Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak zhubnout / ženy a svaly
<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
Autor Zpráva
arnold

Člen

# Zasláno: 7 Úno 2016 09:59:18


Posilování přináší ženě účinný nástroj pro kontrolu hmotnosti. Udržení optimálního množství svalů zajišťuje stabilitu hodnoty bazálního výdeje energie. Pokud žena od 30 do 50 let ztratí 20% svalů, může se tato ztráta projevit propadem hodnoty metabolismu o 200 až 500 kilokalorií (800 až 2000 kilojoulů) za den. Žena, která svaly neztratila tak vydá oproti ženě svalově oslabené týdně o 1400 až 2000 kcal více. Bez cvičení. Pokud bude žena, která dopustila ztráty svalů, chtít vydat oněch 1400 kcal pohybem, bude muset každý týden chodit zhruba 7-10 hodin.







arnold

Člen

# Zasláno: 8 Úno 2016 08:07:47


Posilující ženy neztrácí svaly, udržují si vysokou úroveň silových schopností, vydávají v klidu i při pohybu více energie. Cítí se vitální, výkonné, nezávislé, soběstačné. Pravidelná zátěž svalů ve fitcentru zajišťuje i vysokou úroveň stimulace pro kardiovaskulární systém, a tedy i zdravější srdce a cévy







arnold

Člen

# Zasláno: 10 Úno 2016 14:54:18 ° Změnil/a: arnold


Katalin Jasztrab









arnold

Člen

# Zasláno: 11 Úno 2016 08:10:20


Ženy by měly pochopit, že aerobik a jiné aerobní aktivity nezpomalují tempo ztrát svalové hmoty. Při těchto aktivitách jsou zatěžovány převážně jen pomalé neuromotorické jednotky svalů. Ty se pomalu unavují, poměrně rychle zotavují, mají nízké silové schopnosti. Protože při aerobních aktivitách nedochází k zapojování rychlých neuromotorických jednotek, tělo se jich s rostoucím věkem zbavuje stejným tempem, jako u osob, které vůbec necvičí.

Pokles množství svalových vláken (neuromotorických jednotek) vede k poklesu síly a hodnoty bazálního výdeje energie. Čím méně energie žena vydá, tím více jí musí být uloženo do zásob. Nedostatek svalové hmoty u žen považuji za hlavní příčinu prudkého růstu počtu obézních v posledních desetiletích. Ženy, které neposilují, dříve nebo později zjistí, že je jejich tělo nepevné, vidí trvalý nárůst tuku, zvláště v oblasti pasu, boků a hýždí. Omezení příjmu potravy a nadměrná aerobní zátěž tento stav jen dále zhoršují.






arnold

Člen

# Zasláno: 12 Úno 2016 08:20:13


K pěkné postavě neexistují žádné zkratky. Základem pozitivních změn tvaru těla v každém věku , je odborně sestavený, komplexní posilovací program, pravidelnost a důslednost ve cvičení







arnold

Člen

# Zasláno: 14 Úno 2016 09:48:52


hladina bazálního metabolismu je hlavně určena množstvím svalové resp. aktivní tělesné hmoty. Při posilování dochází k nárůstu svalů. Pokud se množství svalů zvýší, navodí se tím automaticky i každodenní vyšší výdej energie, a to i v klidu, například když sedíme u počítače. Pokud se díky mírnému zvýšení množství svalů zvýší denní výdej energie o pouhých 100 kcal, znamená to za rok nárůst o 36.500 kcal. To je ekvivalent přibližně 4 kg tuku.



arnold

Člen

# Zasláno: 16 Úno 2016 07:57:07




arnold

Člen

# Zasláno: 16 Úno 2016 17:46:52






arnold

Člen

# Zasláno: 17 Úno 2016 07:24:11




arnold

Člen

# Zasláno: 17 Úno 2016 10:32:11


Při hubnutí pouze s aerobní aktivitou nevystačíte. Pokud nebudete posilovat, ztratíte svalovou hmotu. Ženy, které se při formování postavy soustředí pouze na aerobní činnost, jen velmi obtížně dosáhnou postavy, po které touží. Navíc svalová hmota spaluje víc kalorií a budete rychleji hubnout.



arnold

Člen

# Zasláno: 19 Úno 2016 07:50:33




Pár důležitých slov o bazálním metabolismu
Bazální metabolismus je energie, kterou organismus každodenně spotřebuje na základní fungování za normální vnější teploty a za fyzického i psychického klidu (zjednodušeně řečeno energie potřebná na to, aby vám v cévách vůbec proudila krev, dýchací svaly zajišťovaly dostatečný příjem kyslíku dýcháním, fungoval mozek a všechny orgány, látková výměna v buňkách, imunitní funkce organismu, obnova pokožky, nehtů atd.). Velikost bazálního metabolismu je závislá mimojiné na věku, pohlaví, výšce, tělesném povrchu, ale především na aktivní tělesné hmotě (celková hmotnost minus obsah tuku v těle). Z toho nám vyplívá, že na rozdíl od tukové tkáně, která příliš energie nespotřebuje, svalová hmota co do procentuálního složení těla největším způsobem určuje, kolik energie za den lidově řečeno spálíme.
Většina z vás jistě již nyní vytušila, co má společného trénink v posilovně a bazální metabolismus - ano, právě posilovacím tréninkem zvyšujete procentuální složení aktivní tělesné hmoty svého těla a tím i množství energie, kterou váš organismus každodenně spálí.


standajanota

Člen

# Zasláno: 19 Úno 2016 21:54:03


arnold
jako buď sem jediný,nebo se ostatní bojí,ale mě ty prcky hrozně .......Myslím jen jak to udělat,aby byli méjsem jiný,nebo se to bojíte napsatjo dobře,jdu spatale v zásadě jsem romantik,ktrý zničehonic donese kvítí a tak

arnold

Člen

# Zasláno: 22 Úno 2016 06:49:24


Představte si, že do potu v tváři se poctivě několik hodin týdně věnujete nějaké aerobní aktivitě, přičemž, ale své tukové zásoby spalujete vždy jen maximálně po dobu, co aerobní aktivitu provádíte (tzn. většinou ne déle než 45-60 min.). Naproti tomu, pokud si pravidelným posilovacím tréninkem zvýšíte svůj bazální metabolismus, spalujete tuky nejen po návratu z tréninku při sledování televize nebo čtení, ale i v průběhu celého spaní a druhý den při sezení ve škole či v zaměstnání! Bazální metabolismus je zvýšený po každém tréninku cca 36 - 48 hodin, což znamená, že nejideálnější je pro ženu absolvovat 3× týdně vhodný kondiční posilovací trénink.





arnold

Člen

# Zasláno: 23 Úno 2016 07:35:11


Posilovací trénink umožňuje ženám tak dokonale odbourat tuk, zpevnit a vytvarovat si postavu jak to není možné žádným jiným sportem nebo aktivitou





arnold

Člen

# Zasláno: 24 Úno 2016 07:54:24


Bez potřebné váhy činky a budování hmoty lze obtížně zpevnit tělo a zrychlit metabolismus a podkožní tuk se pak velmi špatně odbourává.




arnold

Člen

# Zasláno: 24 Úno 2016 15:45:31 ° Změnil/a: arnold


Zdá se, že kruhový trénink je pro ženy to pravé. Nezabere moc času, dokáže zpevnit postavu, stačí ho vykonávat třikrát týdně. Lze s ním načerpat zkušenosti s cvičením, pomůže nabrat nějakou svalovou hmotu a zároveň lépe spaluje kalorie než klasický dělený trénink. Počet opakování lze udržovat mezi 8 – 12. Využívají se při něm vícekloubové cviky,(dřepy, mrtvé tahy a benchpressy) které jsou na problematiku tvarování postavy nejlepší. Každý z těchto cviků procvičuje více partií najednou, takže jsou velmi účinné





arnold

Člen

# Zasláno: 25 Úno 2016 07:21:40



Nejlepší cvik na docílení sexi zadku a stehen, je dřep s velkou činkou , musíme samozřejmě zvolit dostatečnš velkou váhu na 6-10 opakování v sérii , kterou opakujeme alespoň 3x a to 2-3x týdně.








arnold

Člen

# Zasláno: 26 Úno 2016 07:47:24


Nespoléhejte pouze na váhu, což může mást, protože zatímco tuku ubývá, může přibývat svalová hmota, což je hlavně v počáteční fázi velmi pozitivní a přínosné. Pamatujte, že postavu formujete aktivní svalovou hmotou. Ideální způsob je spálit tuk a nabrat svaly,




arnold

Člen

# Zasláno: 28 Úno 2016 14:06:39




arnold

Člen

# Zasláno: 28 Úno 2016 14:12:27


JE TO POŘÁD TO SAMÉ. . .
Ze všech stran se na dívky, slečny a dámy všech věkových kategorií valí informace, obrázky, motivační videa špičkových fitnessek.
Spousty těch dívek , slečen a dam , se je pak snaží napodobit, přiblížit se jim, hledat v nich motivaci. To je určitě dobře, ale přiznejme si, vše má své meze a je třeba mít na paměti všechny okolnosti, vlastní potenciál a možnosti, které ke svému sportu máme. Jaká pak bývá frustrace z procitnutí, kdy ony dívky, slečny, či ženy zjistí, že prostě ne každá může být Pohánková, Pleváková, a už vůbec ne Kaltwasser..
Někdy se prostě ony dívky, slečny a ženy, snaží vyrovnat vrcholově připraveným závodnicím a na té cestě zapomínají, že je tady spousta těch, které mohou být motivací pro "normální - obyčejnou" dívku, slečnu, či ženu, bližší a reálnější.
Že někdy je třeba projít si tou amatérskou fází v tom nejčistším smyslu slova, než se budou chtít srovnávat s hvězdami světa bikiny fitness. A v neposlední řadě dojít k názoru , či rozhodnutí, jestli chci absolvovat vrcholovou přípravu a projít si vším tím martyriem, které skýtá nesmírné úsilí.
A v tom kontextu si zároveň položit otázku, jestli tohle bude to, co mě opravdu baví, co mi ještě přináší uspokojení..
Fitness je pro drtivou většinu dívek, slečen a žen koníček a ty, které k tomu tak přistupují, si ho užívají nezřídka kdy mnohem více než ty, co si z něj vlastními přemírnými ambicemi, udělaly povinnost.
Není třeba mít 24 hodin denně plnou hlavu toho, co jste zrovna snědly, a není to ani impulsem k neustálému koukání do zrcadla a neřešení ničeho jiného, než svuj trenink a jídlo, vlastní tělo. . Protože pokud to pustíte takhle daleko, aniž byste měly soutěžní ambice, už se nejedná o koníček, ale o posedlost, která není ani sympatická, ani sexy. Je to pro vaše okolí spíš dost velký vopruz a o to víc, pokud si to vy samy neuvědomujete.
Je pak velmi osvěžující, když potkáte dívky, slečny a ženy, které mají tyto záležitosti pod kontrolou a i když je fitness jejich velkou vášní a koníčkem, nezblázní se z toho. A co víc, vypadají mnohem lépe, než většina těch, které neřeší nic jiného, než leg day, cheat day atd..
Emotikona smile
Občas si napíšou o nějakou radu, chtějí své úsilí posunout o něco dál, tak si domluví konzultaci, výmněnu názorů a dál si jedou své.
A ty, které tohle dokáží, jsou, alespoň jak to vidím kolem sebe, pro okolí opravdovou motivací. Ženy třeba i po třicítce, mámy dětí a přitom nevýslovné kočky v kondici, kterou jim mohou závidět mnohem mladší děvčata.!!
Cvičení milují, ale berou ho právě jen jako koníček a nikdy nedovolí, aby jim řídil život. Prostě mají jasně nastavené priority. Ano, asi se nikdy nepostaví na soutěžní podium, ale vždycky budou vypadat výborně a ze svého fitness mít potěšení.
Přesně takovou ženou je Hanka, proto vám ji ukazuji. Přijde vám, jako byste se dívaly na nějakou fitness modelku z internetu, že u nás takové holky nejsou??? No jasně že jsou.. A Hanka je jednou z nich.!!
Tak nevím, co říkáte.., nebraly byste to..??
Přeji hezký den všem vyznavačkám fitness, a samozřejmě vám, milé nařachandy a nařachanci.!!


autor je Láďa Kurčík bodybuilder



kveta

Moderátor

# Zasláno: 28 Úno 2016 16:26:57 ° Změnil/a: kveta


Chlapi, a ze vy sem furt davate motivace pouze pro nas zensky. Co treba nejakou motivaci sami pro sebe. Jak by mel 'poradny chlap' vypadat, co? Mi uz to celkem leze na nervy. Kazdy den to tady otevru a vidim zenskou s implantatama tak velkyma, ze by nemohla ani poradny sport delat, aby ji nahodou omylem nepraskly. Zadky holek, ktere v realnem zivote malokdo uvidi, pze vetsinu casu travi prave ve fitku, ale tady toho je plna zed. Doslo vam nekdy, ze lidi muzou delat sport treba proto, ze je to bavi, uklidnuje nebo ze proste jen chteji byt fit? A ne aby meli zadek jak nejaka nastrelena pretjekarka physique (i kdyz je pravda, ze nektere z nich se z urciteho duvodu foti lepe prave zezadu ). Celkem se divim, ze vam nedochazi, ze tohle spis zensky odradi (kor nejaky maminy, co maj jiny dulezitejsi veci na praci, nez travit vetsinu svyho volnyho casu po fitkach).

PS: A problemy s postavou nemaj jen zensky, to jen pro poradek.

arnold

Člen

# Zasláno: 28 Úno 2016 19:17:50


kveta
No jo, ale tahle rubrika se jmenuje ŽENY A SVALY.


lÁĎA Kurčík o tom přece taky ,něco píše

Není třeba mít 24 hodin denně plnou hlavu toho, co jste zrovna snědly, a není to ani impulsem k neustálému koukání do zrcadla a neřešení ničeho jiného, než svuj trenink a jídlo, vlastní tělo. . Protože pokud to pustíte takhle daleko, aniž byste měly soutěžní ambice, už se nejedná o koníček, ale o posedlost, která není ani sympatická, ani sexy. Je to pro vaše okolí spíš dost velký vopruz a o to víc, pokud si to vy samy neuvědomujete

Jaká pak bývá frustrace z procitnutí, kdy ony dívky, slečny, či ženy zjistí, že prostě ne každá může být Pohánková, Pleváková, a už vůbec ne Kaltwasser..


kveta

Moderátor

# Zasláno: 29 Úno 2016 00:28:33 ° Změnil/a: kveta


Zeny a svaly ... hmm, a vidis tu v realu nejaky zensky? Divny, co? Mimochodem, to cos tu poslal od Kurcika se jaksi s tema fotkama ve vlakne neshoduje. Ale co uz, hej?

arnold

Člen

# Zasláno: 29 Úno 2016 07:23:42


Zeny a svaly ... hmm, a vidis tu v realu nejaky zensky? Divny, co? Mimochodem, to cos tu poslal od Kurcika se jaksi s tema fotkama ve vlakne neshoduje. Ale co uz, hej?


kveta
Kurčík tam přidal i fotky ,které jsem tu nedal.Takže s vláknem se to shoduje.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1164709266897414&id= 177640708937613

Ženský tu v reálu vidím,asi mám lepší zrak.

Jde o to že každá tak může i nemusí vypadat.
Každej kdo má selskej rozum ví že když nemá potřebnou genetiku tak si o té postavě může nechat akorát zdát i když bude cvičit naplno ,valit doplňky apod.
ALE pořád bude vypadat líp než kdyby nedělala nic.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Úno 2016 09:47:34


arnold
genetika?! Jasně na mistrovstvi světa, ale co je ukryto v holce, která necvičila odhalí zase jen tvrdý trénink https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1103873709644162&set=a.8856805 64796812.1073741840.100000646291871&type=3&theater
(snad odkaz do FB F-sportu bude takto fungovat)
Takže je to většinou spíše jen teoretické cvičení a reálně se to dotýká těch holek, které a te soutaží skončily druhé a hůř ;-)

kveta
Je hranice, kdy už o není "ženské", na fotkách to mnohdy vypadá drsněji než v reálu. Vždy si u těch fotek vzpomenu na Zuzku K. Náhodou jsem ji viděl, když odjížděla vlakem v čase před soutěží, tedy ve formě pro fotky dejme tomu "maly řízek". Přesto oblečená způsobovala stany na předku všech chlapů a nevražívé pohledy jejich poloviček. Je až neuvěřitelné, že i některé monstra, jako umí být Larisa, umí na jiných fotkách vypadat ženský, když se "vypustí".

Shrnuto myslím, že bez steroidů nemá ženská moc šanci vypadat jako chlap ...

kveta

Moderátor

# Zasláno: 29 Úno 2016 15:41:15 ° Změnil/a: kveta


No zrovna Larissa Reis uz vypada mnohem lip zezadu nez zepredu a ze mi svaly na zensky nikdy nevadily. Vlasy odbarveny peroxidem tak, ze to ma jak chemlon, tunu makeupu aby aspon neco na tom umelym xichte vyniklo, implantaty asi uz vetsi nemeli (pockejme, ono to jeste urco troska naroste) ... opravdu super motivace pro vsedni zenskou.

Tak jako tak si nemuzu nevsimnout tech fotek, co tu za poslednich par mesicu pribyva a motivaci mi prijdou spis pro nevsedniho chlapa. V tomhle vlaknu je minimalne zenskych a je vic nez jasny proc. Mam rada cinky, a kdyz pominu kolikrat i strasny pozice na fotkach nejen u drepu, tak mi na tom jako zensky neprijde motivacniho vubec nic, nezlobte se na me.

Martine, chapu, ale v dnesni dobe skoro kazda z tehle narvanych holek bere neco podpurnyho, pze bez toho by takovyhle svaly vetsina nemela. Uz leta se pohybuju vzpirarne, kde zensky zvedaj neskutecny vahy (kolikrat vic nez kdejaky chlap ve fitku), ale ani jedna takhle nevypada. To samy ve fitku, zensky svaly maj, ale zadna ne v takovymhle meritku ... zajimavy, ze?

arnold

Člen

# Zasláno: 29 Úno 2016 16:20:02


zensky zvedaj neskutecny vahy (kolikrat vic nez kdejaky chlap ve fitku), ale ani jedna takhle nevypada. To samy ve fitku, zensky svaly maj, ale zadna ne v takovymhle meritku ... zajimavy, ze
kveta

Tohle je třeba Zlata Bubeníčková ,no a co jako sype?



https://www.facebook.com/zlata.bodyfitness

kveta

Moderátor

# Zasláno: 29 Úno 2016 17:11:57 ° Změnil/a: kveta


Arnolde, za 1) jednou fotkou nejaky zensky to nespravis a za 2) ani ja ani ty si nemuzem byt jisty, ze nic (absolutne nic) nelegalniho nevzala/nebere. Proste to co tady s Martinem postujeste, neni ani ve snu ideal vsedni zensky a uz vubec s tim zadnou takovou (vyjma tech co maji sportovni ambice) nemotivujes. Pis si ty i s Kurcikem, co chces. Jeho posty semtam sleduju, ale ze bych se s nim nejak extra shodovala rict teda nemuzu. Ani v tom jak vypada on, ani v tom, co pise. To ale neznamena, ze to nema nekdo jinak

Ps: nemam nic proti implantatum, ale toto je neslutecnej hnus. Mit prsa kolikrat z profilu vetsi nez zadek snad ani nornalni nikomu pripadat nemuze. Muzu se zeptat jak vypadaj zensky v tvym okoli (manzelka, sestra, dcera, kolegyne atd)? Schvalne jim tohle ukaz a zeptej se, jestli by je to opravdu motivovalo.

arnold

Člen

# Zasláno: 1 Bře 2016 06:42:41 ° Změnil/a: arnold


kveta

Na těch fotkách jsou ženy z různých oblastí fitness ,které už něco dokázaly(i když mají implantáty).Svalnatá postava s minimem tuku je neskutečná řehole.
Pořád je budu uznávat víc než závistivý tetky, které pro sebe nic nedělají a jsou tzv normální ženy, které u chlebíčků a kafíček s buchtama pomlouvají ostatní.
V posilovnách na stěnách taky visí Arnold,Ronnie,Yates ,taky si tam nikdo nepověsí "Frantu od vedle".

kveta

Moderátor

# Zasláno: 1 Bře 2016 10:45:35 ° Změnil/a: kveta


Arnolde, je mi lito, ze jsi obklopen zavistivymi tetkami na chlebickach a kaficku. Osobne to mam nastesti uplne jinak, proto zrejme ke vsednim zenskym chovam vetsi uctu nez ty. Ocividne se v ty kulturistice jaksi ztracis, pze ti nejak unika realita. Nejde o zavist, ale o to, ze toto je od realu normalni sportujici zensky tak vzdaleny, ze si to ani neuvedomujes a misto, abys vzal nazor zensky, tak si furt povalis tu svou. Osobne se radsi podivam stokrat radsi na vzperacky, atletky, lyzarky, cyklistky atd. Takze jeste jednou, rikam ti, ze timhle umelym vzezrenim tady nikoho (resp. zensky, co sem prijdou zhubnout) nemotivujes. Nic vic, nic min. A nejde o implantaty, ale o to, ze nejsou soudny a maj je kolikrat velky skoro jak vlastni hlavu, a vubec jim to neprijde divny, ze takhle zensky v naprosto zadnem jinem sportu nevypadaj. Proc asi? Plus xicht maj kolikrat tak zmalovanej, ze by je ani vlastni mama nepoznala. Koncim, ocividne litas nekde v Gold's gymu po zdech. Delej si, co chces. Tak hlavne, ze se tu sami nezapomenete pravidelne motivovat 'krasnymi' tely dnesnich kulturistu.

<< . 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . 6 . 7 . 8 . 9 . 10 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!