Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Katlyn (Katka) 22let, 62/178. Špatná strava?
Autor Zpráva
Katlyn

Člen

# Zasláno: 25 Bře 2015 08:29:19


Ahoj

Obracím se sem s prosbou, jestli to, jak jím je vůbec správně a jestli s kombinací mého pohybu, jsem zvolila spravnou taktiku.
Zapisuji si stravu každý den do kalorickýchtabulek, přesně zvážené a moje strava se skládá:

S: 70g
B: 80g
T: 45g
Kj:4500 - 5000

Pohyb: 5-6x týdně běhám (45min 8km/hod), 6x týdně domácí posilování (dřepy, posilování na břicho, většinou podle videí a na nějakých 30-45min)

Asi vím, že když se někdo podívá na ty sacharidy a ty tuky tak se vyděsí, že jsem asi blázen. Jenže jsem se před 2 lety uzdravila z anorexie (50kg,178cm). A od té doby mám stejně problém uplně jíst kompletně sacharidy, takže asi až tak uzdravená nejsem. Nedokážu sníst více jak těch 70g. Bojím se, že začnu přibírat. Co se týče tuků, vím, že když jim méně sacharidu, tak se tolik tuky neukládají.. nebo se aspon domnívám, že to tak je.. a tak energii naháním z nich. Ale nejím špatné tuky, jim ořechy, maso vejce..

Jenže mám teď problém, že váha mi spíše stoupá, za měsíc z 61kg na 63kg. A prostě se nějak necítím.. Chtěla bych shodit na 60kg (3Kg a myslím, že právě tuků). A zpevnit a vyrýsovat. Nemam skoro žádný tuk na břiše, ale jsem typ postavy, který má tuky hlavně na zadku ))).

Děkuji za Vaše rady, jak zlepšit jídelníček.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 25 Bře 2015 10:51:33


Katlyn
už od pasu - sachrů potřebuješ cca 120g, bílkoviny cca 90g a tuků pod 30-35g.

Že děláš posilování je super Zkus to ale jen 4x týdně pořádně, to bude lepší: Cvičení na doma pro ženy

Aerobka bude úplně stačit také 4x týdně na hodinku.

Tuky se ze špatných tuků ukládají stejně dobře jako ze zdravých. Tělo si z tech zdravých tuků vezme to zdravé a pak už je to jen tuk k uložení. Takže to není dobrá strategie.

Lepší strategie je zaměřit se na formu sacharidu a příjmout raději více, ale pomaleji stravitelných.

A doporučuji nesledovat váhu, tam může až 5kg lítat podle obsahu střev a vody v těle - lepší je sledovat přímo tuk pomoci kaliperu.

A jídelniček první rozepiš, co sis navymyslela a my to budeme postupně opravovat.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!