Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Trénink a cviky / přetrénování
. 1 . 2 . >>
Autor Zpráva
Standa

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2005 08:16:32 ° Změnil/a: Standa


Cus Martine,
potreboval bych poradit, jestli v mem treninku nedochazi k pretrenovani nekterych svalovych partii. Dik.

1.den - kozy
bench pozitivne nakloneny
bench vodorovny
jednorucky negativne naklonene
pulover
peck-deck

2.den - biceps+bricho
velka cinka
jednorucky
EZ cinka kladivovy zdvih na scotove lavici
2x zkracovacky (na dvou typech lavic)
zvedani nohou v leze

3.den - ramena+triceps
tlaky velkou cinkou pred hlavou
tlaky velkou cinkou za hlavou
rozpazovani
pritahy cinky k brade ve stoji
kliky na bradlech
drtic lebek s EZ kladivovy uchop
stahovani provazu na kladce

4.den - zada
shyby siroke pred hlavu
shyby siroke za hlavu
shyby uzke kladivovy uchop
pritahy kladky v sede (V-drzak)
pritahy kladky v sede (tyc na sirku ramen)
mrtvy tah

Tak snad sem na nic nezapomnel

Phoenix

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2005 09:19:09


Zdar, taaaak
1.) Jestli seš přetrénovanej bys měl zjistit sám, i když v tom tvym tréninku k přetrénování dochází(podle složení), záleží taky jakou máš stravu, jak dlouho spíš popřípadě suplementaci -jak rychle regeneruješ.
2.) "EZ kladivovým úchopem" - o jinym způsobu držení EZty než nadhmatem a podhmatem sem neslyšel. Kladivový úchop když máš zápěstí svisle, což jde jedině s jednoručkama, takže si nedokážu s EZtou představit
"drtic lebek s EZ kladivový úchop" to je mi uplná záhada,
3.)nenapsal si kolik jedeš sérií ve cviku
4.)1.den máš tam toho moc -5cviků na jednu partii
2.den vypadá rozumně, ale nemáš tam uvedený ty série tak nevim
3.den dvoje tlaky , sou to zbytečně dva cviky na tu samou část ramen s tim rozdílem že při tlacích za hlavu se zapojuje vedle střední hlavy ramen ještě přední. Vzhledem k tomu že ramena jsou malá svalová partie, tak tam taky může dojít přetrénování.
4. troje shyby , dvoje přítahy + mrtvola, tak tady asi musíš bejt nejvíc přetrénovanej, stejnej případ jako u ramen dvoje shyby před hlavu, za hlavu uplně zbytečný. Stačí jedny bez tak zabírají ty samé svaly, úzký úchop ještě de, ale zas tam pak máš dvoje přítahy vsedě, kde s malým rozdílem zabíraj ty samý svaly + dát mrtvolu až nakonec je dost odvaha. Radši jí šoupni na začátek nebo po shybech.

Standa

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2005 10:07:18 ° Změnil/a: Standa


Phoenix
OK, dik za doporuceni, trochu to zredukuju.

Vsechny cviky jedu jednu serii rozcviceni, pak 4 serie po 6 opakovanich. Bricho davam 3 serie po 20-30ti opakovanich od kazdyho cviku.

Co se EZ tyce, tak mame ve fitku dva typy.
Vypadaj zhruba takhle:

_/\_/\_

_/|_|\_ ja cvicim s touhle na uzko, coz je imho kladivovy uchop

Phoenix

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2005 10:51:41


!!!chybí ti tam nohy

Už jenom kvůli celkový symtrii těla bys je měl cvičit. ALe taky si uvědom že jako u zad a hrudníku je přímá vazba: "pokud nebudeš cvičit záda ta nikdy nevybuduješ max. potenciál hrudníku. Tak platí i nepřímá vázba u noh jakožto největší svalové partie -tzn. trénink -růst hmoty nohou ovlivnuje růst ostatních partií. Takže stejně tak ze sebe nevytěžíš max. když budeš mít nohy jak "vořezávátka".

Přitom bohatě stačí hodit pár dřepů jako základ/popřípadě legpress a k tomu zakopávání.

Standa

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2005 11:04:29


Pro moji stavajici symetrii docela postaci bajk.
A uprimne docela pochybuju, ze nekdy moje horni polovina dosahne takovych proporci, aby vypadala asymetricky vuci noham

Phoenix

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2005 11:18:48


Jenom tréninkem to nedoženěš, pořádná strava je 60% úspěchu.

Standa

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2005 12:26:43


Vim, vim, vzdyt se taky cpu.
Ted bych spis potreboval upravit ten trenink, abych ty svaly namisto podnecovani k rustu spis nezdimal.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Bře 2005 13:44:48


Standa
přetěžuješ prsňáky, biceps, břicho, ramena a záda
v poho jsou tricepsy
toto není moc dobrý trénink na objemy ...

Spiš si nějaký trénink opiš, někdy je víc méně

Standa

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2005 14:16:03 ° Změnil/a: Standa


No lol, to sem necekal
Ale kdyz tak koukam na ty objemovy treninky, co tu mas, tak je to celkem pochopitelny
Vybral sem si tenhle trenink, akorat se mi tam zda trochu malo opakovani na bricho a dole v 1. dni je dvakrat "stahovani provazu shora"(neni to preklep?).
Jop, a este bych potreboval osvetlit, co je to "veslo" a uplne na konci ve 4.dnu "spodni kladka".

Phoenix

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2005 15:00:29


Standa: njn, prostě se řiď timhle: na velkou svalovou partii(záda, nohy, kozy) = max.12 sérií
pak sou malý partie, ale jdou ještě rozdělit "střední" (ramena, triceps) = max. 8-10. sérií.
a "malý"(biceps,břicho, předloktí ,lejtka) =max. do 8sérií

+ mezera mezi cvičením(těch samích partií) se uvádí 48hodin a biceps 24h, ale většinou je lepší si den přidat.

Ten biceps by byl v pohodě jezdim to podobně: základní cvik: velká tyč 4série, jednoručky 3série a tyč + scotova lavice 2série, nejdřív sem si ale vystačil jen s tyčí a jednoručkami po 4sériích.

"Stahování provazu zhora" je respektive dvakrát kladka tzn. můžeš odjet celou s provazem bo ten provaz vyměnit za jinej úchop atd. Cílem je ten triceps napumpovat , takže si to udělej podle sebe. "spodni kladka" na záda = ty tvoje přítahy vsedě neboli "přítahy kladka zespoda vsedě" by Arnold´s book.
"Veslo" no máš to tam pod tim vysvětlený.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Bře 2005 15:25:15


Standa
jo je to překlep, bud na to muset někdy mrknout, díky

Phoenix

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2005 15:28:47


Martin: ale stejně se mi to zdá moc všechno dvakrát týdně

Phoenix

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2005 15:30:15


Standa
Tu kladku můžeš tak i tak nahradit např. bench úzký úchopem, nebo francouzským tlakem - cvik na dlouhou hlavu tricepsu , to tě napumpuje až až.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Bře 2005 15:32:13


Phoenix
je to dobré, protože ten druhý trénink je jen připomínka a těžká ulejvárna, prostě tím svalem jen proženeš krev a hotovo ono to samozřejmě chce ty tréninky za sebe řadit abys měl změnu

Phoenix

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2005 15:42:58


stejně se mi to nezdá

pokud jde jenom o to nahnat tam krev, tak třeba biceps procvičíš v rámci tréninku zad, triceps při hrudníku a tak.

Třeba hrudník procvičim i ve čtvrtek když jedu triceps kliky na bradlech, bench úzký úchop a kladku.

Tak nevim, já bych byl asi přetrénovanej

Look

Moderátor

# Zasláno: 3 Bře 2005 21:18:45


Phoenix
- mi na tenhle trénink hrudník reagoval přímo báječně, protože vždy v jednom, tréninku kvůli již zničeným pomocným svalům (ram+tric) musel hrudník makat naplno. Ale ruce jsem musel ubrat, protože 2xtýdně 8 sériií bylo prostě moc. Od druhého do osmého týdne jsem jel 1. 8x10op a druhý trénink jsem jel na ruce jen 4 série po 6op.

Standa

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2005 22:47:51 ° Změnil/a: Standa


Este k tomu veslu... je tam napsano "pritahy k pasu v predklonu" - nemelo by to bejt spis ke kozam(bench pull)?

Standa

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2005 22:54:41


Jo, a co to bricho? Po 10ti opakovanich si ten muj pajslik ani nevsimne, ze se neco deje. I kdyz, pouziju-li tu variantu ve visu (ala Rocky), tak by to moh bejt celkem zahul

Standa

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2005 23:22:25


Jinak ten trenink vypada celkem pekne
Uz se tesim az ho vyzkousim
Akorat se mi to zda trochu leharo, oproti tomu minulymu

Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Bře 2005 11:18:06


Standa
veslo - lepší je takový elipsovitý průběh pohybu a pak činka konči spíše u pasu, více tak zaberou křídla a lze použit užší úchop.

Co furt máte s tim břichem tak malý nevytrvalostní sval a vy ho všichni ničitě jakoby něco proved já ho cvičím stejně jako třeba biceps a mám kostičky to jestli jsou vidět pak záleží na dietě

Někdy je právě leháro víc prorůstové

Anonymní



# Zasláno: 4 Bře 2005 12:19:58


Hoho, dieta, to je zatim hudba budoucnosti

Nemas k tomu veslu naky obrazky? Nejak furt nevim, jak by to melo vypadat

Standa

Člen

# Zasláno: 4 Bře 2005 12:23:44


kurna, ono me to odhlasilo
viz. Anonymní

Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Bře 2005 12:47:11


Standa
tak i břicho je pak hudba budoucnosti

Look

Moderátor

# Zasláno: 4 Bře 2005 13:25:19


Martin
mám kostičky to jestli jsou vidět pak záleží...
- tahle hláška nemá chybu

Standa

Člen

# Zasláno: 4 Bře 2005 13:55:54


Samozrejme vim, ze kdyz budu mit na brise vrstvu sadla, tak zadny kostky nebudou. Ale ted potrebuju spis objem, nez dlazdenej pajsl. Takze bych ocenil, kdyby mi nekdo konecne vysvetlil, jak se dela to skurveny veslo !!!

Dekuji.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Bře 2005 15:00:06 ° Změnil/a: Martin


Standa
stejně jako toto tež se to dá jet na stroji, když tam je

Standa

Člen

# Zasláno: 4 Bře 2005 15:34:37 ° Změnil/a: Standa


sakra sakra sakra dyt sem tam vcera koukal
nebo ze by to tam nebylo

Na jakym stroji? Nejsou to nahodou ty moje "pritahy kladky v sede" nebo-li "spodni kladka"?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Bře 2005 15:52:36


Standa
ne je to taková lavička našikmo o tu si opřeš hrudnika pod tim je taková osa se závažima.

To slovo veslo, jsem tam připsal až teď na tvůj popud tak se tak nemlať do hlavy ať nejsi

Standa

Člen

# Zasláno: 4 Bře 2005 16:13:42


no lol, to se ti povedlo

Hewlet



# Zasláno: 20 Dub 2005 22:18:58


Je pravda co sem se teď dočetl v jednom starym článku vaší diskuze, že pokud je někdo přetrénovanej a snaží se zhubnout tak to má marny protože se mu mimo svalového růstu i to hubnutí zastaví?Ale přitom jeden z příznaků přetrénování je přece ztráta váhy, ne? takže to opět nechápu.....

. 1 . 2 . >>
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!