Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Treningové logy / Maggmiss (Magda) - 22 let, 154cm, cil 50kg
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 11 . 12 . >>
Autor Zpráva
maggmiss

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2010 20:28:59


koukam na ty treninky tady a rikam si ze bych mozna mela delat vice opakovani a hlavne vic cviku na nohy/zadek.. alespon podle tohodle http://www.f-sport.cz/print.php?id=17 jen tam nejsou zadny vypady ani legpress..? a stroje na abdukce a addukce u nas v posilce nejsou tak nejak nevim jak by se jinak dalo udelat roznozovani..
a jestli to dobre chapu tak mam radsi delat nizsi zatez vickrat(15x) a s kratsima pauzama ze?

no zitra rano zase du, tak ty nohy nak vyzkousim..
co treba:

drepy
vystupy na lavicku(pokud se tam naka stabilni najde)
vypady
ss zakopavani a prekopavani
zanozovani ve stoje
prinozovani ve stoje

rufi

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2010 20:40:41


maggmiss
místo abdukce zkus plie dřepy s čínkama,je to dobrý cvik na vnitřní stranu stehen.Já nikam nechodím tak inprovisuju(nevím zda je to dobře napsané)nebo mám míč(cca průměr 30cm) mezi kolena a stahuj je k sobě

maggmiss

Člen

# Zasláno: 28 Bře 2010 20:51:25


rufi
oki dik vyzkousim

koukam k fitnessce ze dela vypady v SS s tema plie drepama.. tak to mozna udelam taky tak..


drepy
SS vypady a plie drepy
SS predkopavani a zakopavani
SS zanozovani a prinozovani
lytka

i kdyz.. nevis jestli sou SS vubec vhodny na hubnuti?

FitnessGirl

Moderátor

# Zasláno: 29 Bře 2010 05:38:30


maggmiss
i kdyz.. nevis jestli sou SS vubec vhodny na hubnuti
určitě

maggmiss

Člen

# Zasláno: 29 Bře 2010 12:41:49 ° Změnil/a: maggmiss


FitnessGirl
dekuju

maggmiss

Člen

# Zasláno: 29 Bře 2010 12:42:33 ° Změnil/a: maggmiss


PONDELI 29.3.
váha: 57,9kg
snědeno: 70g B, 131gS, 21gT

trenink:

drepy: 1x20 s tyci, 4x15 s tyci a nakym mini zavazickem
SS vypady a plie drepy 3x20 (4kg cinky)
SS zakopavani a predkopavani 3x15 (15kg)
SS zanozovani (5kg) a prinozovani (10kg) ve stoje - 3x20

se zanozovanim a prinozovanim byl trochu problem protoze u nas v posce neni zadny pasek co by se dal dat na nohu pri tomhle cviceni.. ale nakonec sem to nejak vymyslela jeste stesti ze tam krome kamose vubec nikdo nebyl

jidelnicek
9:00 vlocky 30g, mliko 100g, ovesna kase 15g - 10B, 37S,6T
posilovna
12:00 chleba 10g, ryze 35g, porek 50g, kure 50g, rajce 80g -16B,40S,2T
14:30 ryze 25g, porek 50g, kure 50g, rajce 80g -14B,26S,1T
17:00 chleba20g , sunka30g cinsky zeli 80g - 8B, 14S, 2T
19:30 chleba 15g, sunka 35g, cinsky zeli - 80g 8B, 11S, 1T
22:00 pangas 100g, rajce 80g - 14B, 3S,4T

FitnessGirl

Moderátor

# Zasláno: 29 Bře 2010 13:51:22


vypadá to moc hezky

rufi

Člen

# Zasláno: 29 Bře 2010 20:56:24


maggmiss
čubrním jak sis to hezky urovnala

maggmiss

Člen

# Zasláno: 29 Bře 2010 22:55:29 ° Změnil/a: maggmiss


diky holky)


akorat je teda divny ze mam stejne porad hlad uz po 2hodkach mi kruci v brise.. bud se mi hrozne zrychlil metabolismus(coz pochybuju ) nebo sem si za ty 2 tydny o hoodne roztahla zaludek:-D

jinak akorat sem ted prisla z tesca z nakupu.. utratila sem asi 700 ale co nadelam, snad mi to aspon dlouho vydrzi a taky sem tam byla hrozne dlouho:-X vsechno sem procitala:-D ale zjistila sem ze mliko vubec nema cenu.. kdyz si dam jogurt(k vlockam) tak to vyjde na stejno.. a s activii lehkou a fit(napoj) jeste lip.. akorat tam sou mozna spatny cukry ale zase v mliku asi nebudou o tolik lepsi myslim, ne? v tomhle mam porad jeste trochu zmatek..
a ta ricottaco tu vsichni ji.. ta moje ma 9g tuku.. ale jeto tam tak divne natiskly ze mozna nekde prodavaj s mene??

a nestihla sem dnes uz zadnou aerobku tak si ji dam zitra no..

akorat teda mam dotaz.. jestli je to v necem lepsi delat cardio ve dnech posilovny? nebo je to jedno.. rikam si ale ze je mozna lepsi mit nejaky dny uplne vollny na tu regeneraci.. ne? slozity..

FitnessGirl

Moderátor

# Zasláno: 30 Bře 2010 06:46:31


maggmiss
já ti navrhovala tohle:

já bych dala spíš 4* fitko s tím, že odjedeš dvakrát celé tělo, po tréninku, kde jsou nohy bych dala aerobku, jeden den čistě aerobku a dva dny volné

dny volna na regeneraci určitě nepodceňuj

rufi

Člen

# Zasláno: 30 Bře 2010 07:37:39


maggmiss
tu riccotu si dávám jen 20g na chleba,je to jen větší potření chlebaZkus si udělat jídelníček po 2hodinách a nebo přidej na S

maggmiss

Člen

# Zasláno: 30 Bře 2010 08:37:22 ° Změnil/a: maggmiss


FitnessGirl
prave proto se ptam jestli a v cem je to lepsi.. vim ze si mi to takhle radila.. treba proc je vyhodnejsi delat cardio ve dnech s nohama kdyz uz sou unaveny...?

a taky jestli vadi treba plavani ve volnym dni.. opravdu jen pomaly prsa



dam to treba takhle:

PONDELI posilovna - nohy - cardio
UTERY cardio
STREDA posilovna - horejsek
CTVRTEK volno (mam dlouhou skolu takze bych stejne nestihala)
PATEK posilovna - nohy - cardio
SOBOTA volno
NEDELE posilovna - horejsek

a obcas chodim uterky nebo ctvrtky plavat do skolniho bazenu.. ale to je jen takovy vyplavani se spis

maggmiss

Člen

# Zasláno: 30 Bře 2010 09:16:42 ° Změnil/a: maggmiss


UTERY 30.3
váha: 57,0 kg
(ubytek je tolik kvuli vazeni na jiny vaze-sem ted na tyden v praze)
snědeno: 70g B, 130gS, 20gT

aerobka:40 min

jidelnicek:

8:30 - vlocky jemne 50g, jogurt 70g - 8B,27S,6T (ty jemny chutnaj trochu jak otruby )
10:30 - 30chleba, sunka, rajce
12:30 - 50 maso, 25ryze, porek, rajce
15:00 - 50 maso, 25ryze, porek, rajce
17:30 - chleba 25, sunka 35
19:30 - chleba 25, sunka 35
22:00 - ryba, rajce

trochu se bojim ze se mi zase vraci ta nemoc jelikoz sem ji tak trochu prechodila (nebo spis presnowboardovala) ale musim s tim bojovat ptze pak bych nemohla cvicit a to teda ne-e!

FitnessGirl

Moderátor

# Zasláno: 30 Bře 2010 10:12:24


maggmiss

to vypadá moc hezky po nohou kvůli regeneraci, a chtěla jsem dodžet ty dva volné dny, takže při 4 trénincích ve fitku mi to takhle přijde nejlepší

Martin

Administrátor

# Zasláno: 30 Bře 2010 13:53:20


ahoj kouknul bys prosim taky ke me? ostatni mi tam sice uz radi, ale ja mam porad pochyby..:-X mam 154cm/58kg a pry mam jist 130g sacharidu! prijde mi to hrozne moc, ale kdyz to odsouhlasis i ty tak uz pochybovat nebudu vsech rad si hrozne cenim a nerada bych o ne prisla svym pristupem ale tech 130 mi jde proti srsti kor kdyz to porovnam s ostatnima zenskejma.. maj o 10kg vic a jedi tech sachru i min.. dik moc!

maggmiss
nepochybuj

máš mraky pohybu, takže si spíše naopak hlídej jestli nejsi slabá a malátna, to by bylo málo sachrů ...

maggmiss

Člen

# Zasláno: 30 Bře 2010 14:04:24


Martin
oka dik!!

akorat ty mraky pohybu... nevim nevim.. sice obcas zamakam.. ale jinak se v podstate porad jen valim u pc.. kdyz to porovnam s pritelem kterej za den stihne ricochet, posilku i plavani... ted je moje nejcastejsi aktivita vareni

tak od ted uz zadny pochyby

maggmiss

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2010 06:36:06 ° Změnil/a: maggmiss


STREDA 31.3
váha: 57,3kg
snědeno: 71g B, 130gS, 17gT

trenink:

zada kladka dopredu 3x10(20kg)
spodni kladka 3x10(20kg)
hrudnik tlaky na sikme 2x15 (6kg)
rozpazovani na sikme 2x15 (3kg)
ramena tlaky 3x10 (6kg) (jindy to v poho davam lepe tak nvm proc mi to nak neslo.. asi v tyhle sestave)
SS triceps kladka 3x12 (12kg), biceps zdvih s EZ osou 3x20
bricho 3x20
lytka ve stoje 3x20 (20kg)

prislo mi ze toho bude hrozne moc ale v pohode sem to stihla do 45min


jidelnicek
6:30 vlocky50g
9:00 chleba 30, sunka 30
11:30 chleba 20, sunka 20
posilovna
12:30 banan 100g (asi moc co)
15:00 kure45, ryze 25, rajce
18:00 kure45, ryze 25, zeli
21:00 chleba20, sunka 33, syr 15, ricotta 7

rufi

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2010 07:29:37


maggmiss
hezký úbytek

maggmiss

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2010 13:38:27


rufi
diky ale ona to stejne byla jen voda co se me chytla kdyz sem chvili jedla nezdrave a u me staci jist vecer min a hned je to rano videt.. vecerni kesu je me oblibene a pomerance a pomelicka

rufi

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2010 14:30:18


maggmiss
Jé pomelo a pomeranče to jsou mé oblíbené ovoceNeboj prďka neboj ono se to pohne.A kolik vypiješ za den vody?Ta je důležitá,odplavuje veškerý bordel co máme v těle

maggmiss

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2010 15:40:02


rufi
no ja sem prave zvykla jist ovoce fakt hodne takze ted posledni dobou docela trpim.. omezovala sem je uz nakej cas ale az tady sem se dozvedela ze je to skoro jak cokolada chjo.. ale dneska sem mela po posilce banan tak sem si ho uzila

nejhorsi ze spolubydlici je hubenour a porad si ji sladkosti a popkorny a buchticky a velikansky porce vseho, a i klidne i ve 12 vecer a ja sem na dietach uz tak od 12let samozrejme tech spatnech..

no snazim se pit ty 3 litry vody.. mam u sebe porad pullitrovou flasticku a pred kazdym jidlem se ji snazim dopit a natocit novou

maggmiss

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2010 15:58:25


aa koukam ze sem presunuta do denicku to je asi dobre..

jinak nejde mi nacist zadna ikonka a to i kdyz ji mam pod 5mb a je .gif jako ty ikonky v nabidce

spillenka

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2010 19:05:08


maggmiss
koukam, že ses přestěhovala z tréningů du hubnutí, ti tam bylo smutno viď?

maggmiss

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2010 19:09:53


spillenka
to ja ne.. nekdo me sem soupnul

rufi
tak zitny chleb moskva mi po 3 dnech zplesnivel a to sem skoro ani neochutnala.. nvm proc, kdyz chleba co si pecu vydrzi normalne tyden (mozna je to tim ze neni v obalu ale je zabaleny v uterce.. tak ze bych koupeny chleby taky vyndavala z igelitu?)

maggmiss

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2010 19:41:41


FitnessGirl

nejdřív vypiluj jídelníček, pokud ho nemáš 100%, tak ti ani efedrin nepomůže... ... tak uz muze bejt tak na 90% dobrej ne?:-D tak jakej spalovac doporucis:P po dlouhy dobe je na sklade zase Guggulbolic (cetla sem i recenze z ameriky, ze je dobrej) tak si rikam ze bych poridila to.. a mozna s necim smichat..?

rufi

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2010 19:48:58


maggmiss
to je divný mně vydrží chleba i týden.Taky se těším že si budu moct dát banán nebo něco jiného,ale dnes se mi nevyplatilo nakupovat jinde.Jsem alergik a koupila jsem si rajčata v Hypernově a měla jsem z nich alergický záchvat.Sakra už mě to štve když je člověk rukojmí a neví co se stane když požije to či ono.s těmi ikonami ti nepomůžu já taky válčila a dostat tu ikonu od někud jinud to je pro mě vzdálená píseň3litry?to si dobrá,já do sebe stěží narvu 1,5l

maggmiss

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2010 21:29:37 ° Změnil/a: maggmiss


rufi
Jsem alergik a koupila jsem si rajčata v Hypernově a měla jsem z nich alergický záchvat. tak to je neprijemny asi tam prodavaj naky hodne postrikany rajcata co? to ja nastesti na tohle netrpim.. ale ted mam zanet spojivek takze taky neprijemny (musim si postezovat, sem blizenec )
3litry?to si dobrá,já do sebe stěží narvu 1,5l no ne vzdy se mi to povede a vecer se to pak dohanet nema takze mam smulu.. blby je ze ja pak ale kazdou pul hodku chodim na zachod a to bez srandy ale aspon mam nakej pohyb a neco me donuti vstat z postele ze jo

uaaaa uz sem zase na Fku a procitam misto abych psala esej do skoly.. joo dneska bude dlouha noc at zije prokrastinace

FitnessGirl

Moderátor

# Zasláno: 31 Bře 2010 21:40:11


maggmiss
... tak uz muze bejt tak na 90% dobrej ne?:-D tak jakej spalovac doporucis:P po dlouhy dobe je na sklade zase Guggulbolic (cetla sem i recenze z ameriky, ze je dobrej) tak si rikam ze bych poridila to.. a mozna s necim smichat..?
dokud není 100% tak je to k ničemu s touhle otázkou bych se spíš obrátila na Martina

maggmiss

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2010 21:58:12


FitnessGirl
sakra, ja sem chtela slyset neco jako, dyt uz ho mas 100% ok zeptam se ho.. ja sem ten typ co proste potrebuje nejakou podporu v chemii.. ty verim vic nez sobe

FitnessGirl

Moderátor

# Zasláno: 31 Bře 2010 22:08:40


maggmiss
tys mluvila o 90 já bych ti poradila, ale taky nechci doporučovat nic, co nemám vyzkoušené, Martin má určitě větší přehled

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 11 . 12 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!