Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Jak zhubnout / ženy a svaly
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
Autor Zpráva
Leguanka

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2010 13:34:40


Martin
arnold
díky, je mi to jasné,že dělám kopance i s tak nízkýma váhama, takže raději 2kg a dobře, než se snažit o rekord kolik uzvednu. Já se na trenéra vůbec nezlobím, jen pak mám stud se vrhnout na něco dalšího, když me opravuje,tak si bez tak říká, že jsem ztracený případ, který neumí základy a snaží se o nějaké mrtvoly a benche...

arnold

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2010 13:49:46


Já se na trenéra vůbec nezlobím, jen pak mám stud se vrhnout na něco dalšího, když me opravuje,tak si bez tak říká, že jsem ztracený případ, který neumí základy a snaží se o nějaké mrtvoly a benche..
Leguanka
Ale houby, právě že základ jsou mrtvoly s benčema a dřepy, ten trenér to má nějaký popletený, jsou to základní cviky, a proto se je nauč jako první, cviky jako rozpažování prakticky vůbec cvičit nemusíš, cvičí se jako doplněk, např. benč na lavici = základní cvik a k tomu doplňkovej cvik rozpažování na lavici.

aleale

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2010 13:54:38


arnold
no my jedeme 2x v týdnu maximální váhy minimálně 8-10opakování a 2x v týdnu lehčí trénink (lehčí váhy co se sama nebojím že pod tím zůstanu ) základní cviky (dřepy legpress MT bench kadka za a před hlavu )a pár cviků k tomu různých co zrovna trenér vymyslí.Tak snad to může být i tak.

Leguanka

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2010 14:04:44


arnold
jako on mě netrenuje osobne, ale vidím když trenuje ostatní, tak jsem fakt neviděla ženské že by jely MT, bench či dřepy se zátěží, max. dřepy volne, a výpady. tak aspon neco. Proto jsem tam jediná holka, která se vrhá na toto a tak to ve mě vyvolává obavy. Zkusím se více zaměřit na ty základní cviky a budu teda rozpažky atd dělat jen doplnkove, je fakt,že já je cvičím před benchem abych se trošku protáhla a ne se hned vrhnout pod 18kg. snad je to tak dobře. bodnul by někdo z Ovy, kdo by se přidal, at tam nebloudím sama

spillenka

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2010 14:18:58


Leguanka
jsem tam jediná holka, která se vrhá na toto
...klid, já taky

marka13

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2010 14:20:49


tak přidám s dovolením pár postřehů. Asi tak půl roku jedu stravu podle efka, cvičím 3x týdně v posilce. Nikdy jsem nebyla tlustá, jak mi všichni říkali, ale já věděla, že jsem taková ta měkká, tučná. A tak jsem si sama řekla, že s tím něco udělám. Dneska po půl roce mám 9 kilo pryč, narostly slušně svalíky, cítim se super, prostě kompletní změna životního stylu. No a okolí, místo aby bylo alespoň zticha, mi dnes neustále naznačuje, že jsem moc zhubla, že ty diety nejsou dobrý, že vypadám jako chlap atd...jsou to právě ty lidi, kteří než aby zvedli s prominutím zadek a šli se alespoň projít, radši sedí u telky a kritizujou. Svým způsobem jediný " ocenění " získám v posilce nebo mezi lidma, který ví o čem to je. Fakt nemá vůbec význam vysvětlovat holce, která má 90 kg a zrovna přežvykuje třetí řízek u ordinace v růžovce, že můj styl je zdravej a tělu prospívající. Vzdala jsem to, jen mě občas mrzí poznámky typu" pozor, v tom zelňáku je sádlo, ať nepřibereš!!! " Tak to mé poznatky.

matton

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2010 14:22:02


Leguanka
Ono je to tak aj medzi chlapmi, som jediný v posilke čo drepuje a MT, bench tam sa hrnú všetci.

Leguanka

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2010 14:27:35 ° Změnil/a: Leguanka


spillenka
přestěhujeme se k sobě blíže, at můžeme makat spolu

marka13
já jim neříkám,že držím dietu,ale že přemýšlím nad tím co strčím do pusy a vybírám si kvalitní potraviny a jsou ticho. lepší než dietovat atd. ale me okolí povzbuzuje. asi je to třeba. haha. no, jen jedna závist se našla,ale to mě netlačí,to je problém toho samotného člověka.doma ty kila s čokoškou nevysedí.

já tohom Korteho zkusím,ale asi až přestanu kojit,at můžu jet na plný plyn,do té doby pojedu zíkl.cviky,ale nemůžu moc do mrtva.za rok bude lépe,to i trošku zesílím.už ted se těším.nemám vlastně na co stěžovat,udělám už i kliky, udržím se ve visu na spodní břicho,to před měsícem a půl byl jen sen.

arnold

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2010 15:10:22



no my jedeme 2x v týdnu maximální váhy minimálně 8-10opakování a 2x v týdnu lehčí trénink (lehčí váhy co se sama nebojím že pod tím zůstanu ) základní cviky (dřepy legpress MT bench kadka za a před hlavu )a pár cviků k tomu různých co zrovna trenér vymyslí.Tak snad to může být i tak.

aleale
Těžkolehkej split je v pořádku a kombinace základních a doplnkových cviků taky.

Rockerka

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2010 15:31:29


Ahoj,
Šlapu denně na orbitreku -20minut ráno před prací, 20minut večer.
mezitím cvičím s velkým a malým míčem, dohromady cca 2hodiny.
( a v létě brusle, plavání, pádlování)
velký míč - klasické cviky, jako hopsání s různě roztaženými nohami atd
malý míč(26cm) - mám mezi nohama a svírám ho do rytmu hudby.
Možná se to nezdá, ale nohy tím dostávají docela zabrat.
Ale tadyjsem se právě dočetla, že ten Orbitrek není až takový zázrak, mohl by mi to někdo osvětlit?
Já totiž kvůli srdeční vadě nemohu běhat klasicky s dopadem a nárazem nohy na zem, proto mi vyhovuje, že při běhání na orbitreku žádné otřesy nevznikají. Zvykla jsem si na toto ranní a večerní osvěžení těla, a nerada bych se ho vzdávala.
Děkuji moc za odpovědi

PEITHO

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2010 15:40:12


Rockerka, proč by ses měla vzdávat něčeho, co ti vyhovuje? Poslouchej hlavně své tělo a své možnosti. Ber orbitrek jako aerobní činnost a dál i posiluj

MichalPM

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2010 16:11:47


Rockerka
potrebujes opravdovy posilovani,takze pokud by sis na nej nasla cas,bylo by to velmi prinosny..pri cviceni(s cinkami) trikrat tydne a spravnou stravou,k tomu nejaka ta aerobka, se vysledky dostavi,a vysledky,ktery uz za tu namahu stoji..

Suees

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2010 20:33:00


Leguanka
A kam v Ostravě chodíš do fitka?

Leguanka

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2010 20:57:27


Suees
napiš email, napíšu ti

arnold

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2010 18:10:16


Životní perspektiva ženské kulturistiky ,dáma na videu má 86let

http://www.youtube.com/watch?v=UAUQd1xfyPs&feature=related

Orsa

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2010 21:09:13


arnold to je dílo, kdybych nevěděla kolik jí je tipovala bych tak 70.... já to říkám pořád: "zlatá posilovna"

sapec

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2010 22:32:19


arnold
Teda - takhle bych si ráda představila sebe za těch zhruba 40 let. Počítám, že při našem důchodovém systému budu chodit ještě v té době do práce, takže se pro mě vlastně asi moc nezmění. Doufám, že budu mít aspoň ještě svoje zuby a určitě budu praprapraprababička

Kovovy_kohout

Člen

# Zasláno: 10 Čen 2010 15:18:02


Já bych jí tedy netipoval více jak 60. Fíha, musím donutit i svojí ženu, aby s tím začala se mnou.

rufi

Člen

# Zasláno: 27 Čen 2010 18:52:09


tomu říkám babča

Katsushiro

Člen

# Zasláno: 12 Čec 2010 10:54:39


Mám taky jeden dotaz... Přítelkyně by chtěla nabrat takové ty víc "ženské" tvary - větší zadek, silnější stehna, pevné břicho a ideálně větší a pevnější prsa (velké je má dost a stále rostou, ale všichni tu zobjemňovací mánii známe, co? ). Jaké cviky a stravu byste jí poradili?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Čec 2010 11:52:59


Katsushiro
cviky určitě sportovní a stravu nejlépe kvalitní

a když bude chtít opravdu něco vědět, je zde informaci až až
http://www.f-sport.cz/print.php?id=108

nellyhey

Člen

# Zasláno: 8 Zář 2010 17:41:12


Ahoj, chtěla sem se zeptat.... Rozhodla sem se chodit 2x týdně do posilovny, zatím jsem tam byla 4x, a od té doby sem přibrala 2 kg. Jím pořád stejně. Tak se chci zeptat zda ty 2kg mohou být svaly, když cvičím teprve 14 dní.

Každopádně přibírat opravdu nechci, po přečtení několika článků tady, jsem zjistila, že pro hubnutí sou svaly důležité a čím více jich je, tím více tělo spaluje. Co dělám tedy špatně?

arnold

Člen

# Zasláno: 8 Zář 2010 18:03:31 ° Změnil/a: arnold


sem přibrala 2 kg. Jím pořád stejně. Tak se chci zeptat zda ty 2kg mohou být svaly, když cvičím teprve 14 dní.
Asi to bude voda,málo kdo si to uvědomuje ale voda je vedle bílkoviny nejvíc zastoupenou složkou při výstavbě svalových buněk .

YUMISUYANG

Člen

# Zasláno: 26 Říj 2010 17:20:59


Ahoj mám docela dost svalnaté lýtka, dá se toho nějak trošku zbavit?

arnold

Člen

# Zasláno: 27 Říj 2010 06:17:21


YUMISUYANG
Asi tě zklamu,ale lýtka jsou záležitost genetiky ,prostě je máš ,nebo nemáš a velmi těžko se stím hýbe a je jedno jestli se jedná o zvětšení nebo zmenšení objemu.
Snad jedině je vůbec nezatěžovat a nechat atrofovat.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Říj 2010 10:10:18


YUMISUYANG
já tě zase potším, většiná holek si jen myslí, že má velká lýtka, protože je zblbnuta časáky, které ty lýtka mažou v Adobe Photoshopu viz článek Optimální postava pro ženy - modelky vs realita

YUMISUYANG

Člen

# Zasláno: 27 Říj 2010 18:02:31


Jo tak děkuji ale jako kdybych je stáhla ještě cvičením to asi nejde že?....a já nejsem většina holek, navíc časopisy fakt nečtu ani si žádné nekupuju ale to vidím i na ulici prostě každá druhá holka má normální lýtka a navíc já je mám už snad hrubší totiž i než stehna a to mi vadí

arnold

Člen

# Zasláno: 19 Úno 2011 14:01:55


Ideální pohybovou aktivitou pro ženy každého věku je posilování. Tolik doporučovaná chůze a další aerobní aktivity nezpomalují proces sarcopenie(ZTRÁTA SVALOVINY) a nemají proto ani podstatný vliv na zdraví a délku života.

Dr. Edward W. Gregg z Atlanty sledoval po dobu 12,5 roku 7500 žen a zjišťoval vztah mezi množstvím pohybu a úrovní zdatnosti a zdraví. Ženy zaznamenávaly veškeré aktivity a činnosti, kterým se během výzkumu pravidelně nebo občasně věnovaly. Současně měli vědci přístup i k jejich zdravotním záznamům a mohli tak porovnávat jak množství pohybu, tak i stav zdraví.
Výsledky byly více jak přesvědčivé. U žen, které na základě předchozích konzultací zvýšily množství pohybové aktivity, byl prokázán pokles rizika onemocnění srdce o 36% a rizika vzniku rakoviny dokonce o 51% v porovnání se ženami, které zůstaly pohybově neaktivní. Pravděpodobnost úmrtí na všechny příčiny smrti poklesla u cvičících o ohromujících 48%. Podstatně se také mezi cvičícími snížil počet žen, které nebyly schopny se samy o sebe postarat a potřebovaly pomoc okolí. Potvrdila se tak hypotéza, že zahájení cvičení může i u posmenopausálních žen zásadně zlepšit jejich zdraví a přispět k delšímu životu.

ZDROJ: Journal of the American Medical Association 2003;289:2379-2386.

507

Člen

# Zasláno: 19 Úno 2011 14:10:12


Pravděpodobnost úmrtí na všechny příčiny smrti poklesla u cvičících o ohromujících 48%.

By mě zajímalo jak svaly pomůžou při zásahu bleskem nebo podobné záležitosti

Mattyna

Člen

# Zasláno: 22 Úno 2011 17:26:35


YUMISUYANG
Jo s lýtkama mám také problém. Nevím zda jsou obalená tukem, svalem nebo obojím,ale jsou silná a příšerně mě to štve.
Ale byla jsem na měření tuku a mám ho prý v těle pod normu a ještě prý mám přibrat, takže jsou asi fakt silná kvůli té zas...né genetice

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!