Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Leopard 21 162
Autor Zpráva
Leopard

Člen

# Zasláno: 23 Čec 2015 11:13:44


Ahoj,
dostala jsem se do okamžiku, kdy mi moje váha ohrožuje zdraví. Když jsem byla malá byla jsem nemocná a tak jsem nabrala, pak jsem začala sportovat a váha se udržovala na hranici nadváhy, tehdy jsem nevydržela (okolo 12 let) tlak okolí a začala jsem trpět poruchou přijmu potravy, dostala jsem se na vysněnou váhu, ale spíš zhubnutím svalstva a oslabením organismu. Postupně jsem se z toho dostala, ale váha letěla raketově nahoru. Potom se mi několikrát podařilo něco málo zhubnout, ale pak jsem to přibrala zpět a ještě něco navíc. Můj cíl a sen není číslo na váze, ale je to sportovní postava, zdraví a možnost nákupu oblečení v normálních obchodech.
V květnu jsem začala cvičit v bazénu a později i ve fitku. Váhu psát nechci, ale napíšu míry počáteční:
ruka 50cm
stehno 81cm
břicho 148cm
pas 113cm
prsa 127cm
aktuální
ruka 46cm
stehno 75cm
břicho 136cm
pas 106cm
prsa 121cm
Něco zmizlo, ale upřímně jsem čekala, že vzhledem k mému stavu bude pokles mnohem větší za tu dobu. Jídlo si nepočítám, ale dodržuji přibližně tohle:
snídaně proteinová kaše (vanilka/kakao)/proteinový chlebík se šunkou/musli
svačina: domácí jogurt a banán nebo jiný kus ovoce
oběd: bulgur/rýže/kuskus a maso (kuřecí/hovězí/krůtí)
svačina: tady po cvičení banán a protein bez cvičení jen protein
večeře: to stejné co oběd, jen míň sacharidů
pak občas protein teda někdy
mám problémy pít dost vody a hlavně odpoledne často sním něco navíc něž bych měla
jinak cvičím
horní část těla posilování + kardio další den spodní část těla posilování + kardio další den plavaní + vyhřívka další den horní část těla posilování + kardio další den spodní část těla posilování + kardio další den volno a tak dále
V práci celý den sedím, a denně ujdu průměrně 6-7km.
Přemýšlím o tomto na svačinu http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=1671
Potom před cvičením beru http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2222 a karnitin
Předem moc děkuju za kritiku
Leopard

Leopard

Člen

# Zasláno: 23 Čec 2015 11:14:41


Jinak váha se od začátku nezměnila jen míry.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 24 Čec 2015 08:47:53


Leopard
ten jídelniček je celý špatně s kombinaci jednoduchých cukrů a hladovky opravdu nikdy nezhubneš.

Pročti si, jak děláme jídelničky tady, klidně opisuj.

Tréninky si rozděl 3x až 4x týdně jen silový trénink
http://www.f-sport.cz/print.php?id=335
cca 40minut

A aerobní tréninky samostatně někdy jindy.

Doplňky mají smysl až po tom srovnání jídelničku !

Mé doporučení, jak si složit nejlépe doplňky výživy pro hubnutí, i s vysvětlením CO brát, JAK brát a PROČ to tak brát je zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=614
Doporučeni je seřazeno od nejdůležitějšího (nahoře) až po to nejméně důležité (dole). Nakupuje se tedy shora dolu, kam až Vám stačí rozpočet.

Jak se DOOPRAVDY hubne je popsáno zde:
http://www.f-sport.cz/print.php?id=5

Leopard

Člen

# Zasláno: 24 Čec 2015 19:34:21


Dobře... co se týká těch cukrů, tak tam vadí jeden kousek ovoce, nebo se tam cukr schovává jinde?
A ty cvičení, takže 4x týdně posilovat, 2x kardio a 1x plavání? To mě asi zabije.
Jinak nepřijde mi, že bych někde hladověla, pokud teda ano kde?

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!