Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Treningové logy / SpameR - Objemový tréning (váhy)
Autor Zpráva
SpameR

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 15:03:43 ° Změnil/a: SpameR


Trénink A - Prsa, Biceps
Benchpress 4 x 6-8
Tlaky s jednoručkami hlavou nahoru 4 x 6-8
Střihy s kladkami 3 x 10-12
Biceps na Scotově lavici 3 x 10-12
Bicepsový zdvih s velkou činkou podhmatem 4 x 6-8
Bicepsový zdvih s jednoručkami v sedě 4 x 6-8
Tři cviky na břicho



Trénink B - Kvadriceps, Hamstringy, Lýtka
Leg-press 4 x 6-8
Dřepy 4 x 6-8
Předkopávání 3 x 10-12
Zakopávání vleže 4 x 6-8
Lýtka v sedě 4 x 6-8
Lýtka ve stoji 4 x 10-12


Trénink C - Ramena, Triceps, Břicho
Tlaky s velkou činkou před hlavou v sedě 4 x 6-8
Rozpažování s jednoručkami 3 x 10-12
Přítahy velké činky k bradě 3 x 8-10
Stahování horní kladky nadhmatem 3 x 10-12
Francouzský tah v leže s velkou činkou 4 x 6-8
Kliky na bradlech 4 x 8-12



Trénink D - Záda, Lýtka
Mrtvý tah 4 x 8-10
Shyby 4 x maximum
Stahování horní kladky za hlavu 3 x 6-8
Veslování s T-držákem 3 x 8-10
Lýtka v sedě 4 x 6-8
Tři cviky na břicho


Ahoj, zajímalo by mě, jaké si dávat váhy u tohoto tréningu, z tréningů co jsem zatim cvičil, jsem jel např. u Benchu:
1.sérii 12x 30Kg
2.sérii 10x 40Kg
3.sérii 8 x 50Kg
4.sérii 6 x 60kg
tímto stylem jsem cvičil skoro všechny cviky
A nevím, jak to tady cvičit, zda např. když je 4x8-10 jestli si třeba dat 4 sérii a každou sérii vyšší váhu, nebo 1 sérii s lehkou a pak 3 sérii se stejně těžkou váhou, nevím, tak by mě zajímaly vaše rady, díky ;-)
Má to být objemový tréning.

Marek

Moderátor

# Zasláno: 8 Čec 2010 15:22:59


SpameR
Dal bych 1-2 rozehřívací a pak 4 série se stejnou váhou. Ale taky můžeš dělat pyramidu jako jsi to psal u BP. A nejlíp myslím uděláš, když si to dáš měsíc tak a měsíc tak

SpameR

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 19:07:37


aha, díky ;-) myslím, že nejlepší to bude asi tak teda:
1 na rozehřátí a pak 4 série se stejnou váhou

1. otázka: jinak na ty 4 série bych měl mít co nejvíc, ale tak, abych všechny ty série zvedl aspoň 8x tu váhu, že ? nebo hodně lehkou váhu na všechny 4 série ?
2. otázka: Čím by se dal nahradit Mrtvý Tah ? vím, že to je hodně důležitý cvik, ale kvůli skolióze páteře ho dělat nemůžu . . .

MichalPM

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 19:15:53


SpameR
cim vyssi vahy,tim lip..nizke vahy jsou prakticky k nicemu,jen se nici svalova hmota..spis by to chtelo cvicit tak,abys posledni rekneme tri opakovani uz fakt nemohl,a idealne by ti pomohl sparring..

SpameR

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 19:23:08 ° Změnil/a: SpameR


jj, díky
ale teď když se tak na to divám, tak cvičit jednu svalovou partii za týden, to se mi zdá celkem dost dlouhá doba, moc tomu nerozumím, tak bych rád ještě nějaké názory . . .

MichalPM

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 19:30:26 ° Změnil/a: MichalPM


SpameR
po-nohy,ramena
st-hrudnik,biceps
pa-zada,triceps.
klasickej split,naprosto v pohode.musis ale makat,ne jen premistovat zelezo.

ja ovsem preferuju trenink 3x3..i pro tebe by byl,podle me,vyhodnejsi..

Logan

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 19:32:00 ° Změnil/a: Logan


SpameR
2. otázka: Čím by se dal nahradit Mrtvý Tah ? vím, že to je hodně důležitý cvik, ale kvůli skolióze páteře ho dělat nemůžu . .

tak alespon shyby

jj, díky
ale teď když se tak na to divám, tak cvičit jednu svalovou partii za týden, to se mi zdá celkem dost dlouhá doba, moc tomu nerozumím, tak bych rád ještě nějaké názory . . .


a co chceš slyšet?

velk svalové partie regenerují minimálně 3 dny..někdy i dýl..obecně se říká, že když už myslíš že to máš zregenerovaný, že máš ještě jeden den vynechat..mě to vychází že můžu každej 4 den .. takže klasickej trenink pro začátečníky je prostě takovej.. že jedeš 3 dny v tejdnu..a každej den jinou velkou,
středně pokročilý už trenujou 4x týdně.. a to tak že pak na tu velkou svalovou..aby nebyla taková pauza dělaj ještě trenink jinej den..ale s lehčí vahou, to si myslim že je zatim celkem zbytečný

co se týče vah.. tak na normální objem(když necheš jet opáčka jako 12/10/8/6/4/3.. tak cvičíš klasicky 3-4 serie se 6-8 opakováníma

Logan

Člen

# Zasláno: 8 Čec 2010 19:40:16


SpameR
1 na rozehřátí a pak 4 série se stejnou váhou

tak to se teda rozehřeješ, minimálně 2
nejde o to se unavit.. ale o to ty svaly protáhnout a napumpovat..přirozehřívání by si neměl mít větší pauzu než minutu

SpameR

Člen

# Zasláno: 9 Čec 2010 17:28:52


MichalPM
přesně tak to zatím jedu + v každým tréning mám 3 cviky na břicho
jen chodím 4x týdně
út, čt, pá, ne
Logan
co se týče vah.. tak na normální objem(když necheš jet opáčka jako 12/10/8/6/4/3.. tak cvičíš klasicky 3-4 serie se 6-8 opakováníma
když to cvičím 12/10/8/6 tak to je taky na objem ?

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!