Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak zhubnout / ženy - spravit postavu o 10kg a míň
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 18 . 19 . >>
Autor Zpráva
fifinka

Člen

# Zasláno: 16 Bře 2004 17:07:57


martin

ahojky,
chtěla jsem se zeptat na L-carnitin base.Prý je to nejlepší spalovač tuků.Je to pravda? Jsou to tablety nebo tekuté?Dá se sehnat v lekárně+kolik asi stojí?Díky

Anonymní



# Zasláno: 16 Bře 2004 20:14:00


fifinka
můžu Ti předat pár svých zkušeností ( je to jen shrnutí, co jsi si už určitě přečetla). Nejdůležitější je jíst často! Tělo přejde žravá, protože si zvykne, že za chvíli (2 hod.) bude znovu jíst, snaž se zmenšovat porce. Ale hlavně hodně pij vodu/čaj - 2-3 litry. Uvidíš, že je to ohromně účinný. Mám vyzkoušený, že ani není takový malér, že zhřeším v jídle jako to, že nevypiju alespoň ty dva litry.
Přijde mi to až neuvěřitelný, jak spolehlivě to funguje. (Je to určitě podstata podfuku se zázračným čajem na hubnutí - hodně vypít.)
A jak Ti Martin radil spinning - tak mohu vřele doporučit. Hodinu šlapeš při muzice ve stejném tempu s ostatníma a pořádně se zapotíš, to individuálně dokáže málokdo. Připrav se, že propotíš triko a budeš se cítit skvěle, že jsi to zvládla. já teď nemám z časových důvodů možnost chodit do Factory, tak si aspoň doma ke šlapání pouštím muziku, rychleji to utíká a dobře se udržuje tempo. Ale nedokážu se tolik zapotit - zato mám příležitost poslouchat cédečka, na které jinak nemám čas. Nechci si hrát na moudrou, ale tato diskuse je skvělá, že se můžeš svěřovat se svými úspěchy i neúspěchy, ev. Martin nám poradí. Nezapomeň si psát vše, co sníš!
A nezapomeň, nikdy není pozdě. Je mi 46 a věřím, že to dokážu. Ten pocit, že to pomalu ale jistě ubývá je k nezaplacení.

Marie



# Zasláno: 16 Bře 2004 20:15:40


omlouvám se za anonym - MARIE

Marie



# Zasláno: 16 Bře 2004 20:33:49


Jarolina
K tomu vaření - jsme s manželem už sami (děti se vzorně osamostatnily) a strašně mě to vaření jen pro dva otravovalo. Každé jídlo jsme další dva dny dojídali. Ale když jsem manžela získala na změnu stravování - líbilo se mu, že se jí často, tak jsem nad přípravou jídla musela začít víc přemýšlet. Podstata je dát všemu chuť (trochu jsem Tě litovala, když jsi psala, že si děláš kuře na vodě). Nevím, jak moc postupuju špatně, ale kuře nebo rybu osmahnu okořeněné na lehce omaštěném teflonu a myslím, že to není moc velký hřích. Naučila jsem manžela na vařenou brokolici (nevěřil mi, že je skvělá, natož aby byla lepší než hromada brambor) nebo míchanou zeleninu. Zkus to nenápadně jako já, nejdřív měl maso, brambory a k tomu zeleninu (já jen maso se zeleninou) a postupně začni měnit poměr ve prospěch zeleniny. Můj muž měl vztek, když v lednici nebyl aspoň nějaký salám, teď mu vadí, když dojdou jogurty, sýr...A chval ho! Já tedy nevím, jak je na tom Tvůj manžel s váhou, ale můj už při zhubnutí 4 kilo opravdu ztrácí břicho. A v práci už si toho taky všimli a to opravdu zabírá. Kterej mužskej není ješitnej. Držím Ti palce!

Marie



# Zasláno: 16 Bře 2004 20:42:23


ještě fifinka
na utlumení chutí - hlavně v mém případě na sušenky, mi pomohl hořčík, někomu to Martin poradil, tak jsem to zkusila taky a funguje to!

jarolina

Člen

# Zasláno: 17 Bře 2004 07:07:34


Ahoj. K fifince....radím to samé. Mám pořád - všude (batoh, kabelka, šufle v kanclu, doma v kredenci) musli tyčinku s příchutí vaj. koňak - po té sé můžu utlouci a když už je nejhůř s chutí na sladké...tak si ji dám.
Marie. Já mám nevýhodu s těma dětma. Je jim 5 a 8 a musím vařit i pro ně. Navíc malá má teĎ jaterní dietu - takže kombinuji a kombinuji. S chlapem se snažím. Ten můj už si taky pomalu odvykl, že by byl v ledničce salám. Ale o víkendu to maso prostě chce. Já si udělám kuře..sice na vodě, ale s česnekem..Mňam a jemu prostě musím udělat maso. Tento týden jsem zapekla brokolici s nivou.... Myslela jsem jak ho tím dostanu a já i holky jsme se mohli utlouci...on to sice snědl...zalyté tatarkou, ale tvářil se jak boží umučení. Taky chce zhubnout, dokonce se mnou byl teĎ 3x v posilovně..no tak se to třeba taky překoná.

jarolina

Člen

# Zasláno: 17 Bře 2004 07:23:38


Martine.

Včera jsem šla opět na pás. Zkusila jsem to, ale po 4 minutách se to už v těch botech nedalo. Nechápu to, protože jinak v nich dělám všechno, cvičím, loni jsem v nich běhala na podzim venku....no a tak jsem to zkusila bez bot. Bosky..totálně debilní nápad. Ještě že mě nikdo neviděl. Šíleně to v ponožkách klouže. Tak jsem to vzdala a šla na 20 minut na stepper. Přemýšlím, že potřebuji víc přidat s aerobní aktivitou. Možná by to chtělo zkusit ten spining, nebo něco takového. Mrzí mě ten pás. Po výplatě jsem rozhodnutá si koupit nové boty, ale fakt se bojím aby to nebylo stejné.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Bře 2004 08:45:47 ° Změnil/a: Martin


fifinka
ahoj,
rychle a bezbolestně jde shubnou jedině amputaci nohy při narkóze
Na ty chutě si skus nakoupit hromadu racio chlebičku, nebo i musli tyčinek a ty měj doma, jiné sladkosti porstě z domu vyhoď a nebudou tě lákat.

L carnitin je lepši tekutý a v lékárnách není dobrý, kup si ho ve specializovaném obchodě nebo přes internet. Doporučuji Vitalmax nebo Nutrend ty jsou kvalitní. Brát bys ho měla podle návodu na těchto stránkách.
Martin

Slniecko



# Zasláno: 17 Bře 2004 12:03:31


Ahoj vsetkym,
som zo Slovenska, napriek tomu dufam, ze sa mozem pridat. Mam 35 rokov a od 15.3.2003 sa mi podarilo schudnut 15 kg. Zacala som chodit do posilky 3xtyzdenne, tak sa mi vaha zase pohla dole o dalsie dve kila. Potrebujem dat dole este 8-10 kg.
V posilovni sa mi paci, mam pocit akoby som sa v nej nasla.
Cvicim jeden den 15 min. rotoped potom chrbat, ruky a ramena, brucho - potom 40 minut rotoped, dalsie cvicenie 15 min. rotoped, potom nohy a chrbat, brucho a 20 minut rotoped. Martin myslis, ze je to tak spravne?
Oli

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Bře 2004 12:53:30


Slniecko
Ahoj,

jo vypadá to celkově dobře, důležité je aby se to hubnuti nezastavilo a aby se to pořád hybalo dolů. Jestli se ti hubnuti zastaví tak něco vymyslíme

Martin

Slniecko



# Zasláno: 17 Bře 2004 15:03:00


Dakujem,

poradis mi este ake su najlepsie cviky na vnutornu stranu stehien?
Cvicim na adduktore a abduktore. Trochu som zmatena z toho ci si davat mensie zataze a cvicit viac opakovani, alebo vacsie zataze a opakovani menej.
Zatial pouzivam 2 x zataz (asi je to v librach) 30 po 15 opakovani a potom 2 x 35 po 12 opakovani. Kamoska co s nou chodim cvicit pouziva nizku zataz a robi 100 opakovani. Tak sa neviem rozhodnut. Mam pocit, ze moje cvicenia zabera viac, ale to moze byt len moj dojem.
Vdaka za odpoved uz teraz.
Oli

fifinka

Člen

# Zasláno: 17 Bře 2004 15:07:42


Marie
ahojky,
pít denně 3l vody je hrůza-jsem pořád na wc!Časem si močák zvykne?A ten hořčík ti fakt zabral?Tak já si pro něj skáknu.Já jsem chodila na wc-velkou tak jednou za 3 dny.Bylo mi řečeno,že to je špatné-ukládají se mi tuky,proto jsem nehubla.Kámoška mi doporučila jablečný ocet-lekárna-zelené bobule.Už to mám vyzkoušené a fungu je to.Je prý vhodným doplňkem při redukčních dietách.Takže já končim.Skáknu do té lekárny.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Bře 2004 15:19:37


Slniecko
ono je to složité s tim počtem opakování. Jestli chceš shodit tuky tak je lepší udělat opakování méně (12-15), ale hodně intenzivních. Jestli už máš tuky pryč a chceš zmenšit i svaly potom použij těch 50-100 opakování.

Martin

fifinka

Člen

# Zasláno: 17 Bře 2004 15:20:44


Martin
ahojky,
tak tu narkozu+amputaci neberu.Radši se budu snažit.Jak si psal o těch racio chlebíčkách-je víc druhů-název?Když půjdu do obchodu,tak vlastně nevim který přesně koupit.Byl by si tak hodný a napsal mi to?A název té musli tyčinky také?Nevím které jsou dobré+dietní.Ty to určitě nebo někdo jiný už bude mít vyzkoušené.
Díky předem.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Bře 2004 15:23:28


fifinka
Ahoj,
denně 3l to není moc, ja vypiju 4-5 - no a na záchod tež furt chodím, ale tak strašné to zas není dnes jsem byl zatím 5x

To jak často chodíš na záchod nemá s hubnjutím nic společného ! To s tím octem nepřeháněj, ono to samozřejmě zabere, ale jenom dokud máš co vys..t, pak už né ! Spíše bude chyba někde ve stravě, že chodíš tak málo, možná přidat zeleniny, ať se střeva snaží .

Ten horčím mi zabral, ale musíš ho vzít dost.

Martin

lenak



# Zasláno: 17 Bře 2004 16:31:16


Ahoj všichni, poctivě probírám tyto stránky už nějakou dobu a všem strašně moc fandím a taky závidím, že už něco dokázali. (Já vím každý může všechno když chce.....) Hlavně gratutuji Jarolině - má můj obdiv a je teda fakt dobrá.
Mám dotaz na Martina - a časem jich bude určitě více protože se přeci nedám zahanbit.
V čem jsou lepší ty racio chlebíky (když mám na něcho chuť) než třeba ovoce nebo jogurt, sladký tvaroh apod. (je to tím cukrem?)
Ale když jich zase sním půl balíčku tak se sice zaplácnu cca 800 KJ, ale když si je dám navečer tak to jsou zase sacharidy a ty by se už k večeru zase jíst něměly, ne? Mám v tom nějaký zmatek.
Určitě se už aktivně zapojím do této diskuse a Martina a ostatní bych prosila o trpělivost, rady a poznatky co se komu osvědčilo. Každý nějak začít musí, že. Mějte se
Lenak

fifinka

Člen

# Zasláno: 17 Bře 2004 16:38:45


ahojky,
lenak

Jen se zapoj.Bude nás víc a třeba se od tebe něco přiučíme.

lenak



# Zasláno: 17 Bře 2004 16:46:19


Nevím jestli je co se ode mě učit, ale fakt je, že mám od sedmé třídy pořád stejnou váhu a nemůžu s ní pohnout, tj. že jako malá jsem byla tlusťoška a teď to není, že bych nemohl jít ven ale špíčky tam jsou. Je mi 35 výška 170 a 69 kg. Nic moc. Cvičit chodím 3x týdně do posilovny, ale poslední týden jsem začala 2+1, a jeden den spinning - ten je super, potřebovala bych přidat v aerobním cvičení, ale do toho se musím nutit a moc. Posilka mě baví, ale představa , že potom mám ještě 40 min šlapat na rotopedu mě nahání husí kůži a podle toho to vypadá. Ještě , že se dělá venku hezky a začnu jezdit do práce na kole což je cca 12 km tam a zpět to je delší asi 15 km. Tak to bude aerobní cvičení jako vyšité, jen kdyby mi potom tak nechutnalo.
To probereme později.
Lenak

fifinka

Člen

# Zasláno: 17 Bře 2004 17:51:17


To tě obdivuji,že se těšíš na těch 12-15km denně.Já jezdim doma na rotopedu při telce-rychleji to uteče.Ale já mám problém,že vydržim jen 20min.Prostě nemůžu-jsem červená jak buřt a sotva dýchám.Je to fakt,že na rotopedu jezdim chvilku.Takové příznaky jsou vždy na začátku?Bolí pak i hlava.Piju u toho!Takže jít na spinning na hodinu-UMŘU.Hahaha

Marie



# Zasláno: 17 Bře 2004 19:47:46


fifinka
takže jsi se už odhodlala, jak vidím. Spinningu se neboj, protože když je dobrý instruktor, tak hodina uteče jako nic, taky jsem si napoprvé myslela, že to určitě nevydržím, ale neměla jsem problém, až na tu rudou barvu obličeje. S tím pitím bych řekla, že si opravdu zvykneš, taky jsem se mohla uběhat. A na tu zácpu opravdu funguje asi jen vláknina. Určitě je nejlepší velká porce zeleniny, ale já taky občas zařadím Guaretu sypkou (sypu třeba do vody nebo do jogurtu) nebo v kapslích, ale je jednou tak drahá. Dostaneš jí v lékárně asi za 120,- Kč. Já zase nemám zkušenosti s octem, doufám že to nefunguje jako silné projímadlo, nerada bych zažila nepříjemné chvilky!

Marie



# Zasláno: 17 Bře 2004 19:54:24


Martin
Ahoj, chci se Tě zeptat (je přeci jen tvé dílo), zda zde můžu napsat adresu na e-kalkulačku. Pracuje se s ní bezvadně, protože jen zadáš množství potraviny podle druhů a nakonec se to vše shrne ahned víš, které hodnoty jsou překročené. Ptám se tebe, protože je to konkurence.
A ještě co říkáš na mléčný kysaný nápoj s L-carnitinem, má jedna porce obsahovat 250 mg L-carnitinu.

lenak



# Zasláno: 18 Bře 2004 07:32:03


Martin
Co říkáš na jídelníček : 7.30 3 polystyrény + sýr cottage, jablko
10.00 jablko, jogurt
12.00 kuře + brambory, nebo zelenina (záleží kde jsme na obědě)
a teď už je to horší 15.00 2 banány, nebo kefír, tvaroh
večer18.00 teoreticky zelenina + kuře nebo sýr ale mám problém v tom, že ve tři chodím z práce - to je svačina - pak pofackovat psa, domácnost, dítě, manžela a kolem 18.00 - 19.00 jdu cvičit do 20.00 , když to vydržím od svačiny nejíst - přijdu a sežeru co se dá - tj. kolem 20.00. Když se najím než odejdu cvičit - leze mi to při cvičení ušima - a když vydržím nejíst - tak to tak jeden den a pak se totálně "vezu" a sním vše.... a to nemluvím o tom, že mi je pak při cvičení špatně. Teď piju ráno a před cvíčem fat burner od aminostaru - tak to je trošku lepší. Což takhle otočit večeři se svačinou? Když to nemám ještě takový hlad. Prosím o radu jak z toho ven.
A jak je to s těmi chlebíky?

jarolina

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2004 07:45:51


Ahoj všichni teda tady se to hnulo. Než jsem si včera stihla zacvičit v posilce tak je tu diskuse jako hrom. S tím kolem - děláte mi hrozné chutě. Já to mám do práce 25 km a jsem odhodlaná začít taky jezdit na kole. Nepůjde to deně, ale mám nachystaný systém kdy bych jezdila vlastně 3x v týdnu na kole.
Ještě k té výdrži na rotopedu...já měla taky problémy a nakonec jsem zjistila, že je to jen na kole. Na steperu vydržím makat hodinu a i když ze mě teče tak bych ještě šla a dokonce i pás mě baví víc než kolo. Chci skusit spining, ale zatím nějak nebyla příležitost. No to je vlastně pobýdka...jdu si na netu zjistit kde tu nějaký je a kdy.

lenak



# Zasláno: 18 Bře 2004 08:10:10


jarolina
Spinning je super - v životě jsem se tak u žádného sportu nespotila, a to si myslím, že něco vydržím. Po té hodině můžeš ždímat triko- leze to sice do peněz - ale zase je to lepší než je projíst. Jezdím už asi tři měsíce jednou v týdnu - s dechem už stíhám, ale že bych se nepotila tak to tedy opravdu nehrozí. Když jsem byla poprvé - přišla jsem domů v už v devět hodin jsem usnula jako špalek jak jsem byla ztahaná. Jenom to chce pořádné boty, šlapky jsou docela ostré - ničí to podrážku a v nějakých tenoučkých plátěnkách by ses tam asi trápila.

jarolina

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2004 08:15:36


Tak to budu muset počkat na ty boty. Jestli jsi to četla předtím tak to je můj momentální problém č.1. Jenže já fakt nevím co. Každý říká něčo jiného a já nevím. Ale asi prostě zkusím nějaké koupit a bude to risk. Včera jsem zase musela slézt po 3 minutách z pásu a dnes..v těchhle botech už to ani nebudu zkoušet. Tak možná v poledne vyběhnu a zkusím něco koupit. Ošidím rodinu o další peníze pod příslibem toho že maminka bude hubenější.

Zdena

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2004 08:31:32


Ahojte všichni spalovači tuků,
je to bomba, jak se to tu rozjelo. Jsem ráda, že tyto stránky navštěvuji i ročníky "v nejlepších letech", mezi které se řadím i já(44 let). Mám fajn typ pro spestření jídelníčku. V obchodě se zdravou výživou jsem objevila super produkt: jmenuje se ŠMAKOUN. Je to jen upravený bílek, ale dají se z něj dělat super věcí. Dá se jíst syrový nebo se upraví jako kuře nebo sýr. Včera jsem z něj dělala čínu na zelenině-MŇAM!(hodnoty ve 100gr. (bílkoviny 12,5 /sacharidy 0 /tuky 0,2 /kcal 50). Včera a v úterý jsem vyrazila na kolo do přírody. Po práci 2 hodiny šlapání(celkem slušné kopečky) 25 km. Super zážitek, lepší než v posilce. Také píšu povinně jídelníček- snad se to odrazí v hubnutí. Zatím se nevážím, ať mně to neodradí. Mějte se a pište, pište.....Zdena

jarolina

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2004 08:39:34


Šmakouna baštím už tak 1/2 roku. Mňam.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Bře 2004 13:15:30


lenak
.ad Racio chlebičky, obsahuji cukry, které se uvolňuji pomalů, takže se po nich tak netloustne. Oproti tomu ovoce obsahuje cukry, které se uvolní rychle a tělo je schová do tuků .
.ad Cukry, jo je rozdíl mezi různými sacharidy, důležitá je delka řetězce molekuly, podle té se odvíji jak rychle je cukr stravitelný. Od kostkového cukru až po celulozu. Celuloza má už tak dlouhý řetězec, že ji člověk nestráví vůbec. A vto je to tajemství, z některých potravin prostě tělo dostane méně energie a trvá to déle.
ad Jídelniček vyhaž ty jablka dej tam papriky, to sáme banány. Zelenina s hodně vlákninou ti zrychli metabolismus.
ad žravá po tréninku to kuře večer není špatné, zkus si ho udělat než odejdeš a až se vrátiš už na tebe bude čekat

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Bře 2004 13:17:44


fifinka
ahoj,
toho spinningu se neboj, je tam víc lidí a to se překonáš

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Bře 2004 13:19:41


Marie
napiš mi tu adresu e-kalkulačky do mailu prosimtě f-sport@f-sport.cz.

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 ... 18 . 19 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!