Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / VaDee (Daniela) 20, 58/170
Autor Zpráva
VaDee

Člen

# Zasláno: 12 Úno 2015 18:21:11


Ahoj, tak po dlouhém uvažování a pročítání všech možných rad a diskuzí konečně zakládám osobní deníček. Mým cílem je zhubnout na 54 kg, ale nemusí to být -> kilogramů se nijak nedržím, hlavně shodit špeky na minimum a nabrat více svalů. Cvičím už 2 roky ale se stravou jsem to nikdy nebrala vážně až tak do září 2014. Změnila jsem jídelníček, ale váha mě plus mínus 3 kila skákala jak přes švihadlo a to mě nebaví. Chtěla bych mít váhu, kterou si udržím a která se mi nevrátí po čtverečku čokolády (já vím blbý příklad z tou čokoládou). Jinak co se cvičení týče, tak 3x - 4x týdně. Dřív spíš vytrvalostní běh, teď běhám na intervaly a posilování. Jinak cvičení i zdravá strava se stávají moji zábavou a to mě těší asi nejvíc. Lidí, kteří tomu doopravdy rozumí moc nemám, a proto se těším na každou radu. KAŽDOU.

Pro ukázku můj jídelníček. Musím říct, že největší problém mi asi dělá fakt, že musím mít v každém jídle sacharidového i bílkovinného zástupce. A taky jsem byla závislačka na ovoci, tak třeba to bylo tím Snažím se držet 110g S, 70g b a 20g T. A pitný režim si držím na 2-3 litrech.

Snídaně: bílý jogurt Olma 100g + žitné vločky 30g
Svačina: suchar Racio 10g + salátová okurka 200g + 3,7% bílý jogurt 50g
Oběd: mražené fazolky 120g, mražený hrášek 120g + tuňák ve vlastní šťávě 55g + kuskus 30g
Svačina: mrkev, červená paprika + suchar Racio 10g + Cottage 3% 150g
Večeře: žampiony 150g na cibulce + mražené fazolky 150g + rajčata 200g

Takže předem děkuji za rady a co mě hlavně zajímá, jestli 20g T, 110 S a 70 B jsou OK a jestli mám cca vyvážěný jídelníček, popřípadě jaké v něm vidíte chyby,...

Díky,
Daniela

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Úno 2015 08:49:33


VaDee
ahoj

s 58cm na 170cm to často bývá tak, že chceš dosáhnout nereálných cílů z časáků. Mnohdy je lepší takovou štíhlou postavu zpevnit svaly (a ty jsou 2x těžší než tuk) a je hotovo, výsledek může pak klidně být i +1kg a super sexy postava.

Když tak pošli fotky.
Platí pro tebe vlastně to samé co pro NikolN, mrkni na její stránečku a diskusi:
NikolN - stránky člena diskuse
tak si to tam pročti

Dopolední svačinu vol nějaké opravdovější pečivo, třeba nějaký žitný chleb.
Fazolkám, hrášku a vůbec picninám se spíše vyhýbej, stejně tak kořenovce - jsou to všechno zásobárný cukrů.

Máš tedy celý jídelniček nacpaný skrytými cukry a pro jistotu ještě s prorůstovými steroly.

20g T, 110 S a 70 B - bude OK do startu, pokud začneš cvičit, začneme přidávat.

Nezbednice25

Člen

# Zasláno: 13 Úno 2015 09:20:34


Martin
Vím, že nepřepočítáváš na Kj/kcal, ale nedá mi to...
Když si sečtu ty hodnoty, je to nějakých 900 kcal příjmu za den! Je to strašně málo.
Vím, že je rozdíl v čem to přijme atd., ALE takhle si brutálním způsobem zaseká metabolismus. Měří 170 cm, takže není žádný prcek. Nemyslím si, že potřebuje hubnout a takhle nízký hodnoty jsou pitomost.

VaDee

Člen

# Zasláno: 14 Úno 2015 14:01:42


Ahoj všichni Tak dávám jídelníček ze večerejška. Rozhodla jsem se vyprdnout na jakékoliv kila a dokonce i na tuky, chtěla bych těd makat na svalech. Mám jich fakt málo a bez nich ten tuk dolů stejně nepůjde. Chtělo by to aspon +5kg svalů.. takže přidávám proteiny do jídeláku a dokonce uvažuji o koupi samotného proteinu, protože vím, že to jídlem nezváldnu všechno sníst. Jinak na opravdovém pečivu už se pracuje, teprv dneska jsem ho sehnala v obchode Tak snad se posunuji lepší cestou Díky za další opravy a připomínky

Snídaně: jogurt bílý Olma 120g + žitné vločky 40 g
Svačina: šunka 95%masa + Racio suchar 8g
Oběd: rýže natural vařená 150g + kuřecí prsa (syrová) 100g
Svačina: rýže natural vařená 50g + míchaná vejce (2 celá + 2 bílky) + červená paprika 130g

Kolem 20:00 fitko (silové - stehna, zadek, lýtka)
-po cvičení 70g hrušky (nojo banán nebyl)

Večeře: kuřecí prsa (pečená) - cca 100g - byla to roláda se sýrem a špenátem a sýru tak max 10g 45% eidam - špatně - o tom vím

Celkem: B 110, S 115, T 24

Pokud máte nějaké rady k nabírání svalů v mém měřítku, tak budu jedině ráda

VaDee

Člen

# Zasláno: 15 Úno 2015 15:46:24


Dotaz zní, je Quinoa dobrý sachr? Nebo raději rýže, brambory?

Včerejší jídelníček:
Snídaně: žitné vločky 40g + odtučněný tvaroh 125g
Svačina: banán - po silovém tréninku (ramena, triceps, prsa)
Oběd: žitný chléb 70g + šunka 92% 100g
Svačina: avokádo 50g + odtučněný tvaroh 140g + vločky 5g
Večeře: cottage 50g + ředkvičky 70g + avokádo 15g + Active toast suchar
Druhá večeře: míchaná vajíčka (2 žloutky (15g) , 4 bílky (100g)) + červená paprika 150g + odtučněný tvaroh 125g (na ten jsem měla vyloženě chuť ) + batáty pečené 35g - nemohla jsem neochutnat - pekla jsem mamce a přítelovi k večeři a jsou výborný!!

Celkem S 130g, B 100g, T 23g

Celkem spokojenost, jen si asi začnu dělat jídelníček fakt o den dříve, mám pak nad nutrientama lepší kontrolu a dá se to krásně poupravit do dokonalosti

Martin

Administrátor

# Zasláno: 16 Úno 2015 09:48:13


Chtělo by to aspon +5kg svalů..
to chválím

Se silovými tréninky postupně dojde na slova Nezbednice25, protože se zvětšující se svalovou hmotou bude stoupat i hlad po sacharidech. Tak je pak udeme rovnoměrně a postupně přidávat.

Pokud máte nějaké rady k nabírání svalů v mém měřítku, tak budu jedině ráda
Bílkovin máš až až a u dívek je to hlavně o nucení těla (nemáš moc testosteronu) takže prostě co nejtvrdší silové tréninky

Proč to avokádo 3x denně?

Jak tě začnou večer honit chutě, tak to bude signál, že už musíme přidat ty sacharidy

VaDee

Člen

# Zasláno: 16 Úno 2015 18:19:38


Martin

Super, aspoň vím na čem jsem a zamakám

Asi zase později přidám jídelníček, s těma sachrama tak nějak tápu, většinou mi to nevychází nebo co zařadit jako sacharidového zástupce někdy k večeru

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Úno 2015 11:29:11


VaDee
večer něco lehkého, třeba dexík nebo trochu rýže.

VaDee

Člen

# Zasláno: 19 Úno 2015 05:07:24


No, tak zdravím všechny co se drží a můžou cvičit a normálně jíst... Jsem už od pondělí nemocná a nejsem schopná udržet ani rohlík. Tonje tak, když se to nejmíň hodí (škola a práce v háji a hlavne žádný pořádný živiny v těle a žádný pohyb). Celkem mě to deprimuje a strašně se těším na můj jídelníček 😂. Snad se rychle vrátím do formy, je to děs takže za pár dní (snad) už bude pěkný jídlo

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Úno 2015 12:42:39


VaDee
tak se z toho poamlu křešu

Tak držím palce, ať si co nejrychleji zase ready

VaDee

Člen

# Zasláno: 23 Úno 2015 19:22:23


Tak jsem konečně zase tady v plné síle, ale hned jsem ten jídelníček nevyšperkovala, tak aby bylo jasno že sem nedávám jen ty "ukázkový" ... Rychle rychle chystat krásně krabičky, ať to jde lépe a lépe!

Snídaně: klasika Olma jogurt 140g + vločky 35g
Svačina: natural rýže vařená 80g + cottage 50g, rajčata
Oběd: kuřecí prsa pečená 80g + bramborová kaše (s mlékem)
Svačina: eidam 30% 17g, kefírové mléko nízkotučné bílé 150g, pečená kuřecí prsa 70g
Večeře: eidam 30% - 60g, celozrnný žitný chleba 50g

Nezačala jsem nejlíp, chybí mi tam ty sachry na sváču a hlavně toho sýru

Zítra se polepším, slibuju Zase přidám jídelníček.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 24 Úno 2015 14:40:55


VaDee
tak jako základ pro zlepšování by to šlo

VaDee

Člen

# Zasláno: 25 Úno 2015 13:35:18


Tak včera už to šlo lépe

Snídaně: vločky 40g + Hollandia bílý jogurt 150g
Svačina: odtučněný tvaroh 200g + rajčata + žitný chleba 35g
Oběd: kuřecí prsa 200g (syrová) + brambory vařené 100g + růžičková kapusta 100g, lžíce fazolek a hrášku
Svačina: míchaná vajíčka (dva bílky, jeden žloutek) + okurka 200g + brambory vařené 100g
Svačina 2: po cvičení banán 120g
Večeře 2: kuřecí prsa (pečená) 80g + plátek eidam 20% (16g), žitný chleba 85g

Ten chleba k večeři... nu co si budeme vykládat, sacharidy ze mě asi vypěnily u toho skvělýho cvičení tak sem to pak s nima přehnala

Celkem teda cca B 120g S 140g T 33g

Tak jak to semnou vypadá? :/

Dneska mě čeká kardio, už se nemůžu dočkat Všem zdar a sílu

Martin

Administrátor

# Zasláno: 25 Úno 2015 15:03:15


VaDee
parádní

VaDee

Člen

# Zasláno: 4 Bře 2015 15:58:45


Tak dneska jsem si konečně donesla vítězně domů Whey Pro Elite 85 od Amixu v jahodové příchuti. Je to vynikajícííííí Ty čokoládové příchuti moc nemusím a vyplatilo se. Cvičení jsem teda teď moc nedala, ale příští týden už bude víc času, tak se těším . Všechny moc zdravííím a keep going!

arnold

Člen

# Zasláno: 4 Bře 2015 17:40:18 ° Změnil/a: arnold


Pokud máte nějaké rady k nabírání svalů v mém měřítku, tak budu jedině ráda

. Chtělo by to aspon +5kg svalů.. takže přidávám proteiny do jídeláku a dokonce uvažuji o koupi samotného proteinu, protože vím, že to jídlem nezváldnu všechno sníst. Jinak na opravdovém pečivu už se pracuje, teprv dneska jsem ho sehnala v obchode Tak snad se posunuji lepší cestou Díky za další opravy a připomínky

VaDee

Co bych ti dopuručil s dopln'ků tak creatin monohydrát , já jsem starej sandál a beru ho furt i v dietě.
Má jenom klady.

Posilování hlavně volné váhy , cvičení s velkou činkou a jednoručkama, cviky jako benchpress,dřepy,mrtvé tahy.bez toho moc nenabereš
Jak říká klasik
"Když chceš mít opravdu velké svaly, musíš trénovat tvrdě a těžce a musíš si tedy zvolit nejméně oblíbený trénink, který ti ovšem dá nejlepší možné výsledky. Takže musíš zvolit volné váhy… a jít si sám pro pořádné pálení ve svalech."

http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=4287

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!