Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Lenka 26let - 100kg
Autor Zpráva
LenkaSyr

Člen

# Zasláno: 9 Lis 2015 23:22:11


Ahoj, jídelníček mám již sestavený dle f-sportu, ale zajímalo by mne, jestli - a jak ho pozměnit... koupila jsem si kolo na doma a sporttester a v tepovce 75-80% dávám v poho 4hod...ukazuje mi sporttester výdej 3600-3800kcal. 3 roky zpět jsem denně sportovala 2-3hod box, spinn a posilka (fakt nejsem zacatecnik a nechci se zruinovat ) Jde mi o to, ze mám silné sklony k ukládání tuku, za poslední rok spíš nejím než jím, tak zpomalený metabolismus a 165g sachru, 120g bilkovin pri takovém výdeji je pro mne upřímně pocitově málo.

PS: a ano, posilku dávám taky, ale v tomto dotazu mi jde o dny - 4 dny v týdnu, kdy si jedu aerobku ;-)

díky za případné odpovědi

PS2: sporttester mám od sigmy, jak moc jsou obecně spolehlivé ohledně výpočtu spálených kcal?

arnold

Člen

# Zasláno: 10 Lis 2015 16:16:30


LenkaSyr
PS: a ano, posilku dávám taky, ale v tomto dotazu mi jde o dny - 4 dny v týdnu, kdy si jedu aerobku ;-)

Nevím jestli jsem to správně pochopil.

Posilovnu můžeš jed 4x týdně , po silovém cvičení si dáš 20 minut aerobní trénink , mimo jiné tím odstraňuješ s těla katabolity nahromaděné v důsledku silového tréninku (coriho cyklus)

LenkaSyr

Člen

# Zasláno: 10 Lis 2015 18:22:28


Ted jsem to asi nepochopila já LOL. Dotaz je: jestli a kolik přidat jídla a kterýho, když si v ten den frčím 4hod na kole

a kdyz tak ten dotaz na duveryhodnost sporttesteru...

Martin

Administrátor

# Zasláno: 11 Lis 2015 06:35:17


LenkaSyr
1/ Aby aerobka zabrala jak si představuješ je lepší ji zařadit JAKO DOPLNĚK K SILOVÉMU CVIČENÍ. Tedy 3x týdně silové cvičení a k tomu někdy jindy aerobní tréninky - to je na hubnutí nejúčinnější. Tvůj rozpis je zamřený spíše na kondici a transformace půjde pomaleji.

2/ Strava se upravuje právě jen při tom silovém cvičení, kdy vzniká tzv. Sacharidové okno. Po aerobním tréninku se nic nepřidává, jen se doplní minerály.

3/ Necvič v optimální tepovce - cvič naplno!!! Opět technika s tepovkou je dobrá na zlepšování kondice, na hubnutí je lepší prostě maximální výkon.

4/ Spalené kcal - to je stejně informace na nic, protože ty nevíš, cose spálilo, zda tuk, cukry z krve a svalů nebo svaly. A při tvém přístupu k tréninku na kondici to bude většinou ze stále se zlepšujících zásobáren cukrů a ze svalů.

Dostala ses do rozšířené pasti, kdy si opravdu dobře zlepšíš kondici, budeš mít zdravé srdce a budeš mít i sílu a dynamiku, ale na tuk to nemá vliv. Uvědom si, že i špičkovi boxeři jsou klidně tlustí, když je nehoní váhaová kategorie! A že, když chcou zhubnout, tak to dělají navíc vedle svých tréninku.
I ty si musíš rozhodnout, zda chceš přetransformovat postavu - pak musíš přetransformovat i tréninky.

odkazy:
Sacharidové okno
Tepovka a jak vlastně nejlépe cvičit pro hubnutí
Kudy mizí tuky z těla

arnold

Člen

# Zasláno: 11 Lis 2015 07:52:04


LenkaSyr
v ten den frčím 4hod na kole

Já jsem to nepochopil protože se mi to zdá neuvěřitelný, proč tolik?

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!