Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Romana 39 78/156
Autor Zpráva
batka

Člen

# Zasláno: 22 Čen 2016 11:29:56


Poměrně dlouhou dobu se snažím zhubnout, ale jde to spíše opačně. Vloni v březnu jsem začala denně běhat cca 5 km - bez efektu, pak obden a v létě jsem zkoušela RAW stravu - výsledek -5 kg, ale přes zimu se mi to vrátilo zpět + něco navíc. Mám PCO. Jím poměrně zdravě, pohanku, jáhly, zeleninu,..., asi to neumím vyvážit. Mým cílem je vážit 50 kg.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 22 Čen 2016 15:25:40 ° Změnil/a: Martin


batka
ahoj,
to vypadá na klasickou oběť cool informací ...

1/ samotný běh má opravdu minimální vliv na vzhled, to bys musela běhat 4h denně.
2/ zajímavě znějící potraviny nemají na vzhled vliv. Důležité je množství a forma sacharidů, množství bílkovin a tuků.

Zkus jídelniček jako je tento
Jídelniček
a postupně to poladíme

batka

Člen

# Zasláno: 24 Čen 2016 17:28:01


No já tak nejím protože to zní zajímavě 😀, jim tak už od 15, to sem problém s váhou neměla.Jen jsem tím chtěla říct, že se necpu knedlikama a salámem.
V práci chodím na oběd do restaurace, jim většinou nějaké maso s rýží nebo bramborama, dá se to s tím skloubit? Dekuju

Martin

Administrátor

# Zasláno: 25 Čen 2016 07:44:49


batka
jenomže některé z těch potravin výjdou hůř, než se cpát knedlíkem se salámem ...

Běžné obědy hážou klacky pod nohy hlavně díky omáčkám. Ale samozřejměje jde zařadit. Snadněji se zařazuji, pokud už jen udržuješ, pokud chceš provést rychlou a pořádnouzměnu je lepší třeba 2 měsíce jíst opravdu přísně.

Pokud tedy přemýšlíš o 10kg. Doporučil bych to rozdělit na dva kroky:
1. nech obědy a vyladíme ostatní jídlo během dne
2. až to bude poladěné, takbych na ty 2 měsíce zabral i s obědy a pohybem

A pak se zase vrátil k udržování.

Co ty na to?

batka

Člen

# Zasláno: 25 Čen 2016 15:38:58


Ok, to by slo. Zhubnout bych chtela víc, ale určitě mužem zkusit co to udela. Když tak udělám změnu.

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Čen 2016 10:15:03


batka
To chce klid, lepší je reálně udělat 10kg za půl roku, než snít o 20kg za 20 dnů

Zkus nám tedy napsat, jak ti výjde rozdělení jídel do dne.

batka

Člen

# Zasláno: 27 Čen 2016 10:27:38


Jo jo já vím
rozdělení jídel? jako kolikrát denně jím? 5x no zatím spíš 3 - 4x, ale 5 byh asi zvládla

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Čen 2016 11:15:01


batka
Zkus to na 5 jídel (včetně toho oběda) a zkus napsat CO a KDY jíš.

batka

Člen

# Zasláno: 27 Čen 2016 11:46:46


Dobře, zvážené to nemám, tak orientačně

snídaně - vločky s kefírem/jogurtem
svačina - ovoce
oběd - maso, rýže/brambory
svačina - zelenina nebo mysli tyčinka,..
večeře - snažila sem se jen zeleninu, takže salát, smoothie,... někdy to nešlo, takže houska s něčím (sýr, šunka, pomazánka) nebo co zbylo od oběda, těstoviny, rýže, brambory - maso

Martin

Administrátor

# Zasláno: 27 Čen 2016 14:14:58


batka

svačina - ovoce - to raději předělej, takhle to jsou jen jednoduché cukry a voda! Dej si tam něco opravdického a ovoce nech po silovém cvičení, případne do snídaně.


svačina - zelenina nebo mysli tyčinka,.. - to raději předělej , musli tyčinka je úplně nevhodná a zelenina zase neobsahuje správné sacharidy a ani žádné bílkoviny.


večeře - snažila sem se jen zeleninu - ne to je špatné
těstoviny nejez vůbec.

Takže dobrá správa je, že je hodně co měnit

batka

Člen

# Zasláno: 27 Čen 2016 19:08:47


Jo, jasně, změním to. Počítají se luštěniny jako bílkoviny?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 28 Čen 2016 07:20:30


batka
luštěniny - nebrat
kořenovku opatrně !

Jsou to všechno zásobárný energie, mnohdy doplněné růstovými steroly. Pro hubnutí a fajn postavu je jako "zelenina" vhodná různá dužina a listy, to je jen voda a vláknina. Zásobárný energie (kedlubny, mrkve a spol.) a luštěníny (fazole, hrách) plus pár dalších jako kukuřice obsahuji mraky energie a chuti růst - byly tak postupně vyšlechtěny v dobách hladu a nouze a pro dobytek.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!