Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Treningové logy / Kakofonix 185/85 - dnes 96kg
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 29 . 30 . >>
Autor Zpráva
kakofonix

Člen

# Zasláno: 25 Dub 2005 14:40:03


Martin
Asi jedinná slabina jsou ty prsa. Jinak nevím.
Ale narážím na http://www.f-sport.cz/print.php?id=155

Martin

Administrátor

# Zasláno: 25 Dub 2005 14:52:15


kakofonix
jojo to počti a pak si vyber

kakofonix

Člen

# Zasláno: 26 Dub 2005 06:18:50 ° Změnil/a: kakofonix


Martin
Ty brďo, se picnu. Jsem se včera vážil a 90 kg. Tož to jsem tedy nečekal, uááááu
Kde je mých loňských 81.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Dub 2005 09:35:43


kakofonix
a kvalitních

kakofonix

Člen

# Zasláno: 26 Dub 2005 12:11:11


Martin
Bych si aj zřídil osobní stránku, ale nevím jak na to.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Dub 2005 14:32:50


kakofonix
pošli mi fotky a info na mail a já ji udělám

kakofonix

Člen

# Zasláno: 26 Dub 2005 14:34:12


Martin
OK. Něco pohledám a uvidíme, hihihi

kakofonix

Člen

# Zasláno: 28 Dub 2005 05:49:44


Martin
Marťo, ohledně břicha. Někdo doporučuje cvičit dvakrát týdně a někdo zase pokaždé. Já ho valím vždy. Co myslíš ty? Mám bobky z přetrénování, může se to stát? (to jsou otázky, že?)

Look

Moderátor

# Zasláno: 28 Dub 2005 10:27:44 ° Změnil/a: Look


kakofonix - břicho se regeneruje poměrně rychle, přetrénovat ho je docela porod, ale na to abys měl kostky ti 2x týdně bohatě stačí. Pokud budeš břicho dřít ala trénink karatisty, tak bude i poté, co se zbavíš tuku ploché. Na kostky to chce cvičit méně, ale kvalitně - hodně pomalá opakování.

kakofonix

Člen

# Zasláno: 28 Dub 2005 10:39:02


Look
Tak tak, tak nějak. Kolikrát bych si ucrbl, jak to pálí..........

Martin

Administrátor

# Zasláno: 28 Dub 2005 15:27:20


kakofonix
v klidu stačí 1-2x týdně - sval jako sval

kakofonix

Člen

# Zasláno: 29 Dub 2005 14:33:30


Martin
Marťo, opět k tomu tréningu. Nějak se nemůžu přesvědčit, že je lepší ta nová verze oproti té minulé. Dřív jsem býval víc spocenej a dobitej, teď je to jakýsi lážo. Když přidám váhy, tak to zas nezvládnu. Jsem nerozhodnej jak prvnička, že?

kakofonix

Člen

# Zasláno: 29 Dub 2005 16:02:05


Martin
Takže beru zpět. Jsem teď sjel nohy, skrátil jsem přestávky a přidal na dynamičnosti no a su KO. Chce to hlavně správnou techniku. A vo tom to je.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Dub 2005 21:07:50


kakofonix
jo správně je to o tom soustředit se a zaútočit na sval krátce intenzivně a dynamický. Pokud ho nemáš napumpovaný k prasknuti jedeš blbě. Dobré je odjet první rozcvičovací sérii a pak počkat až se sval naplní krví (cca 2min - podle pocitu) pak daš těžší rozcvičovací a zase počkáš, takže na ostrou sérii bys měl už jit napumpovaný

Na druhou stranu nesmíš sval vyždímat jako hadru, musíš ho napumpovat a odejit v dobré kondici ať se sval nemusí opravovat, ale může hned růst

kakofonix

Člen

# Zasláno: 30 Dub 2005 07:26:15


Martin
Jojo, ze schodů jsem šel jak golem. Nějak to vždycky moc neposlouchá při chůzi, hihihi.

kakofonix

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2005 08:23:43


Jsem si teď poslední tři týdny trochu zahrál s jídelníčkem a mám dvě kila důle. Ale už na tom opět pracuju a papám jako prasátko, abych to dohnal. Jsem tě neposlechl a teď to mám

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Kvě 2005 11:27:29


kakofonix
tož bojuj

kakofonix

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2005 13:01:37


Martin
Ale i tuky mi trošku zmizly.

kakofonix

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2005 14:41:40


Martin
Marťo, prosím tě gainer a protein. Jak je časovat a v jakým množství po tréningu? Máš tady několik variant a docela si odporují. Třeba http://www.f-sport.cz/print.php?id=67 anebo http://www.f-sport.cz/print.php?id=14 Díky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 11 Kvě 2005 12:52:25


kakofonix
si neodporuji jeden je 30-50min. druhý 45-60 to se vleze
vem si glukopur 25g 10min. po cvičení a pokud máš kvalitní protein tak tak 25-40min. po cvičení záleží na tom jak rychle se uklidní tvůj žaludek a je schopen trávit a tak 45-60min. po cvičení jídlo. A hlavně po cvičení znamená po položení poslední činky

kakofonix

Člen

# Zasláno: 11 Kvě 2005 13:30:23


Martin
Gainer mám teď Mega mass 2000. Ale tam píšou 45-60 minut po cvičení. No a proteiny střídám, zkouším různý značky.

kakofonix

Člen

# Zasláno: 16 Kvě 2005 11:58:19


Martin
Marťo, ohledně Glutaminu. Doporučuješ ho brát ihned po tréningu, ale třeba Nutrend to přímo zakazuje, že je to záhul na organismus. Tož jak teda? Ď.

kakofonix

Člen

# Zasláno: 16 Kvě 2005 12:57:57


Martin
Jo a ještě jsem se chtěl zeptat. po tréningu doporučuješ glukopur, ale ať ho hledám jak chci, podle názvu ho nějak nikde nevidím. Vím že je to vlastně hroznový cukr či něco takovýho, ale samostatně jako na doplněk jsem na něj nenarazil

Martin

Administrátor

# Zasláno: 16 Kvě 2005 13:26:19


kakofonix
co čekáš že ti na to napíšu maximálně odkazy na ty stránky kde to píšu a stojim si zatim proto i to omezení množství glutamínu po tréninku

glukopur bývá mezi věcma na pečení, je to dextroza

kakofonix

Člen

# Zasláno: 17 Kvě 2005 05:42:46


Martin
Marťo, koupil jsem si od Weidru CFM Whehy protein a chuťově je to pěknej kentus. Jakýsi nahořklý či co. Je to normálka, nebo to mám nějaký prošlý? Dikes

kakofonix

Člen

# Zasláno: 17 Kvě 2005 07:05:33


Martin
1. den
Bench na rovné lavici 10x10
Přítah spodní kladky 10x10
Jednoručky hlavou nahoru 3x10
Široká kladka shora 3x10
břicho na šikmé lavici 4x10
2 a 3 den jsou podle tvýho GVT. Můžu to tak nechat, nebo mi to upravíš?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Kvě 2005 10:35:56


kakofonix
jestli sis kopil ten neutral, tak ten je bez ochucení a ta hořkost je normální sis měl koupi ochucenej Jinak mám taky CFM http://www.f-sport.cz/eshop/eshop.php?go=2

A GVT jen bych dal pryč to břicho na to už nebudeš mít čas, sílu ani náladu

Anonymní



# Zasláno: 17 Kvě 2005 14:01:43


Martin
Příchuť je jahodová, ale moc znát to není.
A ty břicha bych tam rád nechal. Nevím, buď cvičím blbě, nebo nevím. Ale tak nějak s tím už od začátku vždycky počítám. Kostečky mě lákají

kakofonix

Člen

# Zasláno: 18 Kvě 2005 07:19:59


Martin
Sakryš, vždycky tu jen proletím (tyto stránky) něco rychle napíšu a frčím pryč. Ale když se potom zpětně kouknu, tak z toho moc chytrej nejsem. Ohledně té síly na konec tréningu, myslel jsem že jako energii mám pořád na to břicho, takže asi do tréningu nedávám úplně vše co bych měl když mám chuť na další a pořád se mi zdá, že je toho málo. Jojo, chybí partner

kakofonix

Člen

# Zasláno: 18 Kvě 2005 18:13:45


Tom
Hmmmm, tak to je asi málo. Ono každej je jinej a každý tělo na pohyb asi reaguje jinak. Ale aerobní tréning jako doplněk ke kulturistice taky není k zahození. Já mám dost pohybu když přijdu z práce, takže ty tuky jdou dolů lepší. Ale taky to není nic závratného, jen pomalinky. Ty brďo, dneska su KO. Ten GVT je mazec, pokud na to nejsi zvyklý

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 29 . 30 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!