Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Trénink a cviky / Drepy
. 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Autor Zpráva
WildOrchid

Člen

# Zasláno: 9 Lis 2006 22:35:39


Jen jsem se chtela zeptat, jak delat dobre drepy? kolik by si mel nalozit zacatecnik? resp, kolik vazi samotna tyc vetsinou?
a to se ta tyc musi drzet rukama celou dobu, nebo se to da podeprit ramenama? nebo jak se to drzi spravne? a drepy se delaji do rovnobezne polohy stehen s podlahou, nebo az uplne dolu?

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 9 Lis 2006 23:12:59


drepy delej až když máš pevný střed těla - břicho a spodní záda
zační s holou tyčí a soustřeď se na techniku - zadek dozadu, kolena nesmí přijít před špičku nohy, stehna do vodorovné polohy k podlaze, pokud jdeš níž, tak si dej pozor aby ses neodražela od lýtek, ale ono to do vodorovna stačí.

tyč (je li olympijská) váží 20 kg, v praxi se osy pohybují mezi 8 a 25 kg - nutno se ve fitku zeptat kolik má ta jejich. tyč lze uložit na trapez, vesmes se doporučuje umístit to na zadní delty.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Lis 2006 11:09:22


WildOrchid
nejlépe nechat se hlídat trenérem je tam spousta možnosti jak cvičit špatně a pak hrozí počkození kolen nebo páteře.

Osobně myslím, že bys do silového tréninku neměla jit, drž raději vysoké počty opakování s vlastní váhou - budeš vypadat lépe

cikorka

Člen

# Zasláno: 10 Lis 2006 11:19:14


Mahamotti
Martin
Pozdrávek ,
co říkáte na skvoty se zátěžema na rukou a nohou + kombinovat s malými činkami v rukou ? Slyšela jsem, že pokud se provádí špatně, může dojít k nežádoucímu vytvarování stehen, můžete mi poradit jak správně provádět cvik ? Já je jedu z mírného pokrčení v kolenou ze stoje do dřepu s těžištěm vzadu, do téměř vodorovného podřepu stehen s podlahou. Ptám se asi jako stoupa, ale nemám to s kým skonzultovat a každý mi radí něco jiného

WildOrchid

Člen

# Zasláno: 10 Lis 2006 11:51:30


Martin
ale ja chci byt silna.. abych preprala chlapy.
S tim trenerem to asi bude tezky, spis budu spolejhat na to ze kdybych delala neco spatne, tak me nekdo upozorni.
Bez cinky jsem delala drepy tech 9 let v judu takze ty uz mi postavu nezmenej. To co mam ted, za to muze judo, ale je to porad stejny od doby co jsem prestala rust.
A Diana mi rikala ze na zadek jsou nejlepsi prave drepy. Chci ho mit taky takovej kulatej jak ma ona

Na zada si davam pozor, na to je mam moc rada ) navic mam vybocenej 12tej obratel, tak si je setrim a posiluju kdy muzu. Na kolena si teda taky dam pozor.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Lis 2006 14:01:44


cikorka
No to co popisuješ je dobře, ale nevidím jak moc seš předkloněna anijakou volíš dráhu nahoru ani jak brzdíš a zrychluješ ...

WildOrchid
Chlapi nejsou na praní
A bohužel tě asi nikdo neupozorní, většina tomu nerozumí, kdo tomu rozumí, tak ti nic neřekne, abys nemyslela, že tě balí a ten co ti začne radit, tomu sice nerozumí, ale za to by tě rad zbalil
Teď nevím, která Diana, ale těžké dřepy ti vyplní mezeru mezi zadkem a stehny, pokud pojedeš zakopávání na čtyřech a lehké dřepy v multipresu a výstupy na lavičku nebo výpady bude mít zadeček hezčí tvar a zůstane odříznut od stehen, což vypadá lépe

cikorka

Člen

# Zasláno: 10 Lis 2006 14:33:28


Martin
Tempo ostré , ale budu se tedy držet toho jak jsem cvičila doteď. DK

WildOrchid

Člen

# Zasláno: 10 Lis 2006 14:47:49


Martin
Diana ma prave krasne zakulacenej zadek, neprilepenej na stehna.
No tak tos me s tema chlapama v posilovne moc nepotesil ) jak poznam kdo tomu rozumi?
co je multipres?
vystupy na lavicku, hm, to je skoro jako chuze do schodu ne? toho mam kazdy utery tolik, ze mam pocit jako bych mela dostat infarkt ) jak specham do skoly. Nekdy ty schody musim vyfotit, a to jeste navic k tomu jsou schody do 2 patra do ucebny. (pro ty co znaji Prahu, jde o schody z Albertova, od prirodovedecky fakulty k matfyzu nahoru na Karlov.)

Jo to jsem se jeste chtela zeptat, kdysi davno jsem cetla neco o tom ze chuze do schodu po dvou namaha vic ...(dopln vyhovujici) a po jednom..(dopln vyhovujici) / zadek,stehna.
no a uz jsem zapomnela ktery bylo ktery

Marek

Moderátor

# Zasláno: 10 Lis 2006 15:03:57


WildOrchid
Chůze so schodů je bezva a protože toho do schodů taky celkem dost nachodim (nedokážu na eskalátorech nikdy jen stát ať jsou sebedelší, vždy je to výzva, patřik ke kastě těch úchylů co všechny jezdící schody svižně vycházej ), snažil jsem se o tom něco zjistit. Nevím který způsob je na stehna lepší, ale dočetl jsem se a praktikuju to tak, že je beru spíš po dvou a tahám to tou horní nohou, nikoli odrážením té spodní, protože pak by to braly víc lýtka. Takhle je to prý dobré na hamstringy a zadek, je to podobné výstupu na lavičku nebo výpadům.
Multipress je ten stojan s drížkama na velkou činku, takže se na tom dá cvičit bench, dřepy apod. aniž by jsi se musela soustředit na balancování s činkou. Je velmi nevhodný cvičit jen na tom.

WildOrchid

Člen

# Zasláno: 10 Lis 2006 15:10:21


aha, to je ale spis nevyhoda ne? ze se to neda nadhodit na rukach, ze si musim stoupnout presne tak aby to slo a neprizpusobi se mi to..

No ja bych prave radsi posilovala ten zadek nez stehna, tak nevim jestli mam zacit chodit po jednom ze se neodrazi od spodni nohy jejasny. jak dlouho bys tak dokazal do schodu jit?
na eskalatorech taky bezim ) vetsinou po dvou dokud to jde, a pak rychle po jednom. nejlepsi to je na Hradcansky, a na Namesti Miru ) nebo na Krizikove. Tam jsou ty schody taky na infarkt.

bambas

Člen

# Zasláno: 12 Dub 2007 12:45:36


Mahamotti
Píšeš, že koleno nesmí přijít před špičku nohy. Já ten dřep ale jinak neudělam(mam asi někde něco zkrácenýho) Nutí mě to zvednout paty(a tim pádemkolena před špičku), jinak padam na prdel. Můžeš k tomu něco?

Mahamotti

Moderátor

# Zasláno: 12 Dub 2007 13:04:19


bambas
pokud máš metr devadesát a dlouhé nohy, tak je to pochopitelné, pokud máš 170cm, tak je to k zamyšlení.

mi v tomhle pomohlo naučit se dřep s velmi širokým postojem

jinak dokud nemáš pevné břicho a spodní záda, tak nemá smysl pokoušet dřepy.

Jinak u dřepů platí to co u ostatních cviků - nejdřív se naučit pořádnou techniku s nízkou vahou a až pak honit ego

bambas

Člen

# Zasláno: 12 Dub 2007 13:37:31


Mahamotti
Měřim asi 175cm, takže je to spíš k tomu zamyšlení. Dřepy dělam zatim jenom s vlastní vahou, ale za chvíli bych chtěl možná trochu přidat. Na břiše pracuju(už je to myslim znát), ty spodní záda sem začal nedávno.

radekmatej

Člen

# Zasláno: 12 Dub 2007 13:38:54


bambas
dá se to zvládnout ... i já to na začátku mazal hodně, teď už snad trochu míň, měřím 192cm.
Možná by ti pomohlo, kdyby tě někdo zkouknul a poradil přímo ve fitku, v mém případku to byli Maha a Martin

WildOrchid

Člen

# Zasláno: 12 Dub 2007 13:39:24


bambas
najdi si na netu nejaky video jak ma vypadat drep. Nebo se podivej do mojeho denicku, jedno video tam mam

bambas

Člen

# Zasláno: 12 Dub 2007 13:51:12


radekmatej
WildOrchid
Dík. Já už s tim mam problémy od mala. Jezdil sem na lyžích a když sme dělali přípravu na suchu a dělali dřepy na sedum, nebo kolik dob, tak někde v předposlednim stupni, když sem se blížil dolů, tak automaticky-paty zvednout. A ani pan trenér mě toho nemoh zbavit. A neřikal mi zrovna: Honzíku tak hop, poď to ještě zkusit..Na video se určitě podívam, ale myslim, že mi nepomůže.

kata

Člen

# Zasláno: 12 Dub 2007 15:30:08


A co takhle dřepy na "tvarovači nohou"? Máme to v posilce, v podstatě je to jen stojan, na kterém si zafixuji nohy v kotníku a pod kolení jamkou. Drží tedy kolena za špičkou nohy,holeně jsou téměř kolmo k podlaze. Nevím jestli je to k něčemu dobré šmrdlat takhle třeba 50 opáček nebo si vzít jednoručky se kterýma je dřep trochu nepohodlný.

Rall

Moderátor

# Zasláno: 12 Dub 2007 15:44:56


bambas
Problém bude dost pravděpodobně ve zkrácenejch achilovkách - zařaď pravidelný stratching, ale hlavně si nenech od nikoho poradit, aby sis dával pod paty kotouče, jinak si to dokurvíš úplně.

bambas

Člen

# Zasláno: 12 Dub 2007 22:46:45


kata
Na tvarovač nohou do posilky snad ani nee Ale Ď.Rall Když se snažim udělat dřep na celejch chodidlech, tak mě to tahá na přední vnější holeni a u kolene. Udělam ho tak do úhlu 105° maximálně, to ale bez činky, s ní bych si tuhle rošťárnu nedovolil. Píšu proto, kdyby tě náhodou ještě něco napadlo. Taky teď ani nevim ňákej strečink na achilovky. Něco snad najdu, ale kdybys něco dal ty, tak se zlobit nebudu. Měl bych ještě jednu otázku na závěr: Mělo by to ňáký důsledky, kdybych ty dřepy cvičil, jako dosud? Loučím se a ďik.

Rall

Moderátor

# Zasláno: 13 Dub 2007 14:46:38


bambas
u holeně tě tahaj úpony, to se ale časem podá, chce to váhu přidávat z lehka. Na achilovky stratching např. - zapři se rukama o nějakou stěnu a jednu nohu tlač dozadu, přičemž celým chodidlem zůstávej na zemi. Nebo si třeba stoupni špičkou na nějakej schod a pratahuj.
Jestli strkáš kolena před špičky a ještě k tomu nedřepuješ na celých chodidlech, tak takovéhle cvičení s nějakou vahou by mělo důsledky dost pravděpodobně - v podobě poškození kolen.

DeViL

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2007 15:12:37


Snad nejzákladnější stretch na achilovky

Jinak jestli máš zkrácené svaly na nohou, tak bych Ti doporučoval nějaký kompletní stretchingový program, např. Suzukiho nebo Kurze ;

Rall

Moderátor

# Zasláno: 13 Dub 2007 16:36:46


DeViL
JJ, to je ten cvik, co jsem myslel

jedinecny

Člen

# Zasláno: 13 Dub 2007 20:16:43


bambas
ja mam to same a nerekl bych ze se toho nekdy zbavim, proste mam robusnejsi kotnik

bambas

Člen

# Zasláno: 14 Dub 2007 16:31:57


Dík za cviky, i když jsem stejně jako jedinecny trochu skeptik Kotník a hlavně nárt mám taky monstrózní Zkusim to protahovat, v nejhoršim zůstanu u dřepů bez zátěže.

Marek5

Člen

# Zasláno: 6 Kvě 2007 23:04:41 ° Změnil/a: Marek5


Rád by som sa ešte ohľadom techniky drepov niekoho spýtal:
Je v poriadku, ak sa pri vyšších váhach trochu nakláňam chrbtom dopredu? Vážne iba trochu, snažím sa mať ťažisko na pätách, aby som mal kolená čo najmenej pred špičkami, ale pri ťažších váhach ma to trochu tlačí trupom dopredu, ak by som sa snažil mať max. vyrovnaný chrbát, tak by som asi spadol dozadu aj s činkou, skoro sa mi to dnes podarilo Podľa mňa kvôli mojím extra dlhým nohám a celkovo konštrukcii. Chcem však, aby mi tento cvik dal max. na stehná.

Rall

Moderátor

# Zasláno: 6 Kvě 2007 23:24:14


Marek5
Mírný předklon je v pohodě

bambas

Člen

# Zasláno: 27 Srp 2007 20:18:22


http://www.bodybuilding.com/fun/exercises.php?Real_New=%3C%3D+7&start= 30&Name=&MainMuscle=
Tak takhle ten dřep udělam-je to ten předposlední-jmenuje se to wide stance barbell squat. Jakej je rozdíl mezi timhle a normálnim dřepem?..kromě toho, že mam nohy víc od sebe a špičky ven

bambas

Člen

# Zasláno: 27 Srp 2007 20:26:01


Pardon, za ten špatnej odkaz. Tenhle je už snad správně..http://www.bodybuilding.com/fun/exercises.php?Real_New=%3C%3D +7&start=10&Name=&MainMuscle=Quadriceps&Equip=&Isolation=&order=Name

scott

Člen

# Zasláno: 5 Dub 2009 18:34:38


čus,s jakou vahou jste začínali dělat dřepy?

Logan

Člen

# Zasláno: 5 Dub 2009 19:17:30


scott
ahoj, já sem začínal tak s 15 na každý straně než sem se naučil techniku.. dokud nemáš zvládnutou techniku tak se nemá cenu nikam hnát..je to pak akorát o úraz

. 1 . 2 . 3 . 4 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!