Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Trénink a cviky / mrtvý tah
. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Autor Zpráva
Anonymní



# Zasláno: 12 Úno 2004 15:15:30


mrtvý tah

trepe

Člen

# Zasláno: 12 Úno 2004 15:20:39


Dobrý den, mám dva dotazy: první se týká mrtvého tahu......jak se dá zamezit přetížení spodní části páteře, snažím se používat správnou techniku, ale stejně mě spodní část zad bolí o hodně víc, než vršek, který skoro necítm, když cvičim........druhá otázka....může se břicho cvičit 2x denně, ráno ve fitku cvičím sklapovačky a přítahy ve visu, ale zdá se mi to dost málo. Předem děkuji za odpověd

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Úno 2004 09:57:31


ahoj trepe,

rada jak cvičit mrtvý tah je prostá - sniž váhu. Jedině s nizkou váhou se budeš moct soustředit na pevná záda a zlepšit si techniku. Důležité je, abys po celou dobu tahu měl činku !pověšenou" na hroni části zad a jenom ses s ní zvedal. Pohyb musí vycházet spíše z nohou a středních trapézu a ne ze spodních zad - mrtvý tah není předklon s činkou !!

Teprve až budeš s lehkou činkou jezdit nahoru a dolu jistě jako výtah tak až potom si postupně přidávej váhu. Pořád si ale hlídej techniku!

Když tě bolí spodky zad tak to jedeš blbě!!

Ad to břicho co s ní všichni máte ?? Břicho je stejný sval jako třeba biceps. Jak myslíš že to dopadne když ho budeš cvičit dvakrát ýdně budeš ho mít pevné jako drát a s malými svalovými objemy.
Jestli chceš odstranit tuk na břichu jeĎ radši stehna - jsou větší než břicho a proto spálí více energie = tuků !!

Martin

Anonymní



# Zasláno: 13 Bře 2004 01:15:30


Trepe : Já ti můžu poradit na mrtvý tah techniku zvanou "SUMO". (více rozkročit) Vykonáš menší dráhu s činkou a to hlavní je, že páteř svírá se zemí daleko větší úhel a je tudíž méně namáhána.
Nohy ovšem přebírají daleko více práce v první fázi pozvedu. Vršek v oblasti trapézů budeš cítit až budeš zvedat opravdu těžké váhy.

Shrek

luke



# Zasláno: 17 Bře 2004 11:18:28


Jak vypada mrtvy tah na kterem stroji se to cvici
Dik za odpoved

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Bře 2004 11:46:24


luke
mrtvý tah se cviči bez stroje. Prostě máš na zemi obrovskou činku, přidřepneš si k ní, chytiš ji do ruk a postaviš se s ní

Martin

Mirek-17



# Zasláno: 19 Dub 2004 13:01:46


Dneska jsem si jen tak na zkousku pujcil haky na mrtvolu a musim rict, ze vahu jsem mohl o 10% zvedl a pocet opakovani se o 3 zvysilo. Asi si je koupim, protoze to byl opravdu zahul a minule mi to furt klouzalo.
Ty je pouzivas?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Dub 2004 13:57:50


Mirek-17
taky jsem je zkoušel, ael začalo mi pokřupávat v zádech tak jsem snížil váhu na 100kg a soustředím se na techniku ale bez háku mi z toho zase narostly dobré zápěsti
Jestli je teda budeš používat tak je nasaď až teprve na poslední opakování až už fakt nebudeš moct.

peca

Člen

# Zasláno: 14 Kvě 2004 12:14:44


cvičit by jsi měl tak,že nubedeš moct už po první sérii!
jak říkal martin,velmi důležité je správné provedení cviku,jinak si můžeš pos... záda!

Martin

Administrátor

# Zasláno: 14 Kvě 2004 14:19:01


peca
já myslel až nebudou moct zápěstí záda ať brečí

BRED



# Zasláno: 12 Srp 2004 11:59:27


Zdar, já jezdím mrtvé tahy na záda s pokrčenými koleny. Trapí mě ale jedna věc a to technika v horní fázi. Při narovnání zad se mi osvědčilo , když tlačím lopatky k sobě. U toho mám ale tendenci zase vypínat břicho a nevím, jestli je to zrovna to pravé ořechové. Viz. vypouklá břicha. [u][/u][b][/b]

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Srp 2004 12:18:30


BRED
záda by měla být pevná, nevystrkovat břicho. Tahat bys to měl více křídlama. Pokud ale vystrkuješ pupek tak se neboj (max. o páteř). Ti borci mají vypouklá břicha z růstového hormónu. Normální kulturista má velký pupek v objemovce, ale pak to bezezbytku stáhne

BRED



# Zasláno: 12 Srp 2004 13:43:56


Jo, jo, křídla mám slabé. Rozený ektomorf !!!

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Srp 2004 14:00:45


BRED
tak zařaď pomalé a poctivé široké shyby se zátěží a křídla porostou

OtaSanek

Člen

# Zasláno: 12 Srp 2004 14:33:35


Martin
a nebo s dopomoci

BRED



# Zasláno: 12 Srp 2004 15:24:34


Dobrá připomínka

Anonymní



# Zasláno: 22 Zář 2004 07:23:57


Sem četl, že mrtvý tak se cvičí tak, že činku chytnu jednou rukou nadhmatem a druhou podhmatem? Mam to vždycky jet třeba lévá podhmat pravá nadhmat nebo to mam střdíat po sériích?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Zář 2004 08:56:18


Anonymní
tomu se říká zámek a používá se to jenom u super těžkých váh aby ti činka nepadala na zem. Vzhledem k tomu, že účelem je nemyslet na zápěstí a soustředit se na záda, doporučuji to nestřídat, ale používat tu stranu, která je ti pohodlnější.

Anonymní



# Zasláno: 22 Zář 2004 15:28:35


Je jeden z těch dvou způsobů lepší, nebo to víde na stejno?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Zář 2004 15:44:22


Anonymní
to právě záleží na používané váze a filosofii. Jedeš-li zrovna hardcore trénink, objemovku/silovku s max. váhami rozhodně je lepší zámek. Jedeš-li ale pumpig, techniku, tvarování je lepší procítit klasický úchop a zároveň tak projet i zápěstí.

Filip

Člen

# Zasláno: 8 Kvě 2005 15:39:16


co se mrtvého tahu týče tak http://www.bodybuilding.com/fun/casi4.htm

Maxim

Člen

# Zasláno: 8 Kvě 2005 15:51:18


Jedna ruka nadhmatem, druha podhmatem neni zamkovy uchop,ale stridavy.
Zamek je kdyz mas palec pod ostatnimiprsty, dost to boli. Doporucuju pouzivat trhacky.
Jinak, techniku MT (a jeho ruznych verzi) muzete nastudovat tady -
http://www.exrx.net/WeightExercises/ErectorSpinae/BBDeadlift.html

Anonymní



# Zasláno: 12 Úno 2006 16:46:15


Martin:

chci se zeptat, píšeš že když bolí z mrtvého tahu spodní záda je to blbě. Ale já měl pocit že mrtvej tah je cvik v první řadě na spodní záda.

Filip

Člen

# Zasláno: 12 Úno 2006 18:11:39


taky že je

Anonymní



# Zasláno: 12 Úno 2006 21:22:33


tak v tom případě jako jakejkoli jinej sval musej bejt druhej den cejtit, ne ? navíc někde jsem se dočet že svaly spodních zad se regenerujou nejdýl ze všech.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Úno 2006 21:34:23


Anonymní,Filip
mrtvý tah, pokud je sprovně provedený je na křídla i středy zad. Pokud tě boli spodky zad jedeš to opravdu špatně Spodky zad jenom drži - měly by tedy být jen cítit, ale to např. méně než zápěti. Hlavní pohyb a síla je v spodni fázi na křídlech a pak se přesouva na středy - nedoporučuji nahoře záklon a pak tedy nezabírají ani trapezy.

Anonymní



# Zasláno: 12 Úno 2006 21:55:13


aha a v čem tkví ta nebezpečnost na zpodky zad? ty se taky snad můžou posílit ne ? no naspoledy jsem jel mrtvej ve čtvrtek a bolej me spodek až střed zad ještě dneska

Anonymní



# Zasláno: 12 Úno 2006 21:58:07


ale je fakt že jsem cejtil že nezdravě zabírá spodek, příště si tam dám menší váhu a budu se snažit aby to "viselo" hlavně na tom hořejšku

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Úno 2006 21:59:50


Anonymní
jj jde o to nezdravé přetížení, na to abys cvičil spodky zad ja nějakých 100-140kg asi moc u mrtvoly tedy spodky zad maji fungovat jako opora a zpevnění.

Anonymní



# Zasláno: 12 Úno 2006 22:02:29


martin: no pozor já to jel asi s 60kg jinak mi to nezvládá předloktí a zápěstí..a myslim že škoda používat nějaký udělátka, jen ať se to posílí..

. 1 . 2 . 3 . 4 . 5 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!