Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Jipovka (Jířa) 41 - 165/78kg
Autor Zpráva
jipovka

Člen

# Zasláno: 20 Dub 2015 21:52:32


Ahoj, chtěla bych zatočit se svými tuky
Přiznávám nebaví mě vážit a počít.
můj pohyb: každé ráno v 6:45 jezdím 13min do práce na kole, před snídaní, v 15:40 jedu domů, snažím se od 17 hod jezdit 2x týdně na bruslích 45 min, o víkendu kolo nebo turistika.
Nejhorší partie - zadek a stehna.
Jak na mě.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Dub 2015 10:14:05


jipovka
Ten pohyb je fajn pro tvé srdce, udržíš si nějakou základní kondici, ale hubnout s tím nepůjde nijak dramaticky.
Bez kontroly nad tím, kolik čeho do sebe během dne nacpeš to aký moc nepůjde.

Ve finále to vypadá, že chceš odbyt stravu, odbyt pohyb a zhubnout

Můžeš začít pomalu, třeba 6-ti jídly rovnoměrně během dne, ale obávám si, že nemáš 120/165, aby to hublo samo. Při 78/165 už to chce kapku zabrat.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 21 Dub 2015 10:14:24


Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro hubnutí, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=614
Doporučeni je seřazeno od nejdůležitějšího (nahoře) až po to nejméně důležité (dole). Nakupuje se tedy shora dolu, kam až Vám stačí rozpočet.

Jak se DOOPRAVDY hubne je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=5

jipovka

Člen

# Zasláno: 21 Dub 2015 20:58:58


Děkuji za reakci
Je nějaká možnost vystačit si se cvičením doma? Mám činky, rotoped, balon, prostě klasika.
Tu vločkovou kaši, pokud nechci kupovanou, mohu přes noc namočit vločky a druhý den uvařit v mléce? Jak velkou porci mohu, kolik mléka, kolik vloček?
žila jsem v domění, že svačina dopo pouze ovoce, oběd maso, sacharidy, svačina odpo zakysaný výrobek a večeře bílkovina, zelenina a sacharidy.

pokud tedy chci vědět kolik čeho mám mít, musím vše zvážit, zapsat.

Jak na oběd v zaměstnání, chodím do jídelny.

Díky

jipovka

Člen

# Zasláno: 21 Dub 2015 21:34:12


Teď jsem tu našla skvělou kalkulačku, kolik čeho a potom rozložení B a S do celého dne. Skvělá tabulka

Jaká tabulka bude pro mě nejvhodnější? Vstávám v 5:45, v sedm snídám a chodím spát tak ve 23 hodin.

Díky

Jituzka

Člen

# Zasláno: 21 Dub 2015 21:37:48


Ahoj,
posílám pro inspiraci
http://carujeme.cz/12-zdravych-ovesnych-kasi-ktere-nemusite-varit/
Já si večer vločky 70 g namočím ,trochu vody,trochu mléka,trošku agávového sirupu a chia,dám do ledničky a ráno jen ohřeju
Nejlepší jsou z Lidlu.Někdy koupím kokosové nebo mandlové mléko a máčím ty vločky v tom,je to výborné,ale dražší...
Važila jsem si jídlo hlavně na začátku,ted už to mám v oku

jipovka

Člen

# Zasláno: 21 Dub 2015 21:43:44


Díky Jituzko, mrknu na to a tvé rady zní skvěle, tzn, že lze vločky nějak ochutit?

Jituzka

Člen

# Zasláno: 21 Dub 2015 21:49:26


Klidně ,můžeš třeba skořicí,já si dávám po silovce na nohy ráno do kaše ještě půl banánu a dnes jsem si dala jahody.A pokud použiješ třeba to kokosové mléko,tak to tak i chutná a voní

jipovka

Člen

# Zasláno: 21 Dub 2015 21:54:11


Super zkusím

jipovka

Člen

# Zasláno: 21 Dub 2015 22:03:41


Martine, ty brusle jsou fakt blbý? Docela makám, ujedu 13 km za těch 45 min

jipovka

Člen

# Zasláno: 21 Dub 2015 23:37:41


Tak jsem si vybrala podle tabulky 5x jídlo.
Dala jsem dohromady snídani, což beru jako úspěch
vloček 50g B-6,6, S-30,45, T-3,45
mléko pol. 100ml B-3,2, S-4,6, T-1,5
jablko 20g S-2,88

Dále nevím, je to těžké vymyslet, nebo spíš se v tom orientovat

jipovka

Člen

# Zasláno: 21 Dub 2015 23:56:28


oprava

ještě musím přidat tvaroh, mám doma na zítra jenom tučný dám 30g
B-3,15, S-1,17, T-2,7

Teď by to mělo být dobře

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Dub 2015 11:11:11


jipovka
Nejsou blbý jsou super pro kondičku a tvé zdraví. Ale bez silového cvičení budou mít na tuky jen malý vliv, to bys musela jezdit 6x týdně 3hodiny, aby to měla rozumný vliv.
Zařazením 3 silových cvičení týdně po cca 40ti minutách to celé posuneš úplně jinam.
Cvičení na doma pro ženy

A ty jídelničky tady můžeš klidně opisovat
http://www.f-sport.cz/bb/index.php?action=vthread&forum=14&topic=126&p age=27

jipovka

Člen

# Zasláno: 22 Dub 2015 20:57:18


Tak mrkněte na moje dnešní jídlo

snídaně: vločky 50g
mléko pol. 100ml
tvaroh tučný 30g
jablko 20g
B-12,95, S-39,1, T-7,65

svačina: chléb žitný celozrnný 60g
veselá kráva linie 35g
vaječný bíle 99g
B-19,08, S-25,7, T-7,38

oběd: kuřecí steak 100g
jasmínová rýže 100g
grilovaná zelenina
jídlo v restauraci
B-22,7, S-27, T-4

svačina: chléb žitný celozrnný 60g
tvaroh tučný 50g
tuňák v oleji 70g
B-18,53, S-24,75, T-6,88

večeře: rýže Basmati vařená 60g
šunka nej. jakosti 80g
cottage Madeta 75g
rajčata
B-25,01, S-19,51, T-7,91

pohyb dnes žádný, zatím to mapuji



Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Dub 2015 14:51:02


jipovka
pěkný jídelniček

Nemapuj a makej pro cvičení na doma ti stačí pokoj a židle. A asi by to člo i bez pokoje

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!