Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Pajga (Pavlína) 25let 95/165
Autor Zpráva
pajga

Člen

# Zasláno: 27 Úno 2016 18:42:59


Ahoj,

chci poradit a zkoordinovat jídelníček. Už jsem asi před třemi roky zkoušela hubnout podle rad z vašeho webu. Dařilo se, jídelníčky jsem si sestavovala úplně sama, výsledky byly pomalu vidět, ale nevydržela jsem to dlouho. Žiju s přítelem v jedné domácnosti. Ten s váhou problémy nemá a může jíst co se mu zlíbí, což mi vždy zkazí moje snahy o dodržování zdravého stravování. Takže jsem to asi vždy vzdala hlavně kvůli svojí lenosti "vařit dvakrát". Prostudovala jsem si znovu vaše články, atd. Nesedí mi jedna věc, na stránkách mi kalkulačka příjmů vyhodí hodnoty: Ženy: hubnutí B115; S158; T24; 5585 kJ, ale v excelu je to zase Ženy: hubnutí B85; S150; T20; 4792 kJ. Co je tedy správně? Zatím jsem si sestavila jídelníček podle nižších hodnot. Taky vzhledem k tomu, že teď nemám moc pohybu, hodně času trávím u pc nad diplomkou, chodím na kratší procházky se psy. Chtěla bych přidat nějaké cvičení doma. Je lepší cvičit večer nebo ráno? Mám doma tento protein, mohla bych ho nějak do jídelníčku zařadit? http://www.f-sport.cz/eshop/print.php?id=2707
Dále bych se chtěla zeptat, najdu někde hodnoty uvařených příloh (brambory, rýže,...)?

Jídelníček, který jsem si nachystala na zítra:

8:00-40g ovesné vločky, 100ml mléko
10:00-35g chléb, 30g sýr eidam, 80g jablko
12:30-140g brambory, 60g kuřecí
15:00-42g rohlík, 80g tvaroh
17:30-140g brambory, 50g kuřecí
22:00-42g rohlík, 50g cottage, 50g tvarůžky
zeleninu jsem nezapisovala

Celkově mi vychází B96, T21, S137, 4712 kJ


Moc děkuji za reakce, P.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 29 Úno 2016 12:09:22


pajga
Ženy: hubnutí B115; S158; T24; 5585 kJ, ale v excelu je to zase Ženy: hubnutí B85; S150; T20; 4792 kJ. Co je tedy správně?

To je fuk. Hlavnější je začít na jedne z toho a pak to doladiš. Víc bílkovin je dobré, pokud máš silové aktivity.


Lepší je cvičit ráno, pohodlnější večer.


Protein určitě zařaď, ale ten co máš obsahuje creatin. Až ho dobereš, tak si kup nějaký bez kreatinu. třeba CFM Whey Protein 100 Professional Explomax 1500 g

Přílohy najdi nevařené, nikdo netuší, kolik se ti do nich při vaření nacucá vody.

Jídelníček máš pěkný.

pajga

Člen

# Zasláno: 5 Bře 2016 12:17:04


pajga
Tak mám změnu zvážila jsem se doma na váze a ta mi ukázala jen 91 kg (původně jsem se vážila u rodičů). Takže jsem si zase trochu upravila jídelníček. Jinak zatím je, myslím si, vše ok. Pocit hladu přihází chvilku před tím, než mám zase jíst. A mám dost chutě na sladký, ale to bude asi absťák. Jedla jsem ráno obvykle sladký pečivo a víkendu ještě nějaká buchta přes den. Budu s tím chvíli bojovat.

Jen bych ráda něčím nahradila pečivo, obzvlášť odpoledne nebo večer a nějak nevím čím. Knackebroty apod. moc nemusím, tak si tím nechci svoje snažení znepříjemňovat

Dnes mám naplánováno:
9:00 - 40g vločky, 100ml mléko, 5g med
11:30 - 35g chléb, 15g tvaroh nízk., 20g sýr 30%, 50g jablko, 50g mandarinka
14:00 - 30g rýže, 50g kuře
16:30 - 42g rohlík, 80g tvaroh nízk.
19:00 - 30g rýže, 50g kuře
21:30 - 42g rohlík, 30g tvaroh, 50g tvarůžky
B86, T18, S144, 4591 kJ

Je to ovoce ok? Měla jsem málo sacharidů, tak jsem to vyřešila takhle.

smilingghost

Člen

# Zasláno: 5 Bře 2016 12:30:23


Ja konzumuji celozrnne pecivo misto peciva z bile mouky.

matfa

Člen

# Zasláno: 5 Bře 2016 15:24:36


Je to ovoce ok? Měla jsem málo sacharidů, tak jsem to vyřešila takhle.

Ovoce asi lépe po cvičení.

Obecně jsem taky hledal různá řešení jak se vypořádat s příjmem sacharidů, experimentoval jsem na sobě i s bezpšeničnou resp. v podstatě bezlepkovou stravou.
Nakonec jsem si našel pečivo, které mi chutná, nemám po něm hned hlad jako po bílém pečivu - slunečnicový či žitný chléb, někdy žitnopšeničný. A taky si kupuju celozrnné chleby od Penamu, ty mi chutnají moc

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Bře 2016 10:31:46


pajga
Jak ti tady všichni radi, pooexperimentuj s chleby a najdi si takový, kterého ti bude stačit méně.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!