Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Osobní deníčky - nabírání svalové hmoty / Revital (David) 21 let, 183/80 Nabírání čisté svalovky / rýsování
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
Autor Zpráva
Revital

Člen

# Zasláno: 21 Dub 2012 23:13:02


Ahoj, jmenuji se David, je mi 20 let a chtěl bych tu dát takový svůj progress, který jsem učinil za poslední 4 měsíce. Od 1. ledna jsem začal cvičit, upravil si jídelníček a udělal trénink. Samozřejmě jsem už cvičil i předtím, ale bylo to takové jak kdy a nepravidelně. Dneska, po těch 4 měsících dřiny a odříkání jsem se odhodlal a vzal do ruky foťák a udělal pár fotek, pro porovnání. Ještě nejsem v cíli, to nebudu nikdy, ale můžu říct, že za celý život jsem se necítil lépe. Na začátku ledna jsem vážil 86 kilo, nyní mám přesných 77,7. Motivace byla a je veliká, všechno jde, hlavně, když jsou vidět výsledky. Ještě bych dodal, že suplementy, co používám, jsou - Protein 90 Master Beef od Amixu, BCAA v tabletách aminostar, Amina od amixu a l-carnitin. Nic jiného jsem v životě nezkusil, ani mě to nějak neláká, tohle mi stačí. Taky přikládám odkaz na fotky k porovnání a budu se tu snažit vypsat nějaké svoje poznatky a tréninky.

http://imageshack.us/photo/my-images/19/kolcopy.jpg/

kingie

Člen

# Zasláno: 22 Dub 2012 10:18:53


Nic jiného jsem v životě nezkusil, ani mě to nějak neláká, tohle mi stačí.
No aby ne Supr vysledek. Ted by jeste pro ostatni mohlo byt prinosne jak budes bojovat s formou nasledne, kdyz uz te nebude bavit neustale striktni odrikani.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 22 Dub 2012 11:51:45


Revital
Teda klobouk dolu, pekne vysledky.

Revital

Člen

# Zasláno: 22 Dub 2012 22:50:26


Abych pravdu řekl, není to zase taková hrůza, si něco odříct. Člověk si na to hlavně rychle zvykne. Možná jak kdo, ale u mně nebyl problém. Minulý rok jsem měl možná tak 2-3 měsíční období, kdy jsem pil denně coca colu. Opravdu, nebyl den, kdy bych si ji nekoupil a sám nevypil. Naštěstí mě to přešlo a teď už minimálně 4 měsíce ani nevím, jak chutná. Dokud budu cvičit, budu si držet i svůj zdravý životní styl a nevypadá to, že bych chtěl končit. Zvlášť, když to jde konečně trochu poznat. Díky za pochvalu

MichalPM

Člen

# Zasláno: 23 Dub 2012 06:48:10


Revital
jo,jo, mas krasnou formu!
a s tim odrikanim mas naprostou pravdu, vsechno je to jen a jen o prioritach..

kingie

Člen

# Zasláno: 23 Dub 2012 14:13:55


Tak jasne, neco si odrict neni problem, ale tohle bych hadal ze jde jeste kus dal - takto vetsina lidi se zdravym zivotnim stylem opravdu nevypada Protoze i kdyz vypadaji zdrave a dobre, k vzhledu "z casaku" (a ted nemyslim magii s photoshopem) jeste chybi poslednich par kil hmoty ci nadbyva poslednich par kil tuku.
Tuhle v tv mluvil novy cesky mistr v boxu: Kvuli zapasu zhubnu 14kg za 4 mesice a za dalsi dva dny mam 10kg zpatky

Revital

Člen

# Zasláno: 24 Dub 2012 14:09:20


No, jasně Ve fitku jsem pečený vařený, ale ten zbytek dělá taky hrozně moc. Vždycky jsem zastával a šířil názor, že strava dělá 70%, cvičení 30%.

Revital

Člen

# Zasláno: 25 Dub 2012 16:02:19


http://imageshack.us/photo/my-images/256/jujuu.jpg/

Ještě fotka tricepsů a ramen. Takové černobílé to mám hlavně proto, že jsem bílý jak stěna. Sluníčko ještě nechce opalovat.

Revital

Člen

# Zasláno: 25 Dub 2012 16:03:38


Jinak dneska trénink zad. Později ho i vypíšu, chtěl bych tu vypsat všechno, jenže jsem líný jak veš a mám to ve svém sešitě všechno napsané ručně..

Revital

Člen

# Zasláno: 25 Dub 2012 16:59:30


Back workout

Přítahy na široké hrazdě 3x10
přítahy na úzké hrazdě do stran 3x10
přitahování úzké kladky v sedě 3x15
přítahování široké kladky v sedě 3x15
přitahování kladky 1 rukou ve stoje 3x15
-- " -- v sedě 3x15
přitahování široké kladky za záda 3x15
přitahování široké kladky k prsům 3x15
činky v předklonu - pohyb ramen dozadu 3x15
roztahování provazu za sebe 3x15
nataženou rukou stahování provazu v kleče 3x15
přítahy - nohy šikmo vpřed 3x10
z boku přitahování klady do stran - vždy vnější ruka 3x15

Je to peklo, ale jsem maximálně spokojen!

Iohanka

Člen

# Zasláno: 26 Dub 2012 15:55:26


Revital
super výsledky, to je fakt bomba

Revital

Člen

# Zasláno: 26 Dub 2012 17:26:41


Děkuju
Takže dnes nějaké ty kilometry nalítané na bruslích, ranní cvičení doma a teď hurá do fitka, cvičit záda. Tréning vypíšu později.

Revital

Člen

# Zasláno: 26 Dub 2012 22:09:51 ° Změnil/a: Revital


Dneska trénink ramen. (mám to pojmenované podle sebe, tak se nedivte, když něčemu nebudete rozumět)

Zvědání (20kg) tyče za hlavou - nahoru a dolů až na lopatky. 3x15
Zvedání činek v sedě 3x15
Roztahováni rukou od sebe s činkama 3x15
Předpažování po jedné ruce 3x15
na šikmé lávce křížení provazů 3x15
zvedání rukou s pokrčenými lokty (činky) 3x15
hydraul. bench v sedě ramena 3x15

+abs trenink

společně s cvičením doma a bruslením celkem plodný den.

Jídelníček (jen tak zběžně)

ráno - tvarohový závin
dopoledne - odtučněný tvaroh + aminokyseliny
oběd - hovězí maso, zelenina
svačina - ochucený tvaroh milko + černé pečivo + aminokyseliny
potreninková směs
2. svačina - odtučněný tvaroh
večeře - černé pečivo + 20% tvrdý sýr + zelenina
na noc - trocha toho odtučněného tvarohu + protein 90% + amina

Potréninková směs = 3x bcaa + 1x amina + 40g hroznového cukru (ve 2dcl vody)

kingie

Člen

# Zasláno: 27 Dub 2012 09:25:39



mas tam tolik tvarohu, ze bys mel platit emisni povolenky

Jinak jsi dobry blazen, tipnul bych si ze z tohohle fora budes sportovat nejvic hodin denne. Ale tak videt to jde

Revital

Člen

# Zasláno: 27 Dub 2012 10:45:38


Já nic jiného doma neměl a do obchodu daleko Navíc jsou tam přece jen bílkoviny, prakticky bez tuků, tak proč toho nevyužít.
Sportem žiju, navíc je konečně venku hezky, tak vytahujeme pytel, rukavice a pojedeme nějaký ten sparing. Dnes tréning tricepsů, ale půjdu tam až kolem 19:00. Jdu do kina na skvělý animák piráti
Jídelníček taky večer hodím, dneska to bude pestřejší. Tvaroh tam ale bude taky!

Revital

Člen

# Zasláno: 27 Dub 2012 20:21:40


http://imageshack.us/photo/my-images/407/krivak.jpg/

Po dnešním tréninku.

Večer vypíšu co to bylo a snad si i vzpomenu, co jsem vůbec jedl, howgh!

Revital

Člen

# Zasláno: 27 Dub 2012 21:10:50


Tááák, jdeme na to.

Dnešní triceps - zase moje názvy, nesmát se!

Bench - úzký úchyt 3x15
Pullovery s krátkou tyčí 3x15
Pullovery s krátkou tyčí a přítahem na prsa 3x15
Stahování kladky ve stoje podhmatem 3x15
Rumbakoule (takové ty dřevěné cosi na těch provazech) 3x15
Rumbakoule zády ke stroji 3x15
Stahování kladky náhmat 3x15
Stahování provazu 3x15
Kliky na čince 3x15
Kliky na gumovém pulbalonu 3x15

Triceps skoro umřel, ale stálo to za to. Jinak jestli jste z toho něco nepochopili, vůbec se nedivím.

Jídelák:

Snídaňa : Černé pečivo, tvrdý sýr, ochucený tvaroh
Sváča : se nekonala, urgentní odjezd za povinnostmi
takže jen amina
Oběd : Pořádný kus kuřete, cherry rajčátka, hlávkový salát, paprika
Po obědě : Amina, mléčná rýže se skořicí (300g)
Trochu dýl po obědě: Odtučněný tvaroh (Kingie promine)
Ještě dýl po obědě, spíš už před večeří: Potreninková směs
Večeře: Černé pečivo, tvarohová pomazánka, zelenina a taky zbytek rýže
Po večeři: Odtučněný tvaroh, amina, pac a pusu a spát.

Revital

Člen

# Zasláno: 28 Dub 2012 11:41:53


ÁÁÁ! Venku je božsky! Plán následující -
Pojíst špenát, trochu vytrávit a hurá na brusle.
Aspoň do Zašové a zpět, to je nějakých 20-30km.
Kolem 17:00 fitko, dneska biceps. Tréning hodím potom.

Revital

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2012 12:38:51


Nějak nestíhám, každopádně každodenní fitko se koná pořád, i nějaké to aerobko. Zítra budu podrobnější.

Revital

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2012 21:00:19


Do půlnoci sem napíšu tréning i nějakou novinku, do té doby bych se potřeboval o něčem poradit. Držím si denní příjem tuku max do 15g, je to správné, či je to málo? Vím, že to rozhodně není moc. Tak vybírám z těchto dvou možností Ne, že by mi to nevyhovovalo, já spíš tak ze zvědavosti, na kolik to mají nastavené jiní.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2012 21:13:08


Revital
to je malo minimum by melo byt 20g, pod 20g na den by tuky klesnout nemely tam uz pak hrozi zdravotni komplikace...

Revital

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2012 21:21:27


To je divné, že mi zatím nic nebylo. Jen rýmečka a tomu podobné chlapské nemoci. Každopádně díky, zkusím to někde trochu navýšit.

jitkajp

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2012 22:28:02


Sansaj
Revital

U chlapů je možný jít s tukama klidně i na NULU. Problém to může být "jen" u ženských, protože tuk je třeba k různým hormonálním pochodům.

kingie

Člen

# Zasláno: 2 Kvě 2012 23:39:12 ° Změnil/a: kingie


jitkajp:
Jak to vis tak jiste? Kdyz si vzpomenu jake "pravdy" byly o stravovani prosazovane pred 20 lety, tak dneska uz mnohe pusobi celkem usmevne..
A co se objevi za 20 let muze byt zase uplne nekde jinde.
Spis bych to postavil tak, ze u zenskych jsou dulezite argumenty proti kratkodobemu vysazeni tuku objevene, u muzu zatim ne.

Revital

Člen

# Zasláno: 3 Kvě 2012 08:02:08


Táák, dneska plán následující

Za chvilku fitko, aerobko už se na mě těší, takže hoďka a půl pásu, kola, stepperu, vesla + dynamické cviky s vlastní vahou nebo velmi nízkou váhou. Už to mám odzkoušené, vypotím celou čínskou vesnici a bude to.

Odpoledne (cca 15:00) zase fitko a trénink zad. Je to nejnáročnější trénink co mám, ale nějak se to zmákne.

Revital

Člen

# Zasláno: 3 Kvě 2012 20:26:27


Konečně mám čas sem něco napsat.

Ráno to byla 1,5 hodiny aerobka (hlavně kolo, stepper apod) + nějaké kravinky s vlastní vahou ve fitku.

Večer zase fitko, tentokrát tréning zad + asi 2km na páse (16km/h rychlost const). Výsledek výborný, cítím se fajn, díky BCAA a lo-carb monster se necítím ani moc zřízený.

Jídelníček:

Ráno: Tvarohový závin
Po fitku 1: Potréningová směs, sójová tyčinka
Oběd: Zeleninový salát + vepřové maso (samá libová paráda)
Po obědě: Mléčná rýže
Sváča: Fit tyčinka (taková velká )
Po fitku 2: Potréningová směs
Večeře: Černý chléb, šunka, sýýýr
Před spaním: Proteinek

Na vyplnění míst mezi jídly dávám amina, to sem ale vypisovat nebudu. Tělo je zase o poznání lepší, než na první fotce, zbavuju se přebytečných tuků a řežu tělo do maxima.

Revital

Člen

# Zasláno: 4 Kvě 2012 11:19:04


Jupí, teď přijelo PPLko, dovezlo mi rukavice, amina, bcaa, l-carni a protein. po velmi dobré zkušenosti s Monster Beefem od Amixu už objednávám podruhé tenhle. Minule jsem měl Vanilka - limetka, teď přišla jahoda - banán, tak jsem zvědavý!! Na to že to je 90 protein to chutilo dobře!

Revital

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2012 22:41:22


Jídelníček dnes:

Ráno: Krupicová kaše + hroznový cukr + granko
Sváča: Amina + kokosová buchta
Oběd: Brokolice + kuřecí maso (hooodně masa)
Sváča: Mléčná rýže + amina
Po fitku: Potreninková směs + černé pečivo (sýr)
1,5-2h po fitku: Protein
Večeře: Černé pečivo + šunka + sýr
Před spaním: Amina + protein

(jako mazadlo na pečivo používám odtučněný tvaroh)

Jinak ve fitku trénink hrudníku, docela jsem si dal záležet na benchpressu a bylo to dost poznat! Škoda jen, že chodím cvičit sám a nemám žádného parťáka na jištění, možná bych se ještě víc odvázal!

Revital

Člen

# Zasláno: 9 Kvě 2012 21:54:16


Dneska trénink ramen, taková normálka + nějaké to zahřátí na páse. Zítra mě čeká double trénink, ráno (9:00) nějaká ta dynamika a odpoledne pak záda, což je zase nejobtížnější tréning, tento týden to vyšlo blbě. Jídelníček fajn, začal jsem na snídani jíst nějaké ty vločky, i když jsem tomu nikdy nefandil. Udělal jsem si takovou plpu. Vločky + odtučněné mléko + hroznový cukr.

Proč se ty vločky tak doporučují na ráno, když tam sakra nejsou žádný sachry?

Sansaj

Člen

# Zasláno: 9 Kvě 2012 22:04:50 ° Změnil/a: Sansaj


Revital
Tak to nevim kam koukas protoze ovesne vlocky jsou zdrojem nejkvalitnejsich sacharidu , nic lepsiho neexistuje (jen pro info - vlocky obsahuji polysacharidy nebo-li slozene cukry ktere se uvolnuji postupne behem dne,kdyz to hroznovy cukr je monosacharid nebo-li jednoduchy cukr a ten se dal nema jak stepit a proto je rovnou vyplavovan do krve jako zdroj rychle energie)

tady mas clanecek o sacharidech a jako sportovec bys tohle mel vedet
http://www.f-sport.cz/print.php?id=96

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!