Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Johnoss (Honzíkova cesta) - 24 let/135kg/200cm - první cíl 115kg
Autor Zpráva
Johnoss

Člen

# Zasláno: 3 Čec 2015 14:31:02 ° Změnil/a: Johnoss


Ahoj,
protože ze zkušenosti vím, že bez jídelníčku nebo skálopevné sebedisciplíny se jen těžko dodržuje správná redukční životospráva, a protože v kanceláři kolem mě létají propisky protože vytvářím vlastní gravitační pole, rozhodl jsem se nalinkovat si taky nějaký jídelníček. Začel jsem dnes, protože co můžeš uděla dnes, neodkládej na zítřek. Můj cíl je samozřejmě zhubnout, jsem chlap jako hora, což někdy může být výhoda, ale přecejen bych byl radši kopec, než hora.
Svalové hmoty mám celkem dost, bohužel je dobře skryta pod vrstvou tuku. Drtivá většina tuku je v břiše, trochu i v prsou, ale rejhu zatím nemám ani když se předkloním. Zadku by taky neuškodilo nějaké to kilo shodit, stejně jako stehnům. Lýtka i ruce relativně v pohodě, tam nějaké ty svaly prosvítají.
Ještě dnes přidám nějaké fotografie (dámy klid, na všechny se dostane)

S hubnutím už mám nějaké zkušenosti, když mi bylo 16, zredukoval jsem se správnou životosprávou a i díky tomuto serveru ze 113 na 95kg (částečně díky tomuto serveru), postupnými léty (kdy se nejvíc projevil půlroční pobyt v turecku - prokletý výborný kebaby) jsem to ale nabral i s posilama.

Pohyb: od minulého listopadu do začátku května jsem chodil na HEAT (to je takové to cvičení pro ženy), nejdřív dvakrát týdně, pak třikrát, od ledna obden a od února denně - pak už tam začalo být vedro (koncem března) a já jsem přesedlal na kolo, kdy jsem jezdil 2-3x týdně 20-30km.
Bohužel i s tímto celkem intenzivním pohybem kila nešla dolů, zejména proto, že jsem měl pocit, že se můžu odměnit pořádnou porcí něčeho dobrého a jedl jsem o to více.
Na kole jsem ale byl naposledy někdy na konci května, ale protože jsem tento týden začel pracovat z domova a mám volnější režim, od zítřka chci opět začít (obden). Mám sporttester, takže můžu poskytnout statistiky.

Nápoje: Piju vodu s kohoutku, často s citronem a mátou. Vody vypiju za den 3-5l. Piju kávu (0-5x denně, jak kdy) - neslazenou, bez mléka. Alkohol piju cca 3x do měsíce.

Jsem kuřák (cca 1 krabička na 3 dny), poslední dobou to celkem úspěšně omezuji.

Půj první (dnešní) pokus

9:00 - 100g ovesné vločky, 100g jogurt, 10g marmeláda (chyba v úsudku, moc vloček, málo jogurtu, dalo se s tím driblovat)
11:30 - 2pl celozrný toustový chl, 2pl gouda 30%, 20g lučina
14:00 - 150g kurkoz, 100g rýže, grilovaná zelenina (paprika na kapce oleje)
16:30 - 150g kurkoz, 100g rýže, grilovaná zelenina (paprika na kapce oleje)
19:00 - 2pl celozrný toustový chl, kuřecí šunka, 20g lučina
21:00 - 150 cottage, trocha parmezánu, rajče okurka zakáplé oliv. ol.
(během celého dne si občas kousnu do rajčete nebo okurky)


Vám všem budu vděčný za:
slova konstruktivní kritiky
-tipy na úpravu jídelníčku
-tipy na úpravu jídelníčku zejména ve dny pohybu (kdy podle sporttesteru spálím pohodlně 2000 kalorií)
-pokud budete znáte nějaký dobrý vtip, vždycky se rád pobavím

Děkuji za pozornost

arnold

Člen

# Zasláno: 4 Čec 2015 14:39:50 ° Změnil/a: arnold


Tohle si přečti ať máš motivaci Michal ze 130kg na 88



http://www.f-sport.cz/bb/index.php?action=vthread&forum=14&topic=3469

Johnoss

Člen

# Zasláno: 4 Čec 2015 14:45:38


4.7.
133.6 kg
Koupil jsem si váhu, bohužel jsem zjistil, že mám doma křivou podlahu a na každém místě mi váha ukazuje trochu jinou hodnotu
Takže nevím kolik doopravdy vážím, ale postavil jsem váhu na jedno místo, nebudu s ní hýbat a berme dnešních 133.6kg jako výchozí hodnotu

Dnešní jídelníček
9:30 - 60g vločky, 1 banán (100g), 120g jogurt
12:00 2pl chl, 2 pl gouda 30% (40g), 10g lučina
14:00 100g kurkoz, 100g rýže, cibule, rajče, okurka
16:00 100g kurkoz, 100g rýže, cibule, rajče, okurka
(kolo)
19:00 1 banán (doplnění cukrů), 2pl chl, 40g kurkoz šunka
21:00 150 cottage, trocha parmezánu (5g), 20g kurkoz šunka
cca 00:00 spánek

arnold: koukal jsem na to, parádní příklad

arnold

Člen

# Zasláno: 4 Čec 2015 16:24:13 ° Změnil/a: arnold


Tady máš ještě něco s čím můžu souhlasit.

JAK ZMĚNIT TUK NA SVALY - Martin Mester

https://www.youtube.com/watch?v=2kZMZQQbwH8

Johnoss

Člen

# Zasláno: 4 Čec 2015 19:33:37


Díky, pár nových zajímavých informací jsem se ve videu dozvěděl.
Chtěl bych se zeptat na pár potravin:
- Celozrný toustový chléb - bílé pečivo skoro nejím, ale žitný chleba, racio, knäckebrot apod mi moc nechutnají, je celozrný toustový chleba v pohodě?
- Celozrné těstoviny - ty mám rád a jedl jsem je často. Můžu v tom pokračovat? (např k obědu celozrné těstoviny s kuřecím masem, rajčetem, bazalkou a parmezánem, nebo úplně bez masa, jen se zeleninou)
- Kuskus - ano či ne?
- Houby - zejména mě zajímají žampiony
- Ovoce - jíst? Pokud ano, tak kdy nejlépe? Zejména mě zajímají banány, pomeranče (citrusy obecně), případně hrozny a jahody (ale bez těch se obejdu)
- Voda - mohu vypít vody kolik chci? Mohu si jí libovolně přichutit citronem a mátou (1 citron na 2,75 džbán)

Moc děkuji za rady!

Johnoss

Člen

# Zasláno: 5 Čec 2015 15:05:36


5.7. 133.6kg
9:00 50g vločky, 125g borůvky, 120g jogurt
11:30 1/2 porce domácí vajíčkový salát (celá porce - 3 bílky, 100g jogurt, 2 kyselé okurky, půl červené cibule), 2pl chl, rajče
13:30 60g celozrné těstoviny, rajče, paprika, cibule, 100ml mléka (na spojení), posypané parmezánem
16:00 60g celozrné těstoviny, rajče, paprika, cibule, 100ml mléka (na spojení), posypané parmezánem
18:00 2. polovina vaj. salátu, 2pl chl
20:00 150 cottage, 40g kurkoz šunka, okurka, rajče
cca 23 spánek

Johnoss

Člen

# Zasláno: 7 Čec 2015 23:06:21


6.7. 132.6kg
10:00 60g vločky, 120g jogurt, 10g marmeláda
12:00 2pl chl 40g gouda light, 10g lučina, rajče, okurka
14:30 100g rýže, 150g kurkoz, paprika
17:00 100g rýže, 150g kurkoz, paprika
19:30 2pl chl, 40g kurkoz šunka, 10g lučina, okurka

7.7. 132.9kg
10:00 60g vločky, 120g jogurt, 10g marmeláda
12:30 2pl chl, 40g gouda light, 10g lučina
18:00 70g kuskus, 160g kurkoz, paprika (vím, tam jsem si hodně nepohlídal čas, nedá se nic dělat)
20:30 70g kuskus, 160g kurkoz, paprika
22:30 2pl chl, 40g gouda light (lučina došla )
00:30 150g cottage, 40g kurkoz šunka, trochu parmezánu, okurka
cca 3:00 spánek

Mohl by mi prosím někdo poradit s těmi potravinami v příspěvku z 4.7., abych věděl, jestli to dělám hodně špatně, nebo jenom trochu špatně
Díky moc!

Martin

Administrátor

# Zasláno: 8 Čec 2015 12:29:27


Johnoss
Ttěstoviny ne, ovoce jen po tréninku a případně trošku ke snídaní. Vody moc. Ten zbytek tam vměstnáš.

Počítej si ty celkové hodnoty a hlídej si kolik z toho je obyč cukr, máš tam dost ovoce, marmelády a pod.

Johnoss

Člen

# Zasláno: 10 Čec 2015 19:50:24


8.7. 132.2kg
10:00 60g vločky, 120g jogurt, 10g marmeláda
12:30 2pl chl, 40g gouda light
14:00 2pl chl, 40g kurkoz šunka
16:30 100g rýže, 150g kurkoz, paprika
19:00 100g rýže, 150g kurkoz, paprika
21:30 3 bílky, 40g gouda - omeleta smažená na kapce ol.ol.
spánek cca 00:00

9.7. 131.9kg
10:00 60g vločky, 120g jogurt, 10g marmeláda
12:30 2pl chl, 40 gouda light
15:00 70g kuskus, 150 kurkoz, rajče, paprika
17:30 70g kuskus, 150 kurkoz, rajče, paprika
20:00 2pl chl, 1 vejce
22:00 150g cottage, rajče, 20g gouda light
spánek po půlnoci

10.7. 131.2kg
10:00 40g vločky, 120g jogurt, 10g marmeláda
12:00 2pl chl, 70g česneková pomazánka (domácí - jogurt, česnek, sůl, bylinky)
14:30 70g kuskus, 50g kurkoz, 60g žampiony, 1/2 č. cibule, rajče
17:00 70g kuskus, 50g kurkoz, 60g žampiony, 1/2 č. cibule, rajče
19:00 2pl chl, 70g česneková pomazánka (viz 12:00), rajče
21:00 70gcottage, 70g tuňák(ve vl.šť.), rajče

Díky Martine. Ovoce tedy vypustím pokud nebude pohyb, lžičku (10g) marmelády si ale ráno do vloček nechám.
Hodnoty si počítám, používám hlavně tvojí tabulku.

Ještě bych se chtěl zeptat na potraviny: Cizrna, fazole (luštěniny obecně), polévky (masové vývary se zeleninou, hráškový, brokolicový, špenátový krém - bez smetany samozřejmě), brambory
Děkuji

Johnoss

Člen

# Zasláno: 10 Čec 2015 19:51:50


Málem bych se zapomněl přiznat, dneska jsem si dal 10g kostičku 86% čokolády

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Čec 2015 09:29:59


Johnoss
pěkné
ovoce, ještě jde když tak místo té marmelády do snídaně.

Luštěniny spíše ne, když tak jen trošku na ozdobu.
Polévky také ne. Hrášek je luštěnina i polévka. A špenát pekně listový
Brambora a cizrna jsou ok.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!