Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Treningové logy / Sansaj - hubnuti,trenink 33 let 178/129
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 25 . 26 . >>
Autor Zpráva
Sansaj

Člen

# Zasláno: 10 Lis 2011 06:16:59


10.11.2011

Regenerace

Sansaj

Člen

# Zasláno: 11 Lis 2011 18:37:07


11.11.2011

Rotoped 10min pred a 5min po + 20min chuze
10minut strecink
Bench press 1x20 osa 2x15 10kg 1x14 15kg
Zada veslovani 1x20 35kg 1x20 30kg 2x20 25kg
Zada pritahy jednoruc 1x20 10kg 3x20 12,5kg
Kladka siroky uchop 1x20 20kg 2x20 25kg 1x20 30kg
Predpazovani 3x20 osa
Dumbbel W-Pull 4x20 2,5kg
Kladka kratka osa podhmat 1x2015kg 2x20 20kg 1x20 25kg
Kladka kratka osa nadhmat 1x20 15kg 3x20 20kg
Kick back 2x20 6kg 2x20 8kg
Tricepsovy press-stroj 4x20 10kg
Hammer jednoruc 2x20 10kg 2x15 12,5kg
EZ osa nadhmat uzky uchop 1x20 osa 3x20 8kg

Sansaj

Člen

# Zasláno: 12 Lis 2011 14:09:41


12.11.2011

Rotoped 10minut pred a po 10minut chuze
5minut strecink
Tlaky zada - stroj 1x20 45kg 2x20 50kg 1x20 55kg
drepy klasicke 2x20 a s oporou 3x20
Hacken drepy 2x20 bez zavazi a 2x20 25kg
Zada stahovani 3x20 25kg
Doba cviceni 50 minut

Jel jsem to hodne rychle a nektere cviky jsem vynechal,mel jsem hrozne malo casu .

MichalPM

Člen

# Zasláno: 12 Lis 2011 15:45:46


Sansaj
az dojedes tenhle treninkovej cyklus-pokud to mas nejak casove rozpracovany,zkus zaradit treba na mesic ty opravdu tvrdy kratky treninky a uvidis, jakej je to mazec..(delka cca do 30-45minut max..).
doporucil bych ti system Korte..at si vyzkousis poradnej trenal..tohle je ok, hlavne pokud zacinas, ale stoji za to vyzkouset ruzny systemy..pak telo lip reaguje a sadlo mizi skoro samo
delal bych to treba tak, ze mesic bych jel brutalitu a dva mesice tak jak to jedes ted..treba..moznosti je vic, sam si poradis..tak se drz, zatim to vypada dobre..

Sansaj

Člen

# Zasláno: 12 Lis 2011 17:22:55


MichalPM
Kouknu na to korte : urcite to bude chtit po case zmenu aby se to neokoukalo,uz ted sem vymenil par cviku ktere sem nedelal a budu je ruzne obmenovat

Diky

Sansaj

Člen

# Zasláno: 12 Lis 2011 17:55:43


MichalPM
Tohle co jedu ted pojedu do konce listopadu a v prosinci bych dal to Korte. Stahnul jsem si tu tabulku na Korte a ja zatim sve maxima neznam zatim jsem je nezkousel,takze abych se ridil tou tabulkou tak potrebuji vyzkouset svoje maxima.A jak je psano v tabulce svoje maxima poznam tak ze ten cvik dam jednou a pak uz nemam na ten cvik silu a este se chci zeptat ty maxima mam davat hned po zahrati a rozcviceni a nebo mam pred tim dat lehci vahu na zahrati te partie ?? A urcite bude lepsi se s nekym domluvit kdo mi bude sparingovat u tech maximalek.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 13 Lis 2011 20:38:28


13.11.2011

Vse jednorucky 6kg
Zdvihy ramena 4x20
Arnoldovy zdvihy 3x20
Zada pritahy v pokleku 4x20
Zada pritahy v predklonu 3x20
Kladivovy uchop 4x20
Biceps v sede procitene 4x20
Pritahy predlokti-reverse 4x20
Triceps extenze 3x20

Mela bejt aerobka ale doma sem nestihal tak jsem dal aspon neco v praci.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 14 Lis 2011 12:01:07


14.11.2011

Dnes Regenerace

kveta

Moderátor

# Zasláno: 14 Lis 2011 13:18:03


Myslim, ze uz by to chtela zacit trosku zatezovat svaly, takze systematicky pridavat na vahach. Tohle smrdlani je dobry do zacatku, ale z toho ti svaly nenarostou. Plus kardia tam mas dost i tak, nemusis u toho jeste cardio s cinkama. Jak dlouho to chces jeste jet?

Sansaj

Člen

# Zasláno: 14 Lis 2011 15:25:27


kveta
Ahoj Tohle co jedu bych chtel dojet do konce listopadu a od prosince zacit s treninkem Korte jak mi radi Michal o par odstavcu vyse,dat do toho vic brutality a tvrdosti.Akorat potrebuji zjistit sva maxima,zatim jsem je nezkousel takze ani nemam predstavu kolik si nalozit a jestli pred tim maximem si dat lehci vahu na procviceni toho svalu a nebo to dat rovnou na ostro po zahrati.Na to Korte jsem si stahnul tu tabulku co tu pripravil Martin.

kveta

Moderátor

# Zasláno: 14 Lis 2011 15:53:43 ° Změnil/a: kveta


Sansaj
Urcite se prvne rozehrej s lehci vahou, predejdes tak zbytecnemu zraneni. Tobe by klidne stacilo stahnout opacka na nejakych 10 a pridavat kazdy trenink par kilek. Korte mi na tvoje vahy a zkusenosti prijde ted zatim jeste predcasnej (sorry Michale).

MichalPM

Člen

# Zasláno: 14 Lis 2011 16:36:04


kveta
jasny, mas pravdu, ja mel na mysli spis cvicit full body a zamerit se na zaklady..takze klidne bych jel 3x3 + par doplnkovejch cviku...ale trosku pridat vahy..

Sansaj

Člen

# Zasláno: 14 Lis 2011 17:02:27


Je mi to jasne jak to myslite proste jet zakladni vicesvalove cviky a naucit se poradne procitit tema cvikama svaly a az potom postupne prechazet ke cvikum ktere jsou urcene jen pro ten jeden sval.A muzu se ridit tim Korte treninlem nebo jak je uvedeno v treninkach na uvodni strance tim Rambo treninkem?? a nebo jet to co jedu ted akorat snizit opakovani v serii a zvysit zatez a nebo zkusit ten trenink co treba jede Tonda , proste abych mel predstavu jak si ten trenink poskladat abych procvicil cele telo. Budu rad za kazdou inspiraci a dekuji za rady

MichalPM

Člen

# Zasláno: 14 Lis 2011 17:51:29 ° Změnil/a: MichalPM


Sansaj
no, Korteho s tim pocitanim vah nemusis, jed proste 3x tydne drepy,mrtvoly a tlaky s velkou cinkou..pokud pak jeste budes moct,nejel jsi dost tvrde...asi tak..
ja osobne vlastne uz dost dlouho nic jinyho nejezdim, jak uz jsem vysvetloval, jsem linej a mam rad kdyz je odcviceno za 25-35 minut..
zaprvy budes rychleji (nikoliv ovsem spatne) hubnout, a zadruhy budes mit svaly..smrdlanim sice spalis neco energie, ale spis trosku nicis ty svaly co mas..
takze dojed co jezdis a zacni cvicit poradne, jako chlap hodnej tvoji vahy a titulu mistra nebo cos to byl hokejbalu..
ver tomu, ze svaly jsou obrovska investice nejen do zdravi..


Sansaj

Člen

# Zasláno: 14 Lis 2011 18:48:56


MichalPM
Dekuji moc jasne chapu taky uz jsem koukal co a jak zmenit a ze uz bych mohl zacit tahar tezsi vahy a ne se smrdlat s tim ci jedu ale drepy snad muzu zachovat hlavne mne bavi drepy na hacken stroji vzdy jsem po nich odrovnanej ze nemuzu pomalu chodit a ani jsem necekal ze mne spodek tela bude tak bavit jak mne bavi ted hlavne v tom ze jsem jak duchodce a nemuzu chodit a vse boli a pali proste je to skvelej pocit ze vim ze jsem nic neodflaknul a ja to ani nemam ve zvyku neco flakat

kveta

Moderátor

# Zasláno: 14 Lis 2011 22:50:41 ° Změnil/a: kveta


No ja to myslela tak, ze 3x3 je strasne malo. On najednou davat 100kilovy vahy nebude, takze v tom nevidim nejaky velky plus v nabirani svalu. Dala bych to 3x10 ... 3x tydne (A ... zada, triceps, bricho, B ... nohy, ramena, C ... prsa, biceps, bricho) a nebo 2-4x tydne (A ... zada, prsa, biceps, B ... nohy, ramena, triceps) a hotovo. Kazdy tyden prihodit par kil a az se dostane na nejaky slusny vahy, tak hodit budto ten korte a nebo 5x5.

Z dvaceti opakovani jit ihned na 3x3 mi prijde zbytecne rychly a velky skok, s 3x10 tu zmenu pociti taky a za 6-8 nedel muze znovu ubrat opacka a prihodit vahu. Plus telo si pomalu zvykne na vyssi zatez, zesili a nebude hrozit pretizeni ci zraneni.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 14 Lis 2011 23:36:19


kveta
No kdybych se mohl rozhodnout tak bych byl pro tu druhou verzi , vyhovovalo by mi to i co se prace tyka s tim ze 3 den aerobka a 4 den v praci regenerace a zase dokola 1,2 den split 3 den aerobka a 4den volno klidne to muzu naject zitra cviky uz celkem znam akorat mi porad neda spat ten MT este jsem ho nedelal a moc dekuji za rady , vazim si toho

kveta

Moderátor

# Zasláno: 14 Lis 2011 23:41:09


Sansaj
Klidek, prvne si sepis kostru treninku a hod to sem. Najet na to muzes pristi tyden.

MichalPM

Člen

# Zasláno: 15 Lis 2011 07:19:36


ja mel na mysli 3x3 jako 3x tydne 3 zakladni cviky..ja tak cvicim v podstate od svych 130kil.. normalne 3-4 serie po 6-8 opakovani....a takovej chlapak urcite drepne aspon 60-70 kilo, jen musi chtit a nebat se..

kveta

Moderátor

# Zasláno: 15 Lis 2011 12:24:02


MichalPM
Aha, no ale to potom teda neni korte.

Myslim, ze chapu jak to myslis. Ale hele, ted si za par tydnu treninku zvykne na volny vahy, nauci se poradne MT, zesili a na tezsi treninky muze najet potom. Neni kam spechat.

Stale si myslim, ze pro nej po tomhle 20ti-opackovym smrdlingu bude lepsi ten split nahore + aerobka. Plus on jeste ani MT nezkousel. Nema cenu se poustet do silovky, kdyz ani neumi vsechny potrebne cviky.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 15 Lis 2011 12:32:40


kveta
Ja ten MT zatim nejel kvuli zadum ze jsem jel jen ty tlaky na zada na zpevneni a MT bych pomalu mohl zaradit jen nevim jestli ho mam zaradit na prvni den nebo na druhy den,v tom druhym dnu mi jde abych zase nepretezoval zada a neco si neudelal.

kveta

Moderátor

# Zasláno: 15 Lis 2011 13:09:44 ° Změnil/a: kveta


Sansaj
Jestli pojedes split A ... zada, prsa, biceps, B ... nohy, ramena, triceps, tak to dej samozrejme do Acka. Prvne si ten MT ve fitku ale zkousej a at te nekdo zkoukne. Zacni ho delat uz ted, hod si ho do tvyho momentalniho smrdlingu, zatim jen s lehkou vahou.

Plus sepis si ten novy trenink a dej to sem, at tam nemas milion zbytecnych cviku a muzes pristi nebo prespristi tyden zacit. Zamer se na cviky s volnou vahou a stroje si nech maximalne na nejaky doplnky.

Mimochodem 'tlaky na zada' je co?

arnold

Člen

# Zasláno: 15 Lis 2011 14:31:29


Sansaj
Doufám že mrtvoly alespon tyjedeš s opaskem ,........jinak, já se z vás poseru

kveta

Moderátor

# Zasláno: 15 Lis 2011 14:48:02 ° Změnil/a: kveta


arnold
On je jeste nezkousel a pasek na maly vahy neni treba.

Plus pokud nespecha a pridava pomalu (regulovane), tak svaly/korzet postupne sili a neni tam takova pravdepodobnost zraneni. Furt lepsi mit a) dobrou techniku, nizsi vahy bez pasku, nez b) s pasek, nalozenou cinku az do aleluja a techniku na prdku ... bo tam totiz kolikrat tem bridilum ani pasek nepomuze.

Btw ja je taky nejedu s paskem (az na vysoky vahy) .. i kdyz je pravda, ze mt moc nejezdim.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 15 Lis 2011 16:21:39


kveta
Tlaky na zada - je to stroj ze mas operku na lopatkach a vlastne tu operku tlacis dozadu a tim zvedas zavazi,ja presne nevim jak se to jmenuje v anglictine se to jmenuje ten cvik "Machine back raise" a zaroven s tim posilujes primarne dolni zada - kriz a sekundarne brisni svalstvo.

arnold
Mrtvoly jsem zkousel jen jednou a to jenom s osou bez zavazi jen na techniku a bez drepu jen s natazenyma nohama,opasek zatim nemam ted jsem docela financne vyzdimanej tak si o nej napisu jezuchovi.

Jakmile ten novy plan budu mit sesumirovany tak ho sem hodim

A dnesni trenink zkusil jsem vetsi vahy s mensim opakovanim,tak jsem zvedav co na to reknete.

15.11.2011

10min rotoped + 10min chuze po
strecink10minut
Bench press 1x15 5kg 1x15 10kg 1x12 20kg 1x10 20kg
Prsa jednorucky na sikme lavici 1x15 10kg 1x15 12,5kg 1x12 15kg 1x10 17,5kg - s dopomoci
Zada pritahy jednoruc s oporou kolene 1x12 15g 1x12 20kg 2x10 25kg
Veslovani 1x12 35kg 1x12 40kg 1x12 45kg 1x12 50kg 1x10 55kg
Kladka siroky uchop - hrudnik 1x12 25kg 1x10 30kg 1x8 35kg
Kladka siroky uchop - zada 1x12 25kg 1x12 30kg 1x10 35kg
Triceps provazy v kleku 1x12 20kg 1x12 25kg 1x10 30kg 1x6 30kg
Triceps extenze-stroj 1x10 15kg 2x12 10kg
Doba cviceni 60minut

Ten bench mam porad slabej ale zase mam radost z ostatnich cviku dnes sem se citil celkem v poho a vse mi slo celkem dobre.A zada citim teda pekne

Sansaj

Člen

# Zasláno: 16 Lis 2011 21:16:55


16.11.2011

Rotoped10min. pred a 20min chuze po
strecink 10minut
Dolni zada tlaky - stroj 1x20 55kg 1x20 60kg 1x15 65kg 2x12 70kg
Drepy 2x20 , s oporou 2x20 1x15
Hacken drepy 1x20 bez zavazi 1x20 20kg 1x15 40kg 1x12 60kg 1x8 70kg 1x6 70kg
Zakopavani 1x20 20kg 1x15 25kg 1x12 30kg 1x10 35kg 1x8 35 kg
Predkopavani 1x20 15kg 1x15 20kg 1x12 25kg 1x10 30kg
Vypony lytka 1x20 bez zavazi 1x20 20kg 1x15 30kg 1x12 40kg
Stahovani Zada - stroj 2x20 25kg 1x15 35kg
Belt deck - Butterfly 1x20 15kg 1x20 20kg 1x15 25kg
Belt deck - Prsa 1x20 20kg 1x20 25kg 1x15 30kg 1x10 35kg

Dnesek byl proste plnej energie a nechapu jak mne po tehle seriich neboli nohy a pri tom sem tam umiral ze sem nezvednul ani kolena nahoru

kveta

Moderátor

# Zasláno: 16 Lis 2011 21:44:57


Sansaj
Uz si zkousis ten MT? At ho muzes zaradit do toho novyho trenalu.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 16 Lis 2011 21:49:06


kveta
Pristi trenink nechtel jsem ho davat tady k tomu kdyz sem jel zada a spodek tela , takze v sobotu ho zkusim.

kveta

Moderátor

# Zasláno: 16 Lis 2011 22:22:20 ° Změnil/a: kveta


Sansaj
Ja myslela zkouset jen techniku s prazdnou tyci ci 20-40ti kilama. Nic tezkyho. Proste si jen zazivat tu drahu pohybu. To muzes zkouset i doma pred zrcadlem, trenink netrenink.

Sansaj

Člen

# Zasláno: 16 Lis 2011 22:49:19


(A ... zada, prsa, biceps, B ... nohy, ramena, triceps)
Navrh treninku

Zada, Prsa, Biceps

Mrtvy tah
Kladka sirokym uchopem
Pritahy jednoruc
Bench Press
Tlaky jednoruc
Pullover
Kladivovy zdvih
Bicepsovy zdvih EZ
Biceps jednoruc na scotovce nebo v sede s oporou lokte

Nohy, Ramena, Triceps

Drepy hacken
Drepy s osou na zadech
Predkopavani, zakopavani,vypony lytek
Tlaky jednoruc
Smith machine za krk
Rozpazovani,predpazovani
Tricepsovy tah za hlavu
Triceps provazy na kladce v kleku
Triceps extenze velka cinka nebo stroj

Je toho asi moc na 45 minut.

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 25 . 26 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!