Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Jak zhubnout / ad článek: Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
ginno

Člen

# Zasláno: 21 Dub 2009 19:52:19


díky za článek Martine, je to docela složitý systém, všechno jsem si pročetl, ale zarazila mě jedna věc.

Mám proto dotaz na tebe nebo na jiné zkušené:

Ke konci článku píšeš, že zařazením aerobky na konec tréninku vlastně dochází k neúměrné devastaci svalstva. To chápu, trénink je pak dlouhý, to je logické.
Zajímalo by mě však, kdy je teda nejlepší cvičit aerobku, v den volna mezi trénikama? Já měl právě za to, že aerobka zařazená hned po anaerobním tréniku je mnohem "účinější" na pálení tuků...
A ještě jedna věc, v článku se příliš něvěnuješ délce aerobního ocvičení, jaká je optimální délka například jízdy na rotopedu? Znám hodně názorů, že 30-40 minut, souhlasíš?

Předem díky

irisek99

Člen

# Zasláno: 30 Dub 2009 10:46:06


ginno
Který článek myslíš? Ráda bych si to přečetla. Díky.

ginno

Člen

# Zasláno: 30 Dub 2009 18:47:07


tento: http://www.f-sport.cz/print.php?id=69

hálóo je tu někdo, marně čekám na odpověď :/

dwidi

Člen

# Zasláno: 30 Dub 2009 19:24:59


ginno
čau Ginno
vyčkej..Martin dorazí nebo si napiš k němu do kecálníku s odkazem na svuj deník nebo to,co sji založil
ale všeobecně doporučuje

vršek
aerobka 1hodina
volno
spodek
aerobka 1 hod
volno

já to tak dělám a dobrý


podle mě: ta aerobka je od 40 minut vejš.Takže ta hodina je optimál

hezký den

ginno

Člen

# Zasláno: 1 Kvě 2009 18:52:49


ahoj, fakt dáváš aerobku hodinu? Nedokážu si představit, že bych třeba hodinu šlapal na rotopedu, po 40 min, toho mám dost - bolí zadek
Leda vyrazit ven na kole ...

Tobě také hezký den

dwidi

Člen

# Zasláno: 1 Kvě 2009 18:56:20


ginno
dávám aj 1,5 hodiny a v létě venku na kole na bruslích.Ale doma na orbitreku a v zimě teda taky tak 40 minut 45 minutti věřím,že to nebaví.Ale zkus jet ven na rovinku,to je super na pálení tuku

hezký den
jdu na brusle

irisek99

Člen

# Zasláno: 4 Kvě 2009 08:33:30


ginno
Jj, ten článek znám, u mě funguje posilovna tak slabé dvě hodiny a potom 30-40 min aerobka, přitom popíjím Gladiator amino acid a díky aminokyselinám v tomto zázračném nápoji chráním svaly a nic mě nebolí

Rencaa

Člen

# Zasláno: 4 Kvě 2009 08:42:53 ° Změnil/a: Rencaa


ginno
já jsem začínala na 40 minutách, teď dávám alespoň hodinku, ať je to k něčemu
Mám teda rotoped doma, a čučím u toho na telku (když dítko spinká) - nicmoc, ale jinak to nejde.

Maty70

Člen

# Zasláno: 4 Kvě 2009 13:38:25


Zatím teda vydržím tak 20-25 minut, teda aby jsem mělá správnou tepovou frekvenci, pak už odpadám

ginno

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2009 15:03:47


tak už to stoupá, včera jsem dal 55 minut na cyklotrenažeru při pulzu 132, příště zkusím hodinu

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Kvě 2009 23:43:16


ginno
aerobka samostatný trénink je nejlepší

aerobka po tréninku je spíše nesmysl, mělo by to být jen na uvolnění. Trénink je buď silový nebo aerobní. Když se to zkombinuje je z toho něco jako špatný aerobní trénink se zbytečně vysokou devastaci svalstva.

Ale jak píšu v tom článku, hubnoucím víceméně vše dovoleno, čim více makaj tím lépe. Problém je to spíše pro ty, kteři chtěji nabrat svaly, ale držet to v kvalitě.

sinty

Člen

# Zasláno: 12 Kvě 2009 16:35:12


Ahoj, mám dotaz: jsem přirozeně štíhlá, 161 cm, teď 49 kg. Už dva měsíce se snažím shodit tuky, jelikož i přes relativně nízkou váhu mám index tuku 20%, ráda bych se dostala na 16-17%. Především běhám a hraju squash (aktivita 3x týdně), jím dost zdravě (tmavé pěčivo, ryby atp.), váha šla po dvou měsících dolů, ale index tuku ne! Můžete mi někdo poradit, jak dosáhnout snížení indexu tuku?díky

prdelacka

Člen

# Zasláno: 18 Kvě 2009 11:34:23


sinty
Ahojky, já bych poradila především nechat si zkontrolovat jídelníček, to je myslím nejdůležitější a pak sportovat s kontrolou tepové frekvence!Abys spalovala hlavně tuky, je tady článeček!


nellyhey

Člen

# Zasláno: 10 Čen 2009 13:26:53


Ahoj, cvičím tak že doma každý den jezdím 1hod na rotopedu, je to fajn, jen se bojím aby mi časem nezačly růst svaly na stehnech. Mylíte že tímto stylem je opravdu možné že mi ty svaly začnou růst? Jestli ano, tak co dělta abych jen hubla? Nechci mít nohy jak kulturista

arnold

Člen

# Zasláno: 25 Čen 2009 15:13:10


Na rotopedu se ti svalovina nějak významě nezvětší , a to ani náhodou

evina

Člen

# Zasláno: 14 Zář 2009 19:03:34


ahoj podle toho co jsem si tu precetla asi delam spatne vsechno. na 167cm mam 61kg i presto ze jim netučna jidla a žadne sladke již několik let. chtela bych aby mi byli videt svaly- posiluji doma a jezdim na rotopedu, predtim na orbitreku ,ale jsem furt takova lehce oplacaná. nemam rada maso a jim dost medu nevadí to???.dá se maso nahradit proteinem 80plus?mam ho ted doma po cviceni a misto večeře.je mi 31.zeleninu jim taky kazdy den.děkuji jestli nekdo vi co mam dělat.

evina

Člen

# Zasláno: 14 Zář 2009 19:07:21


vlastne nevim jestli to pisu do spravne diskuse poradite mi kam mam jit, aby mi nekdo poradil a nelezla jsem nekomu do stranky???

Marek

Moderátor

# Zasláno: 14 Zář 2009 20:22:29


evina
Doporučuju ti přečíst si články pro začátečníky, velmi rychle pak přijdeš na to, v čem děláš chybu. Pak si založ deník v sekci hubnoucích kam budeš moct napsat co, kdy a kolik toho sníš (už dle nastudovaných článků) a ostatní ti budou moci radit přímo tam.
Ve stručnosti, maso se proteiňákem nenahradí, když už ne maso, chce to jiné jídlo, koktejl je pouze doplněk, náhražka jen v nouzi, ne jako základ. Med vadí, je zdravej, ale je to cukr. Více ve tvém novém deníčku

Mikepr

Člen

# Zasláno: 8 Úno 2010 17:12:04


Ahojte.
Mám jeden drobný dotaz.
Nikde jsem nenašel zmínku o tom kdy cvičit, šlapat, apod.
Chápu tedy správně, že je jedno zda ráno, kolem poledne, odpoledne nebo večer?
Dík

Logan

Člen

# Zasláno: 8 Úno 2010 17:21:24


Mikepr
nejlepší je to bud ráno na lačno a nebo po treninku v posilovně ( u obou bych rozhodně doporučil použít BCAA proti ztrátě svalové hmoty)
tyto 2 možnosti sou z hlediska pálení tuku nejlepší..

Mikepr

Člen

# Zasláno: 9 Úno 2010 19:15:20


Logan
Dík, ale možná jsem se nevyjádřil přesně.
Kdy chodit do posilovny? Ráno nebo večer?
Má to nějaký vliv?

Logan

Člen

# Zasláno: 9 Úno 2010 19:38:43 ° Změnil/a: Logan


Mikepr
z hlediska energie sem někde četl že 8-12/14-19..
nic víc ti k tomu nepovím..
co se týče pálení tuků tak při pravidelné aktivitě si myslím že je jedno zda cvičíš dopoledne či odpoledne..

ale je to pouze můj názor..

MichalPM

Člen

# Zasláno: 9 Úno 2010 19:56:13


Mikepr
no,asi oficielne je mozna o neco lepsi chodit vecer, ale pokud cvicis pravidelne, je to ve vysledku nepodstatny..ja napr.cvicim z 95% rano..

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Úno 2010 10:14:52


Logan
tak tady bych hodně nesouhlasil. Šlapání na ráno nebo po fitku možná vyplaví hodně endorfinu a člověk se cítí, že pro sebe dělá hodně. Ale v praxi se jedná o katastrofu pro svaly, které se tímto velmi rychle ničí. Je to dokonce součásti návodu jak zmenšit svaly !

Aerobku je rozhodně nejlepší zařadit jako samostatnou formu cvičení, S prázdným žaludkem ano, ale na hned ráno, kdy už jste nejedli 6 až8 hodin.

Mikepr
Ráno máš více síly a přes den je to vysilující vydržet - s dobrou stravou je to pro palení tuků o chlup lepší.
Večerní cvičení je zase o chlup lepší pro nárůst svalů - protože se jde brzo spát = regenerace.
Proto profici chodí spát i po obědě.

arnold

Člen

# Zasláno: 10 Úno 2010 15:20:39


Kdy chodit do posilovny? Ráno nebo večer?

je to taky podle typu jedince/biorytmy lidské výkonnosti/ je rozlišován "ranní" a "večerní" typ ,mezi ranními se objevují častěji introverti a mezi večerními více extroverti.
Biorytmy ovlivnují výkonnost organismu, takže odpolední typ se bude v ranním tréninku cítit velice špatně a naopak.

jitkajp

Člen

# Zasláno: 10 Úno 2010 15:56:20


arnold

Tak v tom případě bych musela cvičit nejlépe o půlnoci. Ale něco na tom určitě bude.

Logan

Člen

# Zasláno: 10 Úno 2010 16:08:06


Martin
já si nějak nechci nechat vymluvit že 30 minut intervalů po treninku nejsou to nejlepší..

- intervaly umocnují metabolcikej aparát ve svalovejch bunkách
-podporují spalování tuků
-utlumujou produkci tuku v těle

podle nějaký poslední studie z Laval University která se věnovala právě intervalům potvrdila že svalový vlákna sportovců věnujích se intervalům měla významně vyšší znaky pro oxidaci tuků než skupina provádějící aerobku v rovnoměrném tempu(40 minut 60-70% tepovky)

+ sou tady ještě nějaký další 4 studie co to potvrzujou..
a hlavní obrat kterej mě na tom zaujal je Krátké a tvrdé dávky kardia pomohou vaši tvrdě získanou svalovou hmotu ochránit

vzato z M@F 2/10

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Úno 2010 00:09:09


Logan
Co se stane, když po 45-60min tréninku půjdeš HNED 30min kardiovat vím
- 30 min po tréninku spouštěji katabolický proces, který nezastavíš ničím, ani steroidy
- 30min po tréninku zaplaví tvé tělo dodatečnými odpadním látkami, které těžko odplavíš
- co je to metabolickej aparát to nevím ...
- každý pohyb, kdykoliv pálí tuk, zde možná o pár gramu více, ale za cenu destrukce svalové hmoty
- v těle se tuky neprodukuji a že se přivětším energetickém výdaji tuky neukládají je jasné, ale to bysme se taky mohli hýbat celý den.
Tedy si to může dovolit každý, kdo nechce chránit svůj svalový tonus.

Ve výsledku ani výsledek toho výzkumu není k užitku. Já nepopírám, že čím více se udřeš tím více při regeneraci spálíš tuků. Ale proti tomu jde křivka destrukce svalové hmoty.


Myslím, že si někde nerozumíme.
Já říkam 45min trénink, 5 min uvolnit a domu.
Ty říkáš 30 minut interval.
Aby to byl interval, tak to nebude 45min trénink, 30min kardio - to by nebyl interval. Tak to myslíš jak ? Abych jako 45min cvičil,5min se uvolnil, pak si dal 60min pauzu a pak šel 30min na kardio ???? Protože až tak by to byl interval. A to už je pro mě asi úplně lepší si dát to kardio v druhé polovině dne v plné síle ne ?

Logan

Člen

# Zasláno: 13 Úno 2010 08:39:04


Martin
interval myslím co se týče typu kardia.

nn.. ja to myslím a dělám tak že jdu normálně trenink 50-60 minut.. před posledníma 2-3 cvikama si dám dávku tekutejch BCAA a po docvičení jdu hned na kolo kde dávám 30 minut intervalů, 3 minuty na rozšlapání a pak střídám co 30sec spirnt a vyšlapání a po 24 minutách dám zase 3 minuty na vyšlapání a dám si další BCAA..

arnold

Člen

# Zasláno: 13 Úno 2010 13:29:19


Martin
Logan
Aerobní cvičení po silovém tréninku byl vždy a je problém ,vedou se spory o tom zda vůbec anebo jestli jenom v rýsovačce ,v objemu ne apod.
Kardio po posilování se doporučuje jako regenerace k odstranění katabolitů, hlavně se zminuje kyselina mléčná,která je krevní cestou přenášena do jater kde je z ní resyntézován jaterní glykogen/coriho cyklus/,doporučuje se mírnější aerobní aktivyta ,do 130 pulsů jako třeba vyklusávání,vyplavávání, rotoped apod.urxchluje to regeneraci.
Ale odpůrci,
zase uvádí,že podle jedné teorie metabolity přímo podporují růst (z každé molekuly laktátu vznikají dvě molekuly kreatinfosfátu, zbylý laktát se v játrech mění na glykogen, při rozpadu kreatinfosfátu na energii pro svalový stah stimuluje zbylý kreatin růst nové stažitelné bílkoviny)

Kulturista se ocitá v nelehké situaci: Když metabolity ihned po cvičení ze svalů odstraní, kupř. půjde po tréninku běhat, sval se zotaví a nebude tak bolet, ale neporoste (přinejmenším teoreticky) tak rychle, jak by mohl. Potíž je v tom, že lidé dělají buď jedno, nebo druhé ,zbytky neodstraní a znesnadní krvi dopravu výživy, nebo je ponechají ve svalu příliš dlouho. Minimální doba se odhaduje asi na 10 minut s optimem okolo 20 minut.
Každopádně to chce zkusit metoda POKUS -OMYL

. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!