Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...


E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


 | Hlavní stránka | Registrace | Reagovat | Hledat | Statistika | Manuál |
Trénink a cviky www.f-sport.cz Forum / Trénink a cviky /  
 

Benchpress

 
 
Stránka  Stránka 1 z 2:  1  2  Next »

Autor Katsushiro
Člen
#1 | Zasláno: 25 Úno 2009 16:11 | Změnil(a): Katsushiro 
Hoy. Tohle téma je už ur?it? n?kde rozpracované, nicmén? p?esnou odpov?? na to jsem nikde nenašel... Takže... Je mi 16, mám 63kg, m??ím 178cm (to jen tak pro info ). Na benchpressu jsem dával 40kg. M?l jsem ale pocit, že u této váhy už prsní svaly "necítím", lépe ?e?eno nedokážu procítit úpln?. Zkusil jsem váhu zvýšit na 45kg. Svaly po tréninku bolí, ale jednotlivá "tempa" nedotahuju úpln? k hrudníku. Vadí to? Jestli jo, tak co s tím? Snížit na 42,5kg?

Autor arnold
Člen
#2 | Zasláno: 27 Čvn 2009 16:33 
Katsushiro
Dej ben? na šikmé hlavou nahoru ,?inku spoušt?j až ke krku ,,zlepší se protažení sval?
další varianta je BP s jednoru?kama

m?žeš taky s velkou ?inkou zastavit t?sn? nad hrudníkem a bez dotyku vytla?it ?inku vzh?ru

Autor Martin
Administrátor
#3 | Zasláno: 30 Čvn 2009 08:16 
Katsushiro
zde je popis i s tím jak se to nau?it
http://www.f-sport.cz/print.php?id=30#bench

a rozhodn? je? až dotek na hrudník, naho?e podrž vte?inu prs?áky zatnuté jako p?i pózování. Bez procít?ní a propumpování je trénink na nic. Takže rad?ji uber váhu, než d?lat nesmysly.

Autor Steve
Člen
#4 | Zasláno: 3 Lis 2009 16:01 
zdravim,
chtel bych se zeptat jaky je rozdil, kdyz jedu bench s volnou cinkou nebo na multipressu? Nekde jsem cetl, ze s volnou cinkou se zapojuji i podpurne svaly, kdezto na multipressu je cvik vice izolovany na prsni svaly. Je to pravda? A jaka z techto variant je vhodnejsi na nabirani svalove hmoty na prsou? Diky.

Autor Logan
Člen
#5 | Zasláno: 3 Lis 2009 17:47 | Změnil(a): Logan 
Steve
ano je to pravda..( na MP je cvik izolovaný)
na nabírání svalové hmoty je lepší bench s volnou ?inkou, jelikož se zapojují i stabiliza?ní svaly tak se vyplavuje více r?stového hormonu.

Autor Orsa
Člen
#6 | Zasláno: 3 Lis 2009 17:50 
Steve a když k tomu p?idáš ješt? d?epy se zát?ží, vyplaví se ješt? víc r?stového hormonu

Autor Logan
Člen
#7 | Zasláno: 3 Lis 2009 18:00 
Orsa
Steve

a když k benchi a d?ep?m p?idáš ješt? mrtvý tah se zát?ží, vyplaví se "nejvíc" r?stového hormonu

Autor Orsa
Člen
#8 | Zasláno: 3 Lis 2009 18:27 
Logan

Autor Steve
Člen
#9 | Zasláno: 3 Lis 2009 19:09 
Drepy i mrtvolu k tomu samozrejme cvicim akorat v jinem treninku..jinak diky za odpoved..

Autor kuty
Člen
#10 | Zasláno: 16 Dub 2010 19:42 
Zdravim, je dobré si p?i silovém tréninku narážet ?inku o hru??

Stránka  Stránka 1 z 2:  1  2  Next » 
Trénink a cviky www.f-sport.cz Forum / Trénink a cviky /
 Benchpress

Vaše reakce Klikněte na tuto ikonu, pokud se chcete přesunout na citovanou zprávu


 ?
Do diskuse mohou přispívat jen registrovaní uživatelé. Zadejte své přihlašovací jméno a heslo, nebo se zaregistrujte.

 

 







 
www.f-sport.cz Forum Powered by Forum Script miniBB ®







 ⇑