Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Doplňky výživy - konkrétní látky / Creatin
<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 .
Autor Zpráva
MKO

Člen

# Zasláno: 2 Úno 2013 08:36:48


Hewlet
Glukopur je nutny, protoze se kreatin v tele lepe dostava tam kam ma. Proto, aby se kreatin dostal do svalu je nutny inzulin a cim ho je vice tim vice kreatinu se dodstane do svalovych bunek.Suplamence samotneho inzulinu je nebezpecna proto kdyz si ke kreatinu vezmes nejaky jednoduchy cukr (glukozu, maltodextrin...) tak dojde k vyssimu vyplavovani inzulinu prirozenou cestou

Cetl sem jednu studii, ktera potvrzuje, že cim vice cukru tim lepe.
1 skupina prijmula 5g cukru
2 skupina 50g
3 skupina 100g

U 3. skupiny dosahla hladina inzulinu nejvyssiho stupne a ve svalech se zadrzelo o 45% vice kreatinu nez ve skupne 1. a o 20% vice nez ve skupine 2.


Nemáš odkaz na tu studii? Ja zase čet že velké dávky cukrů způsobí překyselení žaludku a tím se kreatin znehodnocuje. Takže je lepší brát ho na lačno.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Úno 2013 12:27:45


MKO
tak vem ten creatin 5minut před cukrem. I když tak mega vyplavování inzulínu cukrem mi osobně nedělalo dobře.

Buď raději použiju gainer. Anebo to jde z druhé strany podpořit Taurinem a stejného efektu se dosáhne i s polovičním množství cukru.

MKO

Člen

# Zasláno: 6 Úno 2013 18:00:20


Hm ja stejne ted hned po treninku budu brat BCAA + glutamin + taurin+ MSM+ HMB+kreatin protoze jsem si to nechal namichat jako potreninkovy combo a za 15. min. teda vemu gainer. BCAA zvednou inzulin do 10.min. a taurin taky zaucinkuje takze by ten creatin mel byt dobre nacpanej do svalu.

JuraXC

Člen

# Zasláno: 8 Úno 2013 15:05:10


Dobrý den, rád bych se zeptal, jak by měla dlouho trvat pauza mezi jednotlivými cykly creatinu u cyklu 3 dny 20g a dalších 7 dnu 5g? díky za odpověď

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Úno 2013 13:16:02


JuraXC
týden až 14 dnů

Martin2

Člen

# Zasláno: 11 Bře 2013 01:16:46


caute jsem tu novy...
,jsem z toho vazne ko... prosim poradte co delam spatne...delam vykonnostne hokej a trenuju 2x denne rano posilka vecer na lede je mi 23 let...ma suplementace: rano na lacno 5g creatin monohydrat + 10g glukopuru ,pred treninkem 2g L-carnitin,po rannim treninku po treninku 5g creatin monohydrat + 40g glukopuruza za cca hodinu 80% protein,3 h po treninku 5g creatin monohydrat + 10g glukopuru,pred treninkem 2g L-carnitin,po vecernim treninku 5g creatin monohydrat + 40g glukopuru za cca hodinu 80% protein,3 h po treninku 5g creatin monohydrat + 10g glukopuru, cykluju ty kratke cykly po 3 dnech..3 dny kreatin...3 dny bez nej (kdyz bez nej tak ho nahrazuju L-glutaminem)
diky moc predem

Martin2

Člen

# Zasláno: 11 Bře 2013 10:16:08 ° Změnil/a: Martin2


jeste jsem zapomnel zminit..ze stojim o narust svalove hmoty a sily..ale nechtel bych aby mi to slo do tuku jsem totiz endomorf a jak bych to mel resit v den kdy nemam trenink ??jestli bych mel nejak tu davku kreatinu nebo glutaminu pro ten jeden den snizit nebo ten jeden den nechat davku stejnou ze to nevadi???diky moc

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Bře 2013 09:43:04


Martin2
Víceméně jde to tam takhle mydlit a ono to bude nějak fungovat, ale spíše bych to překopal.

Glukopur vyhodíme. Koupíme protein, případně PŘED a PO tréninkový doplněk.

Creatin budeme brát 4x denně 5g vždy s jidlem anebo s gainerem.

L-carnitinu by mělo stačit 1g před tréninkem, případně další gram po cca 40-60minutách tréninku. V netréninkové dny 1g ráno a jeden odpoledne.

Před tréninkemby to chtělo zkusit nějaké NOčko, překvapivě to pomáhá i při takových silově vytrvalostních sportech.
Po tréninku bych doporučil komplexnější doplněk. Buď protein s creatinem anebo aminosměs s creatinem anebo nejlépe rovnou speciální doplněk, jako je třeba Carbo Jet Mass Professional.

A na noc a dopoledene mezi snídani a svačinou vždy dávku proteinu.

Martin2

Člen

# Zasláno: 12 Bře 2013 14:33:53


díky moc za odpověď ..nejak se mi v tom tezko orientuje..protein mam..ja myslel ze kreatin musim davat s rychlyma cukrama (glukoza,malta) aby se dostal tam kde ma...a protein az pozdeji nekdo mi rikal ze hned po cviceni telo bilkoviny neprijme a potrebuje na zastaveni katabolismu hlavne cukry... pokud jsem te spravne pochopil tal ten L-carnitin 1g pred a pripadne 1g po obou treninzich v ten dany den (dohromady 2-4g) nebo se jedna jen o ten ranni silovy trenink v posilovne???..a mam pokracovat v tom mini cyklování 3 dny kreatin,3 dny ne nebo to mam zmenit??? a jak ten L-glutamin ten mam uplne vyhodit nebo ho pouzivat v ty dny kdy nemam kreatin???dekuju za pomoc snad te moc neobtezuju

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Bře 2013 09:43:30


Martin2
ja myslel ze kreatin musim davat s rychlyma cukrama (glukoza,malta) aby se dostal tam kde ma
vždyť jo:
Creatin budeme brát 4x denně 5g vždy s jidlem anebo s gainerem.

O carnitinu po tréninku jsem nic nepsal. Carnitin se dá davkovat tak gram co hodinu, pokud máš častější nebo delší tréninky.

Creatin necykluj, to je spíše pro kulturisty.

L-Glutamin ber na noc 10g jako formu aminokyselin.

Martin2

Člen

# Zasláno: 13 Bře 2013 10:13:05


super diky moc ted tomu myslimkonecne rozumim jen jedna drobnost...az ted jsem pochopil ze asi tim po treninku protein s creatinem myslis protein jehoz uz je creatin soucasti a ne ze si to budu smichavat sam ze???protoze jsem cetl ze michat si creatin s proteiny snizuje jeho ucinnost a spomaluje absorci to uz je posledni otazka ...diky moc za odpovedi..hned to vyzkousim..

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Bře 2013 14:44:43


Martin2
klidně nasyp creatin do proteinu, to není na škodu.

Martin2

Člen

# Zasláno: 15 Bře 2013 12:30:52


diky moc za odpovedi..uz to zkousim...jen me zmatlo ze v clanku pises: "Kreatin je dobré namíchat s sacharidy a aminokyselinami, ne však proteiny !! - tím se snižuje absorbce." a zde mi primo radis abych ho s klidnym svedomim nasypal do proteinu ze to neni na skodu takze me jen zarazila ze si to protireci...jo prosim te chtel jsem se zeptat L-glutamin se ma posilat do tela spolecne s cukry stejne jak je doporucovano u kreatinu nebo na jeho absorci a ulozeni nemaji sacharidy zadny vliv tak se muze klidne samotny???

Martin

Administrátor

# Zasláno: 18 Bře 2013 11:09:40


Martin2
Ve kterém článku?

Martin2

Člen

# Zasláno: 18 Bře 2013 15:47:34


tady v tomhle http://www.f-sport.cz/print.php?id=70..druhý odstavec na konci v kolonce TEORIE

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Bře 2013 09:59:49


Martin2
Aha, to je poplatné době, kdy byl creatin drahý a šlo o to dostat trochu creatinu do svalů kvůli síly.

Dnes je creatin skoro zadarmo a tak se zneuživá jako super "nosič" živin do svalů. Namíchaním s proteinem tedy nevyužiješ moc ten creatin, ale za to moc využiješ ten protein

Nějak to tam přepíšu a aktualizuji.

dudlicekk

Člen

# Zasláno: 20 Čen 2013 11:20:06


Ahoj,
rozhodl jsem se pro creatinový cyklus 3 dny 20g a 3 dny nic. Přípravky jsem si rovněž vybral, gainer: Giant Mega Mass 4000 CREAPURE a creatin monohydrate. Ty 3 dny, kdy se creatin užívá jsem si rozvrhl: ráno, odpoledne, po tréniku pouze gainer (150g), 3 hod. po tréniku. Takto bych jel celý cyklus měsíc a potom měsíc pauza a potom na novo. Chci se zeptat jestli v ty 3 necvičící dny užívat gainer a pokud ano, tak v jaký čas? Také by mě zajímalo, jestli vůbec něco užívat v ten volný měsíc bez creatinu. Děkuji dudlicekk

mildesak

Člen

# Zasláno: 1 Čec 2013 08:25:08


Dobrý den,
jak jsem zde zjistil ke kreatinu kofein nee.A co bezkofeinové kafe mohu?Děkuji za odpověď

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Čec 2013 09:49:51


mildesak
ano

arnold

Člen

# Zasláno: 5 Čen 2014 17:32:01


Něco navíc
Kreatin pro léčbu Parkinsonovy nemoci

Kreatin může pomoci zpomalit progresi Parkinsonovy choroby. V myších modelech Parkinsonovy nemoci byl kreatin schopen zabránit ztrátě buněk. Kombinovaná léčba za použití koenzymu Q (10) a kreatinu mohou být použitelné při léčení neurodegenerativních onemocnění, jako je Parkinsonova choroba.
Kreatin může pomoci lidem se svalovou dystrofií

Kreatin také může pomoci zlepšit sílu lidí, kteří trpí svalovou dystrofií (úbytek svalstva, ochabnutí svalů). Jedna německá studie zjistila, že u pacientů, kteří užívali kreatin došlo k nárůstu svalové síly o 8,5 procenta ve srovnání s těmi, kteří kreatin neužívali. Ukazuje se, že krátkodobá a středně dlouhá léčba kreatinem zlepšuje svalovou sílu u lidí s muskulární dystrofií a je dobře snášen.
Kreatin pro léčbu deprese

Je to překvapením, že tento oblíbený doplněk pro sportovce má vlastnosti, které mohou pomoci zmírnit příznaky deprese, ale ukazuje se, že je to opravdu možné! Výzkumní pracovníci zjistili, že ženy s depresí, které rozšířily jejich každodenní antidepresivum o 5 gramů kreatinu reagovaly dvakrát tak rychleji a pocítily úlevu od onemocnění dvakrát rychleji, ve srovnání s ženami, které braly samotné antidepresivum.
Kreatin zvyšuje výkon mozku

Výzkumníci z University of Sydney a Macquarie University našli důkaz, že kreatin může posílit paměť a inteligenci. Dr. Caroline Rae, který vedl studii, řekl: „Výsledky byly jasné v obou testovacích scénářích. Kreatin patrně zvyšuje výkon mozku.“

Marek

Moderátor

# Zasláno: 6 Čen 2014 09:14:14


arnold
Na druhou stranu jsou studie a případy spojující kreatin se selháním ledvin, vyvoláním nebo zhoršením astmatu, svalovými křečemi a velmi často trávicími potížemi a to už při běžných dávkách (>10g/den).
Sám mám s kreatinem převážně dobré zkušenosti, ale začít ho používat jako lék, s tím bych ještě počkal..

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Čen 2014 09:25:50


Marek
neznám případy selhání ledvin, znám případy ŠPATNÉ INTEPRETACE výsledků na creatinin. A ani o tebou zmíněných dalších reakcích jsem v životě neslyšel. Vzhledem k tomu, že se jedná a lidskému tělu vlastní látku, musel by takový člověk mít obrovské růstové potíže už od narození (creatin je nedilnou složkou přirozené funkce svalů) a musel by být prudce alergicky na hovězí a další přírodní zdroje creatinu.

arnold

Člen

# Zasláno: 6 Čen 2014 13:43:32 ° Změnil/a: arnold


Marek

Studií je hodně , tady máš odkaz na

http://naturaldatabase.therapeuticresearch.com/nd/Search.aspx?cs=&s=ND &pt=9&Product=creatin&btnSearch.x=0&btnSearch.y=0

Musíš se tam zaregistrovat , ale je to zase asi tak že v tomto jsme pořád 20 let za západní evropou a 40 let za USA.
Takovej web u nás není a dlouho nebude

Do této doby nebyl předložen jediný prokazatelný důkaz o negativních účincích kreatinu. Proto je kreatin prokazatelně bezpečný doplněk. Ve vědecké literatuře je uváděn jako vedlejší efekt zvýšení tělesné váhy. Ve většině výzkumů byla používána dávka 1,5 – 25g/den po dobu 3-365 dnů. Ani jeden výsledek těchto testů neprokázal žádný vedlejší dopad na lidský organismus. Přesto si běžná média neustále kladou znovu a znovu otázky o jeho bezpečnosti. Tyto otázky jsou ve většině případů založeny na případech, kdy suplementace kreatinem vedla ke svalovým křečím vedoucím až k zatížení ledvin a jejich následnému poškození.

Média uveřejňují články o sportovcích, kteří používali kreatin a trénovali v horkých a vlhkých prostředích a došlo u nich k většímu nárůstu svalových křečí. Osoby, které podporují tyto teorie naznačují, že kreatin stimuluje vychýlení rovnováhy tekutin ve svalu. Toto vychýlení může podle této teorie změnit elektrolytickou balanci, vedoucí k dehydrataci a k možnosti zvýšení termálního tlaku. Proto někteří vědci doporučují, aby Ti, kteří kreatin používají, během jeho podávání zabezpečili i dostatečný přísun tekutin. Když jsem ale prostudoval dostupnou vědeckou literaturu, nikde jsem nenašel žádné výsledky, které by tuto teorii podporovaly, a to ani ve výsledcích studií, které probíhaly v prostředích se zvýšenou vlhkostí vzduchu a zvýšenou teplotou. Navíc ani ve výsledcích dlouhodobých studií nebyl uveřejněn žádný záznam o zvýšení výskytu svalových křečí. Proto v případě používání doporučených dávek nehrozí riziko svalových křečí.

Druhým problémem, který média uveřejňují, je zvýšené množství svalových zranění (natažení svalu či dokonce jeho natržení). Tyto problémy podporují tvrzením, že díky používání kreatinu dochází k velmi rychlému nárůstu svalové hmoty a síly. Opět jsem ovšem nenašel jediný důkaz zvýšeného množství svalových zranění během prováděných výzkumů. A to mnoho výzkumů probíhalo při velmi extrémním zatížení. Proto nelze nic jiného, než znovu opakovat, že v případě používání doporučených a vědecky ověřených dávek nehrozí žádné zvýšené riziko svalových zranění.

Třetím tvrzením je, že používání kreatinu zvyšuje zatížení ledvin a může způsobit i jejich poškození. Toto tvrzení je založeno na informaci, že kreatin je aminokyselina a její metabolismus probíhá v játrech a ledvinách. Výsledky klinických studií dostupných ve vědecké literatuře tento názor nepodporují. Podle výsledků výzkumu, při kterém byl kreatin podáván po dobu 63 dnů, nedošlo u účastníků k žádnému zřetelnému zatížení ledvin. Dokonce ve výzkumu Mikea Stonea a jeho kolektivu na Appalachian State University po 3 a půl letech podávání kreatinu nebylo evidováno žádné větší zatížení ledvin. Na základě těchto skutečností lze s jistotou říci, kreatin je z hlediska medicínského zcela bezpečný, pokud je podáván v těch dávkách, které jsou dostatečně popsány ve vědecké literatuře.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 6 Čen 2014 14:59:34


aha, takže nic nedělá, ale možná by mohl, protože Blesk napsal, že ...

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Srp 2015 13:39:00




Právě jsem aktualizoval článeček Creatin neboli kreatin.

Michall

Člen

# Zasláno: 23 Zář 2016 21:18:40


Prosim jak je to s kofejnem u kratkych ostrych cyklu?ted je najizdim a nerad bych to nejak zkazil.Díky za odpověď.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 24 Zář 2016 08:58:37


Michall
Pokud chceš vyzkoušet efekt cyklů, tak kofein V JAKÉKOLIV PODOBĚ NE

Martin

Administrátor

# Zasláno: 24 Zář 2016 09:00:08


Michall
A podle mě je teď na začátek zimy a objemů nejlepší čas vysadit kofein a dělat klidně 2 měsíce různé creatinové cykly. Ve spojení s tvrdým tréninkem, nadměrnou stravou a pořádnou suplementaci to přinese opravdu dobré výsledky

<< 1 ... 9 . 10 . 11 . 12 . 13 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!