Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Casey 24, 183/119 - cíl: 70kg?
Autor Zpráva
Pekarkovic

Člen

# Zasláno: 1 Zář 2016 12:41:28


Zdravím všechny,

myslela jsem, že to zvládnu sama, přelouskala jsem vaše stránky xkrát, žel nějak se v tom počítání kal./g z jídla a vůbec v tom, co jíst a proč motám. Tak vás poprosím o rady.

Jsem druhým rokem na mateřské dovolené a v podstatě za tuto dobu jsem nejvíce nabrala, nikdy jsem nebyla hubená, ale díky sportu jsem si držela váhu cca. 80 kg. Aktuálně je to fakt šílené.. Díky bohu, dítko už je větší, mám zase více času. Jo , vím, výmluvy výmluvy

Nicméně.. k tomu co jím:

Snídaně 7:30 - plátek žitného chleba + cottage/lučina/máslo/vepř. paštika - tu počítám úplně vynechat? (https://cdn.rhlk.cz/images/grocery/products/8791/62/1290129-142194097 1-340.jpg nebo https://cdn.rhlk.cz/images/grocery/products/8791/87/1290489-1425472469 -340.jpg) + (http://img.cz.prg.cmestatic.com/media/images/600xX/Jul2013/1534937.jp g?edfd)

Svačina 10:00 - bílý jogurt Hollandia 80g / dnes jogurt s kukuř. lupínkama - dohromady 80g
Někdy mléko s kukuř. lupínkama

Oběd 12:00 - 12:30 - to je složitější, nerada jím stále to samé, příklad:
kuř. plátek na přírodno (snažím se dělat jen na vodě) + rýže/brambory
vepř. plátek taktéž + rýže/brambory
volské oko + špenát
kuskus + mrkev čerstvá + hrášek + kukuřice + fazolky (hrášek a kukuřice jsem pochopila, že není vůbec ok.. škoda, miluju je)
bulgur + tatáž zelenina
ryba (pstruh/filé moř. štika) + bulgur/kuskus/vař. zelenina (mrkev, fazolky, opět hrášek, kukuřice)
cuketový guláš (cuketa+brambory+voda+cibule+koření)
těstoviny + tuňák/kuř. nuličky (opět na vodě) + okurka + mrkev

Oběd 2 14:00 - něco z prvního, asi jsem to zatím nikdy nevážila :/

Svačina 16:00 - tak 2pl "polystyrenu"

Večeře 18:00 - žitný chléb + cottage/lučina/máslo

Večeře 2 20:00 + 22:00 - tady si už fakt nevím rady, spát chodím okolo půlnoci a pokud jsem to správně pochopila, tak mám jíst za ty dvě hodiny, i večer/v noci? Co si dát? Hlad nemám velký, ale mám. Nicméně do sebe nechci něco rvát, tak většinou jen piju a piju (vodu :n11

Piju vodu/vodu s citrónem/občas šťávu, ale sladím velmi velmi málo. Přiznávám, že vypiju vcelku dost rozpustného kafe (3-4 hrnky denně), nesladím, jen občas si dám agávový sirup a kafe mám téměř půl na půl s mlékem.

Alkohol - ano, občas. Pivo/červ. víno. Nevím, občas můžu nebo vůbec?

Sport - aktuálně nic moc:
Chtěla bych začít běhat - 2x týdně?
2x týdně hodina agility se psem, ale tam jde o krátké sprinty, takže to jako sport moc neberu (což je u mě hodně vtipná podívaná.. :spy
Každý den procházky, ale vzhledem k tempu malého jde spíš o ploužení
1x týdně cirka hodinka kolo?
Silové cvičení.. na to asi nebude jiná možnost, než posilovna, co?


Moc prosím o pomoc, sama to nedám, potřebuji radu co jíst, aby to nebylo stále dokola i jak cvičit. Jdu ještě prostudovávat diskuze! Díky

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Zář 2016 13:46:42


Pekarkovic

ahoj,

Tohle z jídelničku vyhaž:
s kukuř. lupínkama
máslo/vepř. paštika
hrášek + kukuřice + fazolky
těstoviny
pivo
agávový sirup


Jinak to máš hezky pravidelné i pestré. Mrkni ještě na článek
Co máte mít v ledničce to ti bude dobrou inspiraci.

Běhání není až tak účinné, jako silové cvičení. Když začneš dělat 3x týdně Cvičení na doma pro ženy budeš mít lepší výsledky.

Prvni dorovnáme tu stravu do porcí a pak se mrkneme na jejich velikost, nakonec srovnáme to cvičení a ono to půjde

Pekarkovic

Člen

# Zasláno: 1 Zář 2016 13:52:27


Děkuji!!!

Zítra se ozvu zase s jídelníčkem. Co Šmakoun? Můžu ho třeba ke sváče?

Martin

Administrátor

# Zasláno: 1 Zář 2016 14:43:46


Pekarkovic
jo, šmakoun jo.

Pekarkovic

Člen

# Zasláno: 2 Zář 2016 00:22:16


Úžasný jste, díky moc. S tím spaním to půjde ztuha, chodím spát pozdě, dřív neusnu. Nicméně pokusím se, pokusím! Teď už tedy běžím, zítra na to ještě jednou mrknu s čerstvým okem a napíšu hodnoty

Martin

Administrátor

# Zasláno: 2 Zář 2016 07:51:32


Pekarkovic
nevýhoda diskuse, je, že někdo úplně nový a neznámy příjde a píše jako o duši. Je třeba se v diskusích vždy dívat nejen, co se tam píše, ale i kdo to tam píše a jakou má v diskusi historii

Pekarkovic

Člen

# Zasláno: 2 Zář 2016 11:04:29


Martine, díky za tip, dám pozor. Po pravdě jsem se v tom jeho psaní ztrácela, některé věci mě zarazily, ale říkala jsem si, že už jsem asi unavená a přelouskám to zítra/dneska znovu. A přece jen toho napsal hodně, tak jsem mu musela poděkovat

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!