Svět zkušeností a výsledků pro Váš maximální výkon už od roku 2003, připojte se ...
E-SHOP   DISKUSE   RADY, informace a články  


  návod pro použití diskuse    stránky členů diskuse    rady jak zhubnout nebo přibrat    recenze a diskuse k doplňkům    rady jaké doplňky nakoupit

 ° Domů ° Odpovědět ° Statistika ° Registrace ° Hledat ° Návod °

 Nejnovější příspěvky v diskusi:

F-sport diskuse / Osobní deníčky - hubnutí / Kubas 31 82/178
Autor Zpráva
kubas

Člen

# Zasláno: 9 Zář 2016 13:24:31


Ahoj Martine,

píšu to takhle adresně, založil jsem si tady svůj profil, protože vidím, že velice dobře radíš lidem s jídlem a celkově se změnou postavy.

Krátce k mé historii. Dříve jsem hodně sportoval a vážil tak 75kg. Pak jsem přestal a vyžral se až na 105,5kg (to byl můj strop). Pak jsem se zasekl a řekl, že chci mít sixpack. Byl to můj cíl a začal jsem znovu sportovat, cvičit, upravil stravu a celkově se fitness a zdravý životní styl stal mým životem. Aktuálně jsem na cca 82kg, půl roku se aktivně věnuji fitku průměrně 4x týdně + 2x týdně florbal. Snažím se jet stále kvalitní stravy, ale pořád se nemohu dostat na ten vysněný sixpack. Dle svého odhadu, bych potřeboval zhubnout tak 3-4kg tuku, ale přesně samozřejmě nevím. Na měření jsem nebyl, přijde mi to zbytečný, protože mám zrdcadlo

Zkoušel jsem sacharidové vlny, low carb, nějaký průměr kolem 250-300g S denně apod. A váha je víceméně stejná. Ok jdu nahoru silově, takže mi i vizuálně rostou svaly, ale já bych rád ještě dolů ten tuk.

Mohl bys mi trochu pomoci ? Rád bych nějak začal dle tvých rad jinak.
Se cvičením nemám problém je to moje droga a sport obecně.

Děkuji a budu se těšit na odpověď

Kuba

Martin

Administrátor

# Zasláno: 12 Zář 2016 13:03:53


kubas
ahoj,
první krok je u nás vždy stejný - každého si pěkně srovnáme, ať víme na čem jsme a pak víme, kde se co dá zlepšit.

Určitě tedy začni tím, že napíš co jíš a já na to mrknu.

kubas

Člen

# Zasláno: 12 Zář 2016 15:55:17


ok dobře takže dneska jídlo. Už to mám docela v oku, tak to nevážím přesně na gram.

7:00 - Ovesné vločky 100g + chia semínka + protein 30g
9:00 - šunka 95% masa 100g
12:00 - kuřecí maso grilované 150g, zeleninový salát 200g
14:00 - rajčata cherry 250g
16:00 - Cottage bez příchutě 150g

Pak jdu kolem 19h cvičit a pak jídlo maso + zelenina
Na noc dávám protein.

Celý den piju vodu, jen kokem 8:00 jsem si dal modrého monstra (bez cukru) - 0 kcal.

Tak si nechám poradit

Martin

Administrátor

# Zasláno: 13 Zář 2016 13:14:50


kubas
9:00 - přidej něco, co obsahuje sacharidy, zde se nabízí nějaké pečivo
12:00 - přidej rýži nebo brambor, co máš v salátu?
14:00 - přidej jídlo
15:00 - přidej sacharidové jídlo, pokud máš strach, tak třeba dexi chlebík.

Musíš mít takhle totálně zabržděný metabolismus s tím, že se blokuje pálení tuků. Buď bysto musel risknout na úplnou ketózu (čehož já zastánce nejsem) nebo začni s těmi sacharidy pracovat. Nějakých 200 za den tam musí zmizet i v dietě. Zejména pokud při tom posiluješ.

Zkus udělat lepší jídelniček a napiš už i tréninky.

kubas

Člen

# Zasláno: 13 Zář 2016 13:49:23


OK zkusím teda vylepšit to jídlo a dávat sacharidy po celý den ke každému jídlu. Salát jenom listový bez zálivky. Dávám max. olivový olej.

Jinak mám spíše pár dotazů ohledně vhodnosti potravin, jestli mi k tom může jenom napsat jestli ano/ne.

- avokádo
- šmakoun (různé varianty i ten krém)
- olivový olej
- jogurty a mléčné výrobky obecně
- mléko
- ryby
- sushi
- ovoce

Dneska jdu nakupovat, tak si udělám větší nákup.

Cvičit jdu i dneska. Dneska mám ruce + ramena. Cvičení je v pohodě, jdu silově nahoru a tam si myslím, že problém není. Jedu docela tvrdě. Napíšu teda co mám v plánu jet dneska. Cvičím v BBC.

Ramena:

Tlaky na pákách (stroj) - 4x 10 - 40kg každá ruka
Předpažování - 4x 12 - jednoručky 10kg
Zapažování v předklonu 4x12 - jednoručky 8kg
Rozpažování jedu buď kladka střídavě pravá levá 4x12 - 15kg. Nebo jednoručky najednou 10kg, ale u toho mě někdy bolí krční páteř, tak dělám tu kladku.

Biceps a triceps jedu v superserii:

Bench s velkou činkou na úzko - 4x12 - 60kg
Bicepsový zdvih s jednoručkami 4x12 - 18kg

Francouzsky tlak s jednoručkou za hlavu 4x12 - 12,5kg
Bicepsový zdvih s velkou činkou 4x10 - 40kg

Stahování horní kladky na triceps s rovným adaptérem - 4x12 - 50kg
Biceps na scottově lavici s jednoručkou - 4x 10 - 16kg

Kliky na bradlech - 4x max (cca 20-25x) Musím tomuhle najít variantu, protože bez zátěže je to taková "pumpování"

Tréninky jsou v pohodě, začal jsem od začátku trénovat s Michalem Sitterem, určitě to jméno znáš. Takže mě naučil jak si sestavit trénink a jak to měnit a jak s tím pracovat. Takže tam by problém být neměl, bude v jídle a asi jím hodně málo bych řekl no. Přitlačím na to, když sportuji prakticky 5-6x týdně, tak to je asi potřeba živit to tělo pořádně.

Teď mám v plánu si s ním dát další tréninky, aby mi ukázal jiné cviky, abych měl varianty a pestrost.

kubas

Člen

# Zasláno: 14 Zář 2016 07:58:10




Tak tady je jídelníček ze včerejška.

Snídaně:
- 100g vloček +5g chia + 40g protein + skořice

Svačina:
jednání v práci, tak jsem to neměl jak do sebe nacpat, ale obědval jsem již v 11h

Oběd:
- panenka vepřová 150g, 300g pečených brambor v troubě (může být) ?

Svačina:
-jogurt hollandia 200g + 2ks knackerbrot + salátová okurka celá

- trénink viz. rozpis o článek výš (po něm protein 40g)

Večeře
- 200g Grilovaná roštěná + 200g brambor + 150g grilované zeleniny

II. Večeře:
- 2ks křehké plátky + protein 40g

Jinak ještě doplním, že suplementuji.

Protein, kreatin, glutamin, bcaa, syneprhin, nějaký accer (nutrend) a tribulus

Martin

Administrátor

# Zasláno: 19 Zář 2016 10:44:36


kubas
ohledně vhodnosti potravin
avokádo
olivový olej
ovoce
jsou to zdravé věci, ale ovoce je jen rychlý cukr a olej je tuk - takž opatrně a s rozmyslem, tloustnout se dá i zdravě

Ten první trénink neobsahuje žádnou velkou partii, to není dobré. Více meně bys ze začátku mohl klidně jet stehna v jednom tréninku, hrudník záda v druhém (ten zbytek nějak rozhoď) a točit jen dva tréninky pořád dokola. Až by s to nestihal regenerovat, tak to rozhodíš na 3 tréninky, ale zase aby v každém bylo dosta sval. Takže 1. nohy 2. záda 2. hrudník a ruce

Jídelniček je fajn, já to víceméně praktikuji taky tak nějak - ale je to na four-pack, spodní dvě kostky na six-pack vyžaduji tvrdší stravu a asi i zařadit ještě aerobku.

Vaše odpověď

Bold Style  Italic Style  Underlined Style  Image Link  Insert URL  vypnout *Co to je?
...


přihlášení
 » Uživatelské jméno  » Heslo  Pozor v diskusi je jiné jméno a heslo než v E-shopu!