Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak zhubnout / Jak zhubnout
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 36 . 37 . >>
Autor Zpráva
Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Dub 2004 12:09:17


bara
jo je to zhruba jak říká Kolisko, postaviš se na všechny čtyři (na dlaně a kolena) jednu nohu natáhneš vodorovně dozadu a zvedáš ji s vodorovné do co nejvýšší polohy. Těžší varianta je na lavičce u spodní kladky a tu si připnout na nohu a najtěžší varianta je když si opřeš tak aby si měla hlavu ještě níž a zadek výš.
S tím zhozením, to chce prostě o další kousek zhubnout. Hodně tedy bude záležet na intenzitě a rytmu cvičení a na dalších aktivitách.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Dub 2004 12:10:33


bara
ps tím nemyslím zhubnout váhu - to už asi ne, prostě jen postupně pomocí stravy a trénink snižovat podíl tuků a zlepšovat svalový tonus

Anonymní



# Zasláno: 22 Dub 2004 15:39:56


mám na tebe dotaz. hubnout teda už moc nepotřebuji, spíše formovat. mám rovnou postavu. nohy v poho, ruce v poho, ale trápí mě dva "bůčky" na pánvy pod pasem! nevím jestli víš co myslím. (je to to, co holkám leze vzadu na zádech z bokovek) měřím 164 cm a vážím 48 kg. cvičím cca měsíc. poraď mi jestli na to existuje nějaký cvik. díky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Dub 2004 15:57:13


Anonymní
ahojky,
furt to samé, opravdu se hubne stejnoměrně po celém těle a každý má nějaké místečko (je to dano genetikou) kde se ty tuky drží zuby nehty do poslední chvíle. Proto nepolevovat a pomalu přetvářet tělo, dobrá strava a trénink pro odstranění zbytků tuků a zpevnění svalů.
Opravdu neexistuje žádný cvik, který by pálil tuk na určitém místě, to prostě fyziologicky nejde !

bara



# Zasláno: 28 Dub 2004 13:46:19


Martine
miluju sladky jo presne takhle ani ne tak dorticky a susenky jako spis bombonky gumovy a lizatka,to je asi spatny co,kdyz chci mit tu peknou postavu,ale ja to proste musim mit kazdy den,myslis ze to nejak extremne ovlivni mje cviceni nebo to mam radeji omezit nebo uplne vynechatale to bych asi zemrela,protoze nahradit kourenim to si neumim predstavit to me nechutna ale co jako nahrasku,bajecne to obaluje nervy

Martin

Administrátor

# Zasláno: 28 Dub 2004 13:51:36


bara
tak to máš špatný, jen lidé co maji hodně pohybu a ještě od přírody rychly metabolismus můžou jíst sladké ve velkém
a i ti časem vypadají jako kostra s tukem a vypadají dobře jen napasovaní v riflích pak je sundaj a rosol se třepotá Tož si musiš vybrat nakolik budeš sexy štíhla a na kolik sladká
Martin

bara



# Zasláno: 30 Dub 2004 10:46:50


jeeeeeee tak to je dobry ja ryfle nenosimne to je skoda,no tak to proste omezim no,ja jinak jim hodne zdrave ,ale proste clovek hresi notak si najdu hold jiny druh hrichu,ale byt sladka to taky neni k zahozeni,ja si ted merila tuky na tele tak mam tedy 51 kg 170 cm a 16,5 g tuku,kolik myslis ze bych mela mit?je to dobry?kamarad ma tuhle zazracnou vahu,ktera kazdyho strasne nastve

Martin

Administrátor

# Zasláno: 30 Dub 2004 12:19:45


bara
jestli máš v těle 16,5g tuků tak to vypadáš jako Stalone
To se těžko posuzuje, protože ty procenta měří i vnitřní tuk a váha ti taky nic neřekne. Někdy pěkně stavěná štíhla holka váží víc než rachitcký věšák s tukovými převisy.
Ale je to rozhodně lepší než mít 61kg to už bys neokecala

cagman



# Zasláno: 8 Kvě 2004 14:38:48


to kolisko

kdyz jsi zacinal se cvicenim, kolik jsi delaval sedu/lehu a pod aby to bylo poznat na vaze??
Jinak taky opozdene gratuluju ... me se zatim vubec nedari
cagman

kolisko

Člen

# Zasláno: 10 Kvě 2004 10:45:54


Tech zmen u mne bylo vice. Abych pravdu rekl, ze dne na den jsem vse obratil. Uz jsem to chtel hoooodne dlouho, casto jsem o tom premyslel. Posledi kapka byla 110Kg na vaze a to jak jsem vypadal. Motivaci byla rucicka na vaze, ktera se pomalinku hybala smerem dolu.

Muj styl pred:
Tzn, vubec jsem se predtim nehybal, pres den jsem nic nejedl, az doma jsem se poradne najedl, vecer pivko...

Po tom, co jsem zabrousil na tento server jsem upravil stravu - tj. 7-8 jidel denne, po malych kouskach. Vetsinou zeleninu (rajce, okurka, paprika), tmavy chleb, syry, ryzi, kure, zadny olej, ani jine tuky, nic sladkeho (ani vodu se stavou, dzusy, nebo tak..)

V neposledni rade take cviceni. Proste jsem se to snazil delat tak, abych se kazdy den zapotil. Nejlepe byl pro to asi squash, kterej mne na poprve uplne dostal, byl jsem skoro mrtvej. Pak se to postupne zlepsovalo. Jinak ty kliky, drepy.... proste si rekni napr, kolik bys jich chtel za den udelat (treba ze zacatku 20, coz pro mne bylo az az) a s prestavkama toho docilit. To same drepy a lehsedy. Pokud vubec nevis, tak si zkus udelat maximum poctivych kliku - tzn ruce u tela, z propnutych pazi az dolu a dotknout se nosem a hrudnikem lehce o zem - , kolik zvladnes, to pak vynasob 5x a te hodnoty se snaz dosahnout postupne udelat to v celku. Tzn stale na mene pokusu vcelku. Poprve jsem byl tak vysilenej a tezkej, ze jsem udelal tusim jen 2 kliky, myslim poctive kliky. Ted jich udelam 30. Shyb jsem neudelal zadnej, ted jich udelam 8. A stale se to pomalu zlepsuje. Chce to vytrvat, jde to pomalu. Ja jsem hodne netrpelivej clovek, nebavi mne na nic cekat a vydrzel jsem to. Jeste napr. k tomu squashi - jde ho hrat tak, ze se ani nezapotis, kdyz nedobihas micky. A nebo ho hrat tak, ze jsi za 5 minut mrtvej, pokud se vazne snazis vsechno dobehnout. A tak to musis hrat. Jeste jsem jezdil 20 min na rotopedu. Kazdy den, pak 3x tydne.

Dal jsem se spise na cestu cviceni celeho tela bez cinek, ted. Jak jsem nemel zpevnene telo, tak ty cinky tomu asi nedelaly dobre. Obcas si zacvicim s cinkama, ale spise mensi vahy a casteji. Coz asi neni dobre na to mit velke svaly, ale nechci byt nemotorny rambo se zkracenyma svalama. Zacal jsem chodit na karate, takze mam treninky min. 4x tydne. Myslim, ze jsem naprosto spokojenej, na karate jsem jiz v minulosti chodil, pral jsem si chodit znovu, ale absolutne jsem si netroufal. Po tom, co jsem shodil ty kila a zlepsil fyzicku to jde. Sice jsem pozadu, ale to se za par mesicu zpravi.

Chce to dodrzovat poctive tu stravu a mit sport alespon 3x tydne, u ktereho se tak 1-2h potis. A uvidis, jak to pujde rychle. S tou stravou ale dodrzovat poctive, ne ze si reknes - tyden jsem to dodrzoval, tak ted si dam neco mene zdraveho. Zkus to tak jako ja.. myslim, ze jsem to tu popisoval docela dost. A po 4 mesicich jsem uplne jinej. Ted stale jdu s vahou dolu, coz uz se mi moc nelibi, takze naopak zacnu vic jist. Ted mam 83kg.

kolisko

Anonymní



# Zasláno: 17 Kvě 2004 13:31:38


Ahoj Martine. Dneska jsem našla tyto stránky a jsou fakt super. Rozhodla jsem se, že konečně něco udělám se sebou. Bohužel jsem ale od rána do večera v práci, takže moc toho času na cvičení není. Mohl by jsi mi poradit jak na to? Je mi 26, výška 170 a 63 kg. Třikrát týdně chodím běhat (teprve teda 2 týdny)a doma si taky ráda zacvičím když je škaredě. A na co bych se měla především zaměřit na jídelníčku. Díky moc

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Kvě 2004 13:53:29


Anonymní
určitě si prvni důkladně pročti všechny články o hubnutí na www.f-sport.cz - hned toho budeš vědět více Když si vybereš nějakou šikovnou dietu, určitě těch pár kilo zhodiš

kolisko

Člen

# Zasláno: 20 Kvě 2004 15:17:29 ° Změnil/a: Administrátor


neco o karnitinu - http://zdravi.idnes.cz/zdravi.asp?r=zdravi&c=A040518_230110_zdravi_pol

Martin

Administrátor

# Zasláno: 20 Kvě 2004 15:26:59


kolisko
to jsou paka to je docela jasný, že když daji paprdovi povzbuzovač jako Lcarnitin tak ho to povzbudí a nějaký blbec pak napíše takový článek měli mu dát 1000mg kofeinu, to by jím taky ožil anebo yohimbin - to by měla radost i babka

najmy



# Zasláno: 23 Kvě 2004 12:21:27


Ahoj Martine,
nejprve ti chci podekovat za tuhle stranku. Za informace, ktere jsem tu nacerpal se odvdecim pozdejsim nakupem zbozi v tvem E-shopu. Vyhovuje mi, ze k rozpisu cviceni tu mas i obrazky a navody..
Na uvodni strance jsem nikde nenasel moznost registrace, takze takhle anonymne Rikej mi Najmy.. Je mi 23, merim 193 cm a vazim cca 90 kg.
Ke cviceni pouzivam zatim toto: 82 protein od baquerra nutrition, L-carnitin 1g baleni od Nutrendu a REG-Ge iontak od Nutrendu. Cvicit chodim 4x tydne, do toho vkladam squash, volejbal, inline brusle,..
Dneska jsem si pocital jidelnicek a mam par problemu s tvymi tabulkami. Neni v nich uvedeno, jake mnozstvi te urcite potraviny obsahuje uvedene latky (odhadl jsem 100g :mrk. Dale jsem v nich nenasel ryzi, takze nevim, kolik ta toho obsahuje.. Byl bych rad, kdybys mi tuhle informaci doplnil - predem diky
V mem jidelnicku pouzivam pred cvicenim 1g L-carnitinu, pri cviceni ten iontak a po cviceni ten proteinovej napoj. Je to v poradku?
Od svych 7 do 20 let jsem hral zavodne volejbal a mel jsem problemy se zadama.. Nekde na strance jsem nasel, ze nejlepsi je posilovani velkych svalovych skupin - drep s cinkou, bench-press, mrtvy tah. A prave o to jde - toho mrtvyho tahu se kvuli zadum docela bojim, nerad bych se odrovnal..

No napsal jsem toho docela dost: zaverem zopakuju dulezite body, aby ses v tom orientoval:
1. diky za stranku
2. nutricni hodnota ryze a upresneni gramaze uvedenych potravin
3. vhodnost meho pouziti doplnku
4. mrtvy tah

Jinak se mej fajn a uz se tesim, az spotrebuju zasoby a objednam si u tebe ;-)

Najmy

najmy



# Zasláno: 23 Kvě 2004 14:46:42


Tak ryzi uz jsem nasel v obilovinach.. Nenasel jsem kornspitz..

Martin

Administrátor

# Zasláno: 24 Kvě 2004 08:33:52


čau najmy,
registrace se dělá tady v diskusi nahoře
těch 100g tam není ale rýže jo! a dvě loupaná a přírodní a navíc to na těch krabicích a pytlíkách bývá napsáno

jo doplňky používáš dobře, jestli chceš dobře držet svaly tak toho proteinu se neboj i 3x denně, ten je dobrej

na ten mrtvej tah fakt opatrně, raději tedy zařaď těžke vesla na lavičce a mrtvý tah lehce testuj a časem uvidíš.

A já ani nevím co je to kornspitz, tak mi to napiš i s hodnotami a já to tam přidám

Anonymní



# Zasláno: 2 Čen 2004 10:59:17




Anonymní



# Zasláno: 10 Čen 2004 13:27:51


Ahoj,
mám problém s váhou, i když spíš s mezisvalovým tukem. Už spoustu let provozuji nějaký sport, hlavně kolo, posilka, plavání, běh, cca 5x týdně. Mám smůlu, že mám více testosteronů, než je zdrávo. Ale rozhodně to nechci dohánět čistýmy ženskýmy hormony. Spousta chlapů by mi závidělo moje nohy, snad i ramena, ale to zrovna není mým snem o krásné ženské postavě. Vím, že kdybych nesportovala, byla bych jako koule. Tak se tomu snažím předcházet, ale ne moc s valným úspěchem. Nemohu říci, že bych se nějak přecpávala, rozhodně nejím velká jídla. Vždy jsem všechny spalovače zavrhovala, ale nedávno jsem si koupila čistý 1000 mg L-karnitin. Myslím, že mi moc nepomohl. Prosím o radu, jaký způsob hubnutí je pro mě nejlepší, jaké přípravky by byly vhodné. Mockrát děkuji za odpověď.
Lenka

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Čen 2004 13:51:33


Lenka
ahoj,
no to asi dovolenými doplňky nenahoniš a koukám, že dřeš jako kůň. Moc jsem nepochopil o kolik kg máš víc než potřebuješ, tak jak to píšeš vypadáš jako vzpěrač - velké nepevné svaly... V tom případě to chce necvičit s maximálními váhami, ale tak 50-70 % ale za to likvidační počty opakování tak, aby svaly nestačily regenerovat. Samozřejmě to chce doplnit vhodnou dietou a po poradě s doktorem i minerály a vitamíny pro dosažení co nejlepší možné hormonální rovnováhy.

Anonymní



# Zasláno: 10 Čen 2004 14:48:28


Teda, jak vzpěrač snad nevypadám. Vím, nejde subjektivně radit. Mám max. 70 kg při výšce 173, s tím, že spíše ve svalech, než tucích. S malýma váhama už cvičím tak 2 roky, teď více jezdím na kole, jenže to je na svaly na nohách hotový balzám. Když vynechám 2-3 dny, tak je to lepší. Ale kdo to má vydržet? Asi bych měla opravdu dost omezit jídlo, aby vůbec svaly neměly z čeho růst. Hormonální hladinu nemohu nijak ovlivnit. Jinak dík za radu. Lenka

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Čen 2004 15:05:25


Lenka
a kolik jedeš opakování v sérii ?
kolik za den přijmeš sacharidů a kolik bílkovin ??

Anonymní



# Zasláno: 10 Čen 2004 15:26:56


No, podle cviku, třeba zakopávání, předkopávání 3x50. Jinak kolem 30, vždy 3 série. A spíš snižuju váhu. Ale jak jsem psala, raději jezdím na kole, je to můj dopravní prostředek. A snažím se dost chodit. (to nepovažuju za cvičení). S jídlem je to asi horší, jím dost jablek, mléčných výrobků a pečiva. Žádné libové maso atd. Budu opravdu muset dost upravit jídelníček, jen nevím, jestli to tak vydržím pořád. Vím, že tak zhubnu, to už jsem dokázala víckrát, ale za cenu hladovění, to jsem prostě nechtěla a hlavně udržet je to to nejhorší. A stejně do nebylo podle mých představ. Lenka

Martin

Administrátor

# Zasláno: 11 Čen 2004 08:36:02


Anonymní
a ty bílkoviny a sacharidy ??

Lucka



# Zasláno: 14 Čen 2004 12:27:29


Ahoj ráda bych se dozvěděla víc věcí, na trénink (stehna a břišní svalstvo) za rady díky předem mějte se ahoj

Lucka



# Zasláno: 14 Čen 2004 12:28:13


Jaký jídlo je nejlepší na svaly?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Čen 2004 13:47:54


Lucka
mrkni na www.f-sport.cz tréninky, Jak shubnout
dietní
... na krátkou otázku krátká odpověď ...

Zkus si pročist články na těchto stránkách a pak se budeš moct ptát už konkrétně

Anonymní



# Zasláno: 14 Čen 2004 17:30:17


Ahoj, chtela bych se zeptat, co je nejdulezitejsi kdyz si vybiram treba jogurt, nebo cokoliv jinyho-myslim jestli tuky, nebo cukry, nebo co. kdyz treba dva jogurty maj stejne kalorii, ale jeden ma vic nebo min cukru nebo tuku...cim se mam vlastne ridit? po cem se vic tloustne? diky alice

Anonymní



# Zasláno: 14 Čen 2004 17:36:37


Přeji krásné odpoledne.Chtěla bych udělat něco se svou postavou ale nevím co .Pomůžete mi někdo ?Jsem 185cm vysoká a mám 69kg.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Čen 2004 20:45:31


Anonymní
ahoj, normálně se řiď množstvím jednoduchých cukrů a tuků, ale u jogurtu ne protože jogurt bez tuku nefunguje, takže si kup jogurt s cca 3% tuků (ale ne smetanové nebo ty termixové) a i když sníš 200 tak z toho už nestloustneš - dobré jsou např Hollandia nebo Olma

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 36 . 37 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!