Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Jak nabrat svalovou hmotu / The OG (Michael) - 24let/65kg/175cm
Autor Zpráva
The OG

Člen

# Zasláno: 5 Zář 2015 21:14:23


Zdravím ve spolek

Tak abych to na začátek nějak uvedl, už delší dobu sem plánoval, že bych chtěl začít posilovat za ''mohutnější postavou'', ale nebyly k tomu finance ani motivace a kdo ví co ještě za hory výmluv ...

Jelikož mám momentálně hromadu volného času a i nejaké ty peníze, tak sem se rozhodl, že je čas začít.

Muj cíl je vypadat celkově mohutněji. Chtěl bych nabrat svalovou hmotu, ale kolik a za jak dlouho to nevím. 10-15kg by mi vubec nevadilo

Budu velice rád za jakákoliv rady ohledně jídelníčku (co jíst a kdy, nějaký tipy a ták )

A to hlavní na co sem se chtěl zeptat a poprosit o radu, chci si koupit nějaké doplnky, samozrejme že pestrá strava bude číslo jedna, už jen díky tomu že mám momentálně hodně času. Tady pošlu odkazy o co se jedná a ješte bych chtěl zmínit, že mi diagnostikovali v mládí cca v 8 letech intoleranci na kravské mléko. Celý život ho jím i piju, a nemám stím zřejmě problémy. Na testy sem si nezašel už dlouho a je dost pravděpodobné že mi to ''zmizelo'', ale doplnky sem záměrně vybíral díky tomuto faktu bez laktózy popřípadě s minimem. tak postuju:

Gainer http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=4495
Kreatin http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=3387
Amina http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=4442
Proteinák http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=4709
Anabolizér http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=995
BCAA http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2229
ZMA http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=114
a něco na pití http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2295

Za všechny rady, jak bych to mohl míchat a pokud se tam nic nebije nebo něco nechybí či naopak, budu rád. Vlastne za každou reakci hlavně co se stravy týče

Díky Všem

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Zář 2015 09:53:52


The OG
výběr je dobrý, co NOčko? A nevím, jestli už tam ty BCAA nebudou navíc. Zejména, pokud tam to NOčko dáš.

The OG

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2015 10:20:00 ° Změnil/a: The OG


No právě nevím co si mám o tom NOčku myslet. Dokáže se tím člověk snadno''přestřelit'' ? jestli to pak nedělá ty klasické stavy - bušení srdce, třas apd. o to bych moc nestál.. Jde to opravdu poznat, když člověk posiluje bez něho a sním ? Mám na mysli intenzitu tréninku.

Jinak BCAAčka už jsou v Gaineru (4 % hmotnosti produktu tvoří volné aminokyseliny BCAA. 2 % hmotnosti produktu tvoří volné aminokyseliny taurin a L-glycin ) tak nevím jestli to je dostačující a mám ty BCAAčka navíc nebo bych je mohl dávat k tomu No a v Proteináku jsou taky (BCAA na 100g/16,2g)

Jinak o jídelníčeku mám představu asi takovou, na nabrání 10-15kg z mojí aktuální váhy (65kg) dám 140g proteinu a 400g sachru denně, je to ok ? A ješte jestli jsem to pochopil správně, začátkem dne by se měli přijímat prevážne sachry a postupem dne přidávat proteiny až to nakonec skončí někdy večer co dám jen proteiny na noc) jinak:

7.00 snídaně (Ovesná kaše) + Anabolizér
8.30 až 9:30 trénink - PŘED tréninkem bych dal BCAAčko ? a PO téninku bych dal Gainer+Kreatin+(protein?) + BCAA
-- ještě něco do obeda?? --
12.00 oběd (Kureci prso,Veprová kýta,Ryba.. + Oblohy těstoviny,brambor,rýže) + Amina po jídle/před jídlem ?
15.00 svačina + Anabolizér
17.00 svačina + ?
19.00 večeře (Kureci prso,Veprová kýta,Ryba.. + Oblohy těstoviny,brambor,rýže) + Amina po jídle/před jídlem ?
21.00 něco lehčího
22.00 protein + Anabolizér

+ 3-4l vody denně

A to sem chtěl, mícháte proteinák+gainer+kreatin dohromady v jednom drinku že ? Jinak jako musím uznat docela je to věda no.. hehe. Díky za všechny rady a výtky!

The OG

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2015 10:53:20 ° Změnil/a: The OG


Asi bych prohodil Kreatin a dal ho pred treninkem s BCAAčkem, podle doporučení dávkování, co vy na to ?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 11 Zář 2015 15:15:50


The OG
NOčko často obsahuje dardu stimulantů, ale základ jsou látky, které umí opravdu napumpovat, povzbudit chuť do tréninku, případně snížit vnímaní bolesti při tréninku - a zálaží na konkrétní kombinaci, jak co umí. A samozřejmě i na tom, jak ti to sedne.

Rozhodně doporučuji to zkusit, když tak máme v E-shopu i testery.

Kreatin patří hlavně PO tréninku, před tréninkem nemá moc smysl (kapku síly na startu tréninku) + některé teorie ho posouvají před konec tréninku, aby jako na konec už byl ready.

BCAA jako takové nejsou nikdy v ničem, protože vždy, když BCAA s něčím smícháš, tak zničíš jejích anabolický účinek a ponecháš je jen jak zdroj živin. Ale stejně tak nemá valného smyslu BCAA přidávat k jakémukoliv doplňku/jídlu obsahujícím jakékoli bílkoviny (mimo krystalické).

140g proteinu a 400g sachru denně - bílkovin mezi 170-200g, aspoň 140-160 z jídla.

Anabolizér dej na lačno hned po probuzení.

Amina vždy na prázdný žaludek - tedy mezi dvěma jídly.

Jinak na to jdeš dobře

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!