Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Treningové logy / Nufice - Tréninkový plán pro ženy v začátcích
Autor Zpráva
Nufice

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2010 01:44:17


Dobrý den,

prosim vas o radu. Nasla jsem na netu tento treninkovy plan pro zeny, myslite si ze je vhody pro zacatecnici? Cetla jsem, ze by se melo ze zacatku cvicit cele telo, ale od stredu tela ke koncum. To v tom planu nejak nesedi. Dale bych se chtela zeptat, jestli to je mozne cvicit jako kruhovy trenink, protoze je to prome zabavnejsi forma. Chtela bych ziskat trosku vetsi silu v rukach a nabrat nejakou svalovou hmotu.

Měřím 180cm
Váha 58Kg

Děkuji vam za rady, tesim se na ne a nasloucham vam.

10-15 minut: rotoped / eliptical / stepper - jako první musíte své tělo zahřát, prokrvit a připravit na trénink.

10 minut strečink

předkopávání: 1x20, 2x15 - přední strana stehen
zakopávání: 3x15 - zadní strana stehen a zadeček
abdukce: 2x30 - (roznožování) – vnější strana stehen a zadeček
addukce: 2x30 -(opak roznožování – tlačíte nohy k sobě) – vnitřní strana stehen
peck deck: 3x15 - prsní svaly
stahování kladky před hlavu: 3x15 - zádové svaly
upažování ve stoje: 2x15 - svaly ramen
tricepsové stahování kladky: 2x15 - tricepsy
zkracovačky: 3x20 - břišní svaly
hyperextenze: 3x15 - vzpřimovače páteře

10-20 minut: rotoped / eliptical / stepper - na závěr doporučuji opět aerobní aktivitu

10 minut strečink (bez hmitání)

Nufice

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2010 13:31:50 ° Změnil/a: Nufice


http://nufice.rajce.idnes.cz/profil_foto/

posílám vam i moje fotky a mereni InBody

arnold

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2010 20:56:40


Ten ,tvůj trénink moc na nabírání svaloviny není, řek bych že spíš vůbec.
Kruhové tréninky se používají spíše než na objem tak na spalování tuku a kardio
na získání svaloviny potřebuješ tak 6-8 opakování a2-3 série těch, 15 opakování je moc ,takovej trénink zpohledu zvětšení svaloviny nikam nevede
chce to něco takovýho
http://www.f-sport.cz/print.php?id=129

Orsa

Člen

# Zasláno: 13 Čen 2010 21:54:04


Nufice souhlasím s Arnoldem! Zkus si počíst tady http://www.f-sport.cz/bb/index.php?action=vthread&forum=21&topic=4747

marka13

Člen

# Zasláno: 14 Čen 2010 15:31:34


Ptala si se mne v mém deníku na treninkový plán. Myslím, že ti tady ostatní poradí lépe.
Víš, já cvičím asi 9 měsíců a vím, že je to hlavně o vůli. Ono nejde jen napsat na papír trenink. Podle mne každý kdo začíná si musí držet jídelníček a mít pohyb. A každý pohyb je dobrý. V posilovně vidím lidi, kteří chodí stejně dlouho jako já, ale výsledky možná poloviční, nebo žádné. Prostě tomu nedávají všechno. Když jim řekneš ať dělají dřepy, je to moc práce a při přednožování si stihnou povyprávět, co uvaří manželovi, pak výsledky nebudou nikdy! Dej na rady zkušenějších, tady je jich spousta a hlavně, pokud cvičíš a chceš výsledky, dej do toho opravdu všechno! Musíš
cvičit efektivně, jak psal Arnold méně opakování, vyšší váhy a hlavně procítit, a naučit se izolovat sval, který právě cvičíš. Pak dobře strava a jde to samo. Já sama se pořád učím.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!