Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Treningové logy / Můj super-ultra-úžasný trénink :(
Autor Zpráva
JanUrb

Člen

# Zasláno: 10 Srp 2015 15:49:51


Zdravím všechny,

měl bych na vás otázku ohledně svého tréninku. Nebudu vám lhát, sestavil jsem ho JÁ. A sestavil jsem ho jako objemový 4x týdně, s tím, že dojde k procvičení každé partie 2x týdně. V tom problém asi nebude. Otázka zní - nemyslíte si, že obsahuje zbytečně moc cviků a může dojít k nějaké stagnaci, únavě, přetrénování, atp.?

1. Den (nohy, prsa, triceps, lýtka)
a.Leg-press 6x10,8,8,6,6,3-4
b.Výpady 4x8-10
c. Zakopávání vleže 4x12,10,10,8
d.Bench-multipress 6x10,8,8,6,6,3-4
e.Flyes 4x12
f.BP úzkým úchopem 4x8-10
g.Stah horní kladky 4x12,10,10,8-10 + malá 15
h.Kick-backy 4x10
i.Lýtka (stroj) 4x15-20
2. Den (záda, ramena, biceps, břicho)
a.Přítahy jednoruční činky k pasu 4x12,10,10,10
b.Shyby 4x8-10
c.Vesla 4x12
d.Rozpažování 4x8-10
e.Rozpažování stroj 4x12
f.Delt-deck 4x12
g.Biceps kladiva 4x8-10
h.Biceps spodní kladka 4x15,12,10,10
i.Břicho 2-3 cviky 4x12-15
3. Den (nohy, prsa, triceps, lýtka)
a.Dřepy 6x10,8,6,4,4,2-3
b.Předkopy 4x12
c.Zakopávání 4x12
d.BP/B-multi 6x12,10,10,8,6,3-4
e.Flyes/kladky 4x12
f.BP úzkým úchopem 4x12,10,10,8
g.Tricepsové kliky 4x10
h.Provazy na triceps 4x12
i.Lýtka (stroj) 4x12
4. Den (záda, ramena, biceps)
a.DL 6x10,8,6,4,4,2-3
b.Bent-over row/stroj 4x8-10
c.T-bar row 4x8-10
d.Stahy kladky na záda 4x12
e.Tlaky na ramena jednoruč 5x12,10,10,8,8
f.Tlaky na ramena osa 4x8-10
g.Delt-deck 4x12
h.Supinovaný zdvih 4x8
i.Stah spodní kladky opačný úchop 4x12,10,10,8-10 + malá váha 15


Já mu dal jeden týden zkušební a musím říct, že ty tréninky byly značně dlouhé; 1,5 - 2 hodiny. Nicméně jsem si držel stravu a vše v normě, žádnou únavu nebo tak jsem nepocítil.

Tak díky za názor. Rovnou bych se tedy ještě zeptal, jestli spíše cvičíte partii 1x týdně nebo 2x, (víckrát??!) Názory, pros a cons, atd.

Děkuju! (Snad to bude ve správném foru, kdyžtak pardon)

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Srp 2015 18:13:06


JanUrb
máš asi špatně rozloženou namahavost a časovou náročnost jednotlivých partií.

Jestli si na to chceš přijit sám, tak postupj takto.

Dej si vždy jen 2 partie na trénink (bude to jen zkoušení) a odjeď si, je. Změř si, jak dlouho trval třeba hrudník, který z cviku tam ještě byl dobrý který ne. To dělej tak 3 týdny.

V dalším kroku už budeš vědět, že třeba na Nohy potřebuješ 25-30minut. Na hrudník, 10-15 a na záda 20minut. K tomu ty další menší partie.

V dalším kroku si to pak seřaď tak, aby si odcvičil jeden trénink za 40-45minut.

A v posledním kroku si odlaď abys nejele unavené svaly hned další den (například hrudník se jede blbě d unavenými rameny a tricepsy).



Anebo naopak - si tady Vem už hotový trénink, jeď ho 6-8týdnu a pak si vymysli úpravy.

JanUrb

Člen

# Zasláno: 10 Srp 2015 18:50:22


Děkuji za reakci.

A jaký máte názor na cvičení jedné partie 2x týdně? Myslíte si, že je pro naturála trénink partie 1x týdně dostačující?

Předem děkuji a už budu mlčet!

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Srp 2015 19:00:28


JanUrb
Mlcet netreba Zkouset a ladit mozno.

Vetsinou neco mezi tim, takze se toci treninky rychleji nez tyden. Napriklad mas 3treninky a chodis 4x tydne.

JanUrb

Člen

# Zasláno: 10 Srp 2015 19:05:04


Jo ták. Já přemýšlel jen nad 2+1, ale pořád mi 2+1 nějak nesedí.
Nevadí, já to všechno doladím.
Děkuju!

Martin

Administrátor

# Zasláno: 10 Srp 2015 20:12:34


JanUrb
často se jede po, út, čt, pá s tím, že máš 3 tréninky, takže už v pá jedeš to samé co v po.

JanUrb

Člen

# Zasláno: 10 Srp 2015 20:36:38


No tak to je revoluční! To vyzkouším.

Děkuju mockrát

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!