Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak zhubnout / Jak zhubnout
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 36 . 37 . >>
Autor Zpráva
Marek



# Zasláno: 20 Bře 2004 14:58:38


Kolisko

chci, ale psychyka je na bodu mrazu, takze to brzo vzdavam

kolisko

Člen

# Zasláno: 20 Bře 2004 15:13:43


Pak chces malo, nebo po tech par dnech zapominas, proc to vlastne delas. To si musis srovnat v hlavne sam v klidu. S tim ti tady asi nikdo neporadi.

kolisko

Marek



# Zasláno: 20 Bře 2004 16:17:03


kolisko

to vim ze ne. psycholozka uz na tom pracovala a myslim, ze ji to slo. Jsou ty doplnky jako Carnitin a FatBurnen nutne, nebo to jde i bez nich?

kolisko

Člen

# Zasláno: 20 Bře 2004 16:43:11


Marek

jde to i bez nich, neberu je a hubnu.

kolisko

Marek



# Zasláno: 20 Bře 2004 18:36:00


kolisko

to je fajn. Od pondeli zacnu, a zkusim to tentokrat vydrzet. Asi bude nejnutnejsi preogranizovat jidelnicek. Jim jenom 2x denne. Ale myslim, ze to pujde.

milan



# Zasláno: 21 Bře 2004 18:28:13


Marku co tady píše kolega kolísko je svatá pravda, duležité je vydržet.Podle mne je největší psychyckou podporou a motivačně hnací silou klesající ručička váhy!A dalším povzbuzením může být slovo od známých, kamaráda atd.Kamarád mne měsíc nevidel a hned se ptal jestli nechodím někam do fitnesu.Já jsem to řešil podobně jako kolega kolisko, doma zatím beze stroju se svou vlastní váhou.Začal jsem také po vánocích.Nebylo to žádné předsevzetí, ale hrozná nespokojenost se sebou samým a ktomu se přihlásily zdravotní potíže ( bolest kloubů,křečové žíly atd.)Tak jsem řekl a dost!!!A ze 122 kg je 108 kg (ZATÍM!!!)Je to pořád dost, ale na druhou stranu jestli to bude tak pokračovat!?!Tak paráda.Člověku také sakramensky stoupne sebevědomí.A to jsou ty správné motivační sílyA také když proběhne znovuzrození již dávno nefunkčního šatníků a člověk se nasouká do riflí které již léta zahálely na dně skříně!!
Tak jdi do toho.Hodně pománá když si přečteš že to funguje u někoho jiného.Já jsem právě sledoval kolegu kolíska v jeho snažení
a utvrzoval se že to musí jít.
Tak činku nahoru a kila dolu
Těším se na další informace nejen o úspěších MILAN

sara



# Zasláno: 22 Bře 2004 15:10:16


Cau lidi, co se tvrdohlavě snažíte. Držim vám palce, sama dnes začnu, blíží se léto a tělo se klepe. Hrůza!! Pokud můžu poradit, vydržte to, mám zkušenosti s tím, že to jde, jen být na sebe tvrdej a každej den se vážit (lepší je to ráno)!! Jak vidim ze to leze jen o deko dolu, mám motivaci jak bejk!
K zahození není se na sebe podívat do zrcadla. A co je duležitý fakt tak nežrat a při cvičení myslet na tu část těla, kterou procvičuješ, dělat to pořádně, když už tam si
Skoro ve 40 ti je to drsný, ale nikdo me přece nenutí....



barie



# Zasláno: 24 Bře 2004 08:31:45


ahoj můžete mi někdo poradit jak mám co nejrychleji zhubnout cca 8Kg?Prosim poradte mi jsem zoufalá

kolisko

Člen

# Zasláno: 24 Bře 2004 08:38:58


barie

Cus. Myslim, ze staci, kdyz si proctes od zacatku tuto diskuzi. Je tu receno vse.

kolisko

caathrin



# Zasláno: 24 Bře 2004 15:40:24


Ahoj Martine,
nevím, do kterého tématu psát, tak to zkouším tady. Nepotřebuji zhubnout, ale spíš přibrat, ale jen v určitých partiích, jde toho nějak dosáhnout?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 25 Bře 2004 08:17:52


caathrin
no tak to patří do tématu jak nabrat svalovou hmotu (udělám tám potéma jak si zpevnit postavu...
Tak mi tam napiš, kde se potřebuješ spravit, protože to jde a není to nijak těžké.
Martin

jana

Člen

# Zasláno: 26 Bře 2004 12:57:52


Ahoj Martine, jaký máš názor na cvičící stoly - relax studia?
Snažím se také schudnout, ale po 40 to jde ztuha. Dřív jsem s váhou problémy vůbec neměla. Jana

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Bře 2004 13:17:03


jana
jestli myslíš, ty s motorem, tak to je jednoznačne - jsou úúúplně na nic
Martin

jana

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2004 12:49:30


Tak to jsi mě moc nepotěšil, ještě že tam chodím zadarmo. Dělá tam moje máti. A jaký máš názor na běžící pás (bez motoru). Všechny pracující zdraví Jana

Martin

Administrátor

# Zasláno: 31 Bře 2004 14:30:54


jana
dobrý běžící pás je perfektní věc , důležité je odpružení pásu a správná obuv kvůli kloubům.

Martin

jana

Člen

# Zasláno: 31 Bře 2004 14:54:56


Můj muž si udělal totiž doma takovou malou posilovnu, což obnáší rotoped, běžící pás a posilovací přístroj se závažím.
Jen nevím jaká je optimální zátěž a délka jednotlivých cviků, nerada bych vypadala jako Swanzeneger. Jana

Martin

Administrátor

# Zasláno: 31 Bře 2004 15:34:16


jana
nikdy, opakuji nikdy nebudeš vypadat jako švajsinger ani jako ty ženské z kulturistických časopisu to by jsi totiž musela použit androgenní steroidy a to ty určitě nesvačíš ne
Maximálně můžeš zesílit proto je lepší udržovat svižné tempo po celou dobu tréninku, super tipem je mezi cviky si odskočit na rotopéd a znovu se rozehřát. Každý cvik bys měla cvičit tak 12-20 opakování, celkově by trénink (včetně rotopédu) měl být tak 60-120min.
Dá se to, ale hodně upravovat, každý jsme jiný.
Martin

Anonymní



# Zasláno: 4 Dub 2004 14:41:18


Cau Martine,
je mi 14 a cvicim asi 3 mesice. I kdyz na rukach je to tochu znat,porad nemuzu posilit hrudnik. Mam trochu nadvahu, takze se snazim i shubnout.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 5 Dub 2004 08:42:02


Anonymní
čauky,
tak jak si to napsal není teda moc poznat, tak asi usuzuji, že jseš moc lehkej a štíhlej a chceš přibrat
Ve čtrnácti to máš v klidu stačí jíst dobré jídlo a pravidelně trošku cvičit a hlavně dělat i jiné sporty. Z cvičení ti narostou svaly, ale vlastní hrudní koš ti poroste spíše z celkového zatížení. Na rozšíření hrudníku je vynikající kombinace vytrvalostního běhání, krátkých ostrých sprintů a cvičení celého těla.
Takže si vyber více sportů, které toto podporují (třeba cyklistika a fotbal, nebo hokej a občas si zacvičit) a hlavně musíš jíst ty správné věci = maso kuřecí, krutí a rybí, rýžy a špagety, zeleninu mléčné výrobky a vejce a nejíst moc sladkosti a špek a věci dělané na tuku (např. hranolky).
No a když to budeš dodrovat tak při jednom vyřešíš i to shubnutí
Martin

kolisko

Člen

# Zasláno: 19 Dub 2004 16:38:16


Tak po delsi pauze opet zdravim,

a je to tady. Me prani bylo vyslyseno a po cca 3 mesicich vazim 85Kg. Huraaa, povedlo se!

At se to i vam povede, da se to a je to parada.

bye a dik
kolisko

Anonymní



# Zasláno: 19 Dub 2004 17:03:18


Kolisko,

to je super vykon GRATULUJI
Nechces se pochlubit i s fotkama pred a po? (jestli nejake mas - a myslim, ze se urcite mas cim chlubit). Ja mam svoje pouze "pred", protoze na "po" zatim nedoslo

Lucka

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Dub 2004 17:13:35


kolisko
gratuluji

bara



# Zasláno: 21 Dub 2004 09:52:18


Ahoj Martine
Je mi 28 let,vazim kolem 52 kg,zacala jsem po prestavce v lednu cvicit,snazim se 2x-3x tydne,mezitim obcas behani nebo kolo,chtela bych celkove zpevnit telo.Mam trosku zadek tvar "hruska" a hlavne placaty chtela bych ho trosku zvednout a zakulatit,chtela bych vedet jak presne na to,abych si celkove postavu upravila.Na ten zadek delam drepy s cinkou nebo "squoty".Je potreba ke zpevneni jist maso,ne ze bych byla vegetarianka,ale nemusim ho,jen jednou za cas s chuti.Jim docela zdrave a snazim se 4-5 denne.Nekdy to nevyjde

kolisko

Člen

# Zasláno: 21 Dub 2004 10:07:16


Nejaky foto mam, ale musim ho dostat do pocitace a trochu upravit. Fotil jsem se nahatej, takze bych mel nektere casti z fotek smazat.

Ale ono je to dost znatelne videt i na obliceji, takze by mozna mohl stacit jenom ten oblicej. Zkusim to s temi fotkami nejak vymyslet, abyste si nemysleli, ze si vymejslim.

kolisko

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Dub 2004 14:08:57


bara
ahoj, ty máš váhu dobrou (výšku si sice nenapsala...) a změnit tvar hmmm to už je fuška a stejně naraziš na limit dědičnosti
V této fázi je stejně nejlepší nechat si osobně poradit od trenéra, zde už totiž více záleží na tom JAK cvičíš než CO cvičíš.
U tvaru hruška hodně záleží jestli ho tvoří už kostra - široké kyčle, nebo je to jen tuk na bocích. Jestli to jsou kyčle tak jestli tuky, tak to je lepší stačí zhubnout, na to je super spinning.
Určitě si k těm cvikům přidej ještě takové to zvedaní nohy na čtyřech - to je super na zadek a dá se to jet i s kladkou aby se ti propracovala ta část zadečku, která ho dělá plastický.
Ad to maso, jestli jsi takový ten kost akůže typ tak jo, trochu ho pojez

Anonymní



# Zasláno: 22 Dub 2004 01:19:43


Kolisko, ja ti verim a myslim, ze ostatni take. Chtela jsem videt fotky, ne proto ze bych pochybovala, ale jsem zvedava a navic uspech jinych dokaze vic motivovat.
A na fotkach nic mazat nemusis

Lucka

bara



# Zasláno: 22 Dub 2004 11:27:34


Martine moc dekuji
ale kdyz ja nevim co myslis tim zvedanim nohy na ctyrech
no myslim ze to asi spis bude siroka panev,je mi jasny ze to by mozna slo chirurgickou operaci upravit,ale trosku tucku tam je taky ale spis v tech partijich v pase zadni casti asi vis o cem mluvim,kost a kuze nejsem to ne
PS:mam 170 cm

kolisko

Člen

# Zasláno: 22 Dub 2004 11:49:46


Rekl bych, ze tim ma na mysli stoupnout si na ctyri (ruce, kolena) a zvedat pravou nohu s levou rukou natahnout vodorovne se zemi.. a stridat ruce nohy. Nebo asi pouze nohy.. A treba kmitat v te vodorovne poloze nahoru/dolu..

kolisko

bara



# Zasláno: 22 Dub 2004 12:04:59


jo to me nenapadlo vidisclovek si pod tim predstavue kdovico kdybych nevedela ze jsem na sportovnich strankach
no tak to zkusim pamatuju si ze jsem to cvicila kdysi kdyz me jeste bavil aerobick,tak to bych mhla i snejako zatezi ze? jak jsou zavazi se suchym zipem
jo dekuju dobry napad

kolisko

Člen

# Zasláno: 22 Dub 2004 12:07:49


no ja si myslim, ze ti to bude stacit i bez zavazi, kdyz to budes delat poctive a dostatecne dlouho

kolisko

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 36 . 37 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!