Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Honza (janzat) 20- 184/84 dnes 92kg
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . >>
Autor Zpráva
janzat

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2005 18:50:23 ° Změnil/a: Administrátor


Cvicim uz rok, zatim jsem pribral asi 5 kilo a zda se mi to malo. Piju protejnak na noc, gainer se mi zda vyhozene penize-sacharidy se daji prijimat i v jine podobe a levneji. Pred a po treninku jim BCAA, hned po treninku sacharidak(50 g glukosa + 50 g sus. syrovatka) Jinak se snazim jist hodne kureci, ryby, ryzi. Poradite jeste neco na nabrani hmoty?Uz asi 3 mesice se nemuzu hnout z tech 84 kil !!!

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Kvě 2005 13:41:53


janzat
no vidíš a BCAA jsou taky vyhozené peníze, proměni se ti v těle na ty sachry

Tak napiš svůj jídelniček s časy a hodnotama a uvidíme proč nerosteš

janzat

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2005 14:18:02


snidane - zapekane musli(100g) s jogurtem(150g)
svacina - musli tycinka, nebo treba chleba se syrem nebo sunkou
obed - ryze, kureci smes
pred treninkem(1-2hod) - treba kousek tvarohove buchty, jogurt + BCAA
behem treninku- voda se sirupem
po treninku do 30 minut - sacharidak(50 g glukosa + 50 g sus. syrovatka) + BCAA
vecere - eidam nebo tvaroh. pomazanka, jine syry
na noc P65 asi 30 g a Geladrink 10 g
Tak to je v den, kdy cvicim, kdyz necvicim, misto toho protejnaku mam namichany takovy mix - tvaroh, sus. bilky + syrovatka + sacharidy

Muzu se jeste zeptat proc jsou ty BCAA na nic?
A neni to treba tim ze cvicim i dopoledne(kazdy druhy trenink)?
Kdy je lepsi cvicit?

Look

Moderátor

# Zasláno: 6 Kvě 2005 14:24:54


Dopoledne - jen musli tyčinka - to je hladovka, po treninku na nic necekej a vypij to hned, vecere - eidam jde do sadla. Cely jidelnicek mas hladovku.
Zkus si do celeho dne do 7-8 jidel rovzhnout: 300g ryze, 200g vlocek, 300g kureci prsa, tvaroh 250g, jogurt 250g,tak pul az jeden litr mlika, 3 vejce (nebo plechovku tunaka), a az teprve ted si tam muzes pridat nejaky protein - je to jen doplnek.

Look

Moderátor

# Zasláno: 6 Kvě 2005 14:26:04


http://www.f-sport.cz/print.php?id=14 tady začni

janzat

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2005 14:53:54


Ale samozrejme ze to neni uplne vsechno co jim. jidelnicek se hodne podoba tomu, na ktery jsi mi dal odkaz. Musim ale zapracovat na tom dopolednim jidle. Jinak jim, kdy muzu. Mlika vypiju denne asi litr.
Co si myslite o protejnech firmy maxmassive?

Tom

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2005 15:07:51


Look
jakej eidam de do sadla a proc?to jako se nesmijou jest takovy syry?ach jo

Look

Moderátor

# Zasláno: 6 Kvě 2005 15:25:55


Tom - je to tvrdý sýr a ty jsou obvykle tučné, což není 2x dobrá varianta večeře.

Tom

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2005 10:49:45


Look
tak kdyz to ma 20% tuku v susine? a susina je tak tech 50% tak to mas 10% tuku je to dost ale kdyz toho snis malo tak pohoda

Look

Moderátor

# Zasláno: 7 Kvě 2005 10:52:23


Tom - u mě je averze k těm sýrům z doby, kdy jsem jedl 300g tvrdého sýru denně, takže jsem přičítal přírůstky v pase hlavně jim. Letos jsem se toho nedotkl a při porovnání stejné váhy mám v pase o 3-4cm méně než loni.

Tom

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2005 11:07:37


Look
tak to potom jo ale zas ty roztiraci syry nejsou tak tucny myslim ale zas tam je malo bilkovin.. ja si treba nedokazu predstavit ze bych nezral syry

Look

Moderátor

# Zasláno: 7 Kvě 2005 11:12:29


Tom - taky jsem nedokazal, ted dokazu
Ale taky byly doby kdy jsem zral salam a ty brisaky tam taky byly - to jsem ale mel pres prazdniny brigadu na stavbe od 6 do 17hod, abych si pak vic vazil vzdelani.

Macko



# Zasláno: 7 Kvě 2005 11:24:18


No ja jedavam na desiatu bud 180g cottage cheesu alebo 100g olomouckych syreckov.Ale ku veceri si dam v pohode nejakych 20-30g ementalu.

Look

Moderátor

# Zasláno: 7 Kvě 2005 12:29:29


Macko - když si to prohodíš, tak uděláš líp, protože ementál je tučný, tak večer by ti šel akorát do tuků. A dopoledne by sis k jakémukoliv sýru měl dát i sachry - takže chleba+něco.

janzat

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2005 15:31:07


muze nekdo poradit i mi, kdyz ta diskuze je na moje tema? Diky

janzat

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2005 15:34:16


Co si myslite o protejnech firmy maxmassive?

Tom

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2005 15:39:39


janzat
co si o tom mame myslet? ja to neznam tak ti reknu at koupis treba aminostar radsi

janzat

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2005 16:03:44


Kouknete se na www.maxmassive.cz , je tam protein 70 nebo kolik, 3,5 kg za 800 myslim.

janzat

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2005 16:05:32


Jeste se chci zeptat co pit na noc. Nekde jsem se tu totiz docetl(myslim ze mars), ze takovy drink z tvarohu, ze to dyl vydrzi. Jinde se zase pise ze kvalitni syrovatkovy protein. Kde je pravda? Ja piju v den treninku ten syrovatkovy a mimo mam mix - tvaroh + sus.bilek. Mam dat tvaroh i na noc po treninku?

Tom

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2005 20:10:29


janzat
tvaroh se pomalejs travi takze je lepsi na noc
protein na noc davej jenom kdyz mas pul hodiny pred proteinem poradny jidlo

Hewlet



# Zasláno: 7 Kvě 2005 20:59:52


janzat
Já sem si kdysi dělal na noc tohle: tvaroh, mliko, kakao, banán, 4 bílky 1 nebo 2 žloutky a všechno do mixéru-cca 2-3 porce. Jen ty syrovy vajíčka se mě jednou v létě vymstily, to sem za 3 dny strávil na záchodě tolik času jako normálně za tři roky.
Ten tvaroh je dobrej, protože je tam ten kasein co se uvolňuje hodně pomalu.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Kvě 2005 13:47:32


janzat
takže docela hladovíš mrkni se zde http://www.f-sport.cz/print.php?id=41 a tak jez

BCAA jsiou na více síly při tréninku a to samé ti da sachr, BCAA jsou během tréninku spálené. Nic z toho tvou tělesnou hmotnost nezvětší

Sušená syrovátka je taky docela na nic, bo ji většina lidí nestrávi, raději si za ty peníze kup pořádný protein a kuřecí prsa

Cvič jen 3x - 4x týdně podle tréninku které zde najdeš v sekci tréninky

Tvůj jídelniček se ani zdaleka nepodobá tomu který zde je schválně si spočítej kolik v tom máš bílkovin a sacharidů.

O jakémkoliv proteinu si myslím, že dokud si nezpravíš jídelniček jsou to vyhozené prachý Maxmassive je jeden z méně kvalitních, některým lidem je z něj i špatně.

janzat

Člen

# Zasláno: 9 Kvě 2005 11:47:56


Martine ja nevim na co narazis. Ten jidelnicek jsem si cetl uz dvakrat a rikam ze ten muj je mu hodne podobny. Myslis, ze to co jsme napsal ten jidelnicek, ze je spatny. Hlidam si, abych do sebe denne dostal aspon tech 150 g bilkovin, sachry jsem u toho svojeho jidelnicku nepocital, ale za den sezeru asi tunu celozrneho chleba, takze myslim ze s tim by nemel byt problem
Abych vsechno uvedl na pravou miru, tak cvicim asi rok, hodne si ctu knizky o fyziologii a kulturistice, takze si troufam rict ze zakladni znalosti z posilovani mam ma postava se za ten rok hodne zmenila, takze myslim ze to znat je a ze to jak ZATIM jim a cvicim k necemu je. Ale proc se vubec obracim na vas vsechny. Hmotnost se zastavila na 84 kg a ne a ne s ni pohnout - predtim to slo v pohode.
Treninky jedu synergisticke skupiny - prsa+tric+delty+ bricho a zada + bicepsy + hamstringy, trenink asi co 2-3 mesice trochu pozmenim.
Muj problem je, ze chci nabrat dalsich par kil - jak jsem rekl, doted to slo, a zase ted budu menit trochu treninky. s tim bych taky potreboval pichnout
Ty co jsou tady mi presne tak jak jsou nevyhovuji... takhle jsem to totiz cvicil prvniho pul roku, pak jsem to dvakrat zmenil a ted chci zase zmenit. Na to ale jeste cas. Ted bych potreboval pichnout s vyberem vhodneho protejnaku, pomalu se totiz pripravuju na leto, koupim si permici s neomezenym vstupem a hura na to. Navic budu jist naprosto spravne hromady kurat, ryze a ryb a k tomu protejnak.

A ten si ted chci koupit. Uvazuju o Ultimate Prostar Whey 80 % 2+1 zdarma. Maji jedno baleni v prepoctu za 980,-/2,27kg . Mate nekdo zkusenosti s vyrobky od Ultimate Nutrition. Prodavaji se i tady v e-shopu. Diky zatim moc Martine za rady, s tvoji pomoci spolu pres leto se mnou neco udelame

kakofonix

Člen

# Zasláno: 9 Kvě 2005 14:04:30


janzat
Na tom jídelníčku fakt přitlač. Nesmíš mít mezi jídly víc jak 3 hodiny přestávku. Nejlepší je tak 2 - 2,5 hodiny. A bílkovin máš za den taky málo. Přidej minimálně o třetinu víc, ale obsažených ve stravě. A neblbni pořát s těma proteinama, je to jen doplněk na zvýšení příjmu bílkovin do těla když se to nedaří přirozenou stravou. Ze samotných protejnových drinků nenarosteš. A pokud do sebe narveš víc jak 30g tak ti nadbytek stejně jde do tuků, bo to tělo nestihne využít. To co se dozvíš tady je odzkoušeno, i já sám na vlastní kůži jsem to vyzkoušel, takže se toho drž a uvidíš že co ti tady kluci píšou je pravda

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Kvě 2005 16:16:33 ° Změnil/a: Martin


janzat
fakt nevím co chceš slyšet ať si posypeš chleba kmínem a děláš u toho rituální tance a ráno budeš větší

Tvoje chyba opravdu a upřímně je v jídle 150g bílkovin je málo a od oka tam máš málo sachrů. To je jako stavět barák bez cihel a furt se ptát, proč ti to nejde Nasol tam 200g bílkovin a 400g sachrů a ja ti garantuji, že se pohneš už za týden

janzat

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2005 17:21:55


OK, jdu na to, urcite to vyzkousim. Nakoupil jsem vlocky a ryzi, to ja optimalni jako sacharidy ne? Doporucujes jeste neco?

janzat

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2005 17:28:41


kakofonix


uvidíš že co ti tady kluci píšou je pravda

Nikdy jsem nenapsal ze to neni pravda. Lidi co mi tu pisou beru jako lidi se zkusenostma, proto se tu ucastnim diskuze. Ale zase to jsou vsechno myslim jenom kluci, co maji zkusenosti s cvicenim a jak u toho jist. Ja studuju na katedre TV a sportu, takze to vidim i z druhe - te teoreticke stranky.

Pro Martina : BCAA se mi v tele na sachry urcite nepromeni(pokud mam teda zkousku z fyziologie opravnene). CHrani svalovou tkan pred devastaci behem treninku(podobne jako sachry, to mas pravdu, ale urcite se na ne nepromeni)

Jinak jsem hodne pridal na jidle, celkove jim asi tak 1,5 krat tolik nez doted takze doufam ze uspechy se brzo dostavi

janzat

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2005 17:30:57 ° Změnil/a: janzat


Pro Vsechny :
Na zadne protejnaky nejsem, denne mam 1, maximalne dva koktejly, tak zas ze me nedelejte nejakeho chemika, kdyz se jenom zeptam na zkusenosti s Ultimate Nutrition.

Moc si vazim kazde Vasi rady a pripominky.

janzat

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2005 17:42:49


Jeste bych chtel vedet Vas nazor na dopoledni cviceni.

A novy trenink: (zmenil jsem z klasiky - asi po 3 mesicich)
Pondeli : Shyby na hrazde - siroky uchop
Horni kladka za zada
Spodni kladka - veslovani

Bicepsove zdvihy - EZ tyc
Biceps - jednorucky
Biceps - na spodni kladce - napumpovani

Zakopavani

Streda : Benchpress
Tlaky s jednoruckama
Prsa na stroji(v sede - tlaky)

Francouzske tlaky s EZ
Triceps na kladce
Kliky na bradlech

Rozpazky s jednoruckama

bricho
Patek : Shyby na hrazde - siroky uchop
Pritahy cinky k hrudi
Spodni kladka - veslovani

Bicepsove zdvihy - EZ tyc
Biceps - jednorucky - kladivkove zdvihy
Biceps - na spodni kladce - napumpovani

Nedele: Benchpress
Tlaky s jednoruckama
Rozpazky

Francouzske tlaky s EZ
Triceps na kladce
Kliky na stroji

Zadni delty na kladkach

Legpress nebo predkopavani


TAK CO VY NA TO?

janzat

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2005 17:43:40


ffffffff[b][/b]

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!