Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Treningové logy / marka13 - Cvičím 1 rok, 168cm/55kg, jak nabrat objem u ženské?
Autor Zpráva
marka13

Člen

# Zasláno: 20 Říj 2010 12:58:01


Ahoj,
je tady spousta rad o nabírání, ale většinou pro pány. A jak je to s holkama?
Cvičím 1 rok, 168cm/55kg ( 2 kg nabráno ), ze začátku byla snaha zhubnout, povedlo se, teď bych ráda nabrala pěknou hmotu. Najela jsem korteho, ale bohužel nedotáhla( operace chodidla ), takže ve fitku jedu už měsíc jen horní partie. A teď se rozhoduju, jestli najet korteho znovu, nebo zvolit jiný trénink. Ohledně jídla, jedna fitneska mi poradila, ať jedu vlny, ale s vyšší gramáží. Takže jedu 400-350-300-250-200. Nevím, jestli to bude fungovat, jedu to teprv týden. Ale váha mi kolísá podle množství sachrů. Na 400 mám cca 56kg, na 200 spadnu na 54kg. Asi to nebude to správný. Jídlo jim jak se má, bílkoviny cca 120g, možná málo tuku, mám 20-30g.
Trenink jedu intenzivní 9-12 serií na velké partie, max. 6 opakování, malé partie 4-6 serií 8 opakování. Max 1 hodina. máte někdo zkušenost, nebo radu, jak má nabírat baba? Děkuji

kingie

Člen

# Zasláno: 20 Říj 2010 14:09:59


Holky maji tu nevyhodu ze jejich telesny podil svalu je mnohem vic soustredeny v dolnich partiich oproti chlapum, takze bych vzhledem k problemum s nohama a vysce urcite nepocital s nejakym rapidnim rustem v x kilogramech mesicne - jestli to delas spravne se projevi spis drive v zrcadle nez na vaze.

Pokud mas treninkove dny ve dnech s 200 a 250 gramazi sachru tak to imho nebude to prave. Ale jestli mas treninkove dny napriklad s 400 a 300 a zbytek dnu mas jakekoli aktivity minimum tak muzes zkusit metodou pokus/omyl jak na tom budes za mesic za dva...Osobne mi to prijde trochu divny zpusob nabirani, nejdriv metabolismus naspeedovat a pak ho uspat.

Osobne bych se spis klonil k variante 330 treninkovy den ; 260-280 netreninkovy den. S touto variantou jsem osobne nabral na 64kg, kde bylo treba pritvrdit.

arnold

Člen

# Zasláno: 20 Říj 2010 14:46:04




Ahoj,
je tady spousta rad o nabírání, ale většinou pro pány. A jak je to s holkama?

marka13
Ono je to v podstatě stejný jak u chlapů, muž je člověk a žena taky takže co, funguje to stejně, možná s drobnými úpravami,ale základy jsou stejný.

marka13

Člen

# Zasláno: 20 Říj 2010 14:51:16


moc díky za rady. Mně to taky přišlo divný, jet takhle vlny, chápu vlny při rýsovačce, to jo. spíš zkusim ob den Ale ještě něco, někde jsem četla, že v den netrénovací by mělo být sachrů právě víc než v tréninkový den. tzn trenink třeba 260, volno 330. je to blbost?

arnold

Člen

# Zasláno: 20 Říj 2010 17:14:52


někde jsem četla, že v den netrénovací by mělo být sachrů právě víc než v tréninkový den.
marka13
To bude myšlena glykogenová superkompenzace, ale i s tím se musí opatrně, aby to nešlo do tuků.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 20 Říj 2010 21:24:56


marka13
holky hodně omezuje množství testosteronu. Při dostatečně tvrdém tréninku velmi rychle dosáhneš evé max formy. Tyhle korte a podobné pokusy jsou hlavně pro rozptýlení a udržení tempa.
Klíčové je po dosažení určitě úrovni, mít dobrého trenéra, který tě dotlačí k tvrdším tréninkům a k využití potenciálu každého svalíku v tvém těle.

Ty vlny ti až tak nepomůžou, protože jejich využiti je podmíněno posunem testosteronu doplňky nebo "doplňky". Ze stejného důvodu je třeba trochu rady filtrovat a uzpůsobit celkové formě.

Hodně dlouho a k velmi super formě se dostaneš tvrdým tréninkem a stravou s kvalitními zdroji a dostatkem bílkovin. Z doplňků pak zejména aminokyseliny a protein.

V dalším kroku, lze ještě využit tribulus a další anabolizery.

marka13

Člen

# Zasláno: 21 Říj 2010 08:14:56


Všem moc děkuji .
Aminy mi chybí, ty dokoupím, Dáte typ, jaké se osvědčily?
Jinak, máte pravdu, taky si to myslím, chce to hlavně trpělivě, poćtivě trénovat, což mě fakt baví, dobře jíst a hlavně mít dobrej pocit, že to člověk dělá pro svý tělo.
A ještě poslední dotaz, co myslíte, potřebuju teď najet na nohy, mám je malý a slabý, můžu jet trenink systémem:
1. záda+biceps
2.nohy-předkopy, zákopy, dřep
3.prsa+triceps
4.nohy-výpady,vpřed, vzad+mrtvola rumun.
5. volno
6.záda+biceps atd.....

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Říj 2010 11:04:20


marka13
asi tyto

Xtreme Tech-Amino
ani ne tak kvůli dobré ceně, ale protože jsou to malé tabletky. Moje oblíbené A2200 se některým holkám špatně polykají - jsou velké.

Ten rozpis je OK a bude fungovat.

marka13

Člen

# Zasláno: 27 Říj 2010 14:40:45


Moc díky za rady.
trenink jsem ještě překopala, jedu:
1. prsa+triceps- horní prsa 3x5, benč 4x5, rozpažky 2x6
2. záda+biceps - hrazda 4x4 ( bez dopomoci ),spodní kl.3x5,mrtvola klasik 3x5
3. nohy - dřepy 5x5, výpady3x6, mrtvola rumun. 2x5
4. zase se opakuje, prsa+triceps
5.záda+biceps
6.nohy
7. volno
Váhy se snažím držet vyšší, tak aby mi to vyšlo na opakování, ale abych se nepřepalovala, jenom prokrvila.

Jídlo: B120g, S300-350g, 15-20g ( to je asi málo, protože to nabírání mi nějak nejde )
Aerobku nejedu.
Mám 55kg, výška 168.

Můžete mi prosím zhodnotit trenink a natvrdo vpálit, jestli s timhle jídlem a treninkem mam šanci nabrat nějaký to kilo? Vím, že si klíďo naberu 5kg ve špeku, dám 3 nohy štrůdlu a je to tam, ale samozřejmně to takhle nechci.

arnold

Člen

# Zasláno: 27 Říj 2010 16:01:24


V tréninku ti dominují základní cviky i v celkem v dobrém rozložení/série,opak/, takže by to mělo fungovat.
Jídla není málo spíš až moc , ale dej tomu čas, 2-3 měsíce nic neznamenají.

marka13

Člen

# Zasláno: 29 Říj 2010 08:57:44


Tak moc děkuju, máknu a ozvu se po Vánocích. To bude sichr nabíračka. Ještě jednou díky všem za rady!

arnold

Člen

# Zasláno: 29 Říj 2010 14:55:31 ° Změnil/a: arnold


marka13
K tomu jídelníčku ještě, těch bílkovin ti stačí 100g,těch tuků můžeš trochu přidat , na hmotnost 55kg by mělo být při 10% 55g denně .taky potřebuješ hodně tekutin ,kosterní svaly obsahují přes 70% vody
a po tréninku nejpozději do 2 hodin doplnit cukry a ionty aby organismus přešel co nejrychleji z katabolismu do anabolického režimu.

marka13

Člen

# Zasláno: 8 Lis 2010 15:26:12


Díky, Aminy mám, dávám je 2 tabl. před a 2 po treninku.
Trenink příští týden změním, najedu na korteho, systém podle Petry Urbánkové, na 4-5 týdnů. S tím jídlem bojuju, teď jsem si udělala zpětně týdenní jídelák a docela katastrofa, sacharidy se mi hejbou od 140 až na 270, bílkoviny od 60 do 130, tuky nejdou nad 20g. Na tom fakt zaparacuju. A to se mi zdálo, že už nemusim vážit, že to mám v oku a ani po roce ne!
Ještě dotaz, při bradlech, když je jedu trochu v předklonu na spodní prsa mě potom bolívá v hrudníku, jakoby pod hrudním košem. Známej říká, že se mi roztahuje hrudník, neni to blbě už nejsem mládě, tak nevim.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Lis 2010 12:06:38 ° Změnil/a: Martin


marka13
ty aminy ber po šesti, zas tak silné nejsou. Před tréninkem je škoda je brát, něco spálíš a něco nestrávíš, oboji nemá valného smyslu. Amina tě přepnou na růst místo rozpadu svalů. Takže se berou po tréninku, berou se ráno mezi snídani a svačinou, odpoledne mezi jídly a na noc. Oni výrobci píšou kde co, ale takhle je to nejlepší.

Tuku stačí i méně, ale musí být kvalitní, protože u tuky jako takové nepotřebuješ, ale látky v nich rozpuštěné jsou velmi potřebné.

Při tvrdém tréninku a tvrdé dietě je pak třeba zařadit i minerály a vitamíny ve velkém množství. Buď něco odsud nebo cokoliv z lékarny. Lepší je koupit samostatné tablety a trochu postudovat, co se má kdy brát, ale jde brát i multivitamíny.

Bílkoviny MUSÍŠ držet nad 90g každý den, v nejhorším si kup protein y v nouzi to nažeň.

Sachry se hýbat můžou, i když lepší je ze začátku si zvyknout na tvrdý režím - budeš pak mít lepší odhad.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!