Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak zhubnout / MriaP - Hubnutí bez vyrysovani
Autor Zpráva
MriaP

Člen

# Zasláno: 4 Pro 2016 12:02:44


Ahoj, ještě než začnete kecat, tak ano, četl jsem ostatní diskuse, ale nenašel jsem odpověď.

Jde o to, ze nejsem spokojen se svou váhou 185cm 92 kg. Jsem trošku sádlo a cci zhubnout. Dozvěděl jsem se ze je lepší posilovat, chápu to, ale jsem transsexuál a tím pádem nechci být vypracovány, chci jen zhubnout a být tenci(celkové) jak udělat abych měl trochu svalů, abych hubnul, ale zároveň abych nebyl nakorbeny? Chci mít postavu holky.. jaké je nejlepší cvičení? Stale anaerobní nebo spíše aerobní? Nevim, poraďte co mám dělat abych zhubnul a byl i tak tenký (nechte si sve blbe pripominky, díky) díky za odpovědi

kingie

Člen

# Zasláno: 4 Pro 2016 13:41:33


No pro tohle bych asi nasadil nejakou tu kombinaci aerobky a stacionarniho/balancniho cviceni jako joga/pilates. Ale nejvic zalezi na genetice, nekomu proste staci malo na to aby mel hmotu jini zas na to musi tezce drit a vysledek je kratkodoby.
Jen jeden detail - hodne holek, co necvici ruce ma ruku 40cm, kterou chlapi muzou zavidet co do objemu Partie co se necvici proste zustavaji nabobtnale - takze s velmi nizkou vahou jsou i ty cinky vhod.
Proti sve genetice bojovat nema smysl, nejake hladovky jsou kvuli jojoefektu kontraproduktivni, takze voloviny co delaji mnohe holky s vyzivou nedoporucuju kopirovat. Ja zjistil, ze kdyz jim hodne casto a malo, tak hubnu (coz nechci, ale ty jo).

MriaP

Člen

# Zasláno: 4 Pro 2016 13:57:50


Diky moc, mohu te ještě poprosit, abys mi nějak nastínil nějaký slabý plán?? :) nemám fakt žádné zkušenosti :) začal jsem jet obden 4x10 zkracovacky 4x5kliku a 4x15 dřepu, obden zvyšují o sérii, začínám, takže teprve jedu po 5ti :D kdyztak řekni výtky, dekuju :):n03:

Jinak, nepovažuji to jeste za uzavřené takže další pište klidně vaše nazory :n03:

Martin

Administrátor

# Zasláno: 5 Pro 2016 10:14:37


MriaP
Abys nebyl nakorbený, stačí necvičit silově, ale vytrvalostně a dynamický.

Necvič břicho jako ďas - tím nezhubneš břicho, naopak ho zesílíš.

A vzhledem k tvému cílí ani kliky.

Najeď prostě trénink pro ženy na doma. S tím, že pojedeš s lehkou váhou 30 až 40 opakování každý cvik.
Cvičení na doma pro ženy
A k tomu klasickou aerobku, běhání a kolo.

Základ bude v dlohodobém upravení jídelničku.

MriaP

Člen

# Zasláno: 5 Pro 2016 12:10:59


Děkuji
Ještě me napadá jedns věc, co takhle zeď jet normálně na svaly, a pak ty svaly zhodit ??? asi je to kravína ale tsk me to napadlo, že krátkodobé by mi ty svaly ani nevadilo, jelikož jsem stále kluk nešlo by to hubnutí tim pádem rychleji ?

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!