Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak zhubnout / ženy - spravit postavu o 10kg a míň
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 18 . 19 . >>
Autor Zpráva
Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Úno 2004 12:08:45


Ahoj marie,
Jsem rád, že jste se do toho pustili a že vám to jde
Snížený obsah bílkovin nevadí pokud se nedostane po 1g bílkovin na jeden kg tělesné hmotnosti. Taky to může být na škodu při vysoké zátěží, nestačí se regenerovat svaly. Ale to jde rychle poznat a pak by se s tím dalo něco udělat.
Podrobnější tabulky jsou v knize Recepty a výživové tabulky od Fořta. Ty na naších stránkách se postupně taky rozrůstají - nejaktuálnější je vždy ta verze ve formátu XLS na hlavní stránce. Jinak je stejně nejlepší studovat tabulky přímo na potravinách, protože hodnoty se mnohdy značně liší u stejného výrobku podle výrobců.
S těmi lýtky je horší... jestli jde o vrchní část - svaly tam se dá něco udělat. Klaudia Kinská řešila podobný problem se stehny megasériemi. To je, že lýtka pojedeš každý den asi tak 10x100 lehkých sérii, nebo podobně šílené množství. Účelem je cvičit lýtka více než se stihnou regenerovat a tim se vydřou a zmenší. Je to ale hodně náročný postup.
Pokud je širší kůže na lýtkách, tak prostě zhubnout... pomoct se da nasazením diuretik (např. Cutting edge), ale nemusí to pomoct.
Pokud je celkově široký kotník tak to je nejtvrdší oříšek, ke změně - pokud vůbec - dochází až po několika letech .

Martin

Zdena

Člen

# Zasláno: 2 Bře 2004 07:26:02


Ahoj Martine, dík za odpověď. Přesto mám jeden dotaz: jak spočítat dávku jídla s ohledem na to, jaké chci dosáhnout váhy? a je možné Tvým prostřednictvím získat jídelníček a tréningový plán "ušitý" na tělo? Díky Zdena

Martin

Administrátor

# Zasláno: 2 Bře 2004 08:20:36 ° Změnil/a: Martin


Ahoj Zdeno,
ta dávka jídla je velmi individuální, protože záleží na tvém metabolismu i energetickém výdaji. Jako základ se bere, pro aktivní sportovkyni, zhruba 1,2-1,6g bílkovin na 1kg cílové hmotnosti 3-5g sacharidů a 0,5g tuků. Na tyto hodnoty si sestavíš jídelniček a po týdnu vyhodnotiš, jestli je to moc nebo málo a přizpůsobiš si ho.

Touto cestou pokusů a omylů postupně nalezneš své vlastní vhodné množství jídla. Jestli už máš jídelniček ve správném množství, můžeš to udělat i pozpátku. Spočítej si kolik dneska sníš proteinů, sacharidů a tuků a jenom uprav poměr (např. uber tuků a přidej proteiny).

Jídelničky a tréninky na míru dělám, kus za 200,- a platí se předem.

Martin

Zdena

Člen

# Zasláno: 2 Bře 2004 12:32:30


Martine, je možné se za Tebou stavit zítra do obchodu?(předpokládám, že tam býváš?), a domluvit se s Tebou ohledně toho jídelníčku a rozpisu a zároveň Ti dát penízky? Pracuji v Ostravě. Díky Zdena.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 2 Bře 2004 13:02:08 ° Změnil/a: Martin


Zdena
Ahoj,
je mi líto, ale nebývám tam, je tam kolega Jirka ,ten se taky vyzná i když je trochu více drsňák .
Buď mi tam tedy necháte penízky a pak se přes e-mail dozvím o vás co nejvíce, abych vám mohl napsat jídelniček nebo trénink na míru, nebo se tam můžeme na chvíli sejít.
Já tyto stránky dělám jako koníček, tedy konzultace běžně neposkytuji, zase na druhou stranu mám radost když získám dalšího nadšence pro naší věc . Myslím, že zítra do obchodu ale nepůjdu. Budu tam ve čtvrtek, musím tam něco vyřídit, takže bych tam měl být asi v 15:00. Napište mi na email f-sport@f-sport.cz.

Martin

drobek

Člen

# Zasláno: 4 Bře 2004 20:09:41


JarolinaMartin
Tak mam spatny zpravy, padla na me nejaka tisen a zobrazilo se to na jidle....po vecerech susenky... 5 dni jsem si psala podle rady Jaroliny co jim a kdy, ale zjistila jsem ze vzdycky nejvic zacnu jist az odpoledne, tam se casovy interval mezi jidly zmensuje, mnozstvi jidla zvysuje a kvalitu...no radsi nemluvit. Proste a jasne ZERU VECEr a jsem si toho vedoma. co s tim, kdyz jsem nucena rodinou jist vzdy kolem pul osme az osme vecer veceri?-nastesti mnozstvi si muzu urcit sama a nejde o zadny tezky jidla.

Anonymní



# Zasláno: 5 Bře 2004 07:16:46


Ahoj všichni.
Tak jsem zpátky z hor.
Hrůza a super zároveň. Zalyžovala jsem si a nepřibrala ani deko. Hrůza - nezhubla ani deko. Ale to je pochopitelné. Strava celkem šla až na několik výstřelků, ale přidal se alkohol, sice né moc, sem tam sklenička, ale když se podívám na energetický obsah, je mi to jasné. Ale jsem pozitivní. Dnes hned po práci naběhnu do posilovny a opět nastává tvrdý stravovací systém.

jarolina

Člen

# Zasláno: 5 Bře 2004 08:28:28


A ještě něco. Když začínám znova s tím přísným režimem, prosím Martine - zkus se mi vyjádřit k tomuhle
Takže
1, 8,00 - černá káva s 1tbl sladidla + 2-3 activia křupavé chlebíčky
2, 10,30- salát - většinou zeleninový, někdy s těstovinou, výjimečně s kuř. masem
3, 13,00 - musli tyčinka pro diet
4, 15,00 - jogurt - yoplant light bez tuku a cukru
5, 18,00 - kuř. prsa na vodě se zeleninou
6, 20,00 - něco malého co najdu - kus eidamu, zeleninový salát, nebo jablko.

to je jen základ. Podle potřeby a připravenosti to obměňuji. Ale tohle je základ.

Co změnit? Kde ubrat?

Díky moc.
Jarolina
[/b][b]

Martin

Administrátor

# Zasláno: 5 Bře 2004 09:15:21


drobek
Ahoj,
se musíš držet, víš co udělej nakup si asi tak jednu tunu těch polysteronových chlebů a vyhaž z domu ty sušenky a opravdu dodržuj že co 2 hodiny se něčim nacpi - třeba těmi chleby. Na druhou stranu to chce přijít na nějakou zábavu na ten podvečer ať nesedíš doma a nejdou na tebe chutě. Nejlíp se zbal a někam vyraž. A je to i dobrá výmluva jak se vyhnout večeři .

To jídlo si píš dal a určitě časem příjdeš na to jak to dělat ať se ta váha pohne dolů

držím palce
Martin

Martin

Administrátor

# Zasláno: 5 Bře 2004 09:21:15


jarolina

Ahoj,
alkohol škodí tělu, ale přece neumřem zdraví ne
jinak si šikovna, že jsi nepřibrala . Ten jídelniček je pěkný, jenom pozor na tu kávu na lačný žaludek, ať si ho nezničíš.

Jídelniček je moc pěkný - napiš mi prosimtě k těm jídlům množství a k těm chlebíčkům activia hodnoty.

Martin

ps. když něco chceš tučně tak to musíš dát mezi ty závorky

jarolina

Člen

# Zasláno: 5 Bře 2004 10:17:44


Martin

Ahoj.

Ty chlebíčky..opisuji hodnoty na 1ks to je cca 10g
vláknina 0,9g, sacharidy 7,3g, bílkoviny 1,1g, tuky 0,9g, energie 181,2KG, + je tam selén, vitamín B a E a Sodík v nepatrných dávkách.

To kafe někdy nahrazuji bilinkovým čajem - mívám období že kávu nepiju vůbec, ale mám nižší tlak a když teď dietuju tak občas usínám. A káva mě rozproudí.

Ten salát...v práci nám vozí obědy, 2x v týdnu je právě salát, tak si ho beru a rozdělím si ho na dva dny. Ňemám možnost si to odvážit, ale teď to řeším tak že si naložím na dezertní talířek co se vejde a víc nic.
Občas si ho donesu z domu, to je většinou z celozrných těstovin + mrkev + broklice + tofu na kostky (máti je vegetariánka a chystá si ho tak když se tam stavím jí ho trochu ukradnu).

Ten jogurt je furt stejný cca 450kJ dle příchutě.
Musli tyčinka je furt stejná 28g ...425 kJ - cca - v přepočtu z hodnot pro 100g - 2,6 g sacharidů: 16 g cukrů, 8,1 g tuků,4,2 nasycenémastné kyseliny, 0,4 vláknina + L carnitin 18 mg a HCA 25mg.

K těm prsům. Dělám si je na vodě, ale solím je. Všude teĎ čtu nesolit. Vysvětlíš mi proč?? A co koření nebo alespoň česnek. A zatím jsem tu porci nevážila proste kus. Většinou tak polovina jednoho toho kusu prs.

Tak co mi poradíš??

Martin

Administrátor

# Zasláno: 5 Bře 2004 11:04:13


jarolina
Ahoj,
tak jsem to nějak zkusil spočítat..
.. a dopočítal jsem se 35g bílkovin, 54g sacharidů a 9g tuků.
Počítal jsem 3 ty chlebíčky, musli tyčinku, jogurt a 100g kuřecích prsou,nepočítal jsem do toho ten salát ani nic malého na večeři.
Jestli ten zbytek dá cca 15g bílkovin a 40g sacharidů a max. 10g tuků tak by to mělo být ok, ale to musíš nejlíp vědět ty

S tou solí je to zas taková ta blbá zpráva, že jednou zdravá je a jednou není... prostě všeho s mírou. Při tom tvojem jídelničku můžeš normálně solit. Ony ty studie třeba přihlížejí ke konzervováným a uzeným výrobkům a nezdravé stravě vůbec - pak je soli moc.

Martin

jarolina

Člen

# Zasláno: 5 Bře 2004 12:41:53


Martin
Díky moc. No je to celkem optimistické, tak ještě nehřešit. No a snad se to zase hne. TeĎ je to 14 dní stejné, ale nebojím se a doufám,že od příštího týdne to bude zase týdně kilo. Samozřejmě se ozvu.
Zatím ahoj Jarolina.

jarolina

Člen

# Zasláno: 9 Bře 2004 08:37:30


Ahoj Martine.

Tak se to zase hnulo. - konečně.
Dnes ráno 76 kg. Vím, že je to ještě hrozně moc, ale je fajn pocit, když všichni co tě znají hledí a nechápou.
Už aby slezl sníh a mohla jsem vyrazit na kolo.
I přes to pozitivní mám ale pocit, že stagnuje břicho. Hodně jsem zhubla přes stehna, boky, ale bříško jde dost pomalu. Dá se to nějak podpořit, nebo musím prostě čekat. - Je nějaká aerobní aktivita, která podporuje odbourávání tuku z břicha - nebo prostě musím zhubnout všude a pak se hne i to břicho?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Bře 2004 11:03:27


jarolina
Ahojky,

bohužel musíš shodit všude a břicho a zadek jsou vždy nejhorší , ale jde to a kdo vydrží ten se dočká

tka držím palce

Martin

jarolina

Člen

# Zasláno: 9 Bře 2004 13:34:01




Je mi to jasné. V podstatě jsem tu odpověď čekala. tak jo, schroupám musli tyčinku a vyrazím do posilovny. Mám za sebou 10 týdnů a 9 kilo dole....tak holt přežiju dalších 10 týdnů a pak se uvidí.

Jen se začínám cítít unavená a pobolívá mě hlava.

Jarolina

Martin

Administrátor

# Zasláno: 9 Bře 2004 14:31:03


jarolina
tak já ti zítra napíšu seznam vitamínů a minerálů, které si zkus koupit. Když zhodiš tolik kilo, tak můžeš přijít i o nějaké vitamíny a minerály.

Martin

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Bře 2004 08:00:17


jarolina
Ahoj,
zkus hořčík a železo, to by mohlo pomoct.
Hořčíku asi 400mg spolu s 250mg Vápniku denně.
Železa 15mg s 500mg vit. C denně.

Z přírodních zdrojů jsou to játra, hovězí, ryby a černý chleba pro železo, hořčík se dobře přijímá i tabletový.

Martin

jarolina

Člen

# Zasláno: 10 Bře 2004 09:00:51


Ahoj Martine.

Díky za radu, hned naběhnu do lékárny. Je pravda, že dřív jsem hodně pila Magnesiu a teĎ se nalévám jen čistou vodou. Toho železa budu mít asi vážně málo, protože játra ani hovězí maso teĎ vůbec nejím ani černý chleba.

Tak to snad zabere, protože posledních pár dnů jen pospávám.

Iva

jarolina

Člen

# Zasláno: 11 Bře 2004 06:58:47


Martin
Ahoj.
Dnes ráno 75kg. Rovných, rafička přesná jak metr. To znamená, že od silvestra 10kg dole a dohnala jsem i ten týden na horách takže 10 týdnů..10 kilo.b Nejsem tak dobrá jak kolísko, ale říká se,že chlapům to jde lépe, no tak snad je to pravda. Hlavně musíme vydržet (všichni). Pro mě je teď další cíl 68kg. Při mé výšce 168cm je to prostě bod pod který se teĎ chci dostat a pak se uvidí.
Tak mě napadá, že překročením 10kg dole se začínám vymykat této kategorii zhubnout 10kg a míň. Tak kam ti teď můžu psát?

Iva

Martin

Administrátor

# Zasláno: 11 Bře 2004 07:23:53


jarolina
ahojky,


GRATULUJI jen tak dál

Martin

ps. píš dal sem ať je v tom přehled

fifinka

Člen

# Zasláno: 14 Bře 2004 20:41:57


ahojky.Jsem stálá začátečnice na hubnutí!Poraďte jak začít a konečně zhubnout.Vydržím to vždy jen 3-4dny a pak sežeru co uvidim!

fifinka

Člen

# Zasláno: 14 Bře 2004 21:08:57 ° Změnil/a: fifinka


JÁ vim,že se musí hubnout pomalu,ale potřebuji do léta zhubnout 10kg.Je to akutní!Nejvíce tučné mam boky.Koupila jsem si rotoped. Chtěla bych vědět jak dlouho mam na něm jet.abych vypudila ty hrozné tuky.Na boky je rotoped prý výborný.Je to pravda?Děkuji za odpověď.

Marie



# Zasláno: 15 Bře 2004 19:39:46


fifinka
jen radu - ze zkušenosti vím, že mi nejvíc pomáhá zapisovat každý kousek jídla, který sním nebo vypiju. zhubnout 10 kg do léta je určitě reálné. Já beru psychickou posilu a motivace v této diskusi. Vidím, že nejsem jediná, která se chce zbavit sádla a taky vidím, že to funguje, když se chce. Já mám za měsíc hubnutí úbytek 4 kg. Mohlo by to být lepší, ale nejsem dost důsledná. Hubneme s manželem, tak to mám jednodušší s přípravou jídla, nikdo mi nedělá chutě. Když si přečteš všechny předchozí diskuse, tak určitě pochopíš, co musíš omezit a Martin Ti určitě rád poradí, když nebudeš něčemu rozumět. Držím palce!

fifinka

Člen

# Zasláno: 15 Bře 2004 20:34:47


Marie
děkuji za radu.Jídlo omezim,ale jak často mám cvičit?

jarolina

Člen

# Zasláno: 16 Bře 2004 07:31:57 ° Změnil/a: jarolina


Marie
Vidím, že i ty jsi nasadila tempo kilo týdně. Jsem ráda, že nejsem sama. Závidím Ti tu spolupráci manžela. Jak jsi zjistila z předchozího tak já jím (nevím jak ten způsob ztravování nazvat) od nového roku. No a můj muž je milovník masa, klobásů, špeku a podobných šíleností. Abych mu nekřivdila tak po těch 10 kilech co mám teĎ dole už taky začal uvažovat o změně a dost omezil uzeniny, ale o víkendu to pro mě pořád znamená vařit 2-3 hlavní pokrmy, nebo alespoň varianty a nějak to nakombinovat a pak hlavně vydržet. On má brambory já rýži, on si to poleje tatarkou a já bílým jogurtem apod.
Co je moc super a co Vám přeju je to, že moje tělo už si zvyklo, že dostává pravidelně...no a teď i když si jednou za 4-5 dní zhřeším a dám kousek něčeho nezdravého tak to prostě ignoruje a na váze se to neprojeví a navíc mě to nestrhne do stavu "sežeru všechno - už je to stejně jedno", který jsem zažívala kdysi.

jarolina

Člen

# Zasláno: 16 Bře 2004 07:39:35


Ahoj Martine.

Tak potřebuji zase poradit. Konečně jsem se fyzicky dostala do stavu, kdy jsem schopna půl hodiny makat na steperu nebo na běžícím pásu a tím taky pořádně mávat s tuky a přitom nedostat ani astmatický záchvat ani srdeční aritmii...ale...no právě.

Obuv....do tohoto momentu jsem si co se vybavení týká vystačila s teniskama od ťamanů, ale po první půlhodině na běžícím pásu si už 5-tý den léčím prsty a ne a ne se to zahojit. Normálně se mi na nich zhora udělali malé puchýře a otlaky. Ten pás byl ve čtvrtek, v pátek jsem ty boty vůbec nesnesla tak jsem chodila po posilovně bosá a dnes se děsím co bude. Chci jít běhat - ten pás mě fakt chytl - teda spíš ten pocit že jsem to dokázala. Asi to chce jiné obutí. Nemám teď na to koupit si adidasky za 4000....to je prostě mimo. Takže - potřebuji poradit jaké. Alespoň co sledovat, jakou podrážku, jaký šef, .....atd. Jinak se budu muset vzdát pásu a spokojit se se steprem.

IVa

Martin

Administrátor

# Zasláno: 16 Bře 2004 09:28:07


fifinka
ahoj,
jídlo je hlavni si rozdělit do více (6-8) malých jídel denně - v té pravidelnosti je ta sílá. A vybírat si jen kvalitní jídlo s nízkým obsahem jednoduchých cukrů a tuků.

Ten rotopéd je dobrý základ, ale chce si to najit i něco zabavného k tomu a chce to cvičit min. 4x týdně po 1h. Určitě si zkus něco najit, třeba spinning, posilovnu nebo cyklistiku i venku

Hlavni je najit takovou úroveň diety a pohybu aby se ti pohla váha dolů a pak vydržet.

držím palce Martin

Martin

Administrátor

# Zasláno: 16 Bře 2004 09:34:23


jarolina
ahoj,
tak s botama je dnes opravdu problem ťamani dělaj totálně neergonomické a značkové jsou sice pohodlné, ale vyráběj je taky v ťamansku, tak sice stojí 4000,- ,ale za půl roku jsou na vyhoz (jsem bohužel zažil).

Určitě, ale omez to běhání než se ti to zahojí, jinak se to akorát tak zhoršuje. A i potom prostě běhej tolik, kolik ti obuv dovolí a zbytek dostepruj . Třeba si časem tvé nohy zvyknou a zpevní se ne ?

držím palce
Martin

fifinka

Člen

# Zasláno: 16 Bře 2004 16:44:30


To jídlo často a málo bude problém,protože co mi chutná sežeru hodně a rychle!Nemám ani hlad,ale chutě!!!!Včera jsem se dokopala do posilovny s kámoškou.Sama bych tam asi nešla.Jsem ráda,že zavolala.Dnes mě všechno bolí,ale tak hezky.Hahaha.Chceme chodit 2-3x týdně.A doma bych cvičila na rotopedu +nějaké cviky.Je mi 33let a říká se,že po 30 už jdou kila špatně dolů.No to mám teda radost!!Ale budu se snažit.Měřím 159cm a vážím 60kg.Prostě prťavá+tlustá.Budu vám psát jak na tom budu.Kdyby náhodou věděl někdo nejakou metodu jak rychle a bezbolestně! zhubnout hned mi napište.Já budu taky shánět.Když se něco doslechnu hned napíšu.PA JDU SI SEDNOUT NA ROTOPED.

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 18 . 19 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!