Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Kacka2248 82/178 - Nedaří se mi zhubnout - diabetik
Autor Zpráva
Kacka2248

Člen

# Zasláno: 10 Bře 2015 22:47:02


Dobrý den, dostala jsem na vaše stránky doporučení od kamarádky. Pročetla jsem články, ale nikde neumím najít věci, které by seděly mi, nebo spíše je neumím nakombinovat, tak bych se chtěla zeptat na Váš názor. Je mi 21 let, měřím 178cm, vážím 82kg, jsem diabetik, takže stravu si hlídám celý život a pravidelně jím. Cvičím už asi 3 roky, někdy více někdy méně, ale před měsícem a půl jsem poprvé vešla do posilovny a cvičení mě nadchlo. Teď k mému dotazu: na začátek v posilovně si dám běh, potom jdu na silový trénink, který trvá s přestávkami zhruba hodinku, na konec zase běh tak na 10 minut a protažení. Bohužel se mi nedaří zhubnout ani ubrat na centimetrech. Asi se mě prostě drží ten tuk a svaly se budují pod ním, na rukou již pokroky vidět jdou, ale břicho a stehna kde je tuku nejvíc tak nic. Takže moje otázka, co nejlépe jíst před a po tréninku pro efektivní spalování tuků a jestli by mi vyhovoval nějaký doplněk stravy pro pálení tuků, s ohledem ale na cukrovku, ať není nacpaný cukry/sacharidy. Taky bych se chtěla zeptat na opakování tréninků, kolik by pro mě takových tréninků bylo ideálních týdně. Jsem zrovna ve stavu, kdy jsem ze cvičení nadšená a každý večer se těším až půjdu zase další den, jenže vím, že denně bych asi chodit neměla a to je pro mě utrpení. Děkuji za odpověď

Martin

Administrátor

# Zasláno: 11 Bře 2015 05:09:51


Kacka2248
tuk se nepálí jen při tréninku (a pokud ano, tak za těch pár minut za týden toho opravdu moc nespálíš). Tuk se musí pálit celý týden.
Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků

Takže je důležitější co jíš přes celý den, než co jiš před a po tréninku. Ono dokonce co jiš před a po tréninku naopak vyplývá z toho, kam si trénink dáš jestli dopoledne, v poledne či odpoledne.

Zkus prvni napsat, co jíš.

Kacka2248

Člen

# Zasláno: 11 Bře 2015 11:04:13


No tak říkám, že jídlo si hlídám pořád. Ale dobře můžu napsat co jím.
Snídaně: ovesná kaše nebo bílý jogurt nebo sojový rohlík s lučinou nebo tak něco
Svačina: ovoce
Oběd: Snažím se vařit pořád něco jiného, ale vše zdravé, bez tuku, hodně přidávám zeleninu na páře
Svačina: kefírové či jogurtové mléka, jogurty, když jdu cvičit tak přidám nějakou musli tyčinku či banán
Večeře: většinou tmavé pečivo s pom. máslem či knacke broty, někdy polévku vývarového typu
2. večeře: zelenina
Nejde mi o to jak jíst přes den, vím že jím zdravě a hlídám si to a pořád se mi nedaří hubnout, tak bych chtěla aby mi někdo poradil s doplňky stravy vhodnými pro diabetiky. Také bych chtěla vědět jak často je tedy pro mě ideální chodit cvičit do posilovny.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Bře 2015 05:20:09


Kacka2248
zkus to i s množstvím a čísly.

Jinak ovoce není jídlo - je to chyba.
Oběd - zeleninu raději s minimem úprav - a cojídlo ?
Svačina - špatně, kde máš sacharidovou část a před tréninkem už je pozdě a nesmyslné doplňovat sacharidy.
večeře - polévky ne!
druhá večeře - i ta má být komplexní.

Většina lidí si myslí, že ji správně a pak pochopí, proč to nejde

Kacka2248

Člen

# Zasláno: 12 Bře 2015 11:51:14


Dekuji za nazor. Akorat nesouhlasim s tim, ze ovoce neni jidlo. Me jako diabetikovi se bohuzel pocitajI sacharidy v nem obsazene. Tento jidelnicek mi pred par lety sestavila nutricni poradkyne a kdyz jsem jej dodrzovala striktne tak jsem zhubla 5 kg ale pak uz se to zastavilo a naucila jsem se takto podobne jist. Jelikoz ale mate uplne jine nazory nez vetsina nutricnich poradcu, zajimalo by me jak by dle vas mel vypadat redukcni jidelnicek.

arnold

Člen

# Zasláno: 12 Bře 2015 15:43:22


Kacka2248

V první řadě bych rozdělil ten tvůj trénink, jedeš prakticky silový a aerobní v jednom kuse a to je na nic,
Viděl bych to tak 3x týdně silový a 2-4x týdně aerobní.
síla po,st,pá
aerobka út,čt,

Pokud pořád nebudeš hubnout tak přidej ten aerobní trénink v so,ne

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Bře 2015 09:53:47


Kacka2248
ovoce neni jidlo
myslím to ve zdejší kontextu, kdy za jídlo považujeme něco co má bílkovinovou část a sacharidovou část - třeba chleba se šunkou je jídlo.

Ovoce je právě jen ten cukr a "jídlo" je to stejně jako třeba pytlík bomparů.

Jestli tě zajímá jak se ma jíst správně, tak si pročti zdejší články:
Zhubnout - jídelniček pro hubnutí pro začátečníky a další ...

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!