Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak zhubnout / ženy a svaly
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
Autor Zpráva
Martin

Administrátor

# Zasláno: 23 Úno 2011 11:46:26


Mattyna
měření tuků přístrojem je na prd, tuk se měří kaliperem, drsňáci a drsňačky klidně i prsty nebo šuplerou

Jinak řešení lýtek je v 99,99% zbytečné (něco jako řešit přítlačné křídlo na Favoritu )
1/ většinou je stejně co kde hubnout jinde a na to by měl člověk myslet především
2/ se to časem spraví se zbytkem těla
3/ je to často najivní představa dána časáky viz optimální postava pro ženy - modelky vs realita, cíle vs utopie

arnold

Člen

# Zasláno: 15 Bře 2012 14:42:05


Něco zajímavého k tématu ženy a svaly,od Vladimira Koloucha ,

http://www.fitnet.cz/index.php?&desktop_back=clanky&action_back=view&i d_back=6&desktop=clanky&action=view&id=423

Likafina

Člen

# Zasláno: 16 Bře 2012 10:24:42



Dobrej článek, jen ho ještě vyvěsit na viditelná místa. Ženy jsou málo informované a to je ten problém.. Každá kterou znám a chce něco dělat (zhubnout), tak chodí na zumby a podobně.
Díky f-sportu za to, že jsem se mohla dozvědět pravdu a teď s tím můžu něco udělat. Taky jsem žila v omylu

arnold

Člen

# Zasláno: 17 Bře 2012 07:37:29 ° Změnil/a: arnold


Likafina
Nemalá výhoda posilování oproti aerobnímu tréninku je taky v tom že,
v současné době hodně lidí nemá prostě čas a aerobní trénink na hubnutí je potřeba dělat 5-6 týdně a když se cvičí venku tak i s ohledem na počasí ,ale posilování má tu výhodu že v časové tísni ho dám 2x týdně,navíc bez ohledu na venkovní klima,takže fullbody pořádnej zápřah a stačí.
Dál za mě pracují svaly, afteburn apod.

arnold

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2012 08:00:18


Ukázka z tréninku Mindi Smith, asi by hodně žen chělo mít "zkaženou postavu obřími svaly" jak ona

http://www.youtube.com/watch?v=FplBTZPz_4Y

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Bře 2012 13:07:44


arnold
a to už jsou na ženskou bez steroidů opravdu velké svaly. Přitom sexy kočena. No jo neinformovanost je u nás opravdu velká ...

dwidi

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2012 13:55:25


kolik má ta vrchní cihlička kg?


Logan

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2012 14:01:46


dwidi

2,5-5.. jestli teda myslíme stejnou

arnold

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2012 14:12:34 ° Změnil/a: arnold


Kolik kg nevím ,ale u těch lýtek říká něco o pálení , asi váha není tak důležitá ,ale cvičí stylem procitěných opakování do pálení ve svalech a
"užívá si " pocit tvorby laktátu

dwidi

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2012 16:14:39


Logan
proto mám teda o něco větší lýtka

clockhauska

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2012 17:15:40


jak tady bylo napsáno,že si ženy mslí,že zhubnou zumbou a třeba trampolínky,že to není pravda?to jako fááákt? prý břicho-pneumatiku kolem pupíku a bochánky nad zadkem se neschodí cvičením-tak jak??viz moje postava,vršek docel ok,ale to vypouklé břicho a bochánky nad zadkem hruuuza...tak jak to dát dolu

Logan

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2012 17:28:04


dwidi
asi máš genetickej dar

Logan

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2012 17:31:21


clockhauska
je to velice jednoduchý, trampolínky, zumba etc... jsou fajn.. ale tělo se tvaruje v posilovně s čínkama a na strojích, když budeš chodit pouze na zumbu, tak sice zhubneš.. ale tvoje postavu bude stylizovaná spíše do tvaru "sněhuláka"..

nejlíp uděláš, když si to pěkně namícháš.. třeba 2x-3x do posilovny.. a prokládat to na odreagování "aerobkou"..

clockhauska

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2012 17:44:08


práě že paradoxně nehubnu ani tou zumbou atd...
chodila jsem pul roku PO-P-class,ST-zumba,CT-bodyforming,Ne-trampolínky---a nic.....ted na to kašlu,a budu jezdit jen venku na kole..tamto mě stálo jen kupu penez a ani deko jsem neshodila

Já se prostě obávám toho,že se sedavým zaměstnáním,ty faldy kolem boku a pupíku dolu neshodím

Logan

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2012 18:12:09


clockhauska

ale schodíš, chce to je klást velkej důraz na jídlo a co hlavně, tě ten sport musí bavit... pokud se do toho musíš nutit, není to ta správná cesta

nevím jak si na tom s jídlem.. a popravdě momentálně nemám čas to okouknout.. ale řekl bych že pokud si po půl roce pravidelnýho cvičení nic nezhubla, problém bude právě tam.

arnold

Člen

# Zasláno: 19 Bře 2012 18:54:07


práě že paradoxně nehubnu ani tou zumbou atd...
chodila jsem pul roku PO-P-class,ST-zumba,CT-bodyforming,Ne-trampolínky---a nic..

clockhauska

Stačí posilovna a dieta, ale ne nějakej čas ostřejší , schodit tuk na některých místech kde se drží dost úporně nejde klasickým jídelákem a tak se musí na čas přitvrdit.

Iohanka

Člen

# Zasláno: 21 Bře 2012 17:42:26


arnold
Martin
Michal PM ... a vy všichni , kdo zmiňujete jak je důležité posilování

Chtěla bych Vám všem poděkovat za Váš přístup a osvětu.

Rady a strpení s neznalými nejenom nováčky





arnold

Člen

# Zasláno: 22 Bře 2012 06:22:37


Iohanka
Dík za pochvalu, my jenom chceme aby se lidi co znají na hubnutí jenom aerobní trénink neuskákali k smrti a měli možnost volby .

abelie

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2012 08:57:52


arnold
taky chci svaly, ale nevím, jak s činkama správně cvičit, ve fitku mají stroje... ráda bych se tedy naučila správně s činkama, pokud je to lepší, je někde nějaký návod, jak s nima efektivně cvičit? Ale je mi 48, tak nevím, jestli nějaký sval ještě vybuduji, ikdyž "zamlada" jsem byla dost sportovně aktivní

arnold

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2012 19:15:09


abelie


http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fy4B5CaHIgU

arnold

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2012 20:06:23


Stačí si vybrat cviky s činkou 2-3x týdně full body

od každáho cviku 8-12 opak. a 3 série

Hluboké dřepy s velkou činkou

Tlaky s velkou činkou v leže na rovné lavici (hrudník)

přítahy v předklonu s velkou činkou (záda)

Tlaky na ramena s jednoručkami v sedě na lavičce

Bicepsové zdvihy s velkou činkou

Zkracovačky na břicho se zátěží

mrtvé tahy s rovnýma nohama

Trapézové krčení ramen s velkou činkou

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Kvě 2012 22:37:33


abelie
hodně toho najdeš v sekci Tréninky.

abelie

Člen

# Zasláno: 8 Kvě 2012 09:05:32


arnold
Martin
děkuji, tak to budu muset změnit fitko. Momentálně chodím do fitka pro ženy, je tam pár strojů a pár malých ketlerů, činky ne-e.

abelie

Člen

# Zasláno: 23 Kvě 2012 13:53:55


arnold
kde bydlíš? ty cviky mi musíš ukázat, ať to nedělám blbě

arnold

Člen

# Zasláno: 23 Kvě 2012 14:20:16


abelie
Ukazoval jsem když jsem byl malej

abelie

Člen

# Zasláno: 23 Kvě 2012 14:25:22


arnold
snad by ses nestyděl, takový velký kluk


Martin

Administrátor

# Zasláno: 30 Kvě 2012 12:50:58



Andreia Brazier mimo formu na nepříliš vyvedené fotce


Andreia Brazier ve špičkové formě

Krásná (a sexy) ukázka toho, že svalů se není třeba bát

Martin

Administrátor

# Zasláno: 30 Kvě 2012 12:51:50


více zde AndreiaBrazier-Facebook

arnold

Člen

# Zasláno: 31 Kvě 2012 16:27:11 ° Změnil/a: arnold


V USA věděly
modelky o pozitivech posilování už před 60 lety

Marilyn Monroe, foto z r. 1952



arnold

Člen

# Zasláno: 31 Kvě 2012 18:45:04 ° Změnil/a: arnold


Snad to bude fuhgovat, jak se dělá rychlý objem



<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!