Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  



  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

F-sport diskuse / Trénink a cviky / Cvičení doma
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Autor Zpráva
Rimer

Člen

# Zasláno: 25 Čen 2006 15:00:04


Ahoj,
můžu se zeptat, jestli je dobrý střídat:
jeden den shyby na hrazdě (na větvi )
další den nic
další den kliky,
další den nic a tak dokola.
Nenamáhají se oběma cviky stejné svaly?
Nepřetěžuje se tím některý sval?

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 25 Čen 2006 15:13:35


Rimer
můžeš to cvičit i obojí v jeden den - kliky zatěžují přední ramena, prsa a triceps. Správně provedený shyb nadhmatem zatěžuje především široký sval zádový a biceps, podhmatem především biceps a záda až v druhé řadě. Špatně provedený shyb ti zatíží i hrudník.

Klidně to tak střídej, možná z toho i trošku povyrosteš, ale zázraky nečekej

Martin

Administrátor

# Zasláno: 26 Čen 2006 12:10:58


Rimer
jj tohle je cvičení jen s váho tvého těla to můžeš klidně každý den

Hony

Člen

# Zasláno: 28 Čen 2006 17:17:27


Ahoj lidičky chtěl bych se zeptat jestli by byl někdo ochotnej mi poradit,Nemam peníze nea to abych chodil do fitka !Mám doma nějaký činky všechno jsou to nakládací, jednoručky,dlouhou tyčku na benč,a ez tyčku a lavici na benč.Chtěl bych cvičit tak nějak aby to mělo smysl ale neznám moc cviků.Poradíte mě nějaké cviky aby se dali provádět s tímto nářadím???Za všechny postřehy děkuji!!

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 28 Čen 2006 17:25:45


Hony
s touhle výbavou (máš-li dost kotoučů) odcvičíš prakticky cokoliv, stroje nejsou zapotřebí. Je-li lavice polohovatelná, tak je to naprosto ideální..

cviky:
Nohy - dřep, výpady, sisi dřep, mrtvý tah s napnutýma nohama
Záda - mrtvý tah, přítahy vč v předklonu, přítahy jednoruček, kdybys měl i hrazdu tak ještě shyby
prsa - benčpress, tlaky jednoruček (je-li lavice polohovatelná, tak především na šikmé lavici hlavou nahoru), pullover, rozpažky
triceps - francouzský tlak, úzký benč, kicback, tricepsové extenze s jednoručkama
ramena - army press, face pulls, upažování jednoruček, upažování v předklonu
biceps - zdvihy EZ činky, jednoruční zdvihy, kladivové zdvihy

dále cviky pro rozvoj celého těla: nadhozy, vzpěračské přemístění, výrazy...

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Čen 2006 10:29:43


Hony
v sekci tréninky najdeš přímo cvičení na doma

Hony

Člen

# Zasláno: 11 Čec 2006 20:33:50


Čau prosimvás potřeboval bych poradit se sestavením cvičebního plánu chtěl bych cvičit 3x týdně.Ale doma, stím co sem psal v předchozím příspěvku.Bohužel nemám polohovatelnou lavici nedá se to nahradit aspon částečně židlí??? jo a začal sem jíst 8 jídel deně a přibírám a ani se nemusim moc cpát je to vpoho:upěkuju za odpověď HONY

chmatos1

Člen

# Zasláno: 12 Čec 2006 23:07:11


Chtěl bych se zeptat na co jsou ty opakovací tréningy jako myslim lehký procvičení. 2x tejdně procvičit stejnou svalovou partii např kozy, benč za 2 dny tlaky jednoručkamy. Zatim takhle cvičim, tak asi je to lepší takhle cvičit. Ten lehkej tréning má bejt jen lehoučkej jen abych věděk že ty svaly mám nebo, torchu pořádnější aby ty svaly trochu mákli i v lehkym tréningu??

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Čec 2006 08:26:01


chmatos1
pokud je tam napsano lehce, tak opravdu lehce = cca na 60%

Bambulka

Člen

# Zasláno: 18 Lis 2006 09:42:03


Ahoj, nechce se mi zakladat nove tema, tak frknu dotaz sem. Chtela bych znat vas nazor na ministepper s bocnim pohybem. Maj ho ted v akci v tescu, tak me napadlo, ze by to mohl byt dobry druh pohybu pri rekovanlescenci a pak jako doplnek aerobky nebo tak. Co vy na to? Samozrejme se jako kazda zena bojim "velkych" lytek. Vim, ze nejdriv se z nich musi dat dolu tuk a az pak budou videt svaly, ale nerada bych delat neco, co mi bude pusobit jen na lytka a zadek necha v klidu. Diky za nazory.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 20 Lis 2006 11:50:45


Bambulka
netuším, co je to stepper s bočním pohybem - taková ta kolíbka ?

Jinak stepper je fajn věc, ale někdy má moc malý zdvih, to jak ti budou brát stehna, zadeček a lýtka moc záleží na genetice je to komplexní pohyb. Prostě to pak doladiš posilováním

olima

Člen

# Zasláno: 22 Lis 2006 08:03:08


Ahoj vidím, že po dlouhé době jsem našla něco zajímavého na netu ke čtení - a zkusím se zeptat takhle: činky tak 2kilovky při svižném tempu 4x20 na ruce a to na 4 jiné způsoby jaký to má asi vliv na svaly na rukách? Díky

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 22 Lis 2006 09:14:27


olima
u me by to melo na ruce +/- stejny vliv jako onanie , 20 opakovani je uz hodne, pokud je to v rychlem tempu, tak to znamena, ze se ani nejedna o vahu blizkou maximu pro 20 opakovani, takze vliv bych videl tak maximalne prokrveni rukou. Jako impulz k rustu bych to nevidel.

olima

Člen

# Zasláno: 22 Lis 2006 09:26:11


to: Mahamotti
Onanie tak na to si dám pozor, ať mi nenaroste místo svalů nějaký orgán, takže přidat váhu a ubrat opakování asi

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 22 Lis 2006 09:35:48


olima
zalezi na tom, ceho chces dosahnout - zvetsit paze,zmensit paze.. stejne cvicit jen ruce je pekna blbost.

WildOrchid

Člen

# Zasláno: 22 Lis 2006 09:37:48


to si dám pozor, ať mi nenaroste místo svalů nějaký orgán

Ja bych rekla ze ani Mahamottimu po tom ten organ nenarostl..
nebo jo?

Marek

Moderátor

# Zasláno: 22 Lis 2006 09:38:06 ° Změnil/a: Marek


olima
Ono jde asi taky trochu o to, co si od toho slibuješ? Jestli chceš mít packy jako Mahamotti, tak musíš cvičit jako on, jíst jako on, spát jako on, myslet jako on

Mahamotti
Nezlob se, mám nějakou veselou náladu hned takhle po ránu
EDIT: A ještě jsi mě předběhl

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 22 Lis 2006 09:40:35


volove

WildOrchid
mira pouzivani penisu nema vliv na jeho velikost, jinak by neexistovali muzi s penisem pod 20cm

Marek
paze jako ja bych nikomu nepral, to by ti lidi museli mit i genetiku jako ja a stejne blbe cvicit

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 22 Lis 2006 09:45:11


na rust jakekoliv svalove partie je dulezite: dostatecne jist, dostatecne regenerovat, vhodne cvicit

proste neni to jen o cviceni, to je jen impulz k rustu, sval musi mit z ceho rust (jidlo) a kdy rust (odpocinek, spanek). Jisty vliv ma samozrejme i psychicky pohoda a urcite existuje spousta dalsich vlivu.

olima

Člen

# Zasláno: 22 Lis 2006 10:14:40


WOOW to je ale pohledů na věc ! Měla jsem totiž půjčený dvd se Cindy a ona tam cvičila s těma činkama (ona cvičila teda jen 10 opak, ale mě každý cvik nebavil ...) v dost svižném tempu s minimálníma přestávkama - samozřejmě k tomu měla i osobního trenéra ale ten byl do počtu... teda aspoň mě se to tak jevilo. Takže to co teda předvádí v tom cvičení je teda na prokrvení

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 22 Lis 2006 12:19:18


olima
tyhle dvd s celebritama jsou na ho*no, je to jen zpusob jak vytahnout penize z kapes. Jestli chces cvicit aby to melo vysledek, tak si naloz poradne. Nejake poskakovani s takrka nulovou vahou je spis kontraproduktivni.

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 22 Lis 2006 12:34:07


olima
No já doma občas s 1kg činkami hopsám a myslím si, že svalíky na ruce docela mám. Viz. foto

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 22 Lis 2006 12:37:07


LenkaD
to muze byt i necim jinym.. jinak jsem zvedav kam az ten objem pazi s 1kg cinkama dotahnes

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 22 Lis 2006 12:39:53


Mahamotti
Já ale nechci objem paží někam dostat. Jde mi o to, aby na rukách nevisel tuk. Ale o svaly mi až tolik nejde.Nepotřebuji být svalnatá, stačí mi, když nebudu tlustá

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 22 Lis 2006 12:41:06


LenkaD
No já doma občas s 1kg činkami hopsám a myslím si, že svalíky na ruce docela mám.
Já ale nechci objem paží někam dostat. Jde mi o to, aby na rukách nevisel tuk

to je jako bys rekla, ze sadlo z brich zmizi cvicenim zkracovacek, ze ty sis neprecetla navod pro zacatecniky?

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 22 Lis 2006 12:45:34


Mahamotti
Ale četla, asi stokrát, neboj. Snažím se kombinovat vhodnou stravu a pohyb. Je mi jasný, že hopsáním s činkami nezmizí tuk na rukách.

WildOrchid

Člen

# Zasláno: 22 Lis 2006 12:45:37


ja si taky myslim ze ty lehky cinky pro zensky jsou tak na aerobik. Kdyz nekdo dela aerobik pravidelne a delsi dobu, tak mu pak uz muze prijit ten trenink bez cinek odflaknutej. Znam to. Jednu dobu jsem chodila na aerobik dvakrat tydne, vzdycky na dve hodiny za sebou, mezitim trikrat tydne jsem mela dva treninky juda za sebou. Proste jedna hodina aerobiku uz mi pak k zapocenise nestacila.
K tomu pak muzou byt dobry ty cinky
Ale porad to je jen aerobni cviceni, i kdyz se zatezi.

Look

Moderátor

# Zasláno: 22 Lis 2006 12:47:54 ° Změnil/a: Look


olimaMěla jsem totiž půjčený dvd se Cindy a ona tam cvičila s těma činkama (ona cvičila teda jen 10 opak, ale mě každý cvik nebavil ...) - četl jsem výrok jednoho režiséra po letech, co se se Cindy vyspal, aby dostala roli - "nestálo to za nic, její tělo je moc vodnaté, nic pevného. "

Takže holka hezky přidej váhu a přestaň s tím jenom šmidlat.

Mahamotti
mira pouzivani penisu nema vliv na jeho velikost, jinak by neexistovali muzi s penisem pod 20cm
- a četl jsi o Kaatsu? Jednomu Japonci rostly svaly poté, co je škrtil, ale neonanoval, rostly mu jiné svaly. Vzhledem k tomu, že Penis je přece jen taky sval, který se dá ovládat, tak by možná přecijen mohl růst.......Asi při onanii málo škrtíš Ale bacha , že při zkoušení míry a délky tlaku apod, aby vymakal systém, se mu taky přihodilo, že se jednou dostal plicní embólii a měl štěst, že škončil jenom v nemocnici. Já bych to ale být tebou moc s tím růstem tohoto orgánu nepřeháněl, přecejen jsme v Evropě, máme evropské ženy s evropskými rozměry, tak stačí evropská velikost.
http://new.biomag.sk/show_article.php?id=187

LenkaD

Moderátor

# Zasláno: 22 Lis 2006 12:48:46


WildOrchid
porad to je jen aerobni cviceni, i kdyz se zatezi.- ale to snad není špatné, ne? Já činky používám když šlapu na stepperu

Marek

Moderátor

# Zasláno: 22 Lis 2006 12:50:34 ° Změnil/a: Marek


Sestra taky nějaký tyhle kazety má, tušim že zrovna s Cindy. Jelikož to cvičení trvá tak hoďku a je ve svižnym tempu, tak ty činky v rukách to dělaj intenzivnější stejně jako když jedeš na rotopedu se zátěží, místo bez zátěže. Ke spalování dojde rychleji, s růstem svalů to asi moc společného nemá, spíš se rýsujou. A to je nejspíš právě to, o co tu jde.

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!