláno: 28 Dub 2005 07:25:34


Tom,
a co povies na trening???

Tak si dam tu hodinu pred treningom nejaky banan a jogurt.Bude to dobre,lebo cital som,ze by sa mali obmedzit bielkoviny.

Macko



# Zasláno: 28 Dub 2005 13:27:36


No dnes som si dal riadne zabrat dal som si takyto trening:

bench:15-12-10-8-3x6-3x10(dopumpovanie)
rozpazovanie:4x8-10
pullower:3x8-10

bicepsovy zdvih s EZ v stoji:6x8-10
jednorucky kladivovo:4x8-10

lytka:6x12-15(ale iba 60sec prestavky)

Macko



# Zasláno: 28 Dub 2005 13:31:49


Inac ak sa smiem spytat,ake jedlo preferujete tak hodinku pred spanim(2.vecera)?Ja viem,ze najlepsie je dat si protein,ale ked ho momentalne nemam,tak co by ste mi poradili.Dnes som sa pytal na tvaroh jedneho trenera v posilovni a povedal,ze tvaroh je jedna z najmenej stravitelnych potravin,ze radsej si tam mam davat kelimok cottage cheesu(200g).Ale neni ten cottage cheese vyrobeny aj zo smotany?To by sa asi nemalo davat pred spanim,ci nie?

Look

Moderátor

# Zasláno: 28 Dub 2005 14:22:12


Macko - tvaroh ani cottage před spaním nevadí,protože budeš stejně dlouhou dobu o hladu a potřebuješ bílkovinu, co se dlouho tráví. A to kasein je. Jediný rozdíl je, že tvaroh nemá tuk a cottage 5g/100g a pak, taky v ceně - cottage je při přepočtu na 100g 2x dražší. Ale jinak je cottage v podstatě tvarohový sýr a je taky OK.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 28 Dub 2005 15:35:19 ° Změnil/a: Martin


Macko
macko máš to pěkné a pokud se ti poved do těch míst, kde máš tyčinku a protein vtlačit i opravdické jídlo tak to bude super
Před tréninkem jez tak abys všechno strávil, ale ještě neměl hlad Před tréninkem už jidlem nic nespravíš

Na druhou večeři je supr rýže a maso

Vzhledem k tomu, že asi hraješ hlavně basket tak je trénink víceméně fuk a stačí. Hlavně zvyš si počet opakování na 12 a 16 pro nohy. Dávaj obrovský pozor na techniku a na teplotu (myslím teplé krytí kloubů) ať si něco nenatáhneš

Macko



# Zasláno: 29 Dub 2005 13:25:46


Martin,a co by si mi napisal k mojmu vcerajsiemu jedalnicku.Popripade,co by si na nom zmenil:

7.00-ovsena kasa(75g)+ryzove racia(4ks=40g)

8.00-protein 70%(30g)

9.30-10.45-trening

11.00-protein 70%(30g)

12.30-grilovane kura(150g) s ryzou(60g) a zeleninou

15.00-cottage cheese 20%(200g)

17.30-tuniakova vo vlast.stave(140g)+sunka,syr+grahamove pecivo(100g)+ryzove racia(4ks=40g)+zelenina

20.30-tvaroh(150-175g)+ryzove racia(2ks=20g)


CELKOVO:bielkoviny=200g
sacharidy=270g
tuky=50g

Macko



# Zasláno: 29 Dub 2005 20:16:23


Mam taku otazocku ohladom predtreningoveho jedla.Rano vstavam tak asi okolo 6.30-7.00 a pojdem behat o takej 9.00.Pojdem behat tak asi na 45min.Co by bolo dobre dat na ranajky o tej 7.00?Radsej ciste sacharidy(ovsenu kasu) alebo skor nejako lahko stravitelne bielkoviny(cottage cheese)?Alebo mam si dat o tej 6.30 nejaky jogurt s vlockami a ovocim a potom tak za hodinku o 8.00 protein 70%?No a potm by som isiel o tej 9.00 behat.Bolo by to OK?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Dub 2005 22:07:56


Macko
- to jídlo z 12.30 posuň na 12.00 a dej tam celý pytlík rýže
- pak dej jídlo v 14.00 a to většíaby mělo asi 30g bílkovin a 40-50g sachrů
- pak jídlo v 16.30 třeba to co jsi měl v 17.30
- pak v 19 zase tak 25-30g bílkovina 30-40g sachrů
- a hodinu před spaním si dej t o jídlo z 20.30 a bude to ok

Celkově bílkoviny docela ok, ale 240 by nevadilo a sachry bych zvedl na tak 350g

Snídani před cvičením nech, máš ji dobrou = vločky.

Macko



# Zasláno: 30 Dub 2005 07:26:11


No super Martin,
12.00-to si mam dat iba ryzu alebo aj s tym kuratom?
14.00-tam by malo byt vacsie jedlo ako o 12.00?

Ale myslim ranajky,ked pojdem robit nejaku aerobku.Nechcem nabrat ciste sadlo,ale samozrejme ani bez sadla sa neda nabrat,ale chcem cez tu aerobku aj trochu spalit tukov.Alebo to je jedno,ked aerobku mam az tak 2hod po ranajkach a ked budem makat tych 30-45min a spalovat sa zacne po 20min,tak tam spalim trochu aj toho tuku.A po tom behani je najlepsie si dat hned nejake to ovocie a potom za takych 15min protein a potom za 1hod riadne jedlo.OK???

Tom

Člen

# Zasláno: 30 Dub 2005 10:04:52


Macko
co by to bylo za jidlo bez kurete..

furt stejne velky jidla (co se tyce poctu bilkovin a sachru)

kdyz behas tak se nemusis bat tuku

Macko



# Zasláno: 30 Dub 2005 13:08:01


No tak dnes som nebol behat,lebo prsalo,tak som siel na spinning.No hrôza.Dal som 35min(3min v stoji a 2min v sede).No bol som uplne drogy.Hned som si dal banan a za 15min protein.Ale ked so sa pozrel v sprche na nohy,tak som ich mal riadne napumpovane a riadne horeli,ale ked som prisiel domov,tak som ich mal akosi chudsie ako normalne mam.To preco?

Macko



# Zasláno: 30 Dub 2005 13:19:13


Inac dnesny jedalnicek:

7.00-jogurt(200g)+jablko(to mozem rano,ci nie-rano alebo po treningu)+musli(100g)

9.00-spinning(iontonovy napoj)

10.00-banan+protein 70%(40g)

11.30-12.00-kur.prsia(150-175g)+ryza(1sacok)+zelenina

a este ma caka:

14.30-cottage cheese(200g)+psenicne racia(4ks=40g)

17.30-tuniak vo vlast.stave(140g)+sunka,syr+ryza(1/2sacka)+psenicne racia(4ks=40g)+zelenina

20.30-tvaroh(200g)+psenicne racia(2ks=20g)


CELKOVO:sacharidy=350g
bielkoviny=190g
tuky=40g

Macko



# Zasláno: 30 Dub 2005 19:21:58


Inac rozmyslal som o novom treningu,ze by som ho dal do 3 dni(A=prsia+ramena+biceps)(B=chrbat+triceps)(C=nohy).A nebude vadit ist ramena po prsiach?Zeby som si daval v A treningu iba zadne ramena a v B treningu ich dost precvicim pri klikoch bradlach-hlavne prednu cast.Tak co vy na to?Nebolo by to zle?A v tom C treningu by som daval tie nohy,ale tak ako povedal Martin-intenzivne s viacerymi opakovaniami.

Macko



# Zasláno: 1 Kvě 2005 07:28:03


A co keby som si dal na take 2-3tyzdne take treningy,ze by som nesiel po take nizke opakovania(4-6),ale ze by som isiel kazdy cvik po 8-12opakovani,ale isiel by som to iba s 1min prestavkami.Bolo by to dobre,trochu na napumpovanie,alebo sa to nehodi dat do objemu.Lebo stale cvicit objem,dlhe prestavky,nizke pocty-uz mi to nejako nezabera.Ci co si o tom myslite?Ziskal by som trochu vydrz a potom by som si dal obycajny trening,a mozno by som bol na tom lepsie,ci nie.

Macko



# Zasláno: 1 Kvě 2005 18:35:06


No dnes mi akosi nevysiel jedalnicek:

7.00-jogurt(200g)+jablko+psenicne racia(6ks=60g)

9.00-10.00-posilnovna

10.15-banan+protein 70%(30g)

12.00-zeleninova polievka+psenicne racia(6ks=60g) so sunkou a syrom

14.30-16.00-tenis(rekreacne s kamaratmi)

16.00-protein 70%(30g)

17.30-kur.prsia(150-175g)+ryza(skoror cely sacok)+zelenina+sunka,syr

18.00-2dcl bieleho sucheho vina s cocacolou light

20.30-tvaroh(200g)+psenicne racia(4ks=40g)


Nevypada to dobre,co?Ale neprepokladal som ten tenis poobede,takze som nemohol naplanovat vyzivu.

Macko



# Zasláno: 1 Kvě 2005 18:56:01


Inac co by ste mi doporucili dat si pred zapasom,ked bude trvat vyse hodinu?Aby som vladal a bol culy,aby som mal vydrz.Nejake riadne kafe???Ale co si dat ako na ranajky(2hod pred zapasom)?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 2 Kvě 2005 10:04:24


Macko
to je jasné, že když děláš spinning a běháš tak si ničíš svalovou hmotu, s tím musíš počítat.

no 1.5 je to pěkná hladovka, zkus to držet tak jako 30.4 to bylo pěkné

Jinak tim čachrováním s tréninky je akorát zhoršuješ vem si jeden a cvič to je to nejlepší co můžeš udělat

Na raňajky si dej vločky před tenisem kafe a v průběhu píj hypotonický nápoj, případně si do něj pískni carnitin.

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=5
http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2

Macko



# Zasláno: 2 Kvě 2005 14:59:54


Ja viem,ze pri behani stracam hmotu,ale ako tomu zabranit.Vies obvykle zacinam trenovat tak okolo 9.00hod.Takze rano o tej 6.30 by som si dal tu ovsenu kasu (Emco=75g),k tomu by som si dal nejake racio chlebiky(ale neviem,ktore su najlepsie:ryzove,psenicne???),no a potom by si mi poradil,co si mam dat:
a)1hod pred treningom(8.00)-70% protein(40g) a hned po treningu banan a potom po prichode domov riadne jedlo

b)1hod pred treningom(8.00)-banan a hned po treningu 70% protein(40g) a potom po prichode domov riadne jedlo

Co by bolo lepsie,aby som tak nestracal svalovu hmotu???

Macko



# Zasláno: 2 Kvě 2005 15:24:25


Dnesny jedalnicek:

7.00-jogurt(200g)+jablko+5ks psenic.racio chlebikov(50g)+ovsene vlocky(50g)

8.30-70% protein(30g)

10.00-11.30-trening(iontonovy napoj)

11.45-2x banan

12.30-13.00-kur.prsia na masle(180g)+ryza(1 sacok)+zelenina

15.30-70% protein(40g)+4ks psenic.racio chlebikov(40g)

17.30-tuniak vo vlast.stave(140g)+tmave pecivo(150g)+syr,sunka+zelenina

20.30-tvaroh(200g)+2ks psenic.racio chlebikov(20g)

Macko



# Zasláno: 2 Kvě 2005 15:26:02


Inac mama dnes doniesla domov domaci ovci syr a niekde som sa docital,ze ovci syr je bez tuku.Tak co mi na toto poviete?Je to pravda?Ak ano,tak mam velke stastie,lebo ho doniesla asi take 2kg,takze mi doniesla dostatok bielkovin.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Kvě 2005 13:36:18


Macko
ztracení svaolové hmoty nezabraníš, prostě atlet (lehkoatletický) nemůže vypadat jako Arnold. Ale to přece vůbec nevadí, pořád můžeš mít spoustu svalů Takže prostě kvalitně jez co nejčastěji a tím nejlépe chraníš svaly a taky hodně spi

Kdybys třeba v 8.30 měl 2 chleby se sýrem tak jsi dál svalům mnohem víc Nejvíc si ubližuješ tím, že dávaš protein místo jídla Na te pixly není napasano strava, tam je napsano doplněk stravy Takže prvni v ten čas pojez doopravdické jídlo a pak to můžeš vylepšit tím, že to zapiješ proteinem, takhle to jsou vyhozený prachy

Macko



# Zasláno: 3 Kvě 2005 16:02:30


Ok,ale nebude mi na treningu zle z tych chlebov?Nemal by som si tam dat nieco lahsieho-banan alebo musli tycinka(niekedy si davam vysokobielkovinovu tycinku,ktora obsahuje 11,2g bielkovin,14,4g sacharidov a 3,9g tukov-PRO PLEX od All-stars) ?No a po treningu si mam dat ten protein?

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 30 . 31 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!