Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Fitness témata / Jak ráno po cvičení jíst?
Autor Zpráva
Lucretat

Člen

# Zasláno: 18 Srp 2017 07:16:32


Ahoj,

mám tuky navíc (při 182cm, 80 kg), chtěl bych je shodit a přitom lehce přibrat na svalech.

Kadžý den vstávám brzo ráno a pak jdu nalačno buď běhat nebo cvičím HIIT. Dvakrát týdně navíc chodím cvičit ještě odpoledne na kruhový trénink.

Zajímá mě, jak mám ráno po cvičení zacházet s proteinovým shakem a snídaní? Je OK hned po cvičení shake a třeba do půl hodiny snídani (ovesné vločky, med...)? Neovlivní ty sacharidy vstřebání bílkovin z shaku?

Díkes za názory

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Srp 2017 13:27:42


Lucretat
ahoj,
je to jen aerobní pohyb, takže to funguje jinak, než jsou rady k silovému cvičení.

Určitě by tvé úsilí hodně pozvedlo právě zařazení klasického silového cvičení. Aspoň 3x denně doma 30-40minut. A ne kruhově. Cvičení na doma pro ženy

Při tom běhání můžeš už v průběhu doplnit nějaké látky pomoci iontového nápoje:
Ionto Vita

Cvičení ráno bez snídaně umí více ničit svaly, tak se dá případně uvažovat i o použití BCAA před běháním:
INSTANTNÍ BCAA 2:1:1

Po běhání se mlžeš normálně najíst. Třeba ovesné vločky. Určitě je dělej s mlékem, takže je to ok. A protein si nech až na mezeru mezi snídaní a svačinou - tam bude působit silněji a lépe.

Před ty aerobní aktivity můžeš zařadit i nějaký stimulační spalovač + L-carnitin pro lepší spalování.
Fatburner Professional
Carni Strong 150000

A jak už jsme se zmínil - zařaď silové cvičení. Pokud máš aerobku a dynamiku jako doplněk, tak pak teprve začnou perfektně fungovat. Je mi jasné, že se to dnes umí ozvláštnit a udělat zajímavější, ale vytrácí se z toho pak ten základ - a ten je nenahraditelný.

Lucretat

Člen

# Zasláno: 18 Srp 2017 19:36:53


Martine díky za odpověď.

Spalovač a karnitin od vás už samozřejmě mám

Ohledně toho cvičení - doporučil jsi mi "dámskou" variant tréninku, je pro to nějaký důvod?

Případně připadlo by v úvahu toto jako alternativa?

cvicebni-program-30-day-shred-od-jillian-michaels

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Srp 2017 13:55:20


Lucretat
Jilian - to co propaguje NE To co cvičí jo

Ženy tvoří z poloviny svaly na stehnech a zadečku - proto se trénink více soustředí na tyto partie, ale zase není účelné, aby to šlo nahrubo na objem a sílu. Proto ženský trénink vypadá trochu jinak. Ale samozřejmě se dá přitvrdit a odedřit v posilovně.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!