Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Jak zhubnout / Jak zhubnout
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 37 . 38 . >>
Autor Zpráva
Martin

Administrátor

# Zasláno: 16 Pro 2004 10:56:07


Anonymní
rýže a kuře a další co najdeš když budeš číst a číst a číst až budeš nejchytřejší na světě.

Jennifer



# Zasláno: 24 Pro 2004 11:01:13


Ahojky, jmenuju se Jana a je mi 17 let. Ještě před třemi lety jsem měla 80 kg při 160 cm. Teď mám 48 kg a jsem úplně spokojená. Myslím si, že všechny ty přípravky na svaly jsou úplný blbosti (i když můj kluk to taky bere). Možná stačí jen pevná vůle a cvičit, cvičit, cvičit... A pak jíst to, co vám chutná. Zdravím, mějte se krásně.

Anonymní



# Zasláno: 3 Led 2005 23:04:27




Anonymní



# Zasláno: 3 Led 2005 23:06:28


makejte jako tady tenhle a budete štíhlí jako proutci.
beruna

Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Led 2005 08:22:26


Jennifer
co jim chutná jí celých 80% američanů

b.kilianova



# Zasláno: 10 Led 2005 15:30:37


ahoj taky se potřebujete zbavit nějakých kil navíc

b.kilianova



# Zasláno: 10 Led 2005 15:34:54


jestli víte jak rychle zhubnout tak mi prosím napište na www.b.kilianova@seznam.cz samozřejmě vám odepíšu

Martin

Administrátor

# Zasláno: 11 Led 2005 07:45:44


b.kilianova
víme, ale psát nebudeme jelikož bysme se upsali k smrti

Anonymní



# Zasláno: 15 Led 2005 14:30:21


Ahoj Martine myslíš že je k něčemu dobré takový ten talíř jak si na něj stoupneš na ono zo s tebou kroutí???A na co???

Martin

Administrátor

# Zasláno: 16 Led 2005 12:38:56 ° Změnil/a: Martin


Anonymní
to už jsem tu psal vhodné je to akorát pod malou televizi na cvičení je to na nic hrozí zde zvýšene riziko urazu, zabírají při tom svaly, které nechceme zvětšovat (optický rozšířují pas ) a navic se na tom spalí málo energie - radši dělej výstupy na lavičku

Marion

Člen

# Zasláno: 22 Led 2005 12:29:25


Ahoj Martine,tak dnes jsem začala.Cvičení mám naplánované 5krát týdně asi 45min.Cvičím takovou 10-ti minutovou sestavu z knížky bodystyling a zbytek na Exerflexu.A ten jídelníček jsem si dala takto: 7:00: ovesná kaše Emco
10:00: musli tyčinka,jablko
12:00: celozrný bochánek, trojúhelníček light sýru
14:00: oběd-ten moc neovlivním-to dělá něco mamka o víkendu a jinak obědvám ve škole,ale tam máme výběr ze 3jídel,tak se budu snažit si nedávat sladké
16:00: neochucený tvaroh s musli
18:00: bílý jogurt,2racio chlebíčky
19:00: 150g okurky
Tak co na to říkaš?Je to správné nebo mám něco změnit?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Led 2005 12:55:55


Marion
no máme co zlepšovat ovoce jenom po cvičení jinak ne, zkontroluj obsah musli tyčinky, spočítej kolik to bylo proteinů a sachrů, i večer si dej k té okurce nějaký protein a kousek knuspi
Jinak počet jídel je pěkný

Jo nechceš si raději založit svůj deníček

Klára



# Zasláno: 5 Úno 2005 20:56:36


Ahoj,
chci se zeptat jak zhubnout?O vánocích jsem to trochu přeháněla s jidlem.A tet bych se těch kyl potřebovala zbavit.Pohybu mám během týdne celkem dost,protože 2krát týdně mám atletický trénink a 2krát posilku,ale o víkendu nastává krize,protoze jsem doma a mám blízko k lednici.Co mám hlamně jíst a zvláště o víkendu?Ještě se chci zeptat na tvůj názor na L-Carnitin?
Diky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Úno 2005 08:30:37


Klára
ahoj,
většinu odpovšdí na tvé otázky najdeš zde http://www.f-sport.cz/print.php?id=108
Máš-li zájem můžeš si potom založit deníček
L carnitin je zde http://www.f-sport.cz/print.php?id=71

Sára



# Zasláno: 9 Úno 2005 09:01:42


Ahoj všichni,mám takovej dotaz. Uz dva týdny se snažim držet dietu,takze si svy jidlo zapisuju a počítám si energetický příjem. Mám ale teď takovej blbej dotaz. Nevíte někdo kolik kcal mají švestkový knedlíky z tavorohovýho těsta?? Už jsem byla na několika tabulkach na internetu a nikde jsem to nesehnala. Moc dík za odpověď

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Úno 2005 11:41:34


Sára
fakt nevím

Anonymní



# Zasláno: 13 Úno 2005 11:27:00


ahoj zajímalo by mě jestli je pro hubnutí a zpevňování lepší jezdit na rotopedu každý den třeba půl hodiny nebo třeba 3x týdně hodinu?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Úno 2005 08:35:54


Anonymní
abys začla pálit tuk při této (aerobní) činnosti musíš mákat aspoň 45min, aby se tuk teprve začal pálit Takže nelépe 90-120min. v jednom zátahu.

Anonymní



# Zasláno: 14 Úno 2005 11:23:31


děkuju moc za radu co nejdřív se chystám otevřít vlastní deníček, i když nevim jestli to přežiju když vidim jaký pidi porce jedí všichni co si je tu už vedou a eště bych se chtěla zeptat jak co nejlíp zničit celulitidu-mam načtený tuny informací ale tady bych řekla že sou ty správný odborníci moc děkuju a těšim se že konečně na jaře zas vytáhnu sukýnky a topíky a nebudu se stydět

Irena

Člen

# Zasláno: 14 Úno 2005 11:53:31 ° Změnil/a: Irena


Anonymní

S celulitidou je těžký boj, ale když budeš pořádně pít a zhodíš špeky, tak odejde i celulitida. Při mém brutálním přibrání jsem to dopracovala tak, že jsem měla dolíky i na pažích a břichu, teď už mám jenom nějaké zbytky celulitidy na zadku a věřím, že i to se do léta poddá.
Držím palce.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Úno 2005 13:20:24


Anonymní
teď jsem to někde dopsal že bych z toho udělal článek cituji:

ta celulitida je výsledkem neprokrvování kůže a k tomu tuková vrstva ještě prospívá Takže jediným řešením je prokrvit = dynamická aktivita. Hubnuti ti pomůže sekundárně tím, že tenčí kůže se lehčeji prokrvuje. Na druhou stranu takové ty naše mathauzenmodelky maji celulitidu všechny - bo se nehybou jen hladoví
takže by to fakt chtělo aspoň 20-40min dynamického pohybu denně, aby se cela zahřála - co sqash, tenis, pingpong, box pytel do ložnice, pravidelně nahámět děcka po domě za pětky něco si zkus najit

Magda



# Zasláno: 16 Úno 2005 13:20:31


Ahoj, stoji tady, ze se mohu ptat, tedy tak cinim.Je mi 30 let, merim 172 cm a vazim 67 kg.Cely zivot hubnu a drzim diety.Tou posledni jsem zhubla 8 kg a vahu si priblizne +-2kg udrzuju.V podstate vypadam dobre(vel.38).Mam pomerne atletickou postavu a sklon k nabirani svalove hmoty.Pred 14 dny jsem se rozhodla zacit se sportem Mam motivaci- svatebni saty v cervnu.Moje predstava byla jeste tak 3 kilecka dolu a zpevnit.Jenze behem 14 dnu pri aerobnim treninku, protote svaly nechci, jsem pribrala 1,5 kg.A jidlem to neni.Protoze jim zdrave a vyvazene.Musim k tomu podotknout, ze takovou zkusenost uz jsem mela,po 6 tydnech jsem nenatahla kalhoty pres vypracovana stehna, a tak jsem vzdycky toho sportovani nechala.Asi jsem takovy zensky Arnold nebo co.Muj dotaz tedy zni ,co delat, abych trochu zhubla a ne naopak? jak cvicit? Cvicim 3krat tydne.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 16 Úno 2005 14:11:10


Magda
při 67kg na 172cm se mi nezdá, že by problémem byly ty svaly, to spiš tuky
někde už jsem to tu psal, já to najdu...

Martin

Administrátor

# Zasláno: 16 Úno 2005 14:12:07


... je to zde http://www.f-sport.cz/bb/index.php?action=vthread&forum=14&topic=428&p age=0

romca



# Zasláno: 16 Úno 2005 16:57:00


ahojte potřebovala bych poradit, kde koupím biochrom??? prosím

jay

Člen

# Zasláno: 16 Úno 2005 17:01:09


romca
no, ja bych rekla, ze v lekarne!!! je to ten pripravek, abys nemela chut na sladke...(doufam)...ale na me to nikdy nefungovalo

Magda



# Zasláno: 16 Úno 2005 18:18:34


Martin: Jeziskriste, tak ja uz teda nevim.Z onoho clanku me mohlo potesit, ze mam mozna taky tezke kosti, ale to asi tak vsechno.Jim knackebroty, zeleninu,ryzi, maso hlavne bile, ryby a obcas hovezi, k tomu v podstate na prinzipu delene stravy.Knedlik jsem nevidela ani nepamatuju. A mlecne vyrobky vsechno pod 1,5 tuku.A bez cukru.Tak ja uz nevim,kde to mam zredukovat.Obrovske rezervy mam na brise, o tom vim, ale proc mi vzdycky zmohutni nohy a jinde se nic moc nedeje?Ziju v Nemecku, takze mam pristup ke vsem "zdravym " vecem a nemusim setrit nebo silene hledat po supermarketech.Vseho je vsude dost. K tomu programu, mam silne poskozeny meniskus, takze po dvou drepech me na treti bude muset nekdo zvednout. Takze jak na to? Spinning, tae-bo, behat ?

Fotku Ti psilat nebudu, ale 100-75-100, 85c a mne by se libilo hlavne na te dolni stovce tak 5 cm min.

jay

Člen

# Zasláno: 16 Úno 2005 18:58:53


Magda
Magdi, tak to by se libilo kazdymu, velky prsa a vypracovanej zadecek ale pokud s tim neco chces delat, tak na tom zacni makat..ja myslim, ze kdyz shodis na tech 62kg, tak se to ukaze i na tom zadku, ale vetsinou to jde vsechno..u me to bylo tak, ze mi muj pritel(nynejsi manzel) rikal o mem poprsi, kde mam to moje "nic"...a kdyz jsem nakynula, pres prsa jsem mela 113cm..ted to jde zase pomalu na to moje "nic" holt nemuzeme mit vsechno!! Ale i tak ti drzim palce,kdyz se do toho pustis

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Úno 2005 08:59:53


romca
podruhe je to blbost

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Úno 2005 09:00:53


Magda
tak si založ deníček a nejlip pošli fotku a mrknem kde děláš chybu

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 37 . 38 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!