Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Peanutbutter (Eliška): zdravě a fit 29, 55/165
Autor Zpráva
Peanutbutter

Člen

# Zasláno: 21 Kvě 2016 10:53:01


Ahoj, je mi 29, výška 165 cm, váha cca 55 kg, moje míry aktuálně 83 prsa, 74 těsně pod prsy, 64 pas po ránu (zpevněné břicho), 92 přes nejširší část zadku. Foto brzy dodám.

Problém mám obecně s břichem...když ho hodně povolím a vydechnu, je vypouklé, jako kdybych byla v prvních měsících těhotenství. Přitom o posilování vnitřních svalů vím, a snaha o zdravý životní styl by tu taky byla. Vůbec ten pas mám na svoji postavu nějaký širší.

Sport: 1x týdně tabata, 1x týdně jóga, 1x týdně posilovna a běh (n. plavání, túra...)

Příklad jídelníčku včera (normálně nemívám těstoviny, spíš výjimečně, a taky tolik nemlsám, ale schválně sem dávám ne úplně dokonalý den)

pátek

snídaně: proteinový shake (nízkotučný tvaroh, 1 dávka proteinu, 1 banán+borůvky, lžíce semínek) 1244 kJ B 38,9 g S 25,9 g T 3,7 g

svačina: obvykle nestíhám, tentokrát trochu vlašáků, 282,2 kJ B 1,8 g S 1,5 g T 6 g

oběd v kantýně: celozrnné těstoviny s červenou čočkou, zeleninou, sezamem (zde makro jen odhaduji), jinak normálně mívám spíše maso: 2123,3 kJ B 20,1 g S 97,9 g T 5 g

svačina (doma jsme slavili, strašně mě hodnila mlsná, ale nechtěla jsem ujet a dát si dort, takže taková berlička) avokádový krém s tvarohem, banánem a karobem: 1174,6 kJ B 6,4 g S 59,4 g T 8,2 g

večeře: kuřecí prso, omeleta ze dvou vajec s kouska sýru, hromada zeleniny 1476 kJ B 40,2 g S 6,7 g T 18 g


CELKEM: 6299 KJ
B 107, 4
S 190
T 40

Peanutbutter

Člen

# Zasláno: 21 Kvě 2016 11:05:18


čtvrtek (lepší běžný pracovní den)

snídaně: proteinový shake (nízkotučný tvaroh, 1 dávka proteinu, 1 banán+borůvky, lžíce semínek) 1244 kJ B 38,9 g S 25,9 g T 3,7

oběd: kuře a rejže a zelenina 1269,6 kJ 41 g 28,7 g 2,1 g

svačina: tvaroh, banán, burákové máslo: 845,4 kJ 17,6 g 19,8 g 5,7 g

večeře: omeleta, zelenina, kousek chleba nebo škrobovější zeleniny 1129 kJ 19,3 g 10,4 g 16 g

2. protein: 455,3 kJ 22,7 g 1 g 1 g

celkem: 4943 KJ

B 140 gr

S 86

T 28,5

Peanutbutter

Člen

# Zasláno: 21 Kvě 2016 21:02:01


dnešní den (tento víkend mám opravdu "volný")

pozdní snídaně: banánové lívance (vejce, banán, burákové máslo) 1709,6 kJ 17 g 39,5 g 19,7 g

oběd: losos, zelenina, řepa 1053,2 kJ 21,9 g 9,7 g 14 g

poté proběhla posilovna, běhání, těsně po výkonu kostička čokolády a kafe s mlíkem, to teda nepočítám

svačina: tvaroh, jahody, burákové máslo 673,8 kJ 19,4 g 10 g 4,8 g

večeře: kuřecí prsa, zelenina s grilovanou cuketou, trošku avokáda 626,2 kJ 20,5 g 7,6 g 4,3 g

celkem 4061 KJ, 78 B, 67 S, 43 T

Peanutbutter

Člen

# Zasláno: 21 Kvě 2016 21:03:31


jak to tak vidím dneska do sebe hodím ještě protein



Peanutbutter

Člen

# Zasláno: 22 Kvě 2016 09:14:45


včera celkově B 98, S 70, 45 T

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Kvě 2016 21:26:23


Peanutbutter
ahoj,
došly mi ty fotečky. Budeš je chtít dát do diskuse nebo udělat stránečku?

Jinak, jsi hubená, osobně bych trošku přidal na svalech a zpevnění. Břicho máš také štíhlé, širší boky neřeš, to je genetika a jejich cvičením bys je jen dále rozšířila, spíše bych to opticky řešil klenutějšími stehny. Na zpevnění břicha tu mám spešl cvik Vacuum - cvičení pro štíhlé břicho

Jídelniček je pravidelný, ale máš tam často různé kalorické bomby jako lívance, máslo, čokolády a omelety - ale evidentně to zatím tvé tělo stíha pálit.

V prvním kroku bych rozdělil trénink silový a aerobní na samostatné jednotky v jinou dobu nebo jiné dny. Je lepší to prostřídat, než se snažit dát vždy vše v jednom tréninku.

V jídle bych to zkusil přeházet tak, abys to své kaloričtější jídlo měla vždy na snídani a zbytek dne už byl asketičtější.

Peanutbutter

Člen

# Zasláno: 23 Kvě 2016 11:12:37


Ahoj asi bych je dala spíš sem do diskuze, díky za reakci Jo tak ta stehna, s těmi už si nevím rady, a to dělám snad všechno na stehna. Je fakt, že bych asi musela častěji zavítat do posilovny hádám...a to mně ta aktivita 3x týdně docela stačí.

Ty lívance jsou takové lepšejší jen vejce, tvaroh a banán, bez oleje, mouky apod. a čokoládka jen po tréninku v posilovně

Omelety jsou špatné? Myslela jsem, že protein to chce kvůli svalům...

Na to vacuum mrknu, to zní fakt dobře

BTW v neděli cheat day to je moje tradice, asi ani nebudu vypisovat

Martin

Administrátor

# Zasláno: 24 Kvě 2016 09:18:07 ° Změnil/a: Martin


Peanutbutter


Martin

Administrátor

# Zasláno: 24 Kvě 2016 09:21:32


Peanutbutter
musela častěji zavítat do posilovny hádám...
ale není to silové cvičení, jestli jsme to správně pochopil. Nemyslel jsem, abys byla častěji v posilovně, ale aby sis to přeházela směrem k vyšší efektivnosti. Tedy, když si 3x týdně v posilovně, tak tam prostě jen cca 40minut tvrdě dřít a jít domu. A někdy jindy si zařídit procházku nebo proběhnutí.

A jídelniček je plný zdravých věci, ale tukům je to šumák, rostou stejně po BIO čokoládě z jižního svahu jako po Milce

arnold

Člen

# Zasláno: 24 Kvě 2016 10:06:55 ° Změnil/a: arnold


Peanutbutter
Ahoj,
na první fotce je vidět že ti chybí hamstringy a celkově tvar stehen.

Podle mě je jediná cesta cvičit hlavně, mrtvé tahy sumo styl a dřepy.
Doplníš si svalovinu a budeš spalovat tuky po celých 24 hodin ve větší míře.
To cvičení alespoň dvakrát týdně.
https://www.youtube.com/watch?v=tCLVkMY4CAw


https://www.youtube.com/watch?v=J9bX5hB7iI8

Peanutbutter

Člen

# Zasláno: 24 Kvě 2016 18:36:27


Ahoj,
na první fotce je vidět že ti chybí hamstringy a celkově tvar stehen.


nevím ještě, jak správně odpovídat

moc děkuju za tip!!! možná to není vidět, ale já právě dřepy cvičím naprosto nejvíc. Dělám všechno na zadek a stehna (tak je to největší sval v těle, že) - dřepy, výpady, chůze a běh do schodů...taky by se mi líbila víc tvarovaná stehna

díky za video, zkusím to praktikovat častěji

Martin

Administrátor

# Zasláno: 25 Kvě 2016 09:30:34


Peanutbutter

to půjde, hlavní je chtít a chyby se odstraní postupně

Peanutbutter

Člen

# Zasláno: 28 Kvě 2016 11:16:17


to půjde, hlavní je chtít a chyby se odstraní postupně
děkuju za milá slova ještě teda mám nohy do X a to docela dost, možná to taky má vliv na tvar stehen??

teď jsem zapomněla psát chvíli jídeláky, tak jen stručně

pátek nestíhačka

snídaně půl balíčku tvarohu, půl banánu, pořádná lžička kešu másla
svačina sypané musli s ovocem (z Mixitu), půl pomeranče
oběd masový špíz se zeleninou, brambory, salát
svačina bohužel nic (a měla jsem pěkný hlad!!)
večeře u kamarádky: zelenina, různé sýry, hustý bílý jogurt

čtvrtek

snídaně půl balíčku tvarohu
oběd veganská směs z fazolí, zeleniny, bulguru a omáčky z kokosového mléka
svačina zbytek tvarohu
večeře tofu s opečenou zeleninou, kousek sýra
druhá večeře protein a maličko chia

Peanutbutter

Člen

# Zasláno: 28 Kvě 2016 22:57:09


dnes

ráno paklík tvarohu, půl banánu, hodně kešu
oběd hovězí steak, zelenina, rýže
svačina kafe s mlíkem, cottage
večeře kuřecí, zeleninová směs s batáty
druhá večeře salát (cottage, trochu sýra, listové saláty, rajče, řepa)

5290,8 kJ 77,5 g 103,5 g 58 g

Peanutbutter

Člen

# Zasláno: 28 Kvě 2016 23:03:10


jo a dneska jsem se zvážila jen tak zkusmo večer na váze na chalupě a ukazuje 54 kilo, takže jsem musela kilo od nedávna shodit

Peanutbutter

Člen

# Zasláno: 29 Kvě 2016 21:14:28


Dnes:

pozdní snídaně tvaroh a hromada kešu

oběd kuřecí prsa, zelenina, trochu brambor

svačina hromada zeleniny, kousek sýru

večeře tofu, orestovaná cuketa na cibulce, indická masala omáčka

+ tříhodinový velmi svižný výšlap v kopečkách




4870,3 kJ B 89,8 g S 64,4 g T 58,4 g

Peanutbutter

Člen

# Zasláno: 30 Kvě 2016 07:27:18


btw chtěla bych začít posilování na doma dle Martina, doplňkově k jiným věcem, jen nevím, co jsou "výpony na lýtka"?

Peanutbutter

Člen

# Zasláno: 31 Kvě 2016 09:09:51


jídelák

snídaně tvaroh, protein, chia semínka, balíček borůvek

svačina bílý jogurt, muesli z Mixitu (vlastní mix)

oběd kuře, rýže, zelenina, kešu

svačina vajíčko, zelenina

večeře tofu, zelenina, avokádový krém s banánem

Martin

Administrátor

# Zasláno: 31 Kvě 2016 10:21:06


Peanutbutter
ještě teda mám nohy do X a to docela dost, možná to taky má vliv na tvar stehen??
Ne nemá, jen na postoj.

pořádná lžička kešu másla
sypané musli s ovocem
různé sýry
směs z fazolí
omáčky z kokosového mléka
s opečenou zeleninou, kousek sýra
Zkus si spočítat vyživové hodnoty. Někdy jsou to dost věci na tloustnuti.

A zamakej na vyrovnanosti jídelníčku. 5 reálných jídel denně by měl být základ.

co jsou "výpony na lýtka"?
Tohle: Cviky na lýtka

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!