Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Polokolecko 23 62/165
Autor Zpráva
Polokolecko

Člen

# Zasláno: 30 Kvě 2016 13:26:33


Ahooj,

od nového roku jsem se dala do hubnutí po porodu, tehdy jsem měla "krásných" 72 kg, co mi zůstalo po těhotenství. Za půl roku jsem překopala úplně celý jídelníček, jím zdravě, snažím se nehřešit co to jen jde a začala jsem tedy cvičit, co mi malá dovolí. Nicméně, i když mám dole teda 10 kg a změna je znatelná, tuk na stehnech (hlavně ve vrchní části) a zadku mi stále zůstává. Hrozně bych chtěla mít pěknej pevnej zadek a stehna, celkově bych chtěla prorýsovat postavu, prostě ten přebytečnej tuk co se klepe při chůzi. Zhubla jsem na kg krásně, to už nechci, ale asi někde dělám chybu a nevím kde...Posílám můj jídelníček:

S: 1 celé vejce+2 bílky
žampiony
pečivo celozrnné (většinou ale dávám místo pečiva knackebrot)
zelenina

Sv: Dneska caro s mlékem

O: těstoviny se zeleninou a mozzarellou

Sv: knackebrot s tvarohem s šunkou, zelenina

dneska jdu na jumping, pak si dám protein

V: cottage, knackebrot, šunka a zelenina

Dneska teda byl oběd bez masa (manžel mi to už odmítá), ale když mám možnost dělám si k obědu kuř. maso cca 140 g a k tomu rýži, brambory.

Sportuji tak 3x-4x týdně, 2x jumping, doma cvičím máme nějaké činky, prostě posiluji ale hlavně vlastní váhou, většinou tak 2x týdně (do posilky se bohužel už z časových důvodů nemám šanci dostat), chodím semtam běhat, na kolo nebo na brusle.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 31 Kvě 2016 10:33:18


Polokolecko
Zkus si spočítat bílkoviny, sacharidy a tuky a ty chyby ti z toho vylezou.

Sv: Dneska caro s mlékem - to je jen pití, svačina by měla být opravdické jídlo.


těstoviny - nejez ! Maji hrozné sacharidy.


dneska jdu na jumping - Klasické silové cvičení je nejúčinnější a stačí 3x týdně 40 minut - a teprve k tomu ty různé zábavné aktivity.

Cvičení na doma pro ženy

Polokolecko

Člen

# Zasláno: 31 Kvě 2016 12:08:46


Ahooj
mám to spočítané všechno, jedu podle toho právě už od nového roku, takže to se snažím dodržovat. Jinak koukala jsem se na odkaz na cvičení, to všechno nějakým způsobem splňuji, mám i nějaké svoje cviky, zkusím to teda aspoň držet na té frekvenci 3x týdně na jumpu skáčem půl hoďky a druhou posilujeme, není to, že bychom skákaly, jak kozy celou hodinu

A můžu poprosit o nějaké tipy na ty sváče? Já totiž většinou v kolotoči kolem malé nemám moc čas něco vymýšlet, tak se právě odbudu aspoň kávou nebo tak, vím, že to není správně no, ale nemám moc čas to vymýšlet a chystat.

Jinak moc moc děkuju za odpověď! a já jdu cvičit dokud dítě chrní!

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Čen 2016 13:55:02


Polokolecko
mám to spočítané všechno - tak to i piš, se mi to nějak nezdá


TIPy na svačinky jsme se tu úárkrát snažili rozjet, ale nic moc z toho nebyly. Nejlepší výsledek skončil v článku Co máte mít v ledničce

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Čen 2016 13:57:12 ° Změnil/a: Martin


Polokolecko
A když se v tom článku proklikáš do excelu Vyživové tabulky tak tam je taký pár svačinek na listu oblíbené

Polokolecko

Člen

# Zasláno: 1 Čen 2016 21:43:11 ° Změnil/a: Polokolecko


No nekecám, jako vedu si "jídelníček" na STOBu, abych aspoň trochu věděla, mám to podle toho spočítaný na 80 B, jako tuky tam mám doporučený snad 49 g, což mi přijde moc, takže to dávám tak 20 a sacharidy mám tak 150, snažila jsem se to snížit, ale to teda bych asi chcípla hlady a únavou, protože mísu ovesných vloček si ráno fakt neodpustím možná to chce jen trochu víc času a teda 3x týdně to moje domácí posilování no

Jinak můžu se zeptat, když si dělám oveskašu ráno, je lepší to dělat z vody a nebo mlíka? Já jsem si ji dělala teda z mlíka a teď si to napůl ředím vodou. A na ty sváče mrknu děkuju

Martin

Administrátor

# Zasláno: 2 Čen 2016 08:06:48


Polokolecko
Z dietního hlediska je lepší kaše s vodou, ale pokud dobře trávíš mléko a nedělá ti obtíže, tak si ho dopřej kvůli kostem.

Dadulka

Člen

# Zasláno: 2 Čen 2016 20:35:37


Ahoj hledm po letech inspiraci a rozkliknu nahodou tvuj denicek a mam podobny problem
Kdysi jsem se tu naucila stravovat byla jsem se sebou vcelku spokojena... Moje vaha kolisala okolo 50 kg

Nyni jsem dva mesice po porodu... Behem tehotenstvi jsem se z 50 dostala na 70 kg... 10 kg slo po porodu hned dolu a psk sem zacla bojovat... Shodila sem 1 kg a jde to horko tezko
Muj problem je hlavne ze kojim a malactrpi na prdiky a ja nemuzu zadnou zeleninu a taky jsem cetla ze nektere zeny pri kojeni spatne hubnou...

Martin

Administrátor

# Zasláno: 3 Čen 2016 08:55:43


Dadulka
jj, ostré hubnutí nech až dokojíš, budeš mít k tomu i lépe poskládané hormóny. Teď jez prostě rozumně.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!