Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Jana 23 - 92/167
Autor Zpráva
TeddyGE

Člen

# Zasláno: 2 Bře 2015 21:09:47


Ahoj,
vím, že tohle ti píše asi každá, ale chtěla bych zhubnout. Párkrát jsem to zkoušela sama, ale výsledek byl buď nulový nebo naprosto opačný. Nikdo z okolí mě nepodpořil, tak jsem doufala, že kdyby jsi byl takový můj poradce, tak by to šlo lépe.
Vysněná váha je 70 kg. Trpělivost není moje silná stránka, pokud většinou nevidím aspoň nějaké pokroky, tak ztrácím víru. Možná to je kámen úrazu. Nic méně na konci listopadu jdu s přítelem na svatbu jeho sestry a nechci vypadat v šatech jak nějaká selka to určitě chápeš. Do té doby bych ráda dala dolů 10 kg z mé nynější váhy.
Co se týče stravovacích návyků tak jím 5-6 denně malé porce ale problém je, že vlastně nevím co přesně jíst. Pitný režim také není problémem, ale co je, tak to je pohyb. Myslím si, že líná nejsem jen nevím jak dlouho mám cvičit a co mam cvičit.
Momentálně jsem na mateřské dovolené. Po porodu jsem se cítila tak svěže a odhodlaně. Začala jsem jezdit asi 3-4x denně 60 minut na Orbitreku jenže místo toho abych to v hýždích a zadku dala dolů, tak jsem to zpevnila.
Četla jsem všechny tvé články a popravdě něco jsem musela číst 2x protože spousta informací a ke konci už mi to splývalo. V každém případě bych ti byla nesmírně vděčná za pomoc. S pozdravem Jana

TeddyGE

Člen

# Zasláno: 2 Bře 2015 21:57:29


Jídelníček
Snídaně: Ovesná instantní kaše (ovocná?)
Svačina: Bílý nízkotučný jogurt
Polévka: Zeleninová nebo vývar
Hlavní jídlo: Kuřecí prso, zeleninový salát (rajče, okurka, paprika, čínské zelí )
Svačina: 2 plátky celozrného chleba ( suchar) s cottage
Večeře: Salát ( rajče, okurka, paprika, čínské zelí)

1x denně piju kávu, ale kam jí zařadit, když svým způsobem taky trochu zasytí? Také jsem četla, že hrstka vlašských ořechů denně taky neni k zahození, je to pravda? Děkuji

trepe

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2015 00:43:34 ° Změnil/a: trepe


!!!

TeddyGE

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2015 09:30:25


Co jsem udělala špatne??? trepe

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Bře 2015 10:08:31


TeddyGE
Ještě kojíš?

K jídelničku
Svačina: - doplň pečivo
Pokud už nekojíš, tak polevky vynech
Hlavní jídlo: - předej brambory nebo něco
A na večeři si udělej opravdicke jídlo.

Zkus si to i spočítat podle tabulek, kolik je v tom bílkovin, sacharidů a tuků.

Pak sama uvidíš, že na jednu stranu je to hladovka (chybějící pečivo nebo přílohy) a na druhou to doháníš polévkou. Když to srovnáme, tak budou i výsledky.




TeddyGE

Člen

# Zasláno: 3 Bře 2015 10:11:11 ° Změnil/a: TeddyGE


Ok Děkuji ne už nekojim.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!