Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Mia 179/64
<< . 1 . 2 .
Autor Zpráva
Mia198

Člen

# Zasláno: 11 Dub 2015 20:29:30 ° Změnil/a: Mia198


tak mi nejde přímo vložit fotka, ale dnešní večeře tu, kdyby se někdo chtěl inspirovat
http://mia198.rajce.idnes.cz/efko#2015-04-1119.21.46.jpg

pitrisss

Člen

# Zasláno: 11 Dub 2015 21:48:11


prace urcito klapne
tak ten tunak...hmm mnam... celerove hranolky jsem mel vcera... velice me to prekvapilo... vytecna zalezitost

Jituzka

Člen

# Zasláno: 12 Dub 2015 11:01:24


Vypadá to dobře musím vyzkoušet ...

Mia198

Člen

# Zasláno: 12 Dub 2015 15:17:20


pitrisss
JJ, ty hranole jsou super doufám, že ta práce vyjde, je to můj dreamjob. Boužel je o tuhle pozici velký zájem (jde o povolání v justici), takže konkurence velká uvidím přespříští týden.
Jituzka
určitě doporučuju vyzkoušet, je to výborný. Napadlo mě to, když jsem viděla celer v akci jinak ještě doplním, že jsem pekla cca 25 minut na 200 stupňů.

Dnes mám ještě pozastavenou permici do posilky (aby mi zbytečně neutíkalo cvičení, když jsem byla mimo domov), takže jsem využila pěkné počasí a dala 70 minut běhu.

Jídlo dnes:

Sn: ovesné 30 + vícerznná kaše Nominal 40, protein 10, chia 5

Svačina nebyla, jakmile jsem aspoň trochu natrávila,tak jsem lupla spalovač a šla běhat, když jsem se vrátila, tak byl rovnou čas oběda

Ob: rýže 50, kuřecí prso 100, kokosový olej 3, (+ cuketa, celer řapík, žampiony, zelené fazolky, 10ml shoyu)

Sv: tvaroh 125, klasik olma 75, vločky 20, jahody 100

Ve: to co včera, už se moooc těším takže tuňák steak 175 + celerové hranolky (300 g celeru), oliváč 5

Díky velké proteinové bombě na večeři, jako je flák tuňáka,jsem neměla už ani včera hlad a klasické tvargle a knack neproběhly, takže pravděpodobně nebude druhá véča ani dnes.

Hodnoty: 120 B, 167 S, 26 T

Objednala jsem si sporttester, stěším se na něj moc myslím, že je fakt hezký.


A zítra už

Mia198

Člen

# Zasláno: 14 Dub 2015 20:34:55


Dneska jsem si opět připomněla, jaký jsem nemehlo a narazila jsem si v posilce holeň tak, že tam mám hrču připomínající Říp

Celkově dnes posilka nebyla tak dobrá jako obvykle. Nebylo mi moc dobře od žaludku, nepočkala jsem asi dostatečně dlouho po jídle, i když hodina a půl mi běžně jinak stačí. Ale odcvičila jsem. Dřepy široké, sissy, na bosu, s výskokem. Pak zakopávání, legpress, hipthrusty, výstupy na lavičku. Potrápila jsem hlavně hamstringy. Akorát nevím, co zítra, bo na nohy budu nemohoucí a ze včerejška mě ještě bolí tricák a záda. Možná si půjdu zaběhat, pokud to nohy ještě dovolí nebo dám rest (i když to bych nerada).

Po posilce jsem se zastavila ve zdravé výživě, kde jsem narazila na šmakouny švestka se skořici a brusinka s goji, tak jsem je hned zakoupila. Šmakouní věcičky jsou supr, ze sladkých jsem měla zatím jen meruňkového a pak ten lískooříškový krém, to je skvělé na proteinové palačinky nebo pečivo, připomíná mi nutellu.

Jídlo dneska:

Sn: 35 ovesné, 40 vícezrnná Nominal, 5 chia, 18 protein, kiwi

Ob: červená čočka 70 se zeleninou (řapík,cuketa,žampiony, pórek) a vejcem, kokosový olej 3

po posilce protein 25 s vodou a rozmixovaným mraženým lesním ovocem

Sv: vločky 25, tvaroh 125, domácí jogurt 70, strouhaný kokos 3, sojové mléko do kávy 100

Ve: salát s kuřecím 80 (jen nakrájené na kostky, pokapané shoyu a udělané na sucho na pánvi), sušená rajčata, dresing = 60 bílý jogurt + stroužek česneku + sůl + pepř a k tomu 2 knacky

Zatím hodnoty 119 B, 160 S, 29 T

Doufám, že mi brzo přijde objednávka tady z efka, těším se na novou příchuť proteinu a spalovač

Martin

Administrátor

# Zasláno: 15 Dub 2015 09:55:56


Mia198
Když svaly bolí po tréninku MOC, tak si to odjeď doma rychle znovu. Tím se svaly prokrví a odteče kyselina mléčná, která tu bolest způsobuje.

4Jídla za den není moc, to si měla nějak krátký den?

Mia198

Člen

# Zasláno: 15 Dub 2015 15:43:15


Martin
Jop, vstávala jsem hodně pozdě a naopak šla spát docela brzo. Dneska už zase klasicky. Jinak spíš než bolest svalů mě trápí malátnost a únava den po tréninku nohou. Dneska jsem chtěla vyzkoušet sporttester, ale nejsem prostě schopná.

Sn: vločky 35, pohanková 35, chia 5, protein 15

Sv: racio žitný 2 ks + šunka krůtí + řeřicha

Ob: žitné těstoviny 50, špenát (česnek, 50g zakysaná smetana light 8%), tofu 90

Sv: vločky 20, tvaroh 125, klasik olma 60

Ve: kuřecí prso v jogurtu (naložím do jogurtu ochuceného kořením a s česnekem, peču v troubě) + celerové hranolky

Ve2:knack+tvarůžek 25

121 B, 172 S, 30 T

Mia198

Člen

# Zasláno: 16 Dub 2015 07:45:03


Sn: vločky 40, rýžová 35, chia 5, protein 15

Sv: penam žitný + krůtí šunka

Ob: špenát (50 zakysaná 8%) + tofu 100 + brambory 200

Sv: protein pancake mix 40 + šmakoun krém 25 + olma 30

Ve: Robi maso 100 + lečo

2Ve: tvargle 25 + knack

119 B, 165 S, 26 T

Taky jsem se změřila - 67 pas
94 boky
nejširší místo přes zadek 100
stehno 54 uprostřed a 60 úplně nahoře.

Sice jsem se teda změřila, ale míry pro mě nejsou úplně směrodatné. Resp. z horních stehen by byl úbytek fajn, ale třeba zadek bych ráda zvedla (mám naprostej placák) a zakulatila, takže kdyby to šlo jak chci, tak by ty míry stejně šly nahoru.

Výsledky jsou zatím takové, že mi plandají kalhoty a musím nosit pásek, jedny mé oblíbené kalhoty na sport už asi budu muset vyřadit, protože mi padaj a korunu tomu nasadilo, když jsem skákala přes švhadlo v posilce a kalhoty mi spadly na pů žerdi a stáhly spolu částečně i spodní kalhotky Nejcitelnější mám úbytek v pase(to mě moc netankuje, obecně jsem vždycky měla břicho relativně ploché), okolo boků (to mi dělá radost) a rýsujou se ruce. Na váhu je to za ty tři týdny asi kilo a půl, ale zas jsem 4 dny z toho byla mimo kvůli výběrku. Navíc váha u mě stejně není průkazná. Už tak ji mám nízkou, potřebuju nahnat kvalitní hmotu. I podle inbody už bych byla s tuky pod normou, kdybych jich zhubla víc než 2kg, zato svalů mi bylo doporučeno přibrat aspoň 3,8kg.

A teď hurá do posilky vyzkoušet sporttester

Martin

Administrátor

# Zasláno: 17 Dub 2015 10:23:38


Mia198
ale třeba zadek bych ráda zvedla (mám naprostej placák) a zakulatila

Zde máš návod Cviky pro Váš zadeček

a kalhoty mi spadly na pů žerdi a stáhly spolu částečně i spodní kalhotky - koukám, že je s tebou v posilce veselo

Mia198

Člen

# Zasláno: 17 Dub 2015 22:11:56




trošku joggu dnes, i když ten burn mi připadá dost nadhodnocený, čekala bych o 300kcal míň.

Mia198

Člen

# Zasláno: 19 Dub 2015 22:39:32


Vćera kruhový trénink plný swingů s kettlebellem, skákání přes švihadlo, jumping jacků, vzporů na bosu, kliků na bosu, výstupů na bednu, zvedání činek na hlavu...Cítím pěkně spodní záda, hlavně díky swingům

Dnes byla na plánu večerní posilka - ruce a břicho. Ale ráno bylo tak krásně, že jsem si šla i zaběhat. Omezila jsem se na 55 minut, abych měla večer nějakou energii na posilku

Tomu jsem lehce přizpůsobila (rozuměj navýšila) hodnoty, ty byly dnes 126 B, 176 S, 35 T.

Zítra budík na šestou a jde se na leg day

Mia198

Člen

# Zasláno: 20 Dub 2015 11:14:47


Před tréninkem preworkout od Musclefarms, dostala jsem vzorek k nějaké objednávce, a fat stove gel. Trénink: dřep klasika, dřep s výskokem, hackeny, sissy, výpady, abdukce (u té mě často chytá křeč, takže na prd), zakopávání vleže, mrtvoly.
Výpady a mrtvoly jsou prostě skvělé cviky. Nějakou dobu jsem je cvičila dost nepravidelně, ale to teď končí, budu je poctivě zařazovat každý legday. Po tréninku rozmixovaný banán s vodou a proteinem.

Zítra navýším sacharidy a uvidím, jestli to bude mít nějaký vliv na to, jak bývám den po tréninku nohou down.

Mia198

Člen

# Zasláno: 7 Kvě 2015 12:23:19


Zdravím všechny fitnesáky

Jedu si jedu, někdy dvoufázové téninky, ráno běh, večer posilka,někdy jen posilka, většinou jednou týdně úplný rest. V jídle akorát změna, že jsem navýšila tuky, u kterých držím maximum na 40-45, už dlouho jsem nedostala menzes,což je asi způsobené obrovským výdejem a malinkým příjmem tuků. Taky je samozřejmě hodně těžké pálit až 1000kcal denně a nemít hlad při 25-30T. Nejvíc změna je pas, boky a ruce. Zadek snad taky.



Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Kvě 2015 12:56:49


Mia198
spíše zkus v prvnim kroce snížit počet tréninků, aspoň jeden den v týdnu by měl být odpočinek

<< . 1 . 2 .
Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!