Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak zhubnout / Annie Sweet - Dotaz
Autor Zpráva
Annie Sweet

Člen

# Zasláno: 6 Bře 2017 15:07:11


Dobrý den,
určitě je to zde již někdě zmíněné, ale je tady toho nepřeberné množství, tak proto se ptám:
Právě jsem si u Vás objednala tuto dovojici Carni Strong 150000 + Synephrine Explomax - 1200 ml + 80 kps.
1, Sice jsem si četla Vaše rady jak začít užívat spalovače tuku, ale pro jistotu se chci ujistit, že jsem to pochopila správně
Poprvé je chci zkusit, takže začnu jak bylo popsáno ve Vašem článku pár dní užívat během oběda, pak přesunu mezi snídaní a svačinu, pak pár dní se snídaní a až potom ráno na lačno, ano? A to v treninkové i netréninkové dny? Jedná se o jednu tabletu, tak netuším jak rozdělit. U Karnitinu je mě to jasnější, že si denní dávku rozdělím na dvě a v tréninkový den si vezmu půl dávky ráno a půl dávky cca 30min. před tréninkem?
2, Mám protein (Impact whey protein od MyProtein), jak jej mám srpávně užívat? Rané, v poledne, večer? Nebo je to jedno?
3,Četla jsem radu že hned po tréninku jednu dávku protein a jídlo za cca 1hod. poté aby bylo cvičení učínné-je toto správné nebo je to blbost? A za jak dlouho po cvičení jíst? Jde mě o zhubnutí.
4,Co si dát před a po cvičení, když můžu cvičit až večer (cca 19-20hod.)?Mám po večerním cvičení jíst?

Děkuji a omlouvám, zda Vám mé dotazy připadají hloupé

Annie

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Bře 2017 16:49:20


Annie Sweet
1/ ano to je správný opatrný postup. Denní dávka jsou pak 2 kapsle denně. Takže, když takto opatrně začneš s jednou je to v pořádku.

Cílový stav je, že budeš brát oboji (spalovač i carnitin) vždy 2x denně. Vždy na prázdný žaludek. A to ráno a odpoledne. V tréninkové dny si můžeš jednu dávku přesunout před ten pohyb.

2/ Protein ber po tréninku a dopoledne mezi jídly. Dá se brát i na noc. Denně se berou 2 až 3 dávky. Vždy na prázdný žaludek mezi jídly.
Ale dá se s tím i vylepšit jídlo, když nevýjde správně na bílkoviny.

3/ ano, je to tak. Po silovém cvičení můžeš hned po cvičení dát ovoce. Případně nějaké speciální doplňky, jako třeba BCAA.
Po cvičení jič vlastně hned, jak se tělo dokonale zklidní. To je po tvrdém silovém tréninku tak cca 90minut.

4/ ano, jez po cvičení. Před cvičením se jí tak, abys akorát strávila, než začneš cvičit. Nesmíš mít nai plný žaludek, ale ani hlad.

Jídlo okolo posilování, není o hubnuté nebo energii (to už se nestihne). Je jen o tom komfortu, protože při tvrdém tréninku se odkrví žaludek a netráví se. Takže, když se nacpeš před cvičením, tak se ti špatně cvičí a pak ještě těžce trávíš. A když brzo po cvičení, tak je to podobné. Naopak pokud cvičiš hladová, tak je to také nepříjemnéa budeš brzo slabá. Stejně tak nemá smysl hladovět po cvičení, to akorát zazdíš regenerace a tolik potřebnou hormonální odezvu na trénink.

Trénink se tedy jen správně vsune do správného jídelničku.

Před a Po tréninku už je čas jen na doplňky a a případně to ovoce. To jsou věci, které funguji rychle.

Annie Sweet

Člen

# Zasláno: 7 Bře 2017 13:33:36


Ahoj,

děkuji za odpověď.
Ještě mě zajímá co jíst po večerním cvičení, když skončím cca v 21hod.? Cottage, knackebrot+zeleninu?

Díky

Annie

Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Bře 2017 13:28:18


Annie Sweet
jo, může být. Klidně i nějaké lehké maso.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!