Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Ronja70 - 155cm / 97kg, 46 let
Autor Zpráva
ronja70

Člen

# Zasláno: 3 Říj 2015 15:45:05


Zdravím všechny.
rozhodla jsem se po přečtení několika příspěvků, že se zapojím a začnu vkládat jídelníčky. chci snížit váhu...o kolik to je jedno, i 30 kg kdyby to bylo tak by to bylo úžasné, ale bude stačit i jen 10 (pro začátek)
Pracuji na noční, takže snídat budu někde kolem poledne, až se vzbudím, je to tak? a začnu vločky, jogurt, .. svačina pak odpoledne, žitný chléb, tvarohová pomazánka, zelenina, oběd v noci...rýže, kuřecí prsa, zelenina...nebo můžu třeba zeleninový salát s kostičkami 30% eidamu? svačina k ránu...nejspíš zase chleba s tvarohovou pomazánkou a večeře pak doma...brambory, kefírové mléko..
to je můj plán, množství dám, až zítra, jak si budu připravovat jídlo do krabiček a sečtu i BTS, jen jsem chtěla vědět, jestli je ta skladba OK?

ronja70

Člen

# Zasláno: 4 Říj 2015 16:53:25


Zdravím, tak jsem to dala dohromady:

30g vločky, 10g med,100g holandie...
krajíc chleba pšenično - žitný...cca 60g + pomazánka tvaroh, cibule, paprika 40g
salát zeleninový...rajče, zelí, okurka, paprika + 30g eidamu + 4 ks plátky křehké...na 2x
chleba, tver. pomazánka viz výš
brambor 200g, tveroh 90g, kefírové mléko cca400 - 500 g

celkem: 4820kj B/T/S 59,16/19,24/172,28

Martin

Administrátor

# Zasláno: 4 Říj 2015 20:53:23


ronja70
ahoj,

trošku přetvarohováno, ale nutričně dobré - jsi šikovná

ronja70

Člen

# Zasláno: 7 Říj 2015 09:23:34


no, další den totéž, jen s těmi brambory jsem to nezvládla, padla jsem do postele a spala jak zabitá
včera jsem měla dost zajímavé jídlo:
snídaně jako předtím, vločky med a jogurt,
a v práci pak každé 2 hodiny křupavý chlebík na střídačku s Cottage a nízkotučným sýrem, doma mi dcera uvařila brambory a maso, ale to taky až večer po spaní, vím že to musím dávat pravidelně, ale noční jsou pro mne novinka a nebyla jsem schpná mezi směnama spát, šlo to jen 3 hodiny a pak jsem se vzbudila, takže za 2 dny jsem spala cca 6 hodin, a včera jak jsem dojela tak jsem spala do večera a pak zase od půlnoci až do rána...a dnes večer zase do práce...takže si o nějaké pravidelnosti musím zatím nechat zdát, dokud se moje tělo nenaučí po noční vyspat
jinak dnes vločky med a jogurt,
svačina chleba a tvrdý sýr...rozpečené na pánvičce...jen jsem potřebovala něco rychle do želudku, než se nacpu sladkým a ted jdu připravit něco dobrého na oběd.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 7 Říj 2015 15:53:42


ronja70
pěkně

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!