Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Trénink a cviky / Jak na objem hrudníku ??
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
Avalanche

Člen

# Zasláno: 13 Srp 2006 13:26:49


Zdravím všechny, pročítám to tu už docela dlouho a vypadáte, jako slušná parta lidí, co umí poradit. Takže k tématu, cvičím asi čtvrt roku (když nepočítám tu dobu před tím, kdy jsem byl jen přemisťovač železa ) a z původně 100cm hrudníku jsem vylezl na 105 (zatím nic moc) a asi jako každej tady chcí víc a víc. No a někde jsem četl, že ve věku od 15-ti do cca 18-ti (je mi 17) let se dají roztáhnout ty chrupavky co spojují žebra s hrudní kostí prý za půl roku i o 15 cm !!!
A docela by mě zajímalo jestli je to pravda a když ano, tak mi prosím poraďte i nějaké speiální cviky.
Předem díky Ave.

LittleLady

Moderátor

# Zasláno: 13 Srp 2006 14:17:05


Avalanche
tobě se zdá 5 cm za 10 týdnů málo? Zkus první napsat výšku, váhu, trénink, jídelníček

Rall

Moderátor

# Zasláno: 13 Srp 2006 14:33:21


Avalanche
Na zvětšení hrudního koše určitě pullover

Avalanche

Člen

# Zasláno: 13 Srp 2006 16:43:50 ° Změnil/a: Avalanche


--SPECIFIKACE--
věk:17
výška: 186
váha: 95 ( <<objemovka)
somatotyp : mesomorf
biceps : 37 ( BICEPS JEN UDRŽUJU, ABY NEZHNIL NA TO BUDE ČAS PO OBJEMOVCE)
hrudník : 105
stehno : 65 (<< AKTIVNĚ BASEBALL ŽÁDNEJ ŠPEK)
lýtko: 45
pas: 92



--TRÉNINK--

pondělí

hrudník + triceps

bench smith 0°
bench smith 45°
PULLOVER
střihy na protisměrných kladkách
obouruční extenze za hlavou
stahování kladky
kickback

úterý

nohy + lýtka

dřepy smith
legpress
předkopávání
mrtvý tah s napnutýma nohama
zakopávání vleže
zakopávání vestoje
výpony legpress
výpony vsedě
středa

záda + bicepsy

stahování kladky široký úchop
přitahování velké činky k hrudníku
krčení reamen s jrč
veslováí s jrč
přitahování spodní kladky
izolovaně o koleno jrč
ez-osa vestoje

čtvrtek

ramena + břicho

anoldovy tlaky jrč
tlaky s jednoručkami
rozpažky vestoje
tlaky s velkou činkou za hlavou smith
stahování kladky vkleče šikmé břišní
zkracovačky ve stroji
zkracovačky na nakloněné lavici

pátek

hrudník + triceps

bench jrč 0°
bench jrč 45°
PULLOVER
střihy na protisměrných kladkách
obouruční extenze za hlavou
stahování kladky
kickback

sobota + neděle regenerace


--JÍDELNÍČEK--

ZJISTIL JSEM, ŽE PRO MĚ NEMÁ SMYSL PSÁT SI PŘEDEM CO BYCH MĚL SNÍST, ALE VÍM, ŽE PŘI KAŽDÉ DÁVCE ( DENNÍ PŘÍJMY 700G S, 250B CO NEJMÉNĚ TUKŮ V 7 DENNÍCH JÍDLECH) BYCH MĚL SNÍST ASI 100S/35B A DOCELA SE DAŘÍ AŽ NA TEN ZDECHLEJ VRŠEK.

Phoenix

Člen

# Zasláno: 13 Srp 2006 17:24:52


Avalanche
a nejsi z toho přetrénovanej?
Už samotnej split se mi nelíbí, ale hlavně když jedeš 5 x týdně, systémem 5 + 2 aniž bys tam zařadil nějakou volumizaci - prostřídal intenzitu, takhle když to jedeš všechno pořád na maximum, to ti nic nedá. Navíc když z toho jedeš 2 x týdně prsa, tak si uvědom, že když je jedeš, tak nezatížíš jenom tu danou partii, ale také tricepsy, ramena, atd. a konkrétně ty ramena defacto jedeš 3 x týdně a z toho 2 x po sobě a v den kdy je cvičíš tam máš troje tlaky ?!Tipuju, že ramena jsou další z tvých slabin, což obecně souvisí z tim objemem vršku -ruce, prsa.

Celkově je to hodně špatný trénink podle mého názoru, takže jediná cesta z toho ven - změnit nebo alespoň uprav trénink.

Rall

Moderátor

# Zasláno: 13 Srp 2006 20:01:51


Marcco
Tak to teda neni mýtus, pokud ještě rosteš, tak ti to hrudní koš určitě zvětší, jako např. plavání.
Avalanche
Další možnost dát si trénink 5x5; ten je sice spíš na lepší dřep, ale nebude problém překopat ho na benchovej.
Cvičil bys pak 3x týdně, v každém tréninku bench 5x5 - jeden den 100%, potom na 80% a pak v jednom tréninku pyramida 80%-85%-90%-95%-100%

Avalanche

Člen

# Zasláno: 13 Srp 2006 21:26:24


Díky všem za konstruktivní kritiku a pomoc.

To Phoenix - Bohužel jsem, jak jsem psal zatím začátečník takže, kdyby jsi byl, tak hodnej a trošku mně ten split překopal byl bych rád. Ve střídání intenzit tím pádem nemůžu mít žádný zkušenosti a více méně o tom vím jen málo. Zatím jsem rád že cvičím se svalem (zatěžuju tu správnou partii), který procvičit chci. Předem dík.

Phoenix

Člen

# Zasláno: 14 Srp 2006 23:19:18


Avalanche
sry, já teď nemam čas tu něco psát. Se podívej do sekce tréninky a zkus ten Martinův trénink 4 x týdně, kdy jedeš každý sval 2x týdně, jednou lehce, jednou těžce. To by ti mělo do začátku stačit.

koktejlak

Člen

# Zasláno: 8 Led 2007 21:21:08


Zdar lidi,vysvětlete mi někdo prosím co je to smith nakloněný.Díkas zdar a sílu.

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 8 Led 2007 21:28:24


koktejlak
smith = multipress, nakloněný = šikmá lavice

zpravidla se takto odcvičuje šikmý benč

commosso

Člen

# Zasláno: 8 Říj 2007 17:21:18


dobrý den,měl bych taky dotaz? co je dobré cvičit na šířku hrudníku? pullover?a ještě jestli je důležité cvičit dolní část prsou? mně přijde, že moje prsa působí trochu povisle.....tak jsem ted dobu cvičil horní část,jelikož jsem si přečetl,že je v tomto případě dobré....akorát nevím,jestli je dobré spodní část vynechat úplně? prostě spodní část nemám tak tvrdou,jako horní....dřív jsem míval nadváhu a jak jsem zhubnul,tak mi zbyly větší prsa,ale myslim, že se to dá využít postupem času jako výhoda.....předem moc díky za rady

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 8 Říj 2007 17:33:34


commosso
pokud máš na kozách zbytky sádla, tak se nediv, že to tam visí. Je možné že to už prostě nezmizí, ale tím se netrap. Trocha sádla nikoho nezabije.
Cvičit spodní část prsou se hodí - pevná spodní část umí o kousek zvednout ty výše položené části a tím zlepšit vzhled hrudníku. Na rozšíření hrudní části je pullover good, ale pokud ti už bylo 25, tak už si tímhle způsobem kostru nerozšíříš. Každopádně tento cvik netřeba vynechávat a šířku této části těla dodají i široká záda - takže cvičit shyby, přítahy, mrtvoly, veslování.

Lynxxi

Člen

# Zasláno: 11 Říj 2007 12:40:42


Btw. které cviky jsou dobré na horní a které na dolní část prsáků?

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 11 Říj 2007 12:45:42


Btw. které cviky jsou dobré na horní a které na dolní část prsáků?

benchpress

Lynxxi

Člen

# Zasláno: 13 Říj 2007 00:17:27


Mahamotti

N tos mi pomohl, to by mě vážně nenapadlo.. Měl jsem na mysli nějaké konkrétní cviky, obměny a tak..

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 13 Říj 2007 11:25:40


Lynxxi
podle nekterych studii se pri rovnem benchpressu zapojuje vrchi cast prsou nejvic. pro izolaci nejakych konkretnich vlaken jsou vyborne protismerne kladky, ale slovni popis provedeni pro konkretni casti hrudniku je takrka nemozny. Nutno predvest nazivo.

Takze na spodek: tlaky hlavou dolu, kliky na bradlech, kladky*
na vrsek: tlaky hlavoou nahoru, pekdek*, kladky*

ale hrudnik se zapojuje i u shybu, pulloveru, clean+jerk (nadhoz + vyraz)

Lynxxi

Člen

# Zasláno: 13 Říj 2007 22:24:31


Mahamotti

Super, díky moc. Potřeboval jsem vedět, zda si to myslím dobře.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 16 Říj 2007 13:08:41 ° Změnil/a: Martin


Jinak jsem starej trouble hrudník a když shrnu své zkušeností, tak za prvé a hlavně:

necvičit na spodek hrudníku, je to cesta do pekel takto jsem cvičil roky a prd. Od trenérů a z praxe jsem odkoukal, že právě naopak, spodky snadno dorostou k vršku. Ale vršek nedoroste ke spodku. A on ani spodek bez vršku nevyroste.

Takže má rada je zcela opačná - cvičte vše lehce hlavou nahoru ! A to zejména pokud máte od přírody plošší hrudník jako já.

Pro nárůst objemu hrudníku, to chce dřepy a pullover pro mladíky do 19ti, ti starší to musí podpořit tribulusem a doufat.

Malý TIP: pomohl mi peck deck nejetý v plném rozsahu, ale jen v závěru, kdy mi to umožňuje jet s velmi velkou váhou horní část hrudníku.

Toliko zkušenosti s už 15-ti letým trápením. Kdy můžu říct, že poslední roky mě trénink koz naopak baví a konečně jsem se je naučil perfektně procvičit.

Nyní jedu minimalisticky přesto fungující objemový trénink:
- bench hlavou nahoru 2 rozcvičení + 3 ostré x10
zde v prvnich 3 přestávkách jedu lehounce záda a to nějakou kladku, abych propumpoval antagonistické (proti)svaly
- bench v smithu hl. nahoru 2x10
- peck deck jen závěrečná fáze 2x10

hotovo jdu na tricepsy, případně ramena ...

pixla

Člen

# Zasláno: 18 Říj 2007 01:43:15 ° Změnil/a: pixla


Puvodne jsem se chtel zeptat jestli tribulus ma vedlejsi ucinky(padani vlasu,rust chlup) tak uz vim ze nema. Jen trosku se divim:Pro nárůst objemu hrudníku, to chce dřepy a pullover pro mladíky do 19ti, ti starší to musí podpořit tribulusem a doufat. a v clanku o tribulusu je psano Totálním nesmyslem je když si tento produkt kupuji kluci mezi 16-22 roky kdy je jejich vlastní produkce testosteronu tak vysoká, že tribulus už si ani neškrtne.


Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Říj 2007 12:06:50


pixla
no vždyť ono si to neodporuje jen jsem to nerozepsal do puntíku. Do 19ti máš ulltravysokou hladinu, pak do cca 25-30 dost vysokou a pak je čas na tribuluss. Pokud tedy máš nad 19 a chceš eště povzbudit růst hrudníku tak si vem tribulus tvrdě makej a doufej. A to je holt něco jiného než klasické použití tribuliusu.

Asi tak, jako, že když napíšu, že kladivem se zabíjejí hřebíky, tak to přece neznamená, že nefunguje jako těžítko ...

johnyCZ

Člen

# Zasláno: 26 Říj 2008 18:35:09


Zdravim,potrebuji poradit,jsem ektomorf,hubeny hodne vysoky (197)uzky,15 let,proto potrebuji poradit jak na oběm hrudniku,cetl jsem tu neco o pulloveru,cvicim doma uz od 12 let a ted obcas zajdu do posky,ve cvikach se jakštakš vyznam,mam docela velke prsni svaly,a stehna,takže kdyby mi nekdo poradil co si mam koupit a jak to kombinovat s jakymi cviky byl bych moc rad(potrebuju zvetšit hrudnik,chci se dostat na vojenskou skolu).

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Říj 2008 11:14:46


johnyCZ
a kolik vážíš ?

johnyCZ

Člen

# Zasláno: 27 Říj 2008 14:10:38


Váha kolem 82kg

madmax210

Člen

# Zasláno: 29 Říj 2008 14:14:58


Na vojenskou skolu se prijima podle velikosti hrudniku?
Pullover si klidne cvic, ale prsa ti z nej nenarostou, na objem veskere tlaky + kliky na bradlech.

johnyCZ

Člen

# Zasláno: 29 Říj 2008 22:11:10


Ne ale myslel jsem tim hrudnik jako kostru,taky se to libi holkam,a zvyšuje to prostror třeba pro dychaní plicí atd.kozy mam dobre ale jsem poměrně uzky,ja vim jsem netrpělivy ale radši dřiv než pozdeji,chci to zmenit dokud mam na to nejlepši věky a to ted když pořad rostu a zvlašt když bude tělo rust do šiřky,každopadne díky.

madmax210

Člen

# Zasláno: 1 Lis 2008 14:02:56


Veskere tlaky, kliky na bradlech, shyby, veslovani, to te rozsiri spolehlive. A na holky se vyser, radsi se uc, abys vydelaval v budoucnu spoustu penez, pak na tebe poleti mnohem vic

johnyCZ

Člen

# Zasláno: 2 Lis 2008 14:47:40


Ok a diky za rady,v naši male posce je naštesti i to veslovani,rad delam bench a do toho mam shyby to už všechno vim ale neco noveho?pullover sem zatim necvicil jelikoz jsem si myslel že to je spiš pro pokrocile,a sem tam mam možnost zajit na bazen je to dobre na hrudnik?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Lis 2008 13:28:32


johnyCZ
tak přisol na jídle s 82/197 prostě nemůžeš mít široký hrudník, kde bys to asi vzal. Až budeš mít 100kg, tak se ti ten hrudník začne rozšířovat.

giant

Člen

# Zasláno: 22 Lis 2008 17:23:55


Zdarec potřebuju se na něco zeptat ohledně hrudníku posilujuju zhruba 3 měsíce před tímhle sem taky poiloval ale ze zdravotních důvodů sem musel přestat tedka sem do toho znovu najel všechny partie rostou tak jak ybch si přála ž na hrudnik zdá se mi že i když dostatečně posiluju zvětšuje se mi jen spodní část prsou ta horní není tak špatná ale už mi aji kluci řikali že mám prsa jkoaby špičaty poradtě jaké jsou nejlepí cviky abych ty prsa zakulatil a dostal se do fáze že bradavky budu mit na prsou jako by ze spodu diky za odpověď

simidva

Člen

# Zasláno: 25 Bře 2009 23:05:48


čus chtel bych se optat jaké cviky jsou nejlepší na spodní čast prsou? řek bych že horní mám jakš takš dobrou už, ale ta spodní část jakoby visí. dik

. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!