Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Tereza90 - 24 let, 149cm/55kg
Autor Zpráva
Tereza90

Člen

# Zasláno: 28 Čen 2015 14:57:48 ° Změnil/a: Tereza90


Zdravím,
už jsem na fóru před pár lety byla a jsem tady zas. Tentokrát už ale naposled a jdu do toho naplno

Základy stravování jsem si myslím odsud celkem odnesla a návyky z části zachovala. Tak doufám, že to pro mě nebude najednou takový šok jako prvně. Přidávám jídelníček (počítáno na kaloricketabulky.cz ) a budu ráda za názory.

Mám sice kancelářskou práci, ale snažím se aspoň nějak hýbat. Brusle, občas kolo, běh a procházky z práce pěšky. Není to nic extra pravidelného, ale teď s jídlem to pravidelně bude a začnu i s posilovnou - jednou až 2krát týdně. Přidám i proteinové nápoje.

Snídaně
1 373 kJ
Müsli od Bona Vita ( 30 g ) ( B3,3; S 20,46; cukry 2,76; T 3,24) nejsou zapečené, ovesné vločky, kokos
Hollandia jogurt selský jahodový (200 g)( B5,8; S 25,6; T 6,4)
káva rozpustná 250ml, mléko 50ml( B2,16; S 4,14; T 0,450)

Dopolední svačina ( půlka dopoledne, druhá půlka na odpolední svačinu )
792 kJ
chléb pohankový Illík 2x krajíc (40 g)( B 3; S 21,8; T 0,360)
žervé s pažitkou Hruška 30g ( B1,8; S 1,65; T 4,8)
šunka kuřecí prsní 2x plátek (30 g) ( B 4,2; S 0,450; T 1,2)

Oběd
1 323 kJ
tortila ( B5,8; S 33,6; cukry 0,800; T 5)
kuřecí prsa syrová 100 g ( B20,04; S 0,320; T 0,800)
zelenina- mix salátů , mrkev, zelí

Odpolední svačina - druhá půlka z dopolední svačiny

Večeře
758 kJ
chléb pohankový Illík 1 kus (20 g)( B 1,5; S 10,9; T 0,180)
zelenina čerstvá rajčata, okurka, ledový salát
kuřecí prsa syrová 100 g ( B20,04; S 0,320; T 0,800)

Druhá večere
665 kJ
tvaroh polotučný průměr 50 g ( B 5; S 2,25; T 1,9)
chléb fitness Healthy Living Tesco 56 g ( B 3,304; S 18,088; T 0,784)

Potraviny celkem: 4 911 kJ , B 78, S 149, cukry 9, Tuky 26

Poměry B/S/T může být? Bílkoviny kolem 80, Sachry do 150 a tuky kolem 25?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Čen 2015 10:09:35


Tereza90
a začnu i s posilovnou
Když tak to doplň silovým cvičením doma na 3x týdně - to je slušný základ

Jídlo máš pěkné

Tak jen vytrvat

Tereza90

Člen

# Zasláno: 29 Čen 2015 11:04:27


Silové cvičení je co? Krom běhu a bruslí chci doma ještě švihadlo.

Složení B/S/T je ok? Půjde tak váha dolů? Dát to míň tak mi příjde, že tam nenaskládám už asi nic

Tereza90

Člen

# Zasláno: 29 Čen 2015 11:06:14


Jinak je možná dobré poznamenat, že jsem maličká a bazál mám jenom okolo 3000KJ ( přesně si už nepamatuju..)

Tereza90

Člen

# Zasláno: 29 Čen 2015 14:29:43 ° Změnil/a: Tereza90


Snídaně
Jáhelník ( jáhly,vejce, mléko, lžička třtinového cukru, trocha vlašských ořechů- hodnoty cca na 1 ks) 7/40/3,6
káva rozpustná 250ml, mléko 50ml (300 ml) 2,16/4,14/0,45

Dopolední svačina
Hollandia - jahodový(200 g) 5,8/25,6 /6,4
ovesné vločky 20g 2,64 /12,18/0,26

Oběd
čočka na kyselo 100g 7/23 /2
Tofu marinované 100g 15,5/3,5/8,8
okurky sterilované 30 g 0,186/1,8/0,03
chléb pohankový Illík 1x kus (20 g) 1,5/10,9/0,18

Odpolední svačina
chléb pohankový Illík 1x kus (20 g) 1,5/ 10,9/0,18
žervé s pažitkou Hruška 30x 1g 1,8/1,65/ 4,8
šunka kuřecí prsní plátek (15 g) 2,1/ 0,225/0,6

Večeře
chléb pohankový Illík 1x kus (20 g) 1,5/10,9/ 0,18
Olomoucké tvarůžky 40 g 11,6/0,4/0,24


Celkem: B/S/T 60/145/29

Obávám se, že časově bych tam potřebovala ještě druhou večeři, ale nevím co tam nacpat aby nebyly hodnoty už moc vysoké..

Martin

Administrátor

# Zasláno: 30 Čen 2015 09:00:23


Tereza90
Silové cvičení je toto: Cvičení na doma pro ženy

BST máš dobré.

Bazal je jen teoretické cvičení, uvidíme, co praxe.

Když ti nevychází nějaké jídlo, tak udělej jedno a "rozděl" ho na dvě porce. Dělá to tak hodně lidí.

Tereza90

Člen

# Zasláno: 1 Čec 2015 08:24:40


Dneska poprvé do posilovny. Nemám tucha co tam na čem cvičit.. Je to pro mě španělská vesnice. Nějaké tipy a rady?

Tereza90

Člen

# Zasláno: 1 Čec 2015 09:09:06


A ještě otázečka. Můžu u zeleninových salátů nahradit pečivo jenom semínkama? Slunečnicové, chia atd? Je to dost nebo musí u zeleniny být pečivo?

Toomini

Člen

# Zasláno: 1 Čec 2015 11:50:06


Jestli se mohu vlozit ,tak by to nemelo vadit, hlavni je si hlidat hodnoty BST a dopocitat to, proste kdyz na to mas chut ,dej si to ,ale jen v te hodnote

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Čec 2015 13:46:15 ° Změnil/a: Martin


Tereza90
Nejlépe chytit železo (činky) a začit s dřepy a základním cviky, pěkně pomalu a v klidu, seznam cviků je zde:
Tréninky a cviky
V první polovině jsou tréninky a v druhé pak cviky.

A trenéra tam nemaji?

Pečivo moc seminkama nenahrazuj. Semínka budou jen tuk a to dost jednostranně zaměřený a žádný sacharid. Když tak to nějak prostřídej.

Tereza90

Člen

# Zasláno: 1 Čec 2015 14:09:11 ° Změnil/a: Tereza90


Právě že trenéry u nás moc nevedou. Byla jsem v několika posilovnách se ptát a tuším, že mi tehdá řekli, že chcou snad 2000Kč na týden. Na to nemám

A ty semínka jsem nemyslela furt, ale občas. Jestli dokážou to pečivo nahradit. U chia semínek se říká, že mají dost bílkovin. To se sice říká i o tofu, ale jak koukám tak obsahuje i dost tuku..

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Čec 2015 14:19:20


Tak začni pomalu tímto:
Trénink 2x týdně začátečníci - hubnutí

A nikam nespěchej je lepší se dobře naučit základní cviky, než zkusit 100 strojů a neumět nic

Tereza90

Člen

# Zasláno: 1 Čec 2015 15:10:58


Koukám, že většina z Trénink 2x týdně začátečníci - hubnutí je skoro stejná jako u toho cos mi posílal na cvičení doma


No myslím stejně, že dneska se stejně akorát tak rozkoukám. Snad tam bude aspoň někdo kdo nám vysvětlí co a jak..

Tereza90

Člen

# Zasláno: 1 Čec 2015 15:13:41


Jenom mám dost obavy ať mi nenarostou nohy.. Posledně když jsem cvičila tak mi hrozně narostly ramena a stehna. Na bocích mám do teď strie..

Martin

Administrátor

# Zasláno: 2 Čec 2015 10:19:50


Tereza90
to může být, pokud je k tomu genetická dispozice, dá se zvýšit počet opakování a snížit zátěž, aby to tak nerostlo.
Ale celkově j elepší to nechat narůst a soustředit se na zbytek postavy, ve finále pak postava vypadá lépe, než se s tím prát.

Tereza90

Člen

# Zasláno: 3 Čec 2015 07:55:43


Ahoj, tak podávám hlášení z první středeční návštěvy posilovny.
Obsluha totálně neochotná. Po prosbě se uráčila paní nám aspoň ,,velmi ochotně" zapnout pás. Když jsme pak chtěli ukázat jak se používá jeden stroj, tak nám řekla akorát,že nesmí chodit od baru a máme se zeptat nějakých kluků.
Lítaly jsme tam zmateně a zjišťovali jak se co nastavuje a používá. Já s mou výškou měla problém a většinu strojů na mě byla dost velká..
Na tom stroji jak se stahuje tyč, jsem na tu tyč ani nedosáhla

No takže něco málo jsme pocvičily. Závaží jsem si dávala na 15kg a dělala aspoň 3 série po 20ti. U cviků na břicho jsem těžce pohořela. Dala jsem max 2krát po 5ti na nějakém stroji kdy se choulí jakoby do klubíčka ( nohy tlačí závaží nahoru a ruce směrem k nim) a pár sérií sedů lehů s medicimbalem na zemi. Břicho ale bolí tak to asi stačilo..

Je problém, když se při každé návštěvě cvičí všechno a ne jeden den nohy a druhý den trup?

A včera jsem si dala 20 kilásků na inlinech.
Svaly začaly bolet až teď a dneska se nehnu..

igorl

Člen

# Zasláno: 3 Čec 2015 09:25:25


Ja by som sa na nejaku pani ktora robi za barom v posilke nespoliehal - s najvacsou pravdepodobnostou nebude o posilovani vediet nic. Radsej sa skus spytat dakoho kto tam cvici ( a vyzera ze sa v tom vyzna), alebo si najdi jednotlive cviky na nete, pozri si ako sa cvicia a na co si mas pri ktorom cviku davat pozor

Tereza90

Člen

# Zasláno: 3 Čec 2015 09:32:11


igorl:
Nám stačilo, kdyby nám ukázala jak se ten stroj nastavuje a používá Nějací kluci nám pak poradili a jinak jsme to odkoukali od jiných. Jak na nějakém stroji docvičili tak šup a šli jsme to zkusit.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Čec 2015 10:06:24


Tereza90
to chce klid, nemusíš zkusit všechny stroje a časem se zorientuješ.

Spíše si vem základní trénink a přemýšlej, jak ho tam nejlépe odcvičit

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!