Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Treningové logy / Petr, 18let/182cm/65-68Kg
Autor Zpráva
SpameR

Člen

# Zasláno: 27 Čen 2010 20:58:46


Ahoj všem, potřeboval bych poradit ohledně tréningu, 10 měsíců jedu tento tréning :
Den 1: Nohy, Prsa, Biceps, Břicho (1h40min. +)
Den 2: Záda, Ramena, Triceps, Břicho (1h50min. +)
Kromě Bicepsu a Tricepsu na vše cvičím 3-5 cviků a celkově má tréning kolem 2h, někdy i více . . .
Většinu cviků cvičím 4 série, 1. sérii 12x lehkou váhu, 2. sérii 10x trochu těžší váhu, 3. sérii 8x těžkou váhu a 4. sérii 6x to nejtěžší co zvednu, aby to vyšlo tak na těch 6 opakování
chodím pravidelně: úterý, čtvrtek, sobota, neděle (4x týdně)
Ale co jsem tak různě četl, tréning, zvláště do objemu (což bych rád) by měl být 45-75min.
Tak jsem se rozhodl to rozdělit na 3 dny:
Den 1: Nohy, Ramena, Břicho (cca 1h10min.)
Den 2: Prsa, Biceps, Břicho (cca 1h20min.)
Den 3: Záda, Triceps, Břicho (cca 1h15min.)
stále chodím 4x týdně, ale nevím zda se to tak zdá být lepší, sice tréning je kratší, tím pádem ztrácím méně svaloviny, ale rád bych nabíral i dosti na síle a to nevím, zda to tak bude lepší, když jednu část těla cvičím někdy i po 5ti dnech, takže by mě zajímalo, co by bylo pro mě lepší, zda delší tréningy, který jsem cvičil 10měsíců nebo kratší tréningy, který cvičím teď (zatím cca 3 týdny)
Rád bych přibíral hlavně na síle, ale objem bych taky trochu rád.
Beru Protein, Sacharid, Amino 2700, Taurin, CEE a Nitrix (u všeho dodržuji přesné dávkování).

MichalPM

Člen

# Zasláno: 27 Čen 2010 21:36:57


SpameR
jidlo je zaklad,napis,co,kolik a kdy presne jis..bez toho je to k nicemu..

SpameR

Člen

# Zasláno: 27 Čen 2010 22:12:22 ° Změnil/a: SpameR


no s jídelníčkem mám celkem problém ho dodržovat a skoro každý den je jiný

Školní dny:
6:00-7:00: Nitrix hned po vzbuzení, za 20min. Protein
cca po 30ti minutách chleba (se sýrem, šunkou, paštikou)
pak každých 45min. jeden chleba, výjmečně jen rohlík cca do 10:00
11:00: nitrix
11:30: oběd, ve škole mám na výběr ze dvou obědů, tak se snažím vždy vybrat ten vydatnější a často mám 2 porce
12:45: od této chvíle co 45min. to rohlík/chleba
16:15: Gainer
16:30: Jogurt/Tvaroh (s vločkami/rohlíkem)
16:45: CEE, Taurin
17:00: posilovna-Iontový nápoj
18:30: Amino 2700 3 tablety, CEE, Taurin (dříve jsem brával 2 před a 2 po)
18:40: Gainer
19:10: Protein 76-86% cca
19:20: večeře (3 krajíce chleba nebo krupice)
20:50: Nitrix
21:20: menší jídlo
21:30: Protein
21:40+ spánek

není to přesné na ty minuty, ale asi tak nějak to mám

Víkendy(Prázdniny):
10:30: Nitrix za 20-30min. protein
11:00: Musli/Krajíc chleba
12:00-12:30: oběd (nejčastěji maso s bramborama/rýží)
13:45: Nitrix
14:15: Gainer
14:30: Tvaroh/Jogurt s rohlíkem/výjmečně nějaké buchty
14:40: CEE, Taurin
15:00: Posilovna - Iontový nápoj
16:30: Amino 2700 3 tablety, CEE, Taurin
16:40: Gainer
17:00: Protein
17:15: větší večeře, většinou co bylo na oběd popřípadě 3x krajíce chleba
pak cca do 20:00 se snažím každou chvíli něco jest
21:30: Nitrix
22:00: menší jídlo
22:15: Protein
22:30+ Spánek

tak nějak by to asi bylo, popsal jsem jen tréningové dny, v netréningové to je skoro stejný, jen neberu Amino a CEE s Taurinem dávám ráno a večer

Logan

Člen

# Zasláno: 28 Čen 2010 05:46:30


SpameR
co se týče tréninku tak vyzkoušej
http://www.f-sport.cz/print.php?id=24

SpameR

Člen

# Zasláno: 28 Čen 2010 08:21:01 ° Změnil/a: SpameR


Vypadá dobře, ale je tam dost cviků, s kterýma mam problém, popřípadě ani nemůžu (Mrtvý tah - kvůli skolióze páteře atd.) a málo cviků na břicho, tréning už mám sestaven, jen nevím, zda je lepší ten na 2 části nebo ten na 3 části.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 28 Čen 2010 08:31:43


SpameR
jidlo je zaklad,bez nej nelze hubnout natoz pak nabirat..pokud se tim nezacnes podrobne zabyvat,nedockas se uspechu,to je jisty..koukni k nabiracum do deniku,klidne ke mne,ci k jinejm klukum..a inspiruj se..trenink je jen impulz,roste se z jidla a diky odpocinku..proste musis brutalne prebit svuj vydej prijmem,a v idealnim pripade kvalitnimi potravinami..tak se do toho pust..ver mi,ze se spravnym jidelakem muzes pribirat dost rychle..

SpameR

Člen

# Zasláno: 29 Čen 2010 10:42:19


no to já všechno vím, ale jakožto student, mám problém to dodržet a nic s tím nenadělám, vím co a kdy mám jest, ale jídlo/pití nakupují rodiče, snažím se jim řikat co mají koupit, ale ne vždy to jde jsem vubec rád, že jednou za půl roku, dostanu nějaké doplňky (Protein, Sacharid atd.)
Mě hlavně zajímá, který z těch dvou tréningů je pro mě lepší, zda ten na 2 části nebo ten na 3 části !!! více infa mám popsáno výšše . . .

MichalPM

Člen

# Zasláno: 29 Čen 2010 11:12:23 ° Změnil/a: MichalPM


SpameR
naposledy-bez jidla nedokazes nic,a treninky jsou tim padem na hovno..nemusis jist uplne ucebnicove,i z toho,co kupuji rodice se da jiste vybrat to lepsi..maso,brambory,ryze,chleba,testoviny,zelenina apod..
doplnky jsou v pripade nespravneho jidelaku k nicemu..

trenink muzes jet v podstate bud full body(pro tebe lepsi),nebo teda nejakej vhodnej split..ale jak rikam, nepocitej s narustem hmoty,ty se potrebujes predevsim poradne najist..tak si radeji precti navod pro zacatecniky a clanky o vyzive..ta je opravdu to nejdulezitejsi..bud muzes za par mesicu nabrat cistou kvalitni svalovou hmotu,nebo muzes to smrdlat treba dva roky a nic nebude..tak si vyber.

SpameR

Člen

# Zasláno: 29 Čen 2010 12:51:28


jo já vím, já jediný co chci vědět, je to zda je lepší, když cvičím 4x týdně (úterý, čtvrtek, sobota, neděla) zda je lepší mět tréning na 3 části nebo na 2 části.

Výhody tréningu na 2 části : -každá část je těla je cvičena každý třetí/čtvrtý den
Nevýhody tréningu na 2 části : - trvá někdy i více než 2h a tím pádem se dost ztrácí a ke konci málo nabírá

Výhody tréning na 3 části: - tréning je kratší a intenzivnější, menší ztráty atd.
Nevýhody Tréningu na 3 části: -velké pauzy mezi odcvičením různých části těla, např. Triceps jednou za 5 dnů

a podle tohoto rozpisu mi pls napište, co se vám zdá pro mě lepší

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!