Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Osmicka 37 let, 168 cm, 69 kg
Autor Zpráva
Osmicka

Člen

# Zasláno: 17 Čen 2015 13:57:07


Ahoj,
zakládám si deníček s cílem, abych se sebou začala konečně něco dělat, také možná mít nad sebou nějakou tu kontrolu, případně zodpovězení některých otázek… Je mi tedy 37, celý život trpím nadváhou, kterou jsem nezdravě řešila hladovkami, střídavě přejídáním a bohužel také někdy i zvracením (je opravdu složité to napsat). Nejvíc jsem vážila 80 kg, před otěhotněním (33 let) jsem měla 72-75 kg. Po porodu jsem zhubla na 65, ale postupně jsem se dostala na zmiňovaných 69! Nikdy jsem se moc nehýbala, až poslední půlrok chodím denně na velmi svižné procházky (3-5 km), také jsem si koupila twist stepper a činky 2 kg. Snažím se jíst zdravě, ale emoce, únava atd. mě někdy opět vyprovokuje k přejídání ! Možná dělám něco špatně, nebo mám slabou vůli!
Pokud se držím, tak příklad jídelníčku:
7:00 - 30 g ovesné vločky jemné, 50 g ovofit
9.00 - 14 g křehký chleba pohankový, 13 g lučina light, 15 g krůtí šunka, ředkvičky, okurka salátová
11.00 - 7 g křehký chléb žitný, eidam 20% 17 g, ředkvičky
13.00 - 55 g basmati natural rýže, 100 g kuřecí prsa, paprika červená, 75 g žampióny, pórek, 3g olej
15.00 - 7 g křehký chléb pohankový, 17 g eidam 20%
17.30 - 90 g ovofit, 50 g odtučněný tvaroh, 13 g kukuřičné chlebíčky se sójou
19.30 - zeleninový salát (ledový salát, rajče, paprika červená, okurka, cibule, cottage), 7g křehký chléb
21. 00 180 g kedlubna, křehký chléb, lučina light
celkem: 3600 Kj, B-76,2, T-16, S-110
Budu ráda, když mi poradíte co bych měla změnit.
Děkuji

Osmicka

Člen

# Zasláno: 18 Čen 2015 08:35:58


Ahoj,
může mi, prosím, někdo poradit? Právě jsem se vrátila z padesátiminutové procházky (6 km/h), kterou jsem zakončila vyběhnutím do šestého patra. Bere se to jako nějaký trénink a tudíž je nutné si potom dát nějaké ovoce a normální jídlo až hodinu na to? A ještě jedna otázka: jak se díváte na racio chlebíčky silouette kukuřičné se sójou? Někde jsem se dočetla, že kukuřice není moc dobrá! Předem díky za vaše názory.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Čen 2015 08:18:47


Osmicka
Jdeš na to pěkně.
Aerobní činnost není ten výkon na ovoce a sacharidy, to se týká jen čistě silového tréninku. Takže po tom vyvětrání buď nějaky spíše aminokyselinový doplněk nebo prostě jídlo.
Sója není moc dobrá, kukuřice není moc dobrá ... na všem je něco, nejlepší je to prostě střídat.

Zkus i tohle cvičeníčko: Cvičení na doma pro ženy

Osmicka

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2015 08:46:01


Ahoj Martine,
moc děkuji za odpověď.
Právě jsem docvičila Cvičení na doma pro ženy 2. den, předtím jsem se půl hodinky „procházela“ venku. V neděli jsem cvičila den první a právě bych se chtěla opět něco zeptat - jelikož mé tělo není zvyklé na tréning, tak mě v pondělí a ještě víc v úterý bolela stehna! Otázka zní: Mám přes tu bolest tu bolest cvičit třeba obden dál, nebo mám počkat, až si svaly odpočinou? Já jsem zařadila jenom své svižné procházky, i tak to z kopce dost bolelo.
Jo a dnes váha ukazovala 68,5 kg
Jinak se samozřejmě musím přidat k velké pochvale za tyto stránky!

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Čen 2015 11:38:51


Osmicka
ano, cvič přes tu bolest. Případně bolest rozežeň malým ranním cvičením.
Ta bolest je, že ti ve svalech zůstala kyseliná mléčná a tu je třeba odplavit pryč ze svalů.

Když začneš cvičit, tak ti začne lítat váha, stehna a regenerace - to udělá i 2-3kg. Ale toho se neboj, to je sexy váha a tuky půjdou dolů

Osmicka

Člen

# Zasláno: 19 Čen 2015 12:20:55


Ajaj, to bude bolet. Ty svaly mě bolely i na dotek. Třeba když jsem seděla a přiběhla za mnou dcera a opřela se mi o stehna. Spíš mám obavu, aby mi stehna moc nešla do objemu. Četla jsem tady články, že u žen takový nárůst svalů nehrozí, ale přeci jen…. Už teď mám objem stehna 57 cm a proti lýtkům jsou výrazně silnější!
Ohledně jídla - kedlubnu také mohu neomezeně? Dávám si tak dvě za den

klaris2015

Člen

# Zasláno: 3 Čec 2015 11:45:16


Ahoj

trocha podpory !! Taky jsem začala s cvičením před cca měsícem a svaly hodně bolely...ale šla jsem do toho i přes tu bolest a pak už to bylo ok...držím palce !

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!