Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Ajken 26 - 194/120 cíl: 95
Autor Zpráva
Ajken

Člen

# Zasláno: 12 Led 2016 09:54:54 ° Změnil/a: Ajken


Zdravím!.)

Nebudu to zbytečně prodlužovat - vždycky jsem byl takovej normální kluk, spíš teda asi trochu při těle, ale ono se to na těch skoro 2 metrech ztratí.) Jen cca před 4mi lety jsem se díky pivu, nulovému pohybu a příšernému stravování dostal ze svých stabilních 100kg na nějakých skoro 130.

Když už to bylo neunosné, tak jsem se kousnul, nastudoval f-sport co to šlo, upravil jídelák s výživovou poradkyní (které jsem tedy ale zas tolik nevěřil a jel to krapet po svém), makal denně 5 hodin na kole a do dvou měsíců jsem dal těch 30 dolů... kupodivu bez jojo efektu i když jsem se pak zas přestal prakticky hlídat.

V udržení váhy mi ale nejspíš pomohlo, že jsem po další skoro tři roky cestoval a žil v zahraničí - manuální práce, žádný mama hotel a s kámošema se taky do hospody každý den nechodilo. Lono v září jsem se vrátil do ČR, stabilních 100kg... následoval však solidní výkrm + alkohol prakticky ob den... a já měl 1. ledna něco málo přes 120 kilo. Heh

Nuže bylo na čase se sebou zas něco dělat. A říkám si, že člověk nemládne, že jo... a čím starší budu tím těžší bude vypadat k světu, tak jsem si řekl, že to tentokrát vezmu zas zodpovědně + to zkusím dotáhnout podstatně dál než jen ke svým komfortním 100kg a pěkně se pak ještě vymakám.

Ale to bych asi předbíhal. Krok č. 1 je sundat těch 25 kilo navíc (po hubnoucí fázi bych rád 95, podle mě ideální...?). Od prvního se snažím tedy postupně nějak vyladit jídelníček. Problém je, že nesnáším vaření a jsem hrozně línej si obecně jakkoli upravovat jídlo.... takže jsou ty jídeláky takový.... nudný, stereotypní a žádná velká hitparáda. Ale snažím se to tlačit k těm 230S, 160B a drtit T co nejníž... tak snad.)

Menší ukázka - budu rád za každou kritiku. Co vidím i já - chce to přitlačit na zelenině, víc dodržovat časy mezi jídly a pokusit se to udělat trochu různorodější ať mě to neomrzí.

6.1.
07:45- 60g ovesné vločky + 150ml 1,5% mléka
10:45- 80g celozrn. žitný chléb + 125g odtučněný tvaroh měkký + 1 kiwi
12:30- 125g kureci prsa + 50g rýže + 100g čínské zelí
15:15- 125g kureci prsa + 50g rýže + 150g paprika
19:30- 125g kureci prsa + 50g rýže + 100g čínské zelí
22:30- 85g celozrn. žitný chléb + 90g olomoucké tvarůžky

S-250
B-152
T-15


7.1.
09:00- 60g vločky+150ml mléko
11:00- 80g celozrn. žit. + 125g tvaroh + 150g okurka
14:00- 60g tunak + 85g žitny chleba
17:00- 60g tunak + 85g žitny chleba + 75g okurka
21:00- 60g tunak + 85g žitny chleba
00:00- 90g olomoucke tvaruzky + 33g wasa

S-200
B-117
T-14


8.1.
09:30- 60g vločky+150ml mléko
11:30- 85g žitný ch. + 60g eidam 30% + 100g okurka
14:30- 85g žitny ch. + 80g veprova detska sunka
19:00- 85g žitný ch. + 40g eidam 30% + 200g okurka
21:30- 140 ceozrnny ch. + 125g tvaruzky s kousky cervene papriky

S-186
B-115
T-28


9.1.
10:00- 60g vločky+150ml mléko
12:00- bíly jogurt 150g + 10g vločky + kiwi
14:00- 140g žitný ch. + 125g tunák ve vlastní
17:00- 70g žitný ch. + 100g krůtí dětská šunka + 300ml fresh (brokolice, okurka, jablko)
19:45- 70g žitný ch. + 130g tunak ve vlastni + 100g paprika
22:00- 70g žitny ch. + 11g wasa + 100g platkovy syr (1,31,11)

S-220
B-161
T-31


10.1.
11:00- 60g vločky+150ml mléko
13:00- 70g žitný ch. + 50g eidam 30% (27,17) + 100g okurka
16:00- 100g kureci prsa + 40g polenta + 100g okurka
18:45- 150g kuřecí prsa + 40g polenta
22:00- 70g žitný ch. + 22g wasa + 130g tunak ve vastni

S-170
B-130
T-19

11.1.

07:00- 60g vločky+150mleko
09:00- 70g žitny + 100g šunky kureci
12:00- 70g žitny + 100g krůtí prsa
15:00- 70g žitny + 50g syr fitness (11g tuk) + 100g zelí
18:00- 100g kuskuk + 100g krůtí prsa
21:00- 65g žitny + 100g tvaruzky + 100g okurka

S-213
B-147
T-22



Pro klid duše jsem si ještě včera zašel za výživovou poradkyní... ukázal jídelák, podivila se, proč tam mám tolik sacharidů a... tím to asi skončilo.) Řekl jsem ji, že věřím infu odtud a na ty cílové hodnoty si sahat nenechám. Ale vzala to sportovně, budu k ní chodit dál, mám si držet svůj jídelák a prý se ráda nechá překvapit, pokud to bude fungovat - to me motivuje, ten boj za "svou pravdu".)

Každopádně je mi jasný, že bude třeba zařadit i nějaký ten pohyb - zatím se tu tak válím doma po zemi, občas zvednu nějakou tu činku co jsem vyštrachal a vymlouvám se na to, že je zima. Do fitka jsem pořadně nikdy nechodil, tak se toho krapet bojím... ale chápu, že je to nezbytný, tak se snad co nejdřív rozhoupu.


Jinak aktuální váha byla včera 115,4kg. Takže za 10 dní nějakých 5 kilo dole... ale ze začátku to vždycky spadne hrozně rychle, takže mě to nijak nerozptyluje a cíl je prozatím pod 110 do konce ledna - proto je mi jasny, že je třeba zařadit toho pohybu zas co nejvíc.

Další vážení mám 20.1., tak uvidíme.

Předem díky pokud si najde někdo čas to celé přečíst a popřípadě se i vyjádřit.)

Zatím zdarec.)

Schizo

Člen

# Zasláno: 12 Led 2016 11:37:28


Pro Ajken :
Hele kamo, nechci bejt rejpal, ale jen tak jsem si zadal tvuj prijem Sachru za 8.1.2016 a tebou uvedena hodnota 186g je dost mimo.

Jen v tom tvym pecivu je 190g Sachru a dalších 40g v tech vločkách. Nehodlam te poucovat, jen upozornuji na třeba nahodnou chybu, dal jsem nic nepocital, ale pokud si teda stanovujes nejaky hodnoty a tech se hodláš drzet je to pak skoda ne ?
Prave se taky snazim s jidelakama a pocitam kazdou kravinu, proto me zarazilo, ze tolik peciva + vločky mají jen 186g

Jasne neuvadis výrobce a ani presnou specifikaci toho chleba, ale myslim, ze se to moc lisit nebude.
Jestli jo, zapomen na me a omlouvam se

Ajken

Člen

# Zasláno: 12 Led 2016 12:12:12


Schizo díky za reakci.)

Popravdě jsi mě trochu vyděsil a tak jsem běžel zkontrolovat hodnoty... jím převážně tenhle chleba:

http://www.penam.cz/cs/nase-vyrobky/pecivo-fit-den/chleb-zitny-celozrn ny-250g.html

a na obale je napsáno 35g sacharidu na 100g. Takže nějakých 400g chleba co sjem ten den měl je pokud se nepletu 140g sachru? A moje country life bio ovesne vločky mají 59g sacharidu na na 100... takže nějakých 40 dejme tomu. Mno, mě to tak vychází pokud tedy nepřehlížím nějakou zásadní botu.

Ale je fakt, že mě trochu zarazilo že skoro všechny chleby co tu mam mají kolem 40g sachru max... a v tabulkách tady na f-sportu se zas všechny pohybují mezi 50-70g/100 snad... tak jsem si to v těch tabulkách prostě přepsal.

Pořád ti přijde něco špatně?

Jinak teda uznávám, že jíst celý den chleba+ něco není zrovna pecka... ale jak jsem psal, jsem líná osoba, vařit mě nebaví a tak pokud to není nějaký problém, tak to zkousnu... a az mi to zacne lezt i ušima, tak třeba me to donutí stoupnout si k té plotně.)

Schizo

Člen

# Zasláno: 12 Led 2016 12:28:26


Pro Ajken :

Pak je vse naprosto v pohode a plati ma omluva
Tenhle kupuju taky, ma super hodnoty, ale teda ze bych si pochutnal to ne
Sestavuju si jidelnicky na kaloricketabulky.cz, dřív jsem to psal a pocital jak idiot az me sla hlava kolem , ted je to parada, jen si clovek musí najit presne to co jedl, nebo to co nejvic přizpůsobit .

dasene

Člen

# Zasláno: 12 Led 2016 14:48:01


Taky používám kaloricketabulky.cz maji i aplikaci na android.
Jinak podle třech mír a váhy jsme asi na tom dost podobně (mám i foto ve svém deničku které je celkem aktuální... Bohužel)tak můžeš porovnat.
Fandím Ti.

Ajken

Člen

# Zasláno: 12 Led 2016 15:20:03


dasene: Vím o nich... používal jsem je těch prvních pár dnů, ale za prvé nemají tak stálou apku na iOS (aspon me to občas blblo) a za druhe mi tam občas neseděli ty jejich hodnoty oproti tomu co jsem měl na obale... tak jsem nad nimi zlomil hůl a zkoumám si to pěkně sám - mám rád čísla, takže mi to docela i vyhovuje.)

Jinak tvůj deníček mám taky projetý... jsem se vždycky divil že tě baví tak dřít přes týden když to pak všechno utopíš o víkendu v chlastu Ale koukám, že se do toho chceš zase opřít... tak držím palce ať vydržíš.)

dasene

Člen

# Zasláno: 12 Led 2016 15:29:32


Kamo tak ani nevíš jak jsi mne teď rozesmál .
No máš recht v čem si myslíš že jsem to utopil teď poslední 2-3 měsíce ...ano chlast + nulový pohyb - ta nemocenská na nohu, ale ruce jsem mohl jet takže chabá výmluva

Ajken

Člen

# Zasláno: 12 Led 2016 15:45:53


Si to dovedu představit... však já taky klasika teď ty 3 měsíce výkrmu, kdy jsem přišel o veškerý pohyb - přes den skoro nejíst a když už tak nějakou pecku jako 6 rohlíku se salámem a hořčicí. Když je hlad tak prdnout pizzu do mikrovlnky a zalít kečupem Zeleninu jsem neviděl ani z rychlíku... a večer tak ob den na 5+ piv a stejně tak diplomatiků nebo jinejch dobrejch rumíků.) To se pak není čemu divit, že se to muselo někde podepsat.)

Ale já mám docela kliku že mi to zas jde docela rychle dolů - aspoň minule šlo, tak uvidíme.)

dasene

Člen

# Zasláno: 12 Led 2016 15:48:44


Taky trpím na kvalitní rumíky
Teď to budu zase přeorientovávat na suché víno o víkendu. Ale ne po litrech

Ajken

Člen

# Zasláno: 12 Led 2016 15:54:12


To já na alkohol nesahám... obecne se to snažím jet bez sebemenšího porušení, protože věřím, že jakmile to jednou udělám, tak už pak nebudu mít tu kázeň jet to na 100%. Jsem extrémista - bud vsechno nebo nic.)

Jediné pivko mě čeká po prvnch 10% váhy dole - musí být nějaké krátkodobější motivace.)

btw chodíš do fitka a nebo se snažíš dělat něco mimo? Já věřím, že fitko je základ, ale nějak se k tomu nedokážu dokopat... nemám to místo rád!

dasene

Člen

# Zasláno: 12 Led 2016 16:05:52


Tak ja jsem zase realista a vím že komplet bez alkoholu bych to nedal a vím že to jde i s ním (ale pouze 1den o weeku)
Jinak s fitkem jsme na tom podobně - nemám to místo rád, ale zase pouze jsem tam nakoukl, ale ti lidi a hudba hrozná.... A navíc ja jsem celý dost nesmělý.
Já teda jedu procházky se psem, takové polokliky Bo normální klik nedám ale hlavně dřepy - ty mi celkem jdou a pomáhají nejvíc....

Ajken

Člen

# Zasláno: 12 Led 2016 19:40:28


Je to o přístupu no... já zjistit, že nedám ani měsíc bez chlastu tak spíš začnu řešit tenhle problém než nějaká kila navíc.)

Ale to fitko musíme nějak vyřešit... házet to na lidi (btw co s nima? Dyt tam chodí uplne normální lidi ne??.)) a nebo na muziku je alibismus... nejsi třeba z Prahy? Že bychom to hecli spolu?.))

smilingghost

Člen

# Zasláno: 13 Led 2016 01:47:35


Ajken
Ahoj,

at se ti tady libi a kila at mizi rychlosti svetla.

Ajken

Člen

# Zasláno: 13 Led 2016 12:58:05


12.1.
07:00- 60g vločky+150mleko
10:00- 80g žitny + 100g šunka + 100 okurka
13:00- 80g žitny + 60g tunak + 200 okurka
16:00- 80g žitny + 50g eidam 20%
19:00- 80g žitny + 50g eidam
22:30- 60g žitny + 90g syrečky

S-186
B-134
T-22


Každopádně jsem dosáhl bodu, kdy mám chleba plný zuby a přes velký odpor se mi na plotně vaří pokus o hromadu rejže do zásob a kuřecí prsa.)

smilingghost: Díky za přivítání.) No snad to tak do konce března na tech 95 dotáhnu.... nebo aspon pod 100.... a pak se uvidí co dál.)

Ajken

Člen

# Zasláno: 14 Led 2016 00:50:53 ° Změnil/a: Ajken


13.1
11:00- 60g vločky+150 mleko
13:30- 50g ryze + 100g kurkoz + 150g okurka
16:00- 70g zitny + 56g tunak + 150g okurka
18:30- 50g ryze + 100g kurkoz + 75 paprika
21:00- 70g žitny + 250g tvaroh
23:30- 33g wasa + 100g tvaruzky

S-208
B-142
T-15

Porad se mi nedari dosahnout na ty hodnoty co bych asi měl, tak na to jdu krapet jinak a začnu si to psát dopředu... tudíž na zítra:

1- 60g vločky + 150 mleko
2- 70g zitny + 50g sunka + 11g wasa + 50g eidam + 100g zeli
3- 50g ryze + 100g kurkoz + 100g zeli
4- 70g zitny + 50g sunka + 11g wasa + 50g eidam + 100g rajce
5- 70g žitny + 250g tvaroh + 100g rajce
6- 33g wasa + 100g tvaruzky

S-217
B-162
T-28


Tak už se k těm ideálním číslům snad pomalu blížím. Jen asi budu mít trochu problém to do sebe nacpat... hlavne večer ty tvaružky a tvaroh... ale tak co, když se chce hubnout tak se teda asi musí žrát jak protrženej no.) Jen mi někdo prosim potvrdte ze to mám tak jak má být at se tím nestresuju

Pro klid duše zařadím aspon nějakej pravidelnější pohyb, takže od zítřka si dvakrát denne sjedu mensi serie dřepu, činek a neco na břicho. Trochu připravit tělo na velký nástup do fitka, který plánuju po těch 10% dole.)

dasene

Člen

# Zasláno: 14 Led 2016 11:32:59


Celkem pěkne jidelaky

Jinak z Prahy bohužel nejsem, jinak bych i mooooožna šel. ne jako fakt necitim se dobře v takových prostorech. Jsem spíše rad na čerstvém vzduchu venku

Ajken

Člen

# Zasláno: 16 Led 2016 11:08:06


15.1.
07:00- 60g vločky + 150 mleko
09:45- 100g zitny + 50g sunky + 100 zelí
13:00- 50g ryze + 150g kruti prsa
16:00- pád chleba se zbytkem šunky na podlahu - nehecnul jsem se to i přesto zblajznout.(
19:00- 150g brambor + 150g candát + 150g rajcata - váhy tak nějak odhadnuté, rodiče nemají kuchynskou váhu.
23:00- 70g zitny + 130g tunak

S-175+-
B-116+-
T-11+-

Tak včera krapet fail co se týče té 6ti hodinové pauzy odpoledne... co me ale desi víc, tak i kdyby tam ten chleba se sunkou klapnul, tak me to na 230/165 stejne nevysvihne ani omylem. Je třeba to do sebe fakt asi cpát co to jde... i když mi to přijde trochu zvrácený ládovat se čtvrtkilem tvarohu i když nemám sebemenší hlad či chut. Ale budiž no..

I když já opravdu nemám pocit hladu - včera večer me prvne honila trochu mlsná, respektive spíš takové myšlenky na hamburger, pizzu a podobne ňamky, což ale přisuzuji te 6ti hodinové absenci sachru... takže pohoda.)

Jinak je to dneska dva týdny od začátku hubnutí... včera jsem byl večer u našich tak jsem si tam skočil na váhu a docela příjemně překvapen 114 kily... takže od začátku přesne 7,1kg dole, letí to líp než jsem předpokládal.)

smilingghost

Člen

# Zasláno: 17 Led 2016 16:43:53


Ajken
Pro obmenu k snidani nejsou spatne jahly ci pohanka.

Ajken

Člen

# Zasláno: 17 Led 2016 18:56:41


smilingghost: Vzhledem k tvým třem posledním příspěvkům mám podezření, že ty jáhly prodáváš.)) Ale dík za tip, zkontroluju jestli je to poživatelné.)

smilingghost

Člen

# Zasláno: 17 Led 2016 19:03:21


Ajken
Tak vsichni 3 hubnete, tak jsem vam chtel poradit, cim vylepsuji
jidelnicek ja.
Jahly neprodavam.

Ajken

Člen

# Zasláno: 17 Led 2016 19:51:11


smilingghost: Mě hlavně zaujal ten článek co jsi linkoval pred par dny k sobe do deníku (jak je kaše fitness omyl) - dopátral jsi se k nějaké relevantní odpovědi? Trochu škoda, že se ti tam k tomu nevyjádřili místní kapacity.)

smilingghost

Člen

# Zasláno: 17 Led 2016 20:12:56


Ajken
No psal jsem Martinovi na mailik a napsal mi, ze je to nesmysl.
I na jinem foru s tim nazorem Martina souhlasili.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!